Sjaals, vlaggen, merchandising, ... (2010)
- BRUSSELSbuffalo
Zeg Bieb, en die nieuwe vlag??? Weet je daar al iets over?BIEB schreef:geen.
Ok, here is the deal:
- JAKO stelt binnenkort hun sjaal voor, waarschijnlijk een variant van de sjaal van 2 jaar geleden. Info ivm prijzen enz volgt dra.
- Buffalo Indians en de Supportersfederatie verkopen samen 1000 sjaals aan 15 euro. Het ontwerp van Poteirde vind je hier onder. De opbrengst gaat uiteraard integraal naar sfeeracties en diverse supportersbelangen.
Je kan deze sjaal vanaf nu bij Buffalo Indians (op het forum via mij) en de Supportersfederatie bestellen. Supporterclubs kunnen indien gewenst een bepaald aantal sjaals in eens bestellen via de supfed
- Enkel Buffalo Indians en de Supportersfederatie hebben naast JAKO de toestemming om merchandising ivm KAA Gent te verkopen. De zwarte markt was 2 jaar geleden groot, en nu zal hier ten opgetreden worden.
De sjaal:
De koordekes op het einde zullen wit zijn.
Ik herinner me vorig jaar op de finale Mechelen-Genk (ja, 'k was daar ook natuurlijk...) dat die van Malines heel veel GROTE vlaggen meehadden dus blijkbaar zijn die WEL toegelaten ih K. Boudewijnstadion.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- BIEB
- Contacteer:
gho ja mechelen, kga der niet te veel woorden aan vuil maken, die hebben duidelijk goede connecties. 't Is altijd zelfde, gelijk op Gent; Bannerverbod voor de Buffalo's en KVM doet een banneractie in den ot.
BI verkoopt gewoon verder de vlaggen die we hebben, verder geen nieuw materiaal en grote vlaggen op de heizel zijn gedoemd om te verdwijnen ..
BI verkoopt gewoon verder de vlaggen die we hebben, verder geen nieuw materiaal en grote vlaggen op de heizel zijn gedoemd om te verdwijnen ..
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BIEB
- Contacteer:
chekc feestwinkel.be , is in oudenaardebuiltje schreef:bedankt svenne ,ik ken wel een paar mensen in genk
wel ni verschieten vd blauwzwarten brol
- BIEB
- Contacteer:

dit is trouwens het correcte ontwerp, met Cercle-Gent op ipv omgekeerd

- matt_buffalo
- oudenaardsebuffalo
- BRUSSELSbuffalo
zoiets komt onmiddellijk op mijn 'boycot-lijstje'Duts schreef:Heb een T shirt gezien met daarop: De beker is zeker, en daaronder cup final 2010 en buffalo forever.
Nogal een pretentieuze slogan vind ik en het zag er ook niet zo goed uit
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
Alles wa ge nodig hebt, da kunde in de opperstad Oudenaarde vinden! Vele malen beter dan Gent.BIEB schreef:chekc feestwinkel.be , is in oudenaardebuiltje schreef:bedankt svenne ,ik ken wel een paar mensen in genk
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.
En toch voor Gent supporteren?ruiz4ever schreef:Alles wa ge nodig hebt, da kunde in de opperstad Oudenaarde vinden! Vele malen beter dan Gent.BIEB schreef: chekc feestwinkel.be , is in oudenaarde
Wat met opperclub SV Oudenaarde dan

Btw: Speelt Koen De Vleeschauwer daar eigenlijk nog?
Esvee Roeselare
SV Oudenaarde is anders wel de killer van de toppers in 3efreco schreef:En toch voor Gent supporteren?ruiz4ever schreef: Alles wa ge nodig hebt, da kunde in de opperstad Oudenaarde vinden! Vele malen beter dan Gent.
Wat met opperclub SV Oudenaarde dan![]()
Btw: Speelt Koen De Vleeschauwer daar eigenlijk nog?

Neen, die wou eerst nog een jaartje verder voetballen bij KSVO, maar hij besliste dan toch om te stoppen..
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.
Ik bevestig, Oudenaarde is een een schone stad (ik ben er onlangs gaan wonen)! Maar mijn hart blijft in Gent...Buffalo till I dieruiz4ever schreef:Gij maakt het onnodig moeilijk e!top68 schreef:Jaja, maar bij ruiz4ever weet je nooit exact wat hij bedoelt. Da 'stadje' of da museum. Dus neem ik het minst logische.
![]()
![]()
Oudenaarde heerst