Voor alle trein-buffalo's
Kan iemand (er voor het gemak even van uitgaand dat we de kant van Atomium opnieuw zitten) die 2j terug met trein ging keer een concreet trein- en metroschema voor 15 mei posten, want ik raak er niet wijs uit.
Match is ten vroegste gedaan om half 11 en als we evt. de beker naar Gent mogen meenemen, kan ik mij voorstellen dat we een uurtje (of anderhalf uur) later het metrostation nog niet bereikt zullen hebben...
Match is ten vroegste gedaan om half 11 en als we evt. de beker naar Gent mogen meenemen, kan ik mij voorstellen dat we een uurtje (of anderhalf uur) later het metrostation nog niet bereikt zullen hebben...
-
trein
wij vertrekken met ne man of 25 uit gent sint-pieters om 13 u
hoelaat vertrekken jullie?
buffalo on tour
hoelaat vertrekken jullie?
buffalo on tour
voor een metro en trein terug zullen ze wel zorgenBrechtje schreef:Kan iemand (er voor het gemak even van uitgaand dat we de kant van Atomium opnieuw zitten) die 2j terug met trein ging keer een concreet trein- en metroschema voor 15 mei posten, want ik raak er niet wijs uit.
metro was zowel heen als terug gratis
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
NMBS iets extra inleggen? Denk je?poteirde schreef:voor een metro en trein terug zullen ze wel zorgenBrechtje schreef:Kan iemand (er voor het gemak even van uitgaand dat we de kant van Atomium opnieuw zitten) die 2j terug met trein ging keer een concreet trein- en metroschema voor 15 mei posten, want ik raak er niet wijs uit.
metro was zowel heen als terug gratis
Ik hoop het, maar ik weet het zo niet... Hopelijk snel duidelijkheid, want anders met een bus gaan.
- Maltezerleeuwtje
- Maltezerleeuwtje
- BRUSSELSbuffalo
Maar het is dezelfde treinlijn voor de Cercle-fans, ik vraag me af hoe ze dat een beetje gaan regelen voor de veiligheid.BIEB schreef:moe te regelen zijn idd
Normaal NOOIT problemen tss Gent- en Cercleboys maar er zitten natuurlijk altijd klootzakken tussen.
Zou wel leuk verbroederen zijn, zowel voor als na de wedstrijd!
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
-
- Maltezerleeuwtje
- Rochemback
De laatste trein is rond 20 na 12 of zo iets en de metro is er op afgestemd, dus dat geeft geen problemen.tomehsal schreef:Bekerfinale is zaterdag om 20.45.
Door dit late uur is het technisch onmogelijk om met metro/trein te rijden zeker?
Tenzij men extra treinen inlegt om s'avonds te kunnen terugkeren, iemand meer info?
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
- BRUSSELSbuffalo
Volgens mij kan de MIVB op een later tijdstip een extra metrostel inlassen en de NMBS een extra trein richting Gent en Brugge.Alexandre schreef:De laatste trein is rond 20 na 12 of zo iets en de metro is er op afgestemd, dus dat geeft geen problemen.tomehsal schreef:Bekerfinale is zaterdag om 20.45.
Door dit late uur is het technisch onmogelijk om met metro/trein te rijden zeker?
Tenzij men extra treinen inlegt om s'avonds te kunnen terugkeren, iemand meer info?
Zal er vanaf hangen hoeveel mensen er uiteindelijk met de trein komen.
Ander probleem: wat indien er verlengingen en strafschoppen aan te pas komen???
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
allemaal geen zorgen in maken. ze gaan ons daar niet in brussel achterlatenBRUSSELSbuffalo schreef:Volgens mij kan de MIVB op een later tijdstip een extra metrostel inlassen en de NMBS een extra trein richting Gent en Brugge.Alexandre schreef: De laatste trein is rond 20 na 12 of zo iets en de metro is er op afgestemd, dus dat geeft geen problemen.

zeker van? misschien is het aangeraden om de nmbs daarover te contacteren. Want waar ze om half 1 's nacht nog ne conducteur moeten scoren als er niets voorzien is is mij een raadsel. Beter contacteren en vragen wat ze kunnen doen.ievelhost schreef:allemaal geen zorgen in maken. ze gaan ons daar niet in brussel achterlatenBRUSSELSbuffalo schreef: Volgens mij kan de MIVB op een later tijdstip een extra metrostel inlassen en de NMBS een extra trein richting Gent en Brugge.
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"
Go SK Erembodegem!
Go SK Erembodegem!
Het gaat toch op voorhand geregeld moeten zijn, want 't is echt niet zo dat men bij NMBS plots wat mensen uit hun nest gaat bellen en treinen van stal gaat halen op 't laatste moment omdat er nog 2000 man staat.ievelhost schreef:allemaal geen zorgen in maken. ze gaan ons daar niet in brussel achterlatenBRUSSELSbuffalo schreef: Volgens mij kan de MIVB op een later tijdstip een extra metrostel inlassen en de NMBS een extra trein richting Gent en Brugge.
Maar ik veronderstel dat de clubs daar toch ook wel voor zullen kijken. Ik heb er ook aan gedacht, maar wil het risico niet nemen. Ik wil absoluut niet zelf rijden (sowieso zat) en 't zou er natuurlijk om doen dat er problemen zijn bij 't spoor die dag. 'k Heb gewoon vooral geen goesting om mij te moeten haasten na de finale als het effectief tot de penalties zou duren ('t zou al wreed moeten lukken... Ik voorspel een droge 3-0 voor Gent

- Steve_Cercle
- Maltezerleeuwtje
Het is van Donderdag 13 Mei tot en met zondag 16 Mei weekendregeling dus denk ik niet dat ze zomaar een extra trein zullen inleggen speciaal voor het voetbal.
Ook gaat het hem hier maar over een paar duizend in totaal samen (zowel Gent en Cercle dus) en niet zoals tijdens de zomerperiode waar er plots 50000-70000 dagjesmensen naar zee trekken met de trein.
Ook gaat het hem hier maar over een paar duizend in totaal samen (zowel Gent en Cercle dus) en niet zoals tijdens de zomerperiode waar er plots 50000-70000 dagjesmensen naar zee trekken met de trein.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*