Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
BuffaloPint

Bericht door BuffaloPint » zo 28 mar 2010 9:17

Ik vind dit een goede regeling moet ik zeggen. Abbo's krijgen terecht eerste keus als je het mij vraagt. Ik ga ook direct achter kaarten als dit mogelijk is en boek afzonderlijk een bus dus geen probleem voor mij.

jpm1

Bericht door jpm1 » zo 28 mar 2010 9:19

Inderdaad. Ik voel me na al die jaren als abonnee eens echt bevoordeeld!
Dank u KAA Gent! :bluewhite:
Alles is Kumst.

genteneirke
Contacteer:

Bericht door genteneirke » zo 28 mar 2010 9:25

dat abonnee's voorang krijgen op een ticket terecht maar dat ze een ticket mogen bijnemen voor geen abonnee vindt ik klote zo gaan er bijna geen losse tickets beschikbaar zijn, en als er al gaan zijn gaan ze er moeten voor vechten gaat een ramp worden! buffalo in hart en nieren.
buffalo 4-ever!

stropke

Bericht door stropke » zo 28 mar 2010 9:44

genteneirke schreef:dat abonnee's voorang krijgen op een ticket terecht maar dat ze een ticket mogen bijnemen voor geen abonnee vindt ik klote zo gaan er bijna geen losse tickets beschikbaar zijn, en als er al gaan zijn gaan ze er moeten voor vechten gaat een ramp worden! buffalo in hart en nieren.
sommige clubs overwegen om hun bussen te anuleren, ik twijfel nog maar ik blijf voorstander zoals 2 jaar geleden.
Voorrang voor abonnees en die nu reeds ingeschreven staan bij een club.
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » zo 28 mar 2010 11:06

en hoe gaat het er bij cercle brugge aan toe?

en hoe was het twee jaar geleden bij anderlecht?

ofja, hoe ging de verkoop van tickets bij genk en mechelen vorig jaar?
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » zo 28 mar 2010 11:08

Wat als je je abonnementen weg gesmeten hebt?? (Zoals men ouders)
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

kiona

Bericht door kiona » zo 28 mar 2010 11:22

[quote="Diedie"]Wat als je je abonnementen weg gesmeten hebt?? (Zoals men ouders)[/quote

:lol: :lol: :lol:

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 28 mar 2010 11:34

Anguloce schreef:
Proud Since 1898 schreef: denk jij dat iedereen die vroeger naar de voetbal ging tegen 150 BEF per match zich nu een abo voor de gewone comp EN playoffs kan veroorloven?

bovendien zijn er veel HARD WERKENDE mensen die tijdens de week geen match kunnen meepikken en die zich GEEN abo voor de playoffs willen kopen.
Ja tis goe, wete wa er vroeger ook niet bestond? Internet. Keer weer naar dienen tijd en smijt uwen bak uit de ruit, we zijn dan van uw geneut vanaf :roll:
Enkel en alleen om u nog wat te kloten post ik deze reactie.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » zo 28 mar 2010 12:08

Waarom 2 bijna iedentike topics nodig zijn hierover is me een raadsel, maar ik zal dan hier ook mijn mening maar plaatsten:

Ook ik bezit geen abo en ook ik zou er de 15e mei doodgraag bij zijn. En ook ik besef dat indien ik geen abonnee vind die zijn 2e kaart aan mij wil verkopen (zijn er vrijwilligers? :D ) de kans reëel is dat ik er in tegenstelling tot 2 jaar geleden niet bij zal zijn.

Maar ik begrijp volkomen dat abonnees voorrang krijgen op mensen zoals ik. Dus voor een keer vind ik de kritiek op het bestuur volkomen onterecht.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » zo 28 mar 2010 12:11

kiona schreef:
Diedie schreef:Wat als je je abonnementen weg gesmeten hebt?? (Zoals men ouders)[/quote

:lol: :lol: :lol:
awel gene zever ik heb de mijne dus al weg smeten he ... competitie was al gedaan dusja ...
dus nu zit ik met de gebakken peren?
Ultras 303

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » zo 28 mar 2010 12:24

Aan de hand van uw identiteit kan men perfect nakijken op het secretariaat of je het afgelopen seizoen een abo genomen hebt. :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » zo 28 mar 2010 13:10

Swa1975 schreef:Dat ze ons gewoon is 10.000 tickets geven die normaal voor Cercle zijn bedoeld, probleem opgelost, die boeren krijgen die toch niet aan de man.
Ge gaat nog verschieten, ik heb familie in Oostkamp, volgens hen is er daar een ware stormloop op gang geschoten. Cercle zal zonder problemen aan 20.000 man geraken, mark my words!
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

WimL

Bericht door WimL » zo 28 mar 2010 14:32

Vraagje aan Louwagie:

Ik heb een gewoon abonnement + een PO1-abonnement en was bovendien aanwezig in de thuismatchen voor de 1/8ste, 1/4de en halve finale!!! Heb ik nu voorrang om ipv MPH (na nog een paar spannende PO-matchen is hij toch sowieso geschorst) op de bank gaan zitten?? :lol:

Babske
Contacteer:

Bericht door Babske » zo 28 mar 2010 14:51

Ganda Ham schreef:en hoe gaat het er bij cercle brugge aan toe?

en hoe was het twee jaar geleden bij anderlecht?

ofja, hoe ging de verkoop van tickets bij genk en mechelen vorig jaar?
Op genk vorig jaar kregen de supportersclubs (met abbo's) voorrang, maar we moesten voor een bepaalde datum onze abbonement ingeleverd hebben, daarna mocht de rest gaan die ook hun abbo hadden, wij kregen elk maar één ticket, dus wij konden zo wie zo niemand meepakken .. (maar goed dat ons hele vriendengroep een abbo had en aangesloten was bij dezelfde supportersclub) jullie bestuur verkoopt ze nog per twee ..

skirmisher

Bericht door skirmisher » zo 28 mar 2010 17:07

Is die datum van 15 mei 2010 nu eigenlijk 100% zeker? Want ik heb dat nog nergens echt bevestigd zien staan?
Are you kidding me?? Tottenham - Gent: 2-2 (Jeremy Perbet) ^^

The mindless

Bericht door The mindless » zo 28 mar 2010 17:30

skirmisher schreef:Is die datum van 15 mei 2010 nu eigenlijk 100% zeker? Want ik heb dat nog nergens echt bevestigd zien staan?
Dinsdag beslissen ze definitief.

stropke

Bericht door stropke » zo 28 mar 2010 19:02

Maltezerleeuwtje schreef:Aan de hand van uw identiteit kan men perfect nakijken op het secretariaat of je het afgelopen seizoen een abo genomen hebt. :)
Bijna een ganse namiddag mails gekregen en dan daarvan copie's laten afdrukken van paspoorten en abonnementen....
Ik ga nog veel werk hebben maar ja de liefde voor onze club is groot , al spelen ze daar soms met onze klo....
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Anguloce

Bericht door Anguloce » zo 28 mar 2010 23:37

Proud Since 1898 schreef:
Anguloce schreef:Ja tis goe, wete wa er vroeger ook niet bestond? Internet. Keer weer naar dienen tijd en smijt uwen bak uit de ruit, we zijn dan van uw geneut vanaf :roll:
Enkel en alleen om u nog wat te kloten post ik deze reactie.
:D :bleh:

potitten

Bericht door potitten » ma 29 mar 2010 6:45

Diedie schreef:Wat als je je abonnementen weg gesmeten hebt?? (Zoals men ouders)
Dan ga je naar het secretariaat en ze kunnen dat daar nakijken...

dannyboy

Bericht door dannyboy » ma 29 mar 2010 8:22

ik hoor het al de gewone trouwe supporter die geen abo kan nemen tijdens het seizoen wegens werkverplichtingen maar toch de matchen bijwoond indien mogelijk, kan dit jaar zo goed als fluiten naar een ticket voor de finale...

ik heb bij de vorige bekerfinale ook dikke 2 uur staan aanschuiven ze voor ticketje te bemachtigen bekerfinale.

superboksic

Bericht door superboksic » ma 29 mar 2010 8:27

Wie echt wil gaan die geraakt zeker aan een kaartje. Zo zagen dat er hier wordt gedaan...

Ik ken bvb al 2 mensen die 2 abonnementen hebben maar die niet kunnen gaan naar de finale. En zo zullen er ongetwijfeld nog een pak zijn.

En dat wegens werkverplichtingen begint ook stilaan mijn strot uit te komen. Bij mij gaat mijn werk ook voor en als ik daardoor een afspraak moet missen is dat door mijn werk en niet door de timing van die andere afspraak.

Leuse
Contacteer:

Bericht door Leuse » ma 29 mar 2010 8:27

wanneer start de verkoop?

Lopez 78

Bericht door Lopez 78 » ma 29 mar 2010 8:36

potitten schreef:
Diedie schreef:Wat als je je abonnementen weg gesmeten hebt?? (Zoals men ouders)
Dan ga je naar het secretariaat en ze kunnen dat daar nakijken...

Kost u 5 Euro !

Een "trouwe" supporter gooit zijn abonnement niet weg !
Cesar Arzo Amposta = baas

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 9:16

poteirde schreef:waarom niet gewoon zoals 2 jr geleden? als je met 15 vrienden wou samenzitten, geen probleem, je ging wat aanschuiven met de 15 paspoorts en je had 15 kaarten.
nu maken ze er weer 1 soep van.
"finale voor de abonnees" grote zever, 2 jr geleden was er ook niet 1 abonnee die geen kaart had kunnen aanschaffen.
:clap: :clap: :clap:
Volledig akoord.

Ik mijn broer en mijn pa hebben alledrie een abo. Dus geen probleem om aan tickets te geraken voor ons. Er zouden echter ongeveer 10 maten meegaan (die zijn 2 jaar geleden ook meegeweest) maar samenzitten zal dus niet lukken deze keer? Tenzij we wachten tot de voorrangsregeling, maar dan lopen wij drieën zelf het risico om geen kaart meer te hebben. Pff, 't is fucked.

Twee jaar geleden ben ik héél vroeg gegaan om 10 kaarten te kopen. Ge moet er maar iets voor over hebben, vind ik.
Bayat buiten!!

dimike

Bericht door dimike » ma 29 mar 2010 11:45

Lopez 78 schreef:
potitten schreef: Dan ga je naar het secretariaat en ze kunnen dat daar nakijken...

Kost u 5 Euro !

Een "trouwe" supporter gooit zijn abonnement niet weg !

jawel want heb PO1 abonnement in de plaats

EOX

Bericht door EOX » ma 29 mar 2010 11:51

Uufflakke schreef:
poteirde schreef:waarom niet gewoon zoals 2 jr geleden? als je met 15 vrienden wou samenzitten, geen probleem, je ging wat aanschuiven met de 15 paspoorts en je had 15 kaarten.
nu maken ze er weer 1 soep van.
"finale voor de abonnees" grote zever, 2 jr geleden was er ook niet 1 abonnee die geen kaart had kunnen aanschaffen.
:clap: :clap: :clap:
Volledig akoord.

Ik mijn broer en mijn pa hebben alledrie een abo. Dus geen probleem om aan tickets te geraken voor ons. Er zouden echter ongeveer 10 maten meegaan (die zijn 2 jaar geleden ook meegeweest) maar samenzitten zal dus niet lukken deze keer? Tenzij we wachten tot de voorrangsregeling, maar dan lopen wij drieën zelf het risico om geen kaart meer te hebben. Pff, 't is fucked.

Twee jaar geleden ben ik héél vroeg gegaan om 10 kaarten te kopen. Ge moet er maar iets voor over hebben, vind ik.
INDERDAAD ! :hail: Eindelijk iemand die mijn probleem snapt.
2 abo's --> tickets voor 10 man ...
Niemand gaat op zijn plaats zitten. Het enigste wat je kunt doen is tickets proberen bemachtigen in hetzelfde vak.
Fuck de voorrangregel en geef abo-houders een klak ofzo ! (wou eerst korting zeggen, maarja :p )

krewl

Bericht door krewl » ma 29 mar 2010 12:10

och jong, die 8 man had maar een abonnement moeten nemen
content da'k deze keer geen uren moet aanschuiven

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » ma 29 mar 2010 12:45

Al nieuws over de start van de verkoop, prijzen, tribunes ?
WILS = KING

ernie

Bericht door ernie » ma 29 mar 2010 13:14

krewl schreef:och jong, die 8 man had maar een abonnement moeten nemen
Past op, met de snelheid waaraan ons secretariaat werkt weet ik het nog zo niet ze :lol:
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 13:24

krewl schreef:och jong, die 8 man had maar een abonnement moeten nemen
Oh jong, 't plezante aan die finale vorige keer was toch om mee 'n ganse nest te gaan?

Niet moeten aanschuiven. Is dat het belangrijkste voor u?
Kijkt 'n keer, misschien kunt ge de tickets wel bestellen via de rode knop van uw Belgacom afstandbediening...
Bayat buiten!!

Gesloten