Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 11:05

GENT RULEZ schreef:gij zij echt zo ne irritante hoop stront e gij

lachen me iemand omdat hij geen tikees heeft, hoe zielig kunde zijn.

heb goe nieuws voor u:

heb tikees gevonden :D :lol: (mijnen toer om te lachen)

nu nog er geraken,

iemand een tof buske ? :blink:
Ik lach niet om het feit dat je geen tikees had, wel om het feit dat meneer zich te goed voelt om in de rij te gaan staan en zijn "tikees reserveert". Hoe opgeblazen kan je eigenlijk zijn, vraagt deze hoop stront zich dan af. Blij dat je er bij zal zijn trouwens. Wat zouden we anders doen, zonder onze voormalige spionkopleider :lol:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » wo 21 apr 2010 11:13

Het Oog schreef:
GENT RULEZ schreef:gij zij echt zo ne irritante hoop stront e gij

lachen me iemand omdat hij geen tikees heeft, hoe zielig kunde zijn.

heb goe nieuws voor u:

heb tikees gevonden :D :lol: (mijnen toer om te lachen)

nu nog er geraken,

iemand een tof buske ? :blink:
Ik lach niet om het feit dat je geen tikees had, wel om het feit dat meneer zich te goed voelt om in de rij te gaan staan en zijn "tikees reserveert". Hoe opgeblazen kan je eigenlijk zijn, vraagt deze hoop stront zich dan af. Blij dat je er bij zal zijn trouwens. Wat zouden we anders doen, zonder onze voormalige spionkopleider :lol:
Al wie via een supportersclub of andere groep zoals P2B aan kaarten geraakt is is toch ook niet in de rij gaan staan en heeft waarschijnlijk toch ook zijn kaarten op voorhand moeten reserveren?
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 11:16

Het Oog schreef:
GENT RULEZ schreef:als er nog iemand tikees teveel heeft, had tikees gereserveerd, hebben ze die doorverkocht :mad: :mad:
Tickees gereserveerd?? :lol:
Ware het niet beter geweest te gaan aanschuiven/iets te regelen met een supsclub/abohouder zoals de doorsnee sterveling/buffalo? Sorry hoor, maar dit begrijp ik niet zo goed..
Dat schrijf ik hier toch? blijkbaar heeft hij dat niet gedaan, want supporterclubs verkopen bij mijn weten tickets niet zomaar door.
Laatst gewijzigd door Het Oog op wo 21 apr 2010 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » wo 21 apr 2010 12:48

Je hebt jouw conclusies iets te vroeg getrokken :whisper:

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 12:54

Whatever, dat hij zijn plan trekt. Iemand die echt wil gaan, zal er sowieso wel geraken hoor. Als ik zie en hoor wie zijn vrouw/vriendin voor de eerste keer ooit meebrengt naar de bekerfinale ed...
Zelfs als je tickets "reserveert", anticipeer je toch beter snel.

Steve_Cercle

Bericht door Steve_Cercle » wo 21 apr 2010 13:07

@ Bieb : pm sent

Ivm de ticketverkoop van Cercle. Die is zoals verwacht denk ik, Cercle supporters kopen maar één match per seizoen in vvk en dat is met de combi verplaatsing naar Anderlecht. Voor alle overige matchen zijn er toch tickets genoeg so why bother...

Geen flauw idee hoeveel volk we gaan mobiliseren maar het wordt sowieso een feestje 8)

Laurent
Contacteer:

Bericht door Laurent » wo 21 apr 2010 13:11

Kameraad is gisteren ook om tickets geweest, bijna 4uren aangeschoven...en dan een verlossend sms'ke gekregen dat ons tickets binnen zijn ! Merci moat !
Het is vak B, maar ik weet niet eens welke tribune...niet erg, we zijn erbij dat is het belangrijkste ! :lol:

Nu wil ik naar huis keren met dienen beker ze...2jaar geleden was de ontgoocheling te groot. Buffaloo!! :clap:
Buffalo !!

geert het peert

Bericht door geert het peert » wo 21 apr 2010 13:30

Steve_Cercle schreef:@ Bieb : pm sent

Ivm de ticketverkoop van Cercle. Die is zoals verwacht denk ik, Cercle supporters kopen maar één match per seizoen in vvk en dat is met de combi verplaatsing naar Anderlecht. Voor alle overige matchen zijn er toch tickets genoeg so why bother...

Geen flauw idee hoeveel volk we gaan mobiliseren maar het wordt sowieso een feestje 8)
vind het ook niet nodig om met serkul te lachen , die gaan heus ook wel aan 15000 man raken hoor , ik hoop het trouwens , dan is er nog eens zoveel sfeer , alhoewel het bij ons wel dikken koekenbak zal zijn met nog 2500 man meer dan in 2008 ...
om het met herman brood te zeggen : can't wait for saturday night !
One family ? Mijn kloten !

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » wo 21 apr 2010 13:51

Het Oog schreef:
Het Oog schreef: Tickees gereserveerd?? :lol:
Ware het niet beter geweest te gaan aanschuiven/iets te regelen met een supsclub/abohouder zoals de doorsnee sterveling/buffalo? Sorry hoor, maar dit begrijp ik niet zo goed..
Dat schrijf ik hier toch? blijkbaar heeft hij dat niet gedaan, want supporterclubs verkopen bij mijn weten tickets niet zomaar door.
in mijn geval wel, ma jij weet het beter niet waar
have fun

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » wo 21 apr 2010 13:53

Het Oog schreef:
Het Oog schreef: Tickees gereserveerd?? :lol:
ik heb ze op voorhand gereserveerd bij een supp club idd, ma jij weet het beter e xxx
have fun

potitten

Bericht door potitten » wo 21 apr 2010 14:03

GENT RULEZ schreef:
Het Oog schreef: Dat schrijf ik hier toch? blijkbaar heeft hij dat niet gedaan, want supporterclubs verkopen bij mijn weten tickets niet zomaar door.
ik heb ze op voorhand gereserveerd bij een supp club idd, ma jij weet het beter e xxx
Los van het beter weten van ons aller Oog: je gaat in de toekomst toch niet meer met die mannen op stap? Want ik vind het vrij laat dat iemand tickets doorverkoopt terwijl een ander daar op rekent (als jij de afspraken bent nagekomen toch)

potitten

Bericht door potitten » wo 21 apr 2010 14:04

GENT RULEZ schreef:
Het Oog schreef: Dat schrijf ik hier toch? blijkbaar heeft hij dat niet gedaan, want supporterclubs verkopen bij mijn weten tickets niet zomaar door.
Los van het beter weten van ons aller Oog: je gaat in de toekomst toch niet meer met die mannen op stap? Want ik vind het vrij laat dat iemand tickets doorverkoopt terwijl een ander daar op rekent (als jij de afspraken bent nagekomen toch)

Koenardinho

Bericht door Koenardinho » wo 21 apr 2010 14:22

GENT RULEZ schreef:
als da zo is, dan zijn dat triestige boeferkes
wie zijn het?

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 14:23

geert het peert schreef: vind het ook niet nodig om met serkul te lachen
:lol:
Laatst gewijzigd door Het Oog op wo 21 apr 2010 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » wo 21 apr 2010 14:26

potitten schreef:
GENT RULEZ schreef: ik heb ze op voorhand gereserveerd bij een supp club idd, ma jij weet het beter e xxx
het is niet ik die de afspraken niet ben nagekomen, verder geen details of namen, ik heb mijn tickets.
have fun

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 14:26

GENT RULEZ schreef:
in mijn geval wel, ma jij weet het beter niet waar
Ja luistert, ik dacht dat je het secretariaat gevraagd had een kaartje opzij te leggen, ik ken er nog die dat doen (vooral sponsors), maar in dat geval zat jij niet, da's nu wel duidelijk.. Ik had geschreven dat je beter iets had geregeld met een supsclub en daar reageer je niet op..
Voorts is dat de eerste keer dat ik zoiets hoor van een supcluv want die schieten daarmee wel zwaar in hun eigen voeten. Goed voor hun imago is het niet..

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 14:30

nsi

Bericht door nsi » wo 21 apr 2010 14:49

Het Oog verantwoordt hem voor GR, hilarisch :D

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 14:51

nsi schreef:Het Oog verantwoordt hem voor GR, hilarisch :D
Ik verantwoord mij helemaal niet, ik geef gewoon weer hoe dit gesprek is verlopen.

Ik geloof er trouwens niet veel van. Ze hebben hem daar zogezegd keihard in de zak gezet, maar een naam van de supsclub kan er niet af.. Als ze dat met mij zouden doen zou ik dat zootje in gans Gent zwart gaan maken.

matt_buffalo

Bericht door matt_buffalo » wo 21 apr 2010 14:54

Ben al benieuwd hoe de abonnementverkoop gaat zijn bij het nieuw stadion :D
Jamaja

nsi

Bericht door nsi » wo 21 apr 2010 14:56

@ Oogje: Het zal alleszins fishy zijn, totaal geen moeite om op te reageren. En zoals je aangeeft doet elke zichzelf respecterende supclub zoiets niet. Maar er zijn er wel meer die een busje inleggen dezer dagen.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » wo 21 apr 2010 15:09

Het Oog schreef:
GENT RULEZ schreef: in mijn geval wel, ma jij weet het beter niet waar
Ja luistert, ik dacht dat je het secretariaat gevraagd had een kaartje opzij te leggen, ik ken er nog die dat doen (vooral sponsors), maar in dat geval zat jij niet, da's nu wel duidelijk.. Ik had geschreven dat je beter iets had geregeld met een supsclub en daar reageer je niet op..
Voorts is dat de eerste keer dat ik zoiets hoor van een supcluv want die schieten daarmee wel zwaar in hun eigen voeten. Goed voor hun imago is het niet..
allez, nu nog u excuseren en mijn voeten kussen
have fun

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » wo 21 apr 2010 15:17

GENT RULEZ schreef:
Welke supportersclub?
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 15:26

GENT RULEZ schreef:
Het Oog schreef: Ja luistert, ik dacht dat je het secretariaat gevraagd had een kaartje opzij te leggen, ik ken er nog die dat doen (vooral sponsors), maar in dat geval zat jij niet, da's nu wel duidelijk.. Ik had geschreven dat je beter iets had geregeld met een supsclub en daar reageer je niet op..
allez, nu nog u excuseren en mijn voeten kussen
:lol:
Moest jij eens normaal op mijn bericht reageren en zeggen dat het via een club was, dan was dat nooit gebeurd.
Ik geloof er trouwens nog altijd niets van. Vreemd dat je een vereniging die je in de zak zet, nog in bescherming neemt :confused:

B72

Bericht door B72 » wo 21 apr 2010 15:27

geert het peert schreef:
Steve_Cercle schreef:@ Bieb : pm sent

vind het ook niet nodig om met serkul te lachen , die gaan heus ook wel aan 15000 man raken hoor , ik hoop het trouwens , dan is er nog eens zoveel sfeer , alhoewel het bij ons wel dikken koekenbak zal zijn met nog 2500 man meer dan in 2008 ...
om het met herman brood te zeggen : can't wait for saturday night !
Zou mij -met alle respect- grondig verbazen dat Cercle 15.000 tickets gaat verkopen als ze zelf aangeven te HOPEN aan 10.000 te komen. Let's face it, they have hardly any fans. Alle hoeraberichten van een paar jaar geleden ten spijt. Maar met diegene die er zijn ga ik met plezier een pint drinken. En de sfeer zal fantastisch zijn.

Turbostef

Bericht door Turbostef » wo 21 apr 2010 15:40

Buffalozone schreef:500 extra tickets voor de Buffalo's 21/4/2010
De KBVB heeft nog 500 extra tickets toegekend aan K.A.A. Gent. Deze tickets zijn vanaf woensdagnamiddag te koop aan de loketten van het secretariaat en kosten 60 € / ticket (tribune 3 - vak C). Hierdoor kan K.A.A. Gent op 15 mei aangemoedigd worden door 22.200 fans.

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 21 apr 2010 15:41

Lekker

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » wo 21 apr 2010 15:42

Turbostef schreef:
De KBVB heeft nog 500 extra tickets toegekend aan K.A.A. Gent. Deze tickets zijn vanaf woensdagnamiddag te koop aan de loketten van het secretariaat en kosten 60 € / ticket (tribune 3 - vak C). Hierdoor kan K.A.A. Gent op 15 mei aangemoedigd worden door 22.200 fans.
Vervang het geld dat john cleese smijt door bekertikees en ge zijt er.
Afbeelding
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

superboksic

Bericht door superboksic » wo 21 apr 2010 15:45

Dat zijn allemaal plaatsen die anders uitnodigingen zijn van de KBVB denk ik.

Kassa kassa zeggen ze

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » wo 21 apr 2010 15:58

Turbostef schreef:
We gaan nog aan 30.000 geraken :D

Gesloten