Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 13:50

Waar haalde gij die 25.000 paljas?

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 13:54

Er is toch plaats voor 50.000 man? Neutrale tickets dacht ik, zoals de vorige keer.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 13:57

MAC65 schreef:Hou op met diene kinderpraat gastje, blijkbaar content zolang meneerke zijn kaart maar heeft. Meneerke beseft niet dat met de huidige regeling een paar duizend mensen die ook regelmatig een wedstrijd komen zien (en dit dikwijls al meer jaren dan gij oud zijt), hierdoor in de kou blijven staan. Maar ja als gij uw kaartje maar hebt zeker. :mad:
iemand kan blijkbaar niet verkroppen dat abo's voorrang krijgen (wat normaal is).
Pech dat je niet alle matchen kan komen volgen. Maar als er naar iedere fan z'n werkuren, gezin en financieele toestand moet gekeken worden. Is redelijk onbegonnen werk.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 14:08

Wat ook leuk wordt. Ik als abonnementhouder heb mijn ticket en een tweede. Ik zoek een plaatsje op een bus. De andere die geen abonnementhouder zijn moeten wachten tot de voorrangsperiodes zijn afgelopen. Pas dan kunnen ze hun ticketje kopen. Maar dan moeten ze nog een bus vinden. Grote kans dat de bussen al volzitten met de abonnementshouders.

Een leuke familiale-vriendengroep-dag! :D :roll:
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

pvc2

Bericht door pvc2 » za 27 mar 2010 14:10

Neen, hoor, die bekerfinale, dat leeft niet bij de mensen :D

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 14:17

buffaloripopolos schreef:Wat ook leuk wordt. Ik als abonnementhouder heb mijn ticket en een tweede. Ik zoek een plaatsje op een bus. De andere die geen abonnementhouder zijn moeten wachten tot de voorrangsperiodes zijn afgelopen. Pas dan kunnen ze hun ticketje kopen. Maar dan moeten ze nog een bus vinden. Grote kans dat de bussen al volzitten met de abonnementshouders.

Familie-vrienden karavaan met den auto waar, bus :sleep: :D

retlaw

Bericht door retlaw » za 27 mar 2010 14:54

Anguloce schreef:
buffaloripopolos schreef:Wat ook leuk wordt. Ik als abonnementhouder heb mijn ticket en een tweede. Ik zoek een plaatsje op een bus. De andere die geen abonnementhouder zijn moeten wachten tot de voorrangsperiodes zijn afgelopen. Pas dan kunnen ze hun ticketje kopen. Maar dan moeten ze nog een bus vinden. Grote kans dat de bussen al volzitten met de abonnementshouders.

Familie-vrienden karavaan met den auto waar, bus :sleep: :D
NEEN, 'meneerke'!!

Met den trein verdomme :D

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 15:18

En als ge niet samen op de bus kunt spreek dan af aan het atomium. 'k neem aan dat de meesten oud en zelfstandig genoeg zijn om zelf in Brussel te geraken? Niet zo heel moeilijk ze, ofwel pakte den E40 ofwel pakte nen trein met bestemming: BRUSSEL.
En spreek af aan het atomium, ook niet zo moeilijk te vinden. 't Is zo een spel me vre grote bollen.

backdraft10

Bericht door backdraft10 » za 27 mar 2010 15:41

Anguloce schreef:Er is toch plaats voor 50.000 man? Neutrale tickets dacht ik, zoals de vorige keer.
Er zijn 20.000 plaatsen beschikbaar voor elke ploeg momenteel er zal ook nog wel een deel VIP e.d. zijn en een veiligheidsmarge die opengehouden dient te worden opgelegd door FIFA meen ik.
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat de abbonee zelf voorangkrijgt maar niet de 1+1 regel
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

backdraft10

Bericht door backdraft10 » za 27 mar 2010 15:43

Anguloce schreef:Er is toch plaats voor 50.000 man? Neutrale tickets dacht ik, zoals de vorige keer.
Er zijn 20.000 plaatsen beschikbaar voor elke ploeg momenteel er zal ook nog wel een deel VIP e.d. zijn en een veiligheidsmarge die opengehouden dient te worden opgelegd door FIFA meen ik.
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat de abbonee zelf voorangkrijgt maar niet de 1+1 regel
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » za 27 mar 2010 15:47

Ik lees het nu nog maar.
Wij zijn met 2 abonnees maar wel met een paar mannen die van 't seizoen meer geld naar den agee hebben gedragen aan losse tickets dan wij aan ons abonnementen. Kinnekeklop voor ulder.

Ah well.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Buffalo_Filip

Bericht door Buffalo_Filip » za 27 mar 2010 16:00

Afbeelding
<50.093 plaatsen
•Tribune 1 : 10.092 places
•Tribune 2 : 14.660 places
•Tribune 3 : 10.711 places
•Tribune 4: 14.630 places

Stel dat zoals geopperd hier er ongeveer 5000 plaatsen of voorbehouden zijn of uit veiligheidsoverwegen gescheiden, dan blijven er toch wel 25.000 plaatsen voor Gent (Cercle 20.000) over?

