Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Buffalospirit

Bericht door Buffalospirit » za 27 mar 2010 18:42

Proud Since 1898 schreef:
Buffalospirit schreef: De uitdrukking 'kort door de bocht' is hier wel van toepassing :roll:
denk jij dat iedereen die vroeger naar de voetbal ging tegen 150 BEF per match zich nu een abo voor de gewone comp EN playoffs kan veroorloven?

bovendien zijn er veel HARD WERKENDE mensen die tijdens de week geen match kunnen meepikken en die zich GEEN abo voor de playoffs willen kopen.
Neen ik denk dat niet... Ik geef enkel aan dat uw eerste argument (mensen die 20j komen leggen het af tegen mensen die 2 jaar komen en hun ploeg uitfluiten) volstrekt belachelijk en kort door de bocht is!

En uw vetgedrukte 'hard werkende' :roll: waarom zou iemand die wel een abo heeft niet hard kunnen werken?

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 27 mar 2010 18:56

Buffalospirit schreef:
Proud Since 1898 schreef: denk jij dat iedereen die vroeger naar de voetbal ging tegen 150 BEF per match zich nu een abo voor de gewone comp EN playoffs kan veroorloven?

bovendien zijn er veel HARD WERKENDE mensen die tijdens de week geen match kunnen meepikken en die zich GEEN abo voor de playoffs willen kopen.
Neen ik denk dat niet... Ik geef enkel aan dat uw eerste argument (mensen die 20j komen leggen het af tegen mensen die 2 jaar komen en hun ploeg uitfluiten) volstrekt belachelijk en kort door de bocht is!

En uw vetgedrukte 'hard werkende' :roll: waarom zou iemand die wel een abo heeft niet hard kunnen werken?
dat is een veronderstelling die jij maakt, niet ik

poteirde

Bericht door poteirde » za 27 mar 2010 18:57

waarom niet gewoon zoals 2 jr geleden? als je met 15 vrienden wou samenzitten, geen probleem, je ging wat aanschuiven met de 15 paspoorts en je had 15 kaarten.
nu maken ze er weer 1 soep van.
"finale voor de abonnees" grote zever, 2 jr geleden was er ook niet 1 abonnee die geen kaart had kunnen aanschaffen.
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » za 27 mar 2010 19:01

just eens een telefoontje gedaan naar supporterslokaal ter is geen enkele erkende suportersclub die akkoord gaat dus maandag is er vergadering op gent voor dit probleem iedereen trekt aan één zeel dus zal wel veranderen , het is gewoon AA GENT die druk legt om hun stadion vol te krijgen voor de play offs en zo de mense op stang jaagt voor de beker finale dat je een abonnement moet hebben van play offs . een echte schande noem ik dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 19:08

retlaw schreef:
Anguloce schreef:Familie-vrienden karavaan met den auto waar, bus :sleep: :D
NEEN, 'meneerke'!!

Met den trein verdomme :D
Neenee, daar zit ik al op. Al die ongelukkige mensen die boos zijn op Louwagie mogen met den auto gaan :D

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 19:11

Proud Since 1898 schreef:mensen die al 20 jaar komen kijken moeten het afleggen tegen mensen die 2 jaar komen kijken en hun ploeg uitfluiten

fuck louwagie :mad:
Mensen die al 20 jaar komen kijken en dit jaar niet kwamen kijken, bedoelt ge?

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 19:12

Proud Since 1898 schreef:
Buffalospirit schreef: De uitdrukking 'kort door de bocht' is hier wel van toepassing :roll:
denk jij dat iedereen die vroeger naar de voetbal ging tegen 150 BEF per match zich nu een abo voor de gewone comp EN playoffs kan veroorloven?

Ja tis goe, wete wa er vroeger ook niet bestond? Internet. Keer weer naar dienen tijd en smijt uwen bak uit de ruit, we zijn dan van uw geneut vanaf :roll:

Fist
Contacteer:

Bericht door Fist » za 27 mar 2010 19:48

Weet je wat er vroeger wél bestond? Een voetbalgemeenschap die respect had voor elkaar. Waar supporters niet bekeken werden als consumenten, maar als belangrijk onderdeel van de voetbal.
Money can't buy passion

miura

Bericht door miura » za 27 mar 2010 19:50

als echte supporter heb je een abo ... dus alle abo's zullen wel aan een ticket geraken. in principe een goede regeling.

ik zou in principe ook een bus inleggen maar met de huidige regeling is dat beke moeilijk omdat ik eveneens vrienden en familie zou meenemen. Mensen die inderdaad bijna nooit gaan. Ik zal er niet wakker van liggen maar ik vind het wel bijzonder jammer.
Ik ben fier een kwekker te zijn !

