2 ik geloof nooit dat Cercle meer dan 10.000 supporters gaat meebrengen. Ze hebben er gewoon niet meer. Heb al een paar keer een derby van Brugge meegemaakt omdat vrienden van mij Cerclefans zijn, dan krijgen ze hun deel van de tribunes niet vol en zitten dan nog heel veel Clubsupporters tussen de Cerclefans. De keren dat ze meer volk hebben zoals een paar jaar geleden tegen Anderlecht, is dat alleen maar omdat er veel blauwzwarten komen meesupporteren en het zou mij verwonderen dat die meegaan naar Brussel op 15 mei.Buffalo_Filip schreef:Mwa,dat wil ik nog wel eens zien ze.12.000 zal een betere schatting zijn vermoed ik . Dan hadden ze ons inderdaad evengoed nog een tribune kunnen geven, verkopen zou het zeker.BRUSSELSbuffalo schreef: Gaste, 't is NOG een maand hé, die gasten gaan uiteindelijk wel een 16 à 18.000 tickets verkopen, mark my words!
Ticketverkoop
- BRUSSELSbuffalo
Ja, er zullen heel wat FC Blèh-fans meegaan met Cercle, ze hebben zelfs al een eigen bus ingelegd vanuit Maldegem. Begrijpelijk, die gasten willen ook wel eens voetbal zien...B72 schreef:2 ik geloof nooit dat Cercle meer dan 10.000 supporters gaat meebrengen. Ze hebben er gewoon niet meer. Heb al een paar keer een derby van Brugge meegemaakt omdat vrienden van mij Cerclefans zijn, dan krijgen ze hun deel van de tribunes niet vol en zitten dan nog heel veel Clubsupporters tussen de Cerclefans. De keren dat ze meer volk hebben zoals een paar jaar geleden tegen Anderlecht, is dat alleen maar omdat er veel blauwzwarten komen meesupporteren en het zou mij verwonderen dat die meegaan naar Brussel op 15 mei.Buffalo_Filip schreef: Mwa,dat wil ik nog wel eens zien ze.12.000 zal een betere schatting zijn vermoed ik . Dan hadden ze ons inderdaad evengoed nog een tribune kunnen geven, verkopen zou het zeker.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
ze zijn welkom allesinds, we zullen ze met open armen ontvangen danBRUSSELSbuffalo schreef:Ja, er zullen heel wat FC Blèh-fans meegaan met Cercle, ze hebben zelfs al een eigen bus ingelegd vanuit Maldegem. Begrijpelijk, die gasten willen ook wel eens voetbal zien...B72 schreef: 2 ik geloof nooit dat Cercle meer dan 10.000 supporters gaat meebrengen. Ze hebben er gewoon niet meer. Heb al een paar keer een derby van Brugge meegemaakt omdat vrienden van mij Cerclefans zijn, dan krijgen ze hun deel van de tribunes niet vol en zitten dan nog heel veel Clubsupporters tussen de Cerclefans. De keren dat ze meer volk hebben zoals een paar jaar geleden tegen Anderlecht, is dat alleen maar omdat er veel blauwzwarten komen meesupporteren en het zou mij verwonderen dat die meegaan naar Brussel op 15 mei.

- BuffaloBen
Gaan ze dan ook meespringen op de tonen van ......?
Een echte bruggeling die voor fcb supportert, zal idd nooit voor Cercle supporterennrk schreef:waar
slaat
dat
op
?
boeren die voor cercle gaan supporteren ?
... echter ...
die fcboerkes in de rest van Vlaanderen zullen daar geen probleem mee hebben, die zijn anti-Buffalo
Counting all the assholes in the room, well I'm definitely not alone
Ja, ze zullen eens rap minstens 25€ gaan betalen om tegen ons te komen supporteren...mr_e schreef:Een echte bruggeling die voor fcb supportert, zal idd nooit voor Cercle supporterennrk schreef:waar
slaat
dat
op
?
boeren die voor cercle gaan supporteren ?
... echter ...
die fcboerkes in de rest van Vlaanderen zullen daar geen probleem mee hebben, die zijn anti-Buffalo

