De Beker: Het aantal bussen

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
bananaman
Contacteer:

Bericht door bananaman » vr 26 mar 2010 20:02

hopla .....

feestbusje met dj en dansvloerke ....... 40 man !

in de vroege namiddag al afzakken noar aqualibi om fris en schuune gewassen op 't feestje te komen.

zoe me gien paaldansereskes loaten komen op den party ?

bananaman :clap: :clap: :clap:
smile , it confuses people !

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 8:43

De inschrijvingen bij The Winnetous zijn stopgezet sinds gisterenavond...210 man. :bluewhite:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 8:50

wij waren al een tijdje gestopt met onze 2 bussen ( 106 p.) omdat het allemaal westbuffalovrienden zijn en hun gezinnen.
Buffalo zijn , is mijn leven !!

John beton09

Bericht door John beton09 » za 27 mar 2010 12:39

er zijn nog 22 plaatsen bij mij
Vertrek café dos santos , kliniekstraat 68 Gentbrugge

John beton09

Bericht door John beton09 » zo 28 mar 2010 19:44

ondertussen maar 4 plaatsen meer !

screaming SiLENCE
Contacteer:

LOCHRISTI

Bericht door screaming SiLENCE » di 30 mar 2010 9:57

1 bus vanuit Lochristi, vanuit Lobos, parking aan de voetbalterreinen.

30 van de 50 plaatsen zijn nog vrij. En we zoeken nog mensen met abonnementen :)

Mensen met abo die niemand meenemen kunnen aan een hééééél voordelige prijs meerijden. Neem gerust contact op.

sms 0472.24.79.22 of pb

jpm1

Bericht door jpm1 » di 30 mar 2010 21:12

Weet er hier iemand toevallig of de supportersclub van café "admiraal" bussen gaat inleggen?
Alles is Kumst.

stropke

Bericht door stropke » di 30 mar 2010 21:39

stropke schreef:wij waren al een tijdje gestopt met onze 2 bussen ( 106 p.) omdat het allemaal westbuffalovrienden zijn en hun gezinnen.
door die affaire " tickets " zijn we nu nog met 74, we zoeken dus nu ook naar 30 fans met abo , vertrek aan de driebeek te Gentbrugge.
wie intresse heeft is morgenavond daar vanharte welkom vanaf 19.15
Buffalo zijn , is mijn leven !!

ernie

Bericht door ernie » wo 31 mar 2010 7:52

Ik ga met een bus mee vanuit Zevergem. Welke club of organisatie dat is weet ik niet, mijne maat heeft da allemaal geregeld. Wrs die mannen van café soda
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

MaartenH

Re: De Beker: Het aantal bussen

Bericht door MaartenH » wo 31 mar 2010 16:48

skirmisher schreef:Kwestie van traditie in ere ter houden. Begin het aantal bussen maar al mee te delen! :D
Weet er nog iemand plaatsen vrij op een bus voor 7 man zonder abo? Ik ben het bellen beu daarom post ik iets op het forum :-)

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » wo 31 mar 2010 16:52

plaatsen genoeg, maar tickets is iets anders.

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » do 01 apr 2010 17:40

Nog ergens 3 plaatsen vrij? Hebben 2 abo's.

tw72
Contacteer:

Bericht door tw72 » za 03 apr 2010 12:37

zoek een bus voor 2 pers omgeving uz (waarvan 1 abo) .. nog plaats ? wauters.tom@skynet.be

alvast bedankt.

floor

Bericht door floor » wo 14 apr 2010 16:33

Al 160 bussen voor bekerfinale

Wie er op zondag 15 mei op uit wil met een bus, is eraan voor de moeite. De blauw-witte Buffalo-troepen hadden tot gisteren al ruim 160 autocars gereserveerd voor hun afspraak met de voetbalgeschiedenis op 15 mei in het Koning Boudewijnstadion.

‘De hectische toestanden zijn hier begonnen op vrijdagochtend 26 maart', zegt Wesley Poelman van Selecta Cars. Op donderdagavond had AAGent-spits Coulibaly het lot van halve finalist KV Mechelen bezegeld en de Buffalo's naar hun tweede bekerfinale in drie jaar tijd getrapt.

‘Om 8 uur stond de telefoon hier al roodgloeiend. Er was nog niets bekend over de ticketverkoop, maar iedereen wilde toch al bussen reserveren. Tegen 10 uur hadden wij 32 bussen en 3 dubbeldekkers volgeboekt', luidt het bij het Gentse autocarbedrijf. ‘We hebben dan onmiddellijk bij een aantal collega's 15 extra bussen gecharterd. Het is natuurlijk hoogseizoen én een verlengd weekeinde - van Hemelvaart. Een zestal bussen hebben we toch noodgedwongen aan de kant gehouden voor citytrips naar Londen en Barcelona.'

