Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
miura

Bericht door miura » vr 26 mar 2010 13:05

Maltezerleeuwtje schreef:
The Mars Volta schreef: En hoe zit dat dan met de gelegenheidsbussen?
Dat zal dan bij de start van de algemene ticketverkoop zijn hé...
Dat Leden van een supporterclub via de supporterclub voorrang krijgen OK ... maar niet-leden ... neen ... want supporterclubs zullen zich eveneens in de miserie steken want iedereen zal dan bij hen aankloppen voor een kaartje.

dat ze maar gewoon iedereen laten aanschuiven zoals vorige keer .. lekker gezellig :p
Ik ben fier een kwekker te zijn !

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 26 mar 2010 13:06

Vorige keer kregen de sup-clubs toch ook voorrang?? :confused:
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 13:07

Nee,2 jaar geleden was die niet het geval...
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 13:23

miura schreef:
Maltezerleeuwtje schreef: Dat zal dan bij de start van de algemene ticketverkoop zijn hé...
Dat Leden van een supporterclub via de supporterclub voorrang krijgen OK ... maar niet-leden ... neen ... want supporterclubs zullen zich eveneens in de miserie steken want iedereen zal dan bij hen aankloppen voor een kaartje.

dat ze maar gewoon iedereen laten aanschuiven zoals vorige keer .. lekker gezellig :p
² Waarom zou een supportersclub met bv 50 leden nu ineens voorrang moeten krijgen om 200 kaarten te resererven?

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 13:32

Tuurlijk is dit niet de bedoeling...anders kunt je als supportersclub 1000 kaarten of meer reserveren ook.
Daarom dat de voorrangsperiode voor de erkende supportersclub gelimiteerd is tot max 5 bussen.
Wij hebben verschillende aanvragen gehad om tickets te reserveren maar ze rijden/willen niet mee met de bus...antwoord:sorry maar dat doen we niet.
Iedereen is vrij om te doen wat hij wil om op gelijk welke manier naar Brussel te gaan maar dan moet men er ook het nodige voor doen.
En als ik eerlijk mag zijn vind ik deze regeling voor de supclubs wel mogen als je weet hoeveel tijd en energie erin kruipt om iedere verplaatsing te organiseren gedurende een heel seizoen.
We rijden met 2 dubbeldekkers en 1 grote bus van 64...totaal ongeveer 210 plaatsen en daar stopt het voor ons. :)

the mailman

Bericht door the mailman » vr 26 mar 2010 13:42

Maltezerleeuwtje schreef:Tuurlijk is dit niet de bedoeling...anders kunt je als supportersclub 1000 kaarten of meer reserveren ook.
Daarom dat de voorrangsperiode voor de erkende supportersclub gelimiteerd is tot max 5 bussen.
Wij hebben verschillende aanvragen gehad om tickets te reserveren maar ze rijden/willen niet mee met de bus...antwoord:sorry maar dat doen we niet.
Iedereen is vrij om te doen wat hij wil om op gelijk welke manier naar Brussel te gaan maar dan moet men er ook het nodige voor doen.
En als ik eerlijk mag zijn vind ik deze regeling voor de supclubs wel mogen als je weet hoeveel tijd en energie erin kruipt om iedere verplaatsing te organiseren gedurende een heel seizoen.
We rijden met 2 dubbeldekkers en 1 grote bus van 64...totaal ongeveer 210 plaatsen en daar stopt het voor ons. :)

Triestig dat er nu gezaagd wordt door mensen die 2 keer om de 3 jaar naar Gent gaan kijken. Is het niet logisch dat wie er 30 keer per jaar bij is voorrang krijgt??? En dan spreken over successupporters!!!!!!!!!!!!!!!

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 13:44

Exactly my point... :)

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 13:52

the mailman schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Tuurlijk is dit niet de bedoeling...anders kunt je als supportersclub 1000 kaarten of meer reserveren ook.

Triestig dat er nu gezaagd wordt door mensen die 2 keer om de 3 jaar naar Gent gaan kijken. Is het niet logisch dat wie er 30 keer per jaar bij is voorrang krijgt??? En dan spreken over successupporters!!!!!!!!!!!!!!!
*zucht*

the mailman

Bericht door the mailman » vr 26 mar 2010 13:59

retlaw schreef:
the mailman schreef:
*zucht*
Waarom zucht??? Vindt u dit niet logisch???

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 14:00

Zeker, ik besef maar al te goed hoeveel tijd en moeite jullie een heel seizoen lang in jullie club investeren. Alle respect daarvoor! Mijn opmerking was zeker niet slecht bedoeld

Denk gewoon dat jullie op deze manier enorm veel aanvragen gaan krijgen van personen die in de verste verte niets te maken hebben met jullie club die toch maar zeker willen zijn van een ticket. Misschien vallen daardoor trouwe supporters die graag op een andere manier naar Brussel vallen uit de boot. Bovendien halen jullie je op deze manier toch enorm veel werk op de nek.
Laatst gewijzigd door retlaw op vr 26 mar 2010 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 14:02

the mailman schreef:
retlaw schreef: *zucht*
Waarom zucht??? Vindt u dit niet logisch???
Ok, kort dan. Uit mijn opmerking kan u afleiden dat ik een successo ben die maar één keer om de drie jaar naar de Gantoise gaat gaan zien want...
(gelieve zelf aan te vullen want ik zou t echt niet weten)

Voor de rest: zie mijn antwoord aan Maltezerleeuwtje

buffalomen

Bericht door buffalomen » vr 26 mar 2010 14:08

ik zaag niet maar ge moet ook niet overdrijven hé,bij die 200 zullen er ook wel bij zitten die maar een paar keer per jaar gaan kijken zeker of dat hun vrienden hun meevragen.
ik kan begrijpen dat jullie voor eigen deur vegen en graag iets willen recuperen van de soms tegenvallende aantallen sups welke meerijden doch ik ga al sinds 79 gaan kijken en tot die domme combiregeling veelal mee op verplaatsing,zowel met de auto en vliegtuig :lol: diverse verre europese,heb sinds die datum ook al een abo,ben ik dan een succeso omdat ik er toch wil bijzijn in de finale en met eigen vervoer wens te gaan.
Laat het zoals de vorige keer,wie er wil bijzijn moet maar aanschuiven.
ps jullie bussen zullen ook wel gevuld geraken.

the mailman

Bericht door the mailman » vr 26 mar 2010 14:10

retlaw schreef:
Zeker, ik besef maar al te goed hoeveel tijd en moeite jullie een heel seizoen lang in jullie club investeren. Alle respect daarvoor! Mijn opmerking was zeker niet slecht bedoeld

Denk gewoon dat jullie op deze manier enorm veel aanvragen gaan krijgen van personen die in de verste verte niets te maken hebben met jullie club die toch maar zeker willen zijn van een ticket. Misshien vallen daardoor trouwe supporters die graag op een andere manier naar Brussel vallen uit de boot. Bovendien halen jullie je op deze manier toch enorm veel werk op de nek.
Ik zit niet in het bestuur van een supportersclub maar doe wel bijna alle uitwedstrijden met The Blue White Indians. Als we in december naar STVV gaan zijn we met 15 en moet de bus ook betaald worden. Dat kost evenveel alsof de bus volzet is. Wanneer die mensen nu een euro kunnen verdienen mag hen dat niet ontzegd worden. Voor mij is iedere Buffalo evenwaardig maar wie er (bijna) altijd bij is mag toch van een voorrang genieten.

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 26 mar 2010 14:20

ichmwa schreef:Vorige keer kregen de sup-clubs toch ook voorrang?? :confused:
Maltezerleeuwtje schreef:Nee,2 jaar geleden was die niet het geval...
Ahja juist. Maar kwam voor de fans wel op hetzelfde neer. Je moest inschrijven via een supporterclub, die moesten later hun inschrijvingen doorgeven, en hun tickets afhalen. (klopt toch?)

En daardoor is er nog veel miserie geweest, dus dat willen ze nu waarschijnlijk vermijden.

Ik heb daar geen probleem mee, wel met voorrang voor abo's :(

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 14:27

the mailman schreef: Ik zit niet in het bestuur van een supportersclub maar doe wel bijna alle uitwedstrijden met The Blue White Indians. Als we in december naar STVV gaan zijn we met 15 en moet de bus ook betaald worden. Dat kost evenveel alsof de bus volzet is. Wanneer die mensen nu een euro kunnen verdienen mag hen dat niet ontzegd worden. Voor mij is iedere Buffalo evenwaardig maar wie er (bijna) altijd bij is mag toch van een voorrang genieten.
Laat dat nu precies mijn punt zijn.

