kvrees ervoor zeEl Belga schreef:Iemand enig idee of dit nog zo zou zijn bij vrije verkoop? Nee zeker? =Sbifi2000 schreef:juust geweest ... vak G , F en h in tribune 4 zijn nog vrij , al de rest is uitverkocht. tribune 3 ook nog alles mogelijk
Ticketverkoop
-
-
- Contacteer:
Pedro Buffalo schreef:Daarnet ook geweest. Allez, ze hebben daar precies een nieuwe jongedame binnengehaald aan de ticketverkoop. Was snel geregeld![]()
Zijn nog 3 vakken bovenaan tribune 4 ook vrij hoor; weet wel niet goed meer welke. Ik dacht die 3 aan de zijkant (T U V).
is 't een schone? heeft ze dikke borsten? en zoja... zagen ze er 'echt' uit

-
-
twas niet mis een grote blonde met gewone tieten ... allez ik zou er schoon op zittenchris laurens schreef:Pedro Buffalo schreef:Daarnet ook geweest. Allez, ze hebben daar precies een nieuwe jongedame binnengehaald aan de ticketverkoop. Was snel geregeld![]()
Zijn nog 3 vakken bovenaan tribune 4 ook vrij hoor; weet wel niet goed meer welke. Ik dacht die 3 aan de zijkant (T U V).
is 't een schone? heeft ze dikke borsten? en zoja... zagen ze er 'echt' uit

Tjapt tem !
- BRUSSELSbuffalo
- Buffalo_Filip
- Koenardinho
morgen congee en hopelijks snel de tickets in mijn pollekes!Buffalo_Filip schreef:Zeker over D? Ik dacht toch echt dat die ook voor de supp.clubs waren,zit daar toch ook.kenneth_v_c schreef:vak D zijn ook al kaarten verkocht in vrije verkoop
vak Q is ook voor supportersclub, wij zitten daar
dus ik denk vak A, B en C, en dan de bovenste ring vanaf boven vak A tot vak ........
ben nu al nerveus aan 't worden wa gaat da geven tegen de 15den
die met de witte jasjes gaan moeten komen (en neen, vraagt nie of ge dan mijn tickets moogt hebben)
- BuffaloBen
Die zaten in de verkoop voor individuen. Eerste dag van ticketverkoop ben ik geweest en ik kreeg er 8 voor vak D;Buffalo_Filip schreef:Zeker over D? Ik dacht toch echt dat die ook voor de supp.clubs waren,zit daar toch ook.kenneth_v_c schreef:vak D zijn ook al kaarten verkocht in vrije verkoop
vak Q is ook voor supportersclub, wij zitten daar
dus ik denk vak A, B en C, en dan de bovenste ring vanaf boven vak A tot vak ........
geen probleem, ik had ook ni alles en met mijne pas was da gien probleemBienespe schreef:Ik heb mijn abo's niet meer blijkbaar, zouden de ID kaarten voldoende zijn?
https://www.SOSonsGantoise.be #GelukDwingJeAf #COBW
- Rochemback
- Rochemback
RigOh! schreef:wat denk je zelf ?Rochemback schreef:Zouden ze vandaag ook nog tickets verkopen indien je PO EN gewoon competitie abo hebt? Normaal worden er vandaag geen bekertickets verkocht en vanaf morgen is 1 abo al voldoende, dus dat wordt anders aanschuiven..

Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..
- Koenardinho
De groep met beide abo's is groter dan die van slechts één, dus zal wel nog meevallen denk ik... *vraagteken*Rochemback schreef:Zouden ze vandaag ook nog tickets verkopen indien je PO EN gewoon competitie abo hebt? Normaal worden er vandaag geen bekertickets verkocht en vanaf morgen is 1 abo al voldoende, dus dat wordt anders aanschuiven..
- Rochemback
man, man man... . Ik ken mensen zonder abo die al een ticket hebben.
En echt,ik ben geen sensatiezoeker. Ik ben zelf een dagen bezig geweest met het organiseren van een supportersclub-bus. Mooi abonummers opschrijven, tellen, rekenen ... maar vandaag ontmoette ik een Standard supporter, zonder abo uiteraard, niet PO en niet competitie, die een ticket heeft in de Gentse vakken.
En echt,ik ben geen sensatiezoeker. Ik ben zelf een dagen bezig geweest met het organiseren van een supportersclub-bus. Mooi abonummers opschrijven, tellen, rekenen ... maar vandaag ontmoette ik een Standard supporter, zonder abo uiteraard, niet PO en niet competitie, die een ticket heeft in de Gentse vakken.
Money can't buy passion
-
- Contacteer:
- Rochemback
- superboksic
- superboksic
- BRUSSELSbuffalo
-
Hebben die dan gratis tickets gekregen via werk of iets dergelijks?Fist schreef:'t is anders dan dat jullie veronderstellen.
Trouwens, als ik neer lig ben ik dood.
Ik wil rechtstaan en iedereen in de ogen kunnen kijken.
Da op zich zou ik al degoutant vinden, maar zou toch beter verteerbaar zijn mochetn ze er gewoon op hun dooie gemak zouden zijn omgeweest en niets van abbo of iD mosten voorleggen.
WILS = KING