Bij andere busmaatschappijen horen we hetzelfde verhaal. Bij Heyerick uit Machelen zijn de reservaties stopgezet na 60 bussen, bij Strobbe uit Lovendegem heeft men met wat hulp van collega's uit de regio ook een goede 30 autocars bij elkaar gekregen voor de bekerfinale. Begonia Reizen uit Lochristi, ook al goed voor 17 bussen, krijgt nog elke dag aanvragen.

Bij Selecta Cars is men ervan overtuigd dat het systeem met voorrangperiodes meer kwaad dan goed heeft verricht. ‘Het wordt ongetwijfeld een verkeerschaos in Brussel op 15 mei. Bij ons zijn tussendoor zes bussen geannuleerd, omdat de supportersclubs niet genoeg abonnees hadden om aan voldoende tickets te raken. Als die mensen in de vrije verkoop tickets kunnen bemachtigen, zullen ze wellicht met eigen vervoer naar de Heizel trekken.'

Voor de zaakvoerder van Strobbe is de situatie daardoor nog onoverzichtelijk. Hij windt zich dan ook behoorlijk op over de organisatie van de ticketverkoop. ‘Een laffe streek', zegt hij onomwonden. ‘Als ik een evenement organiseer, wil ik zo snel mogelijk mijn kaarten verkopen. Aan wie, maakt mij dan niets uit. Volzet is volzet.'

Bron: www.standaard.be

Koenardinho

Bericht door Koenardinho » wo 14 apr 2010 16:56

floor schreef: Hij windt zich dan ook behoorlijk op over de organisatie van de ticketverkoop. ‘Een laffe streek', zegt hij onomwonden. ‘Als ik een evenement organiseer, wil ik zo snel mogelijk mijn kaarten verkopen. Aan wie, maakt mij dan niets uit. Volzet is volzet.'
Met andere woorden: krepeer maar, supporter of toerist, maakt niks uit...
Onnozel manneke :mad:

Aret

Bericht door Aret » wo 14 apr 2010 17:01

Koenardinho schreef:
floor schreef: Hij windt zich dan ook behoorlijk op over de organisatie van de ticketverkoop. ‘Een laffe streek', zegt hij onomwonden. ‘Als ik een evenement organiseer, wil ik zo snel mogelijk mijn kaarten verkopen. Aan wie, maakt mij dan niets uit. Volzet is volzet.'
Met andere woorden: krepeer maar, supporter of toerist, maakt niks uit...
Die zin dat gij dik zet moet ge wel de zin ervoor bij nemen.Slaat op de tickets van het evenement en niet de bussen daar.

Koenardinho

Bericht door Koenardinho » wo 14 apr 2010 17:04

Aret schreef:
Koenardinho schreef: Met andere woorden: krepeer maar, supporter of toerist, maakt niks uit...
Die zin dat gij dik zet moet ge wel de zin ervoor bij nemen.Slaat op de tickets van het evenement en niet de bussen daar.
No worries, ik had het wel degelijk goed gelezen.
Vind trouwens ook niet dat je zijn soort evenementen kan vergelijken met een bekerfinale. Dan vind ik het nog altijd logisch dat de kaartenverkoop volgens het huidige systeem verloopt, met voorrangsperiodes.
't Is maar een mening...

Jaribeck

Bericht door Jaribeck » wo 14 apr 2010 17:27

2

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » do 15 apr 2010 0:53

't zal wel. ik heb dit jaar 265 euro aan abo's betaald dus wil ik ook mijn voorrang. Mensen die geen 2 abo's hebben is in 95% vd gevallen omdat ze er niet zoveel geld willen aan uitgeven.

Woodside

Bericht door Woodside » do 15 apr 2010 1:14

Buffalo_Hool schreef:'t zal wel. ik heb dit jaar 265 euro aan abo's betaald dus wil ik ook mijn voorrang. Mensen die geen 2 abo's hebben is in 95% vd gevallen omdat ze er niet zoveel geld willen aan uitgeven.
Zijt ge daar weer met uwe zever : ik heb in 1 keer met de smile meer uitgegeven dan uw gans jaar ( Rome heeft mij 350 Euro gekost ) , veeg met andere woorden mijn kloten aan het geld dat het mij kost, maar ben het beu om door de nieuwe garde bestempeld te worden als een 'outlaw' omdat ik de rest van het jaar moet werken en geen abo kan kopen omdat het voor mij niet rendabel is. Ik ga 40 jaar met hart en ziel naar mijn Buffalo's, het was tot voor kort nooit nodig om een abo te kopen omdat we voor een leeg stadion speelden ( ja, ik was er bij in 3de klasse ! ) maar omdat men de laatste jaren beslist heeft om aan klantenwerving te doen en zo abo's aan dumping prijzen aan jongeren weg te geven ben ik plots gecatalogiseerd als een slechte supporter die geen rechten heeft omdat hij geen abo heeft.

leander

Bericht door leander » do 15 apr 2010 5:01

Misschien ook handig om te weten,
hoe laat vertrekken de meeste bussen eigenlijk?