whiteandblue

Bericht door whiteandblue » za 27 mar 2010 20:02

"Als echte supporter heb je een abonnement" waar sla da op?
Ik zou kunnen stellen: je hebt geen treinabonnement dus je rijdt niet met de tein?
Een abonnement koop je als je er voordeel lan uithalen. Zijn dan de supporters die niet ELKE week aanwezig kunnen zijn geen echte?
Velen van jullie zijn blijkbaar 'echten' als het jullie goed uitkomen.
Ik rij per (thuis)wedstrijd meer dan 160 km, om mijn club aan het werk te zien, maar ben geen 'echte' (= geen abonnement).
Denk ne keer na voor je iets schrijft.

buffalo-david

Bericht door buffalo-david » za 27 mar 2010 20:11

miura schreef:als echte supporter heb je een abo ... dus alle abo's zullen wel aan een ticket geraken. in principe een goede regeling.

ik zou in principe ook een bus inleggen maar met de huidige regeling is dat beke moeilijk omdat ik eveneens vrienden en familie zou meenemen. Mensen die inderdaad bijna nooit gaan. Ik zal er niet wakker van liggen maar ik vind het wel bijzonder jammer.
wat jij nu zegt is dikke bshit dus!
omdat je geen abo hebt voor de competitie + playoffs ben je geen ECHTE supporter? :lol:
Die regeling ivm playoffs is complete geldzakerij ! want nu verplichten ze (zogezegt) om mensen te verplichten om alsnog een playoffs abonnement te kopen ,om zeker te zijn dat je nog een ticket gaat hebben voor de beker,als je weet dat 2 jaar geleden alle tickets verkocht waren in 1 week tijd...
Ze zouden gewoon ervoor moeten zorgen dat de bussen meer tickets kunnen bestellen of dat de abo's + 5 andere personen maximum kunnen bestellen.
Laatst gewijzigd door buffalo-david op za 27 mar 2010 20:19, 5 keer totaal gewijzigd.

potitten

Bericht door potitten » za 27 mar 2010 20:11

Ik vind het wel terecht dat abonnees voorrang krijgen om dat ticket te halen... Maar die regeling van die 2 per kop is een beetje van de pot gerukt...

Ik heb geen goesting om de finale te missen omdat iedereen zijn gezin, kennissenkring etc. wil meebrengen. Dan denk ik dat een abonnee met recht en reden voorrang moet krijgen om een kaart te kunnen kopen. Dit is en blijft een hoogtepunt voor een supporter en het zou niet mogen dat iemand die wekelijks gaat kijken, deze wedstrijd niet zou kunnen meepikken omdat er een hoop gelegenheidssupporters meekomen.

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 20:14

Ik kan mij trouwens moeilijk voorstellen dat al die trouwe fans, die door omstandigheden een jaartje niet konden komen/geen PO-abo namen, gene maat hebben die zijn extra ticket voor hem wil gebruiken.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 20:15

Maar neen, dat is toch logisch? Er zijn 9000 abonnementhouders, dan kan je toch maar 2 tickets per persoon toelaten? Dan zit je al aan 18000. Moest je er 3 of 4 kunnen kopen blijver er sommige abohouders in de kou staan.

Beste en meest logische regeling. Logisch is ze niet voor iedereen goed, maar dat kan ook niet.

whiteandblue

Bericht door whiteandblue » za 27 mar 2010 20:17

Mocht ik de volgende stelling naar voor brengen:Leden van een erkende supporterclub hebben voorrang.
Zou iedereen daar met akkoord gaan? Denk het niet, want iedereen heeft zijn recht op vrijheid van handelen. Dus ook in de aankoop van een abonnement. Ik kan er perfect meeleven dat er bepaalde voordelen aan een abonnement verbonden zijn.

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 20:19

Wat mij betreft kan dat perfect, maar dan wel na de abonneehouders (zowel PO als regulier).

whiteandblue

Bericht door whiteandblue » za 27 mar 2010 20:22

Lijkt me een mooie voorwaarde. We gaan er nog uitkomen.

buffalo-david

Bericht door buffalo-david » za 27 mar 2010 20:25

Anguloce schreef:Wat mij betreft kan dat perfect, maar dan wel na de abonneehouders (zowel PO als regulier).
inderdaad!
Ze zouden gewoon moeten voor zorgen dat zowel de abo's van de competitie of de abo's van de playoffs voorang krijgen.
en NIET : eerst de playoffs + abo's , daarna de playoffs OF abo's.
+1/2 niet abo's uiteraard
:clap:

whiteandblue

Bericht door whiteandblue » za 27 mar 2010 20:28

We kunnen het ook nog anders stellen:
We geven de abbo's voorrang voor hun kaart (1kaart) en de rest gaat in vrije verkoop.

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 20:33

whiteandblue schreef:"Als echte supporter heb je een abonnement" waar sla da op?
Ik zou kunnen stellen: je hebt geen treinabonnement dus je rijdt niet met de tein?
Een abonnement koop je als je er voordeel lan uithalen. Zijn dan de supporters die niet ELKE week aanwezig kunnen zijn geen echte?
Velen van jullie zijn blijkbaar 'echten' als het jullie goed uitkomen.
Ik rij per (thuis)wedstrijd meer dan 160 km, om mijn club aan het werk te zien, maar ben geen 'echte' (= geen abonnement).
Denk ne keer na voor je iets schrijft.