nen echte gentenirre es nen buffalo!
-
- Koenardinho
we zullen het direct zien als we "al wie nie springt..." beginnen te zingenStaute Buffalo schreef:Gade mij nu echt zegge da jullie nie weten hoe boers die fcb'ers kunne zijn ?
JA, er gaan veel fcb'ers tussen de Cercle fans zitten.
Gewoonweg omda ze niets anders te doen hebben, vrije kaarten via instanties in de stad Brugge, etc..............
DEIJStaute Buffalo schreef:Gade mij nu echt zegge da jullie nie weten hoe boers die fcb'ers kunne zijn ?
JA, er gaan veel fcb'ers tussen de Cercle fans zitten.
Gewoonweg omda ze niets anders te doen hebben, vrije kaarten via instanties in de stad Brugge, etc..............
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
- BuffaloBen
Nicootje toch, er zijn nochtans op verschillende forums FC Blèh supporterkes genoeg die verklaren mee te gaan met Cercle..nicooo schreef:Ja, ze zullen eens rap minstens 25€ gaan betalen om tegen ons te komen supporteren...mr_e schreef: Een echte bruggeling die voor fcb supportert, zal idd nooit voor Cercle supporteren
... echter ...
- Maltezerleeuwtje
Met de verkoop erbij van de laatste dag van voorrangsperiode 2 gisteren(zaterdag) zullen we uitkomen op ietsje meer dan 17500 denk ik...er blijven er dus nog een goeie 2000 over.EOX schreef:Vrijdagavond:
Cercle 6.000
Gent 17.200
Niets slecht van Cercle en de ticketverkoop is nog lang.
Maar ik vindt dat ze nu toch een vakske extra mogen geven aan Gent.
Al was het maar 2000 man. De KBVB moet dit nu toch ook al gezien hebben ?
Dinsdag om 14u00...hell braeks loose.

*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
Dat denk ik ook, stormloopje... en daarna gewoon bij Cercle gaan kopen he mannen als je aan geen ticket komt. 6000 kaarten verkocht, dat is gewoon lachwekkend en zielig voor een club die in geen jaren nog zo'n belangrijke wedstrijd heeft gespeeld. Voor wie er nu nog aan twijfelt dat Cercle echt wel niet veel supporters heeft...Maltezerleeuwtje schreef:Met de verkoop erbij van de laatste dag van voorrangsperiode 2 gisteren(zaterdag) zullen we uitkomen op ietsje meer dan 17500 denk ik...er blijven er dus nog een goeie 2000 over.EOX schreef:Vrijdagavond:
Cercle 6.000
Gent 17.200
Niets slecht van Cercle en de ticketverkoop is nog lang.
Maar ik vindt dat ze nu toch een vakske extra mogen geven aan Gent.
Al was het maar 2000 man. De KBVB moet dit nu toch ook al gezien hebben ?
Dinsdag om 14u00...hell braeks loose.
- The mindless
en dan nog een finale tussen 2 ploegen die een grote hekel hebben aan hun FCB-gedrocht.... en de cercle-fans zijn er ook zeker niet happig op om boeren in hun midden te hebbenWaldorf schreef:Wat kan ons dat schelen of daar nu FCBleiterkes tussenzitten of niet. Hoe zielig kan je zijn om toch naar een bekerfinale te gaan kijken waar uw favoriete ploeg niet in meedoet? Dat snap ik dus echt niet.
denk dus ook niet dat er veel boeren gaan tussenzitten
- BRUSSELSbuffalo
Nogmaals, GEEN extra vak! (veiligheid).The mindless schreef:Ik hoop dat we nog een extra vak krijgen, 19.800 lijkt me net wat te weinig. We zouden makkelijk 25.000 man kunnen meekrijgen.
Misschien nog de 1.200 extra plaatsen van de bufferzone...
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
Maar MAC'ske toch...MAC65 schreef:Nicootje toch, er zijn nochtans op verschillende forums FC Blèh supporterkes genoeg die verklaren mee te gaan met Cercle..nicooo schreef: Ja, ze zullen eens rap minstens 25€ gaan betalen om tegen ons te komen supporteren...

Verschillende forums dan nog?!

nen echte gentenirre es nen buffalo!
-
-
- BIEB
- Contacteer:
zie maar dat ze niet voor Gent moeten supporteren als Club als 4e eindigtAlexandre schreef:Er zullen weldegelijk veel club-"supporters" met Cercle meegaan op 15 mei

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BuffaloBen