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » do 15 apr 2010 6:48

buffalo boys leerne 3 bussen. Vertrek 16.00 u.
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Koenardinho

Bericht door Koenardinho » do 15 apr 2010 7:11

Woodside schreef:
Buffalo_Hool schreef:'t zal wel. ik heb dit jaar 265 euro aan abo's betaald dus wil ik ook mijn voorrang. Mensen die geen 2 abo's hebben is in 95% vd gevallen omdat ze er niet zoveel geld willen aan uitgeven.
Zijt ge daar weer met uwe zever : ik heb in 1 keer met de smile meer uitgegeven dan uw gans jaar ( Rome heeft mij 350 Euro gekost ) , veeg met andere woorden mijn kloten aan het geld dat het mij kost, maar ben het beu om door de nieuwe garde bestempeld te worden als een 'outlaw' omdat ik de rest van het jaar moet werken en geen abo kan kopen omdat het voor mij niet rendabel is. Ik ga 40 jaar met hart en ziel naar mijn Buffalo's, het was tot voor kort nooit nodig om een abo te kopen omdat we voor een leeg stadion speelden ( ja, ik was er bij in 3de klasse ! ) maar omdat men de laatste jaren beslist heeft om aan klantenwerving te doen en zo abo's aan dumping prijzen aan jongeren weg te geven ben ik plots gecatalogiseerd als een slechte supporter die geen rechten heeft omdat hij geen abo heeft.
Niemand zegt dat. Ik in ieder geval niet.
En ik denk dat uw situatie ook niet de regel is.
Een nog beter systeem zou zijn om niet naar het huidig jaar te kijken, maar een soort puntensysteem (er werd hier ergens al eerder over gesproken). Punten sparen niet alleen door abonnementen maar ook losse tickets, uit-tickets enz... Ik had geen regulier abonnement maar heb wel steeds losse tickets gekocht (slechts 2 wedstrijden thuis gemist). Dus ik vind dat ik ook ergens in de eerste voorrangsperiode mocht zitten.
Kan toch zo moeilijk niet zijn om per customer een historiek op te vragen en bij te houden hoeveel "punten" je hebt? En dan voorrang geven in schijven van punten. Of dat je zelfs gewoon ergens op internet moet inloggen en aanduiden dat je wil gaan en je krijgt je twee kaarten in de bus. Het kan zo simpel.

gaulie

Bericht door gaulie » do 15 apr 2010 10:39

Gezocht: nog 8 vrije plaatsen
Anders wordt het ook de auto
* Blauw-wit is mijn hart. Blauw-wit zijn m'n kleuren *

franske

Bericht door franske » do 15 apr 2010 12:29

de deinsebuffalomotherfuckers hebben ook nen bus ingelegd,
nog +/- 10 plaatsen over
stops in machelen/deinze/gent

Hoe zit dat eigenlijk met de parking voor de bussen op den Heizel, moet ik iemand van supfed contacteren of...?
(het is den eerste keer dak da doe)

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 15 apr 2010 12:30

dezen Moerbekebuffalomotherfucker vraagt zich af of er nog andere Moerbekebuffalomotherfuckers naar den Heyzel gaan???
krewl :love: #WAOF

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » do 15 apr 2010 12:31

franske schreef:de deinsebuffalomotherfuckers hebben ook nen bus ingelegd,
nog +/- 10 plaatsen over
stops in machelen/deinze/gent

Hoe zit dat eigenlijk met de parking voor de bussen op den Heizel, moet ik iemand van supfed contacteren of...?
(het is den eerste keer dak da doe)
vorige keer kwamen alle (of toch gigantisch veel) bussen samen op de parking aan de Ikea en van daaruit werd er in kolonne naar Brussel gereden.
Relax
Just the basic facts

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » do 15 apr 2010 12:31

vasQuez schreef:dezen Moerbekebuffalomotherfucker vraagt zich af of er nog andere Moerbekebuffalomotherfuckers naar den Heyzel gaan???
Ge bedoelt wie van die andere 6 inwoners van Moerbeke ook eventueel zouden gaan ? :D
Relax
Just the basic facts

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 15 apr 2010 12:34

slonse,

moerbeke heeft 5.942 inwoners !!!

da's meer dan:

Desteldonk (Gent)
Mendonk (Gent)