Ik ben reeds van gisteren bezig met heel die " affaire " heb 2 bussen vol met echte fans die ook ver wonen maar niet allemaal hebben een abo door werk ,gezin enz.... maar toch steeds proberen om onze buffalo's te steunen door losse tickets te kopen ( zowel thuis als uitmatchen waar wij dan ook nog eens weer de dupe zijn door combi-regeling ) daar kruip er allemaal veel energie in en sommige zijn het zo kotsbeu om als pispaal door Louwagie te wordt behandeld... het bestuur spreekt altijd van famiale sfeer te creéren , wij doen dit door onze bussen te vullen met 3 generatie's fans en resultaat dat er vandaag al 16 hebben afgehaakt :(
Buffalo zijn , is mijn leven !!

leander

Bericht door leander » za 27 mar 2010 21:23

whiteandblue schreef:We kunnen het ook nog anders stellen:
We geven de abbo's voorrang voor hun kaart (1kaart) en de rest gaat in vrije verkoop.
Vind dit persoonlijk ook een goede oplossing.

Of eventueel:
- 10.000 tickets losse verkoop, waarbij de abonnees nog steeds voorrang hebben.
- 10.000 tickets voor bussen en andere initiatieven. (bepaalde vakken voor hen voorbehouden en buslijst moet binnen zijn voor het einde van de voorrangsperiode)
- overige tickets worden later ook ter beschikking gesteld.

Op die manier kan iedereen op de bussen samen zitten.
Als we rekenen dat de helft van de abonnees op bussen zal zitten worden er echt wel genoeg tickets gereserveerd voor de losse verkoop met voorrang.

Probleem opgelost volgens mij? Of ik zie iets over het hoofd.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 21:23

als ze al afhaken na 1 telefoontje, dan heb ik als abonneehouder er toch een raar gevoel bij om zo mensen voorrang te geven.

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 21:48

pelsmaker schreef:als ze al afhaken na 1 telefoontje, dan heb ik als abonneehouder er toch een raar gevoel bij om zo mensen voorrang te geven.

die mensen die bij ons afhaken doen dit vooral omdat ze bijna geen kans maken om nog aan een ticket te geraken en dan nog eens verlof moet nemen om naar Gent te rijden .
Niet iedereen woont hier dicht bij ons stadion want de verste die op onze bus zijn ingeschreven komen van Adinkerke
Buffalo zijn , is mijn leven !!

BuOnTour

Bericht door BuOnTour » za 27 mar 2010 22:04

heb voor het eerst in 8 jaar geen abbo gekocht en ik zou de dupe mogen zijn van die triestige regeling, die 9000 abbo's elk hun kaart kunnen kopen en de rest in vrije verkoop :mad:

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » za 27 mar 2010 22:11

Zijn de loketten open op dag van de wedstrijd?
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » za 27 mar 2010 22:57

Rustig blijven zou ik zeggen, wie zegt dat elke abonné zijn twee tickets gaat komen halen?
Kan toch ook gewoon dat er geneog overblijven voor al die bussen...

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » za 27 mar 2010 23:13

gastjes gaat zien bussen krijgen de zelfde regeling van over 2 jaar ;)
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » zo 28 mar 2010 0:48

Vak202-pv schreef:gastjes gaat zien bussen krijgen de zelfde regeling van over 2 jaar ;)
tuurlijk dat, maandagavond zullen we al veel meer weten, komt allemaal goed.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

kiona

Bericht door kiona » zo 28 mar 2010 8:19

:lol: hoe noemt "MR. LOUWAGIE" de mensen die geen abbonement kopen? toeristen! ik stel voor dat al die toeristen op 15 mei naar het sint-pietersplein gaan en dat ze kijken naar het groot scherm en als de buffalo's dan terug keren met de beker (hoop ik toch) en "MR LOUWAGIE" is daar ook;dat ze hem dan wat kloppen op zijn muile geven,en er gaan veel abbonee houders meehelpen! wat een zielig ventje is da.
ik ken mensen die jaren een abbonement hadden en lid waren van supportersclubs maar die nu door privé redenen dit niet meer hebben en ik spreek uit de slechte tijd van gent (oa. de jaren onder clijsters "RIP") en die mensen lacht hij allemaal uit????
en ik zeg nu niet dat die allemaal naar die finale willen gaan maar die komen soms nog eens naar de ot en in de toekomst naar den art,maar als hij zo voort doet met mensen te beledigen dan zal er nie veel volk zijn in zijn art.

p.s. ik kom wel naar brussel! :D

Swa1975

Bericht door Swa1975 » zo 28 mar 2010 8:35

Dat ze ons gewoon is 10.000 tickets geven die normaal voor Cercle zijn bedoeld, probleem opgelost, die boeren krijgen die toch niet aan de man.
BUFFALO FOREVER

Gesloten