Sjaals, vlaggen, merchandising, ... (2010)
- BIEB
- Contacteer:
truitjes vr volgend jaar liggen al lang vast en gaan de max zijn, speciaal ontworpen voor Gent
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
En is de naam K.A.A. Gent ook beschermd?BIEB schreef:nee ze, enkel jako wat betreft merchandising en de supclubs ook voor van allesnsi schreef:Iedereen mag de kop gebruiken zolang er geen KAA Gent bijstaat, dacht ik.
of de oude kop nu wettelijk nog geregistreerd is door de club zelf weet ik niet
en wat met AA Gent? Gantoise? ARAG? Buffalo?
Een sjaal met Come On Blue White kunnen ze toch onmogelijk verbieden?
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
- BIEB
- Contacteer:
volgens mij wel, maar werkt het op een andere manier: alles wat verkocht wordt in verband met onze club kunnen ze tegen gaanichmwa schreef:En is de naam K.A.A. Gent ook beschermd?BIEB schreef: nee ze, enkel jako wat betreft merchandising en de supclubs ook voor van alles
of de oude kop nu wettelijk nog geregistreerd is door de club zelf weet ik niet
en wat met AA Gent? Gantoise? ARAG? Buffalo?
Een sjaal met Come On Blue White kunnen ze toch onmogelijk verbieden?
maar dat is voer voor kenners
- BIEB
- Contacteer:
de supclubs hebben altijd het recht gehad het logo te gebruiken enzo, dus kneem aan dat dit niet kan veranderen
maar kdenk dat jako echt veel meer geld in gent pompt dan voorgaande concurrenten, vandaar dat ze er zo op toe zien. Vroeger mocht het idd ook niet, maar buffalomerchandising was nu ook niet bepaald hot
maar kdenk dat jako echt veel meer geld in gent pompt dan voorgaande concurrenten, vandaar dat ze er zo op toe zien. Vroeger mocht het idd ook niet, maar buffalomerchandising was nu ook niet bepaald hot
- BRUSSELSbuffalo
-
- BIEB
- Contacteer:
aan het regelen wie wat voorschiet en dan komt alle info 
als hier iemand zit die tijdelijk 5000 euro kan missen ..
:p

als hier iemand zit die tijdelijk 5000 euro kan missen ..

- buffaloripopolos
- BIEB
- Contacteer:
'k heb de mensen v jako er over aangesproken en ze waren verbaasd dat er veel vraag naar is. KAA Gent zelf zou er ook niet zo zot van zijn omdat de sponsering er niet zo makkelijk op past, bij de zwartwitte viel het nog mee. JAKO zag er wel wat in om bvb op forum en de site een poll te organiseren of de fans er op zitte te wachten voor binne 2 seizoen. Dan kunnen ze nog zien.ruiz4ever schreef:Celtic-truitjes int blauw en wit
Maar 't geen ze nu van plan zijn vind ik persoonlijk nog beter

ivm de sjaals wachten we nu just nog op een mailke van jako

Met welke truitjes kan je het vergelijken?BIEB schreef:'k heb de mensen v jako er over aangesproken en ze waren verbaasd dat er veel vraag naar is. KAA Gent zelf zou er ook niet zo zot van zijn omdat de sponsering er niet zo makkelijk op past, bij de zwartwitte viel het nog mee. JAKO zag er wel wat in om bvb op forum en de site een poll te organiseren of de fans er op zitte te wachten voor binne 2 seizoen. Dan kunnen ze nog zien.ruiz4ever schreef:Celtic-truitjes int blauw en wit
Maar 't geen ze nu van plan zijn vind ik persoonlijk nog beter
ivm de sjaals wachten we nu just nog op een mailke van jako
- BIEB
- Contacteer:
geen. 
Ok, here is the deal:
- JAKO stelt binnenkort hun sjaal voor, waarschijnlijk een variant van de sjaal van 2 jaar geleden. Info ivm prijzen enz volgt dra.
- Buffalo Indians en de Supportersfederatie verkopen samen 1000 sjaals aan 15 euro. Het ontwerp van Poteirde vind je hier onder. De opbrengst gaat uiteraard integraal naar sfeeracties en diverse supportersbelangen.
Je kan deze sjaal vanaf nu bij Buffalo Indians (op het forum via mij) en de Supportersfederatie bestellen. Supporterclubs kunnen indien gewenst een bepaald aantal sjaals in eens bestellen via de supfed
- Enkel Buffalo Indians en de Supportersfederatie hebben naast JAKO de toestemming om merchandising ivm KAA Gent te verkopen. De zwarte markt was 2 jaar geleden groot, en nu zal hier ten opgetreden worden.
De sjaal:

Ok, here is the deal:
- JAKO stelt binnenkort hun sjaal voor, waarschijnlijk een variant van de sjaal van 2 jaar geleden. Info ivm prijzen enz volgt dra.
- Buffalo Indians en de Supportersfederatie verkopen samen 1000 sjaals aan 15 euro. Het ontwerp van Poteirde vind je hier onder. De opbrengst gaat uiteraard integraal naar sfeeracties en diverse supportersbelangen.
Je kan deze sjaal vanaf nu bij Buffalo Indians (op het forum via mij) en de Supportersfederatie bestellen. Supporterclubs kunnen indien gewenst een bepaald aantal sjaals in eens bestellen via de supfed
- Enkel Buffalo Indians en de Supportersfederatie hebben naast JAKO de toestemming om merchandising ivm KAA Gent te verkopen. De zwarte markt was 2 jaar geleden groot, en nu zal hier ten opgetreden worden.
De sjaal:

Laatst gewijzigd door BIEB op zo 18 apr 2010 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
in Genk kunde da makkelijk vindenbuiltje schreef:wie kan er mij helpen ,tijdje geleden heb ik een gewed met een vriend van mij als de buffalo,s de finale haalden dat we ons gingen verkleden als smurf
weet er iemand in het gentse of omstreken waar je dat zou kunnen huren ?
bedankt
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....