We moeten ze ergens steken waar.vasQuez schreef:slonse,
moerbeke heeft 5.942 inwoners !!!
da's meer dan:
Desteldonk (Gent)
Mendonk (Gent)
Sint-Kruis-Winkel (Gent)
Afsnee (Gent)
Sint-Denijs-Westrem (Gent)
Zwijnaarde (Gent)
dus ...
De Beker: Het aantal bussen
- Buffalo_Hool
1. 265 aan abonnementsgelden. Daar zijn bekermatchen en verplaatsingen en europese matchen niet bijgerekend.Woodside schreef:Zijt ge daar weer met uwe zever : ik heb in 1 keer met de smile meer uitgegeven dan uw gans jaar ( Rome heeft mij 350 Euro gekost ) , veeg met andere woorden mijn kloten aan het geld dat het mij kost, maar ben het beu om door de nieuwe garde bestempeld te worden als een 'outlaw' omdat ik de rest van het jaar moet werken en geen abo kan kopen omdat het voor mij niet rendabel is. Ik ga 40 jaar met hart en ziel naar mijn Buffalo's, het was tot voor kort nooit nodig om een abo te kopen omdat we voor een leeg stadion speelden ( ja, ik was er bij in 3de klasse ! ) maar omdat men de laatste jaren beslist heeft om aan klantenwerving te doen en zo abo's aan dumping prijzen aan jongeren weg te geven ben ik plots gecatalogiseerd als een slechte supporter die geen rechten heeft omdat hij geen abo heeft.Buffalo_Hool schreef:'t zal wel. ik heb dit jaar 265 euro aan abo's betaald dus wil ik ook mijn voorrang. Mensen die geen 2 abo's hebben is in 95% vd gevallen omdat ze er niet zoveel geld willen aan uitgeven.
2. Ik ben niet van de nieuwe garde gezien ik al vanaf mijn 5 jaar elke match ga kijken. Dus nu al 18 jaar
3. Ik zeg nergens dat gij ne slechte supporter zijt BEHALVE DAT HET LOGISCH IS DAT WIE MEER BETAALT AAN ABOGELDEN OOK MEER VOORDELEN KRIJGT.
4. Leer lezen en stop met bleiten. Voorrang is een beloning voor de trouwste klanten van AAGent dit seizoen. Waarom dit seizoen? Omdat het dit seizoen is dat we de finale behalen. Trouwste klanten? Ja, want ze hebben meer abogelden betaald. Trouwere supporters? Nergens gezegd. Logische regeling? Zeer zeker.
en stop nu met proberen uw gelijk te krijgen want dat hebt ge niet.
welken bus omgeving gent eeft nog plek vo 2 - 3 man? 
tickees ebbe we al

tickees ebbe we al
https://www.SOSonsGantoise.be #GelukDwingJeAf #COBW
-
- Contacteer:
Ok, ok, misschien liep ik wat te hard van stapel.Buffalo_Hool schreef:1. 265 aan abonnementsgelden. Daar zijn bekermatchen en verplaatsingen en europese matchen niet bijgerekend.Woodside schreef: Zijt ge daar weer met uwe zever : ik heb in 1 keer met de smile meer uitgegeven dan uw gans jaar ( Rome heeft mij 350 Euro gekost ) , veeg met andere woorden mijn kloten aan het geld dat het mij kost, maar ben het beu om door de nieuwe garde bestempeld te worden als een 'outlaw' omdat ik de rest van het jaar moet werken en geen abo kan kopen omdat het voor mij niet rendabel is. Ik ga 40 jaar met hart en ziel naar mijn Buffalo's, het was tot voor kort nooit nodig om een abo te kopen omdat we voor een leeg stadion speelden ( ja, ik was er bij in 3de klasse ! ) maar omdat men de laatste jaren beslist heeft om aan klantenwerving te doen en zo abo's aan dumping prijzen aan jongeren weg te geven ben ik plots gecatalogiseerd als een slechte supporter die geen rechten heeft omdat hij geen abo heeft.
2. Ik ben niet van de nieuwe garde gezien ik al vanaf mijn 5 jaar elke match ga kijken. Dus nu al 18 jaar
3. Ik zeg nergens dat gij ne slechte supporter zijt BEHALVE DAT HET LOGISCH IS DAT WIE MEER BETAALT AAN ABOGELDEN OOK MEER VOORDELEN KRIJGT.
4. Leer lezen en stop met bleiten. Voorrang is een beloning voor de trouwste klanten van AAGent dit seizoen. Waarom dit seizoen? Omdat het dit seizoen is dat we de finale behalen. Trouwste klanten? Ja, want ze hebben meer abogelden betaald. Trouwere supporters? Nergens gezegd. Logische regeling? Zeer zeker.
en stop nu met proberen uw gelijk te krijgen want dat hebt ge niet.
Louter economisch gezien heb je natuurlijk gelijk, ' aboklanten ' verdienen inderdaad eerste keus, daar ging het hem niet over.
Echter als ge in uw vorige posts ( ik citeer je eigen woorden ) uw medesupporters als verwende stronten, een bende wijven en dikke wankers beschrijft en de supportersclubs zo resoluut weg wil weet ik dat je fanatieke zelfovertuiging niet veel plaats over laat voor de mening van anderen. Daardoor voelde ik mij ietwat persoonlijk aangevallen waarvoor mijn excuses.
EINDE DISCUSSIE

- Maltezerleeuwtje
- buffalo impact
Ik kan me nog herinneren dat er daar toen een 20-tal supporters van een bus moesten. Maar geen idee waarom.Maltezerleeuwtje schreef:Er is niets van moeten en dat was 2 jaar geleden ook niet het geval...er werd toen afgesproken om samen te vertrekken vanaan Flanders Expo met de bussen,was van mogen en zeker niet van moeten.
- buffalo impact
- BIEB
- Contacteer:
tis verplicht, maar heeft er infeite ooit al ene vent al zittend gepist op een buswc?
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BRUSSELSbuffalo
-
- Contacteer:
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
-
- HannesGent
-
- Contacteer: