Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » zo 04 apr 2010 10:17

Tuurlijk ga je ze krijgen.

Je hebt alles wat men vraagt
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

stropke

Bericht door stropke » zo 04 apr 2010 11:06

Maltezerleeuwtje schreef:Tsss...is het nu echt moeilijk om alles te snappen.
Weet je hoeveel abo's je echt vandoen hebt om je 2 bussen(100 plaatsen) te vullen? --> 50 abo's.
Dan kun je uw lijstje ingeven en allen tesamen zitten.
Jullie krijgen dus net zoals iedereen 2 kaarten per ingediend abo.Waar jij nu aan 15 of 30 komt blijft me een raadsel.

De erkende supsclubs hebben het voordeel door de maatregel van 5070 gereserveerde tickets dat ze per abo 2,5 kaarten krijgen...dus om 2 bussen(100 plaatsen) te vullen zijn 40 abo's nodig.

Sommigen moeten eens wat relatine slikken denk ik...wees eens kalm,organiseer u en verzamel de abo's en ga dan met al die abo's naar het secretriaat ook al is het in de 2de voorrangsperiode.

IEDEREEN DIE EEN ABO HEEFT(GELIJK WELK) ZAL 2 KAARTEN KRIJGEN EN DUS ZEKER NAAR DE BEKERFINALE KUNNEN.

Als je natuurlijk 2 bussen inlegt en van die 100 man hebben er slecht 15 een abo dan vraag je om problemen hé...en ik denk dat je in die situatie zit dat je 2 toeristenbussen inlegt.Al deze mensen moeten dan wachten tot de laatste ronde(losse ticketverkoop) om alsnog een ticket te bemachtigen...maar jullie zullen quasi nooit tesamen nog kunnen zitten op de Heizel.
Vanop de website:
Groepen die met de bus gaan (maar geen supportersclub zijn)
Voor mensen die reeds een bus hebben gereserveerd (of dat nog willen doen) heeft de club invulformulieren voorzien. Maar ook hier geldt de regeling voor de ticketverkoop: per abonnement kan men 2 tickets verkrijgen tijdens de voorrangsregeling!
Dit betekent concreet dat als je met 50 personen met de bus naar de Heizel gaat, er minstens 25 abonnees moeten bij zijn. Op die manier kan iedereen die reeds een bus heeft voorzien én die genoeg abonneehouders telt onder haar leden/sympathisanten/vrienden reeds aan de slag gaan.
Opgelet! Men kan zo’n lijst indienen vanaf het moment dat men minstens 15 inschrijvingen heeft (concreet: minimum 15 abonneehouders en dus 30 tickets). Uiteraard kan men wel meerdere lijsten indienen.
Was een weekje stress voor mij maar uiteindelijk kunnen we onze 2 bussen vullen het was bellen en mailen en steeds vraag en aanbod voor abo en kaarten en nu oef !!
Buffalo zijn , is mijn leven !!

buffalomen

Bericht door buffalomen » zo 04 apr 2010 17:08

opgevangen:
volgende vakken zijn voorbehouden voor de sups clubs
tribune 4 vakken A-B-C-K-L-M van die laatste ben ik niet 100 % zeker,ge kent dat den drank hé
19800 kaarten voorzien voor ons en mogelijks nog 1500 als de bufferszone wordt opgeheven
van F in tribune 3 is voorbehouden voor de vrouwen finale
Tribune 1 grotendeels voor VIPs en sponsors

miura

Bericht door miura » ma 05 apr 2010 6:51

om 2 kaarten te kunnen kopen tijdens Fase1 moet je uw abo's alsook 1 identiteitskaart meebrengen. Mag dat een ID-kaart zijn van de eigenaar van diezelfde abo's ?

ik heb nl. een abo en zou zowiezo nog een extra kaart willen kopen voor een vriend maar ik kan onmogelijk in het bezit zijn van zijn pass. Vandaar... kan ik met mijn eigen ID en mijn abo's 2 kaarten kopen ?
Ik ben fier een kwekker te zijn !

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 05 apr 2010 8:38

buffalomen schreef:opgevangen:
volgende vakken zijn voorbehouden voor de sups clubs
tribune 4 vakken A-B-C-K-L-M van die laatste ben ik niet 100 % zeker,ge kent dat den drank hé
19800 kaarten voorzien voor ons en mogelijks nog 1500 als de bufferszone wordt opgeheven
van F in tribune 3 is voorbehouden voor de vrouwen finale
Tribune 1 grotendeels voor VIPs en sponsors
Afbeelding :clap:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » ma 05 apr 2010 9:16

Achter de goal vakken M-N-O -P-Q , C-D en E voor supp clubs

heb ik gehoord.
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

ievelhost

Bericht door ievelhost » ma 05 apr 2010 9:47

miura schreef:om 2 kaarten te kunnen kopen tijdens Fase1 moet je uw abo's alsook 1 identiteitskaart meebrengen. Mag dat een ID-kaart zijn van de eigenaar van diezelfde abo's ?

ik heb nl. een abo en zou zowiezo nog een extra kaart willen kopen voor een vriend maar ik kan onmogelijk in het bezit zijn van zijn pass. Vandaar... kan ik met mijn eigen ID en mijn abo's 2 kaarten kopen ?
:sleep:
ja. per abo en bijhorende pas 2 tickets
:p

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 05 apr 2010 10:03

Diedie schreef:Achter de goal vakken M-N-O -P-Q , C-D en E voor supp clubs

heb ik gehoord.
Nope...A,B,C beneden en 2 of 3 vakken daarboven zoals buffalomen reeds zei.

maqe

Bericht door maqe » ma 05 apr 2010 10:47

Vraagje: iemand van onze bende heeft nog 1 ticket nodig. Haar judotrainer is ook houder van 8 business seats op Gent. Kan zij met een van zijn abo's dan een kaart aanschaffen in de eerste voorrangsperiode? Want ik veronderstel dat die business seats toch ook geldig zijn voor de PO's bij (dacht dat hij dat eens gezegd had)?
ZLATAN = JUNAK :hail:
Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 05 apr 2010 11:22

OPROEP:kent er iemand een zekere Tom De Rouck,Ellen De Rouck,een zekere Lambinon,Smout of Frederick Bruynings en een zekere Kaiser...
Deze staan met 6 personen op de lijst maar hebben sindsdien niets meer van hen laten horen.
Ik snap sommigen toch niet hoor...ze zetten zich op de lijst en stellen zich geen enkele vraag aangaande de ticketregeling.
Het telefoonnummer waarmee ze zich 2 weken gemeld hebben is verloren gegaan bij het vervangen van de gsm van onze voorzitter.
Indien iemand ze kent kan men ze duidelijk maken dat ze dringend contact moeten maken met The Winnetous,indien ze dit niet doen worden ze zonder pardon van de lijst geschrapt en kunnen er 6 andere personen mee...kandidaten genoeg hoor. :)

stropke

Bericht door stropke » ma 05 apr 2010 14:00

Maltezerleeuwtje schreef:OPROEP:kent er iemand een zekere Tom De Rouck,Ellen De Rouck,een zekere Lambinon,Smout of Frederick Bruynings en een zekere Kaiser...
Deze staan met 6 personen op de lijst maar hebben sindsdien niets meer van hen laten horen.
Ik snap sommigen toch niet hoor...ze zetten zich op de lijst en stellen zich geen enkele vraag aangaande de ticketregeling.
Het telefoonnummer waarmee ze zich 2 weken gemeld hebben is verloren gegaan bij het vervangen van de gsm van onze voorzitter.
Indien iemand ze kent kan men ze duidelijk maken dat ze dringend contact moeten maken met The Winnetous,indien ze dit niet doen worden ze zonder pardon van de lijst geschrapt en kunnen er 6 andere personen mee...kandidaten genoeg hoor. :)

Ik ken dit ... de laatste dagen ken ik ook geen rust , die telefoon en gsm blijft maar roodgloeiend tot ergenis van mijn vrouw .
Zelfs s'avonds laat.
Op dit ogenblik zijn we bezig aan de lijst met nummers in te vullen en .....
onze 2 bussen zitten vol !! dus niet meer bellen

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 apr 2010 14:03

wa ist nummer? :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

stropke

Bericht door stropke » ma 05 apr 2010 14:20

BIEB schreef:wa ist nummer? :D

heb je pa ook aan de lijn gehad ;)

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 apr 2010 14:24

hehe, die zit u ook bij tomahawks, das ook nt zo ver voor hem

stropke

Bericht door stropke » ma 05 apr 2010 14:26

BIEB schreef:hehe, die zit u ook bij tomahawks, das ook nt zo ver voor hem
Idd..... maar we hebben al een afspraak gemaakt in Brussel,iets speicaal voor verre buffalo's in heel dit land :clap:

retlaw

Bericht door retlaw » ma 05 apr 2010 14:59

BuffaloBen schreef:
retlaw schreef: Toch wel. Van zodra je 15 abonnementen hebt kan je zo'n lijst indienen.
We zijn met 5, rijden met de auto, we hebben allemaal een abo + play-off abo. Drie moeten er werken,lmet twee leggen we ook hun abo's + id voor.
Kan moeilijk geloven dat ik ze niet ga krijgen.
Ik zeg toch niet dat je ze niet zal krijgen. Waarom zou je niet, je voldoet toch aan alle voorwaarden?

Enige wat ik zeg is dat je, van zodra je over 15 abonnementen beschikt, van het lijsten systeem KAN gebruik maken...

kerel

bekerfinale

Bericht door kerel » ma 05 apr 2010 16:27

zoek nog twee mensen met abo voor op onze lijst te zetten of één persoon met beide abo+play off kan-kunnen eventueel met onze bus meerijden voor meer info kerel817@hotmail.com

buffalomen

Bericht door buffalomen » ma 05 apr 2010 16:33

wanneer zullen de eersten aan het loket morgen staan :D

burto12

Bericht door burto12 » ma 05 apr 2010 16:52

buffalomen schreef:wanneer zullen de eersten aan het loket morgen staan :D
morgen?
na de wedstrijd vanavond :D

alé ik zou nie weten waarom er een stormloop verwacht zou worden
ik verwacht eerder een stormloop bij de laatste en vrije verkoop

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 05 apr 2010 16:59

wou graag vlaggen verkopen op de 1e dagen vd ticketverkoop, maar tmag niet :roll: :p

burto12

Bericht door burto12 » ma 05 apr 2010 17:01

BIEB schreef:wou graag vlaggen verkopen op de 1e dagen vd ticketverkoop, maar tmag niet :roll: :p
meen je da nu dat da nie mag?

zijhuufd

Bericht door zijhuufd » ma 05 apr 2010 17:51

de vakken voor de suppsfed zijn centraal achter de goal,gehoord van grote patron supfed

nutzie

Bericht door nutzie » ma 05 apr 2010 23:14

Iemand die met 100 % zeker weet welke vakken de supporterclubs krijgen?

Pedro Buffalo

Bericht door Pedro Buffalo » di 06 apr 2010 8:37

Toch wel onhandig dat je weer met identiteitskaarten moet werken. Waarom zijn de abo's niet genoeg?

En weet er iemand hoe het nu juist zit; zijn copy's van paspoorten genoeg? En toch enkel van de mensen die een abo hebben, toch niet van iedereen die meegaat? :confused: :confused:
BuFFaLo 4-EVER !

Statler

Bericht door Statler » di 06 apr 2010 8:55

Pedro Buffalo schreef:Toch wel onhandig dat je weer met identiteitskaarten moet werken. Waarom zijn de abo's niet genoeg?

En weet er iemand hoe het nu juist zit; zijn copy's van paspoorten genoeg? En toch enkel van de mensen die een abo hebben, toch niet van iedereen die meegaat? :confused: :confused:
Is het niet zo dat enkel de persoon die om de kaarten gaat zijn id-kaart moet meehebben?

Waldorf

Bericht door Waldorf » di 06 apr 2010 8:56

Jawadde, 't is blijkbaar weer duidelijke communicatie :D.
Ze zullen achteraf terug zeggen dat ze fouten gemaakt hebben bij de communicatie en dat ze hieruit lessen zullen trekken.

retlaw

Bericht door retlaw » di 06 apr 2010 9:11

Statler schreef:
Pedro Buffalo schreef:Toch wel onhandig dat je weer met identiteitskaarten moet werken. Waarom zijn de abo's niet genoeg?

Is het niet zo dat enkel de persoon die om de kaarten gaat zijn id-kaart moet meehebben?
Ik moet vanmiddag om kaarten voor 13 abonnees waarvan de meeste momenteel op skivakantie zijn. Vorige week heeft één van die mannen het secretariaat gecontacteerd en zij hebben hem bevestigd dat de abo's volstaan, geen pasporten of copies van pasporten dus. Als ik nu de site lees versta ik echter het tegendeel.

Ik hoop maar dat ze mij daar vanmiddag geen 13 pasporten vragen anders heb ik een probleem...

Statler

Bericht door Statler » di 06 apr 2010 9:14

retlaw schreef:
Statler schreef: Is het niet zo dat enkel de persoon die om de kaarten gaat zijn id-kaart moet meehebben?
Ik moet vanmiddag om kaarten voor 13 abonnees waarvan de meeste momenteel op skivakantie zijn. Vorige week heeft één van die mannen het secretariaat gecontacteerd en zij hebben hem bevestigd dat de abo's volstaan, geen pasporten of copies van pasporten dus. Als ik nu de site lees versta ik echter het tegendeel.

Ik hoop maar dat ze mij daar vanmiddag geen 13 pasporten vragen anders heb ik een probleem...
Op de site staat niet dat je van iedereen de id-kaart moet hebben, al kan je het wel zo interpreteren.
Volgens mij is het gewoon de id-kaart van de persoon die om de kaarten gaat.

retlaw

Bericht door retlaw » di 06 apr 2010 9:17

Statler schreef:Op de site staat niet dat je van iedereen de id-kaart moet hebben, al kan je het wel zo interpreteren.
Volgens mij is het gewoon de id-kaart van de persoon die om de kaarten gaat.
Valt idd op verschillende manieren te interpreteren. Nuja, maak me nie teveel zorgen. Zie nie echt in waarom ze alle identiteitskaarten nodig zouden hebben en kan me moeilijk voorstellen dat ze mij gaan terugsturen als k daar straks met mijn abonnementen sta...

Pedro Buffalo

Bericht door Pedro Buffalo » di 06 apr 2010 9:27

Denk dat nu ook wel niet. Breng toch maar verslag uit straks, Retlaw :p
BuFFaLo 4-EVER !

Gesloten