EOX

Bericht door EOX » za 27 mar 2010 16:21

http://www.kaagent.be/actueel/1/26-03-2 ... de-abonnee

Een eerste voorrangsperiode zal gelden voor alle abonnees die tijdens het seizoen 2009-2010
zowel voor de reguliere competitie als voor de play off 1 een abonnement namen.
Op vertoon van zijn abonnementen (regulier + play off 1) én identiteitskaart kan hij TWEE tickets kopen
(= 1 voor zichzelf en 1 voor een niet abonnee).

En wat als iemand meer dan 1 maat heeft zonder abo ? :think:
Dan moet ge wachten tot na de 2e voorrangsperiode om tickets te kopen en te kunnen samen zitten ?!

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 16:22

ja

Aret

Bericht door Aret » za 27 mar 2010 16:24

EOX schreef:http://www.kaagent.be/actueel/1/26-03-2 ... de-abonnee

Een eerste voorrangsperiode zal gelden voor alle abonnees die tijdens het seizoen 2009-2010
zowel voor de reguliere competitie als voor de play off 1 een abonnement namen.
Op vertoon van zijn abonnementen (regulier + play off 1) én identiteitskaart kan hij TWEE tickets kopen
(= 1 voor zichzelf en 1 voor een niet abonnee).

En wat als iemand meer dan 1 maat heeft zonder abo ? :think:
Dan moet ge wachten tot na de 2e voorrangsperiode om tickets te kopen en te kunnen samen zitten ?!
dan moet ge idd wachten op de vrije verkoop.

Sneeuwlok
Contacteer:

Bericht door Sneeuwlok » za 27 mar 2010 16:47

2 vraagjes:

Moet er voor de 2de kaart die je krijgt als abohouder ook een pasport voorgelegd worden?

Is een kopie van het abonnement ook geldig?
When elves have sung their runes

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 16:56

Normaal gezien zal je met 1 abo en 1 identiteitskaart 2 kaarten kunnen kopen.
En van die kopie weet ik het niet.

Aret

Bericht door Aret » za 27 mar 2010 16:57

Sneeuwlok schreef:2 vraagjes:

Moet er voor de 2de kaart die je krijgt als abohouder ook een pasport voorgelegd worden?

Is een kopie van het abonnement ook geldig?
Voor de 2de zal je niets nodig hebben, komt op de naam van de eerste als ik me niet vergis.
En voor dat kopie zal het geen probleem zijn, kunnen zo wel zien welke abonnement je hebt genomen.

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » za 27 mar 2010 17:29

En dan nu een quasi onmogelijke vraag:

Maar mocht er een abbohouder zijn die door (zware) omstandigheden niet kan gaan,
en zijn abbo ter dienste wil stellen van iemand die wel wil gaan mogen deze me altijd een pm zenden. :)

(kan maar proberen hé, zou voor men pa en zus zijn)
Iedereen welkom over gesprekje over KAA gent, en over grafische wereld

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » za 27 mar 2010 17:44

dat een soepe es zeg kik !!!!!!!!!!
allee dan zijn het vrije tribune's ook in de heizel ?
aja vermits we zelf achter ticket moeten gaan ook al ga je met supportersclub !!!!!!!! iedereen gaat een ander kaart hebben bij manier van spreken :sleep: dus als je bij je vrienden wil zitten moeten ze ons laten zitten waar we willen zo simpel ist .
tis ook weer een regeling van het zevende knoopsgat damn :roll:
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 17:48

Oh,ik maak me er niet meer druk in...gisteren 100 telefoons gekregen/gedaan voor inschrijvingen en vandaag hetzelfde om mensen uitleg te verschaffen en te vertellen dat ze zelf wss achter hun ticket zullen moeten gaan.
Er is veel onbegrip en frustratie vooral bij de doorwinterde Buffalosups.
Ik wacht af tot maandag maar weet eigenlijk toch al het resultaat.
Ik vertel de mensen die een abo hebben voor zowel de reguliere competitie als de PO's om hun abo's binnen te steken bij mij en ik zorg dan wel voor de kaarten daarvoor.De rest moet dan maar zijn plan trekken en me maar opbellen als ze hun kaart hebben om dan hun busplaats te herbevestigen.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » za 27 mar 2010 17:55

Maltezerleeuwtje schreef:Oh,ik maak me er niet meer druk in...gisteren 100 telefoons gekregen/gedaan voor inschrijvingen en vandaag hetzelfde om mensen uitleg te verschaffen en te vertellen dat ze zelf wss achter hun ticket zullen moeten gaan.
Ik vertel de mensen die een abo hebben voor zowel de reguliere competitie als de PO's om hun abo's binnen te steken bij mij en ik zorg dan wel voor de kaarten daarvoor.De rest moet dan maar zijn plan trekken en me maar opbellen als ze hun kaart hebben om dan hun busplaats te herbevestigen.
ook zo iets abonnement binne steke van de play offs ook maar de play offs zijn nog bezig als de tickets verkocht worden haha man man dat gaat wat geven wat ik weet dat ze jullie groen licht gaan moeten geven of het loopt echt langs geen kanten ;)
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

whiteandblue

Bericht door whiteandblue » za 27 mar 2010 17:56

Goede verkoopsstrategie, meer kan ik daar niet op zeggen. Effekes de kritiek wegvegen van onze sups en met een mooie slogan ' de finale van onze abonnees'.
Ge moet u maar een abonnement nemen is 'hun' boodschap.
We kunnen er zoveel over zeveren wat we willen, maar één ding is duidelijk, het werkt niet bevordelijk voor de klantenbinding.
Nu ik heb al twee bussen gereserveerd, nu nog kaarten.

