Sjaals, vlaggen, merchandising, ... (2010)
- Rochemback
Gisteren naar Jako fanshop geweest. Serieus ontgoocheld eigenlijk in Jako. Enkel de t-shirt met uitslagen te koop ivm de bekerfinale en dan nog unisex, geen vrouwenmodellen te verkrijgen.
Bekerfinale wordt om 20u45 gespeeld, ben eens benieuwd hoeveel mensen een trui zullen aanhebben? Hadden beter ook een trui voor de bekerfinale ontworpen..
Heb mijn vriendin dan maar een blauwe sweater gekocht met achteraan de buffalokop. Ikzelf zal dan maar mijn oude blauwe sweater met GSF aandoen zeker?
Bekerfinale wordt om 20u45 gespeeld, ben eens benieuwd hoeveel mensen een trui zullen aanhebben? Hadden beter ook een trui voor de bekerfinale ontworpen..
Heb mijn vriendin dan maar een blauwe sweater gekocht met achteraan de buffalokop. Ikzelf zal dan maar mijn oude blauwe sweater met GSF aandoen zeker?
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..
- BRUSSELSbuffalo
Net 't zelfde gehoord van een maat die er vrijdag geweest is. Heel triestig aanbod, en dat net vóór een bekerfinale.Rochemback schreef:Gisteren naar Jako fanshop geweest. Serieus ontgoocheld eigenlijk in Jako. Enkel de t-shirt met uitslagen te koop ivm de bekerfinale en dan nog unisex, geen vrouwenmodellen te verkrijgen.
FOEI Jako!
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- Rochemback
- BIEB
- Contacteer:
kvrees dat enkel dat van op die folders zal blijven, 'k had ook meer verwacht.
Zo ist al wa duidelijker waarom ze de rest zo willen intomen met sjaals en tshirts
Zo ist al wa duidelijker waarom ze de rest zo willen intomen met sjaals en tshirts

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BIEB
- Contacteer:

Nu dus ook fotoke vd sjaal beschikbaar

Laatst gewijzigd door BIEB op zo 18 apr 2010 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- BIEB
- Contacteer:
ok, oli wijst me op foutjes, maar als ge de prijs niet ziet 
bestellen; pb naar BIEB
we verwachten ze eind april ..
Al meer dan 200 besteld bij BI alleen

bestellen; pb naar BIEB
we verwachten ze eind april ..
Al meer dan 200 besteld bij BI alleen
- BIEB
- Contacteer:
we hadde ni te kiezen
Er zijn er wel al meer dan 300 besteld bij BI alleen
Er zijn er wel al meer dan 300 besteld bij BI alleen
Ik vind hem witter dan de sjaals die ik al heb, een leuke afwisselingSharky schreef:Kvind hem toch een beke teveel lijken op alle andere sjaals. Zo uniek vinnek em toch niet.BIEB schreef:http://img27.imageshack.us/img27/6615/indiekzmdjqk.jpg
Nu dus ook fotoke vd sjaal beschikbaar
Wel schoon, maar hij trekt teveel op de sjaals die ik al heb.
- BRUSSELSbuffalo
idd, right!massjief schreef:Ik vind hem witter dan de sjaals die ik al heb, een leuke afwisselingSharky schreef: Kvind hem toch een beke teveel lijken op alle andere sjaals. Zo uniek vinnek em toch niet.
Wel schoon, maar hij trekt teveel op de sjaals die ik al heb.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
Tgohja, als je echt wilt neuten kan je zeggen dat het eigenlijk "KAA Gent - Cercle Brugge" moeten zijn, wij zijn het thuisteam.nrk schreef:wacht maar tot die beker binnen is, dan zal hij wel uniekerdeniekst zijn
bovendien is de naam van cercle brugge juist geschreven, geen sinecure van tegenwoordig
- BuffaloBen
- buffaloripopolos
Neen, jammergenoeg niet.Dus geen speciaal bekertruike gelijk tegen RSCA twee jaar geleden?
Ben er vorige weken ook achter opzoek gegaan en steeds dezelfde antwoorden: 'Neen, ze worden dit jaar niet gemaakt. Enkel de replica's (seizoen) en t-shirt met uitslagen op.'
Dit van zowel de Jako-shop op Brusselsesteenweg, Sportwinkels in Gent als mensen van Jako zelf.
Jammer maarja..
- BRUSSELSbuffalo