Als we dan toch zo graag vergelijken hoeveel we er wel 'bijzijn' kan ik je nu al met zekerheid zeggen dat ik er dit seizoen al meer 'bijgeweest ben' dan minstens de helft van die 200man op diene bus. Waarom krijgen zij dan eerder de kans om hun ticket veilig te stellen?

Nuja soit, was hier echt niet mijn bedoeling om een ganse discussie te beginnen, t is nu niet dat het me zo erg stoort, wou gewoon even mijn gedacht kwijt.

the mailman

Bericht door the mailman » vr 26 mar 2010 14:30

retlaw schreef:
the mailman schreef: Ik zit niet in het bestuur van een supportersclub maar doe wel bijna alle uitwedstrijden met The Blue White Indians. Als we in december naar STVV gaan zijn we met 15 en moet de bus ook betaald worden. Dat kost evenveel alsof de bus volzet is. Wanneer die mensen nu een euro kunnen verdienen mag hen dat niet ontzegd worden. Voor mij is iedere Buffalo evenwaardig maar wie er (bijna) altijd bij is mag toch van een voorrang genieten.
Laat dat nu precies mijn punt zijn.

Als we dan toch zo graag vergelijken hoeveel we er wel 'bijzijn' kan ik je nu al met zekerheid zeggen dat ik er dit seizoen al meer 'bijgeweest ben' dan minstens de helft van die 200man op diene bus. Waarom krijgen zij dan eerder de kans om hun ticket veilig te stellen?

Nuja soit, was hier echt niet mijn bedoeling om een ganse discussie te beginnen, t is nu niet dat het me zo erg stoort, wou gewoon even mijn gedacht kwijt.
Ik wens u veel plezier op de Heizel en hopelijk mogen we klinken op de overwinning!!!!!!!!!!! Heb ook begrip voor uw standpunt.

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 14:38

the mailman schreef:Ik wens u veel plezier op de Heizel en hopelijk mogen we klinken op de overwinning!!!!!!!!!!! Heb ook begrip voor uw standpunt.
Same to you m8!!
We kunnen hier nog lang doorwurtelen maar feit is dat we de 15den mei toch als één man achter onze ploeg staan :clap:

the mailman

Bericht door the mailman » vr 26 mar 2010 14:40

retlaw schreef:
the mailman schreef:Ik wens u veel plezier op de Heizel en hopelijk mogen we klinken op de overwinning!!!!!!!!!!! Heb ook begrip voor uw standpunt.
Same to you m8!!
We kunnen hier nog lang doorwurtelen maar feit is dat we de 15den mei toch als één man achter onze ploeg staan :clap:
indeed, FORZA BUFFALO!!!!!!!!!!!!!

tim
Contacteer:

Bericht door tim » vr 26 mar 2010 15:09

Vraagje:

Ik heb reeds 400 bussen besteld voor de bekerfinale. Tot wie kan ik mij best wenden voor de 20000 bijhorende tickets. Is dat Louwie of Pips? 8) :D
African Buffalo schreef:
Je zal maar supporter zijn van Bruhhe: daar blijkt de rot diep te zitten!

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » vr 26 mar 2010 15:16

cercle
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » vr 26 mar 2010 15:41

Altijd met die stomme voorrangsperiodes. Wat voor zever is da nu.
Wie dat het eerst komt heeft het eerst kaarten. Dat lijkt mij nog altijd het eerlijkst.
Ook voor de abohouders hoeft geen voorrang. Ik heb zelf een abo, maar er gaan wat maten mee die geen abo hebben. Hoe moet dat dan als we willen samenzitten?

Mijn voorstel: totaal géén voorrangsperiodes. Wie het eerst zaait het eerst maalt.
Bayat buiten!!

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 15:47

ik vind het maar het normaalste dat eerst de erkende supportersclubs voorrang krijgen!!
Wij rijden regelmatig met verlies zoals wedstrijden gelijk st truiden nu kunnen we dit recupereren.

Wel logisch is dat mensen die voor persoonlijke winst een bus inleggen geen voorrang krijgen

Leuse
Contacteer:

Bericht door Leuse » vr 26 mar 2010 15:48

tzal stormloop zijn volgende week, kwil ni weer te laat zijn en dan duzend pm's moeten sturen op het forum om toch nog tegen deftige prijs ticket te vinden

Buffalo_Filip

Bericht door Buffalo_Filip » vr 26 mar 2010 16:39

Uufflakke schreef:Altijd met die stomme voorrangsperiodes. Wat voor zever is da nu.
Wie dat het eerst komt heeft het eerst kaarten. Dat lijkt mij nog altijd het eerlijkst.
Ook voor de abohouders hoeft geen voorrang. Ik heb zelf een abo, maar er gaan wat maten mee die geen abo hebben. Hoe moet dat dan als we willen samenzitten?

Mijn voorstel: totaal géén voorrangsperiodes. Wie het eerst zaait het eerst maalt.
Het grote gelijk vind ik.
Het is nu niet dat er een klein aanbod is, we zullen toch minstens 20.000 tickets krijgen. Iedereen gelijk voor de wet in zo een finale, supporters met auto, met trein, met "erkende" bus of gelegenheidsbus.

Rasmus12

Bericht door Rasmus12 » vr 26 mar 2010 16:42

ik vin da mensen die al vaker zijn gaan kijken naar gent recht hebben op voorang dan de successupporters die voor de eerste keer gaan kijken omdat er eens iets speciaals gebeurt

CreepyCrawler
Contacteer:

Bericht door CreepyCrawler » vr 26 mar 2010 16:53

Buffalo_Filip schreef:
Uufflakke schreef:Altijd met die stomme voorrangsperiodes. Wat voor zever is da nu.

Het grote gelijk vind ik.
Het is nu niet dat er een klein aanbod is, we zullen toch minstens 20.000 tickets krijgen. Iedereen gelijk voor de wet in zo een finale, supporters met auto, met trein, met "erkende" bus of gelegenheidsbus.
Tja,dat vind ik nu echt niet kunnen.Ik heb ook een abbo en heb geen zin om voorbij gestoken te worden door een bende meelopers die met mijn kaarten gaan lopen.Genoeg in de regen en wind gezeten om dit voordeel te verdienen me dunkt.

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 26 mar 2010 17:02

Als ge van plan zijt om in een gemengde groep te gaan (abo's en geen abo's), is dat echt wel klote.

Soit, is nog niet officieel.

tim
Contacteer:

Bericht door tim » vr 26 mar 2010 17:21

Big Dog schreef:ik vind het maar het normaalste dat eerst de erkende supportersclubs voorrang krijgen!!
Wij rijden regelmatig met verlies zoals wedstrijden gelijk st truiden nu kunnen we dit recupereren.

Wel logisch is dat mensen die voor persoonlijke winst een bus inleggen geen voorrang krijgen
Met paar maten twee jaar geleden bus ingelegd en we hebben daar niets aan over gehouden (behalve nog 100 blikjes bier ofzo :) maar die zouden in geval van winst toen ook zeker opgedronken geweest zijn) Was als ik me niet vergis 45 euro: bus, ticket + open bar!
African Buffalo schreef:

tim
Contacteer:

Bericht door tim » vr 26 mar 2010 17:23

Rasmus12 schreef:ik vin da mensen die al vaker zijn gaan kijken naar gent recht hebben op voorang dan de successupporters die voor de eerste keer gaan kijken omdat er eens iets speciaals gebeurt
Gasten rustig, 8000 abonnees en 20000 kaarten. er kunnen nog wat meelopers mee me dunkt. Zolang ze maar de juiste spirit hebben :D
African Buffalo schreef:

S.

Bericht door S. » vr 26 mar 2010 17:23

Ik ben daarnet achter tickets geweest voor tegen Kortrijk.

De volgende regeling hangt uit op het secretariaat:

Periode 1: Voorrang voor abonnementhouders van kompetitie EN playoffs.
Periode 2: Voorrang voor abonnementhouders van kompetitie OF playoffs.
Periode 3: Vrije verkoop.

Per abonnement 1 kaart verkrijgbaar.

Voorlopig is het nog niet duidelijk wanneer de ticketverkoop start. Dit kan nog wel een week duren.

Gesloten