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 17:59

Maltezerleeuwtje schreef:Oh,ik maak me er niet meer druk in...gisteren 100 telefoons gekregen/gedaan voor inschrijvingen en vandaag hetzelfde om mensen uitleg te verschaffen en te vertellen dat ze zelf wss achter hun ticket zullen moeten gaan.
Iddem ..... hier staat mijn telefoon al gans de dag niet stil , het is verdorie frustrerend ( ondertussen al enkelen afgezegd , jammer :( )
Louwagie en co spreken altijd van Gent moet een famiale club worden waar gezinnen zich thuisvoelen... we rijden nu met gezinnen waarvan helaas niet iedereen een abo hebben... maar de vorige bekerfinale deden we dat ook en daaruit hebben we toch 16 nieuwe abo. bijgebracht.
We wonen wel ver maar doen iedere dag veel inspanning om onze club groter te maken en wat krijgen we hiervoor?.

ps .Ik vertel de mensen die een abo hebben voor zowel de reguliere competitie als de PO's om hun abo's binnen te steken bij mij en ik zorg dan wel voor de kaarten daarvoor.

Ik vraag hem om een copie van hun abo anders moet ik hier een Westvlaamse tour beginnen.
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 27 mar 2010 18:14

mensen die al 20 jaar komen kijken moeten het afleggen tegen mensen die 2 jaar komen kijken en hun ploeg uitfluiten

fuck louwagie :mad:

Aret

Bericht door Aret » za 27 mar 2010 18:14

kunnen of mogen supclubs op die manier 2 kaarten kopen voor dat lid of enkel 1.
Kan domme vraag lijken maar stel dat er zo iemand komt met 50 abonnementen en dan 100 kaarten bestelt en dan zeggen ze opt secretariaat zo dat er enkel 1 per mag.

Buffalospirit

Bericht door Buffalospirit » za 27 mar 2010 18:23

Proud Since 1898 schreef:mensen die al 20 jaar komen kijken moeten het afleggen tegen mensen die 2 jaar komen kijken en hun ploeg uitfluiten

De uitdrukking 'kort door de bocht' is hier wel van toepassing :roll:

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 27 mar 2010 18:26

Buffalospirit schreef:
Proud Since 1898 schreef:mensen die al 20 jaar komen kijken moeten het afleggen tegen mensen die 2 jaar komen kijken en hun ploeg uitfluiten

De uitdrukking 'kort door de bocht' is hier wel van toepassing :roll:
denk jij dat iedereen die vroeger naar de voetbal ging tegen 150 BEF per match zich nu een abo voor de gewone comp EN playoffs kan veroorloven?

bovendien zijn er veel HARD WERKENDE mensen die tijdens de week geen match kunnen meepikken en die zich GEEN abo voor de playoffs willen kopen.

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 18:34

Proud Since 1898 schreef:
Buffalospirit schreef: De uitdrukking 'kort door de bocht' is hier wel van toepassing :roll:
denk jij dat iedereen die vroeger naar de voetbal ging tegen 150 BEF per match zich nu een abo voor de gewone comp EN playoffs kan veroorloven?

bovendien zijn er veel HARD WERKENDE mensen die tijdens de week geen match kunnen meepikken en die zich GEEN abo voor de playoffs willen kopen.

:thumb:
Buffalo zijn , is mijn leven !!

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » za 27 mar 2010 18:38

Pfffff dit is echt weer de druppel eh...

Wij hadden ook al 2 busjes vastgelegd van bij ons op de voetbal, al meer dan 70 inschrijvingen op een dag! Mensen engageren zich voor iets, nemen verantwoordelijkheid, leggen bussen vast :s nu horen da je als 'club' nie aan kaarten kunt geraken voor iedereen.
Hoe kan je met zo'n regeling nu samen in groep naar de voetbal gaan? Mensen gaan in 20 verschillende vakken zitten (als ze al aan kaarten zullen geraken) En als club loop je het risico dat je volk je in de steek laat. Want als de mensen op de dag zelf door omstandigheden beslissen dat ze nog zelf met de auto gaan(ze hebben immers hun kaarten) dan sta je daar met je bussen.

Tis alweer eens van de kloten op Gent, alweer, voor de zoveelste keer...
En aan alle mensen die dit verdedigen Ga in een periode als deze eens een avondje naast mensen als Big Dog gaan zitten 's avonds en kijk eens wat een moeite het kost om iets dergelijks te regelen...

alweer eens gedegouteerd in ons bestuurtje
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

Gesloten