let me know da we kunnen organiseren

Hier vertrekken we met redelijk wat volk om 12.31u in Brugge. Zou wel eens snel kunnen volzitten...buffaloboy 4-ever schreef:wij vertrekken ook met ne of 25 naar brussel om 13u in gent sint-pieters
zin om samen te gaan?
buffalo 4-ever!!!!!
let op voor zakkenrollersJanVH schreef:
bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/n ... NMBS_15mei
Sommigen moeten werken in het weekend, de rest niet, de NMNS is een door vakbonden verpest bedrijf, al jaren. But anyway, ik blijf toch de trein nemen, er rijden al auto's genoeg rond.top68 schreef:Jah, dan hebben ze een lang weekend...treinbestuurders, treinbegeleiders, seingevers, ... voor hen bestaan er geen weekends. Treinen rijden nu eenmaal ook tijdens het weekend. Van een verlengd weekend is bij hen dan ook geen sprake. Jeetje...
ps: het was dus een oud bericht waarin de datum werd aangepast, een lol dus...
Ik ben de laatste die zal zeggen dat vakbonden overbodig zijn, maar bij de NMBS beginnen ze al te staken van voor er een probleem is. Ik ben jaren naar Antwerpen gaan werken met de trein en het aantal stakingen was schandalig. Ik herinner mij verschillende stakingen die doorgingen nadat het probleem waarvoor gestaakt ging worden al in onderhandelingen was opgelost. Een minimumdienstverlening (de helft van de treinen bijvoorbeeld) zou ook al gevoeld worden en zou de mensen toch nog op hun bestemming brengen. De meeste van hun stakingen zijn gewoon pesterijen en dan vragen ze nog begrip van de reizigers, lachwekkend, ik ben blij dat ik nu in eigen stad kan werken en ze niet meer nodig heb.top68 schreef:Van karikaturen gesproken. Je kan van vakbonden veel zeggen, maar ze zijn absoluut nodig in een veel te liberaal Europa.
'Sommigen'...je zou verbaasd zijn van hoeveel mensen in het weekend werken. Treinebstuurders, seingevers, treinbegeleiders, schouwers, loketbedienden, security, ...
Staken dient niet om thuis te zitten hé. Hoeveel volk er nodig is is dus geen criterium.top68 schreef:Minimumdiensten zijn onzin omdat je al zoveel volk nodig hebt om alles te beheren, dat staken zinloos wordt.Zoals eerder gezegd, of je nu 100 of 1000 treinen laat rijden, je hebt hetzelfde aantal mensen nodig om al die posten te beheren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten