Voor alle trein-buffalo's

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
junglist
Locatie: cité neuf mille / nine tripple O is the city where we grow

Bericht door junglist » do 13 mei 2010 13:51

wij pakken trein van 13u57 met man of 15, wel dikke merde om weer te keren... laatste trein heeft capaciteit 1000 man
nine tripple O is the city where we grow

buffaloody

Bericht door buffaloody » do 13 mei 2010 13:53

als ze bij nmbs een beetje slim zijn leggen ze een dubbeldekkerke in voor diene laatste trein.
vak 203

Waldorf

Bericht door Waldorf » do 13 mei 2010 14:11

Ipv een dubbeldekker biedt de laatste trein blijkbaar maar plaats aan 1000 personen.

Dit staat op de www.kaagent.be , dus extra initiatieven worden blijkbaar niet genomen. Bizar.
13-05-2010
Bekerfinale 2010: belangrijke info voor wie met de trein gaat
Wie zaterdag met de trein naar de bekerfinale gaat, houdt best rekening met het late aanvangsuur. De capaciteit van de laatste trein naar Gent (00u32 in Brussel-Zuid) bedraagt slechts 1000 personen. Gezien we moeilijk kunnen inschatten hoeveel mensen met de trein zullen gaan, is de trein van 23u36 dus een zekere optie om terug in Gent te geraken, ook in geval van verlengingen en strafschoppen.
23u36 is zever. Zelfs bij de normale speeltijd (tot +/- 22h45) moet je je dan al reppen, laat staan bij verlengingen en/of penalties.

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » do 13 mei 2010 14:13

't is toch overduidelijk dat ze de trein onaantrekkelijk willen maken? beide sups moeten via zelfde verbinding naar brussel. playmobilmannen komen daar zot van
In dik Heintje we do NOT trust!

top68

Bericht door top68 » do 13 mei 2010 14:21

buffaloody schreef:als ze bij nmbs een beetje slim zijn leggen ze een dubbeldekkerke in voor diene laatste trein.
En hoe zou de nmbs dat moeten inschatten? Ôp basis van wat? Er zijn zoveel gebeurtenissen, concerten, noem maar op. Als de organisator geen of nauwelijks info geeft aan de NMBS, kunnen zij daar moeilijk op inspelen.
Hoeveel reizen er of willen er reizen met de trein? Dat is zelfs hier niet duidelijk. Van KAA Gent uit is er naar de NMBS toe ook niks gevraagd of gezegd.
Tja...

Cercle heeft dat anders aangepakt. Die hebben voor en na de wedstrijd een trein extra gevraagd, de cercle-express zoals ze hem zelf noemen. Die enkel start en stopt in Bruhhe en Aalter. Zo werkt het.
Allez Gantwoaze!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » do 13 mei 2010 16:24

1.000 man. da's ermee lachen. Ik vraag me af wat de Brusselse politie zal doen als er nog eens zoveel beschonken supporters niet op de trein kunnen en beginnen rondzwerven in de stad? :roll:
Voor alle duidelijkheid top, voor ne keer verwijt ik niks aan de NMBS.
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

geert_1969

Bericht door geert_1969 » do 13 mei 2010 17:34

ze kunnen niet inschatten hoeveel sups met de trein gaan...
200 bussen gemiddeld 70 sups (zijn kleinere en grotere bussen) = 14000
22.200 kaarten - 14.000 = 8.200
laat ons zeggen de helft met auto, andere helft met trein = 4.100 sups
al denk ik dat er meer met trein gaan dan met auto
als er verlengingen en eventueel penalty's zijn zal je bijna zeker vroeger moeten voortgaan want 4.100 sups kunnen niet samen in metro, plus moet stadion verlaten en te voet gaan naar het metrostation. Bijkomend duurt die rit van aan de Heysel zo'n 20 min. En zeg nu zelf wie wil, als we die beker winnen, de ereronde ook nog eens missen? ik niet, miss. kunnen de flikken ons naar Gent voeren :)

buffaloody

Bericht door buffaloody » do 13 mei 2010 18:52

de cercle express is blijkbaar ook al gereduceerd tot de terugrit naar brugge.

en een dubbeldekker...baad het niet dan schaad het niet.
het gaat pas ambetant worden als er 2000man gaat vast zitten in brussel.
beter voorkomen dan genezen en rekening laten houden met het slechtste senario. ik verwijt de nmbs ook niets maar de reacties achteraf zullen toch bij clubs en nmbs terecht komen.
vak 203

matt_buffalo

Bericht door matt_buffalo » do 13 mei 2010 19:29

who cares! Tgaat sowieso feest zijn (als we winnen) en in gent geraak ik toch, desnoods liften we
Jamaja

top68

Bericht door top68 » do 13 mei 2010 19:43

geert_1969 schreef:ze kunnen niet inschatten hoeveel sups met de trein gaan...
200 bussen gemiddeld 70 sups (zijn kleinere en grotere bussen) = 14000
22.200 kaarten - 14.000 = 8.200
laat ons zeggen de helft met auto, andere helft met trein = 4.100 sups
al denk ik dat er meer met trein gaan dan met auto
als er verlengingen en eventueel penalty's zijn zal je bijna zeker vroeger moeten voortgaan want 4.100 sups kunnen niet samen in metro, plus moet stadion verlaten en te voet gaan naar het metrostation. Bijkomend duurt die rit van aan de Heysel zo'n 20 min. En zeg nu zelf wie wil, als we die beker winnen, de ereronde ook nog eens missen? ik niet, miss. kunnen de flikken ons naar Gent voeren :)
Jij denkt dat...
Ik vermoed dat het grootste deel met de auto gaat, net omdat iedereen weet dat je kans hebt om die laatste trein te moeten halen. Maw, het is gisssen.
Allez Gantwoaze!

Polle

Bericht door Polle » do 13 mei 2010 19:46

Als ik da zo allemaal lees moet ge al onnozel zijn om met den trein te gaan. Match is ongeveer gedaan rond vijf voor elf, als er al geen verlengingen zijn... En dan hebde nog de ereronde en dergelijke nie gehad...Bijna onmogelijk maw. Feestje in brussel en eerste trein naar huis 's morgens :)

retlaw

Bericht door retlaw » do 13 mei 2010 20:46

Polle schreef:Als ik da zo allemaal lees moet ge al onnozel zijn om met den trein te gaan. Match is ongeveer gedaan rond vijf voor elf, als er al geen verlengingen zijn... En dan hebde nog de ereronde en dergelijke nie gehad...Bijna onmogelijk maw. Feestje in brussel en eerste trein naar huis 's morgens :)
:confused: Match is toch gedaan om 22u30 (in de veronderstelling dat er geen verlengingen zijn)?

Polle

Bericht door Polle » do 13 mei 2010 21:30

retlaw schreef:
Polle schreef:Als ik da zo allemaal lees moet ge al onnozel zijn om met den trein te gaan. Match is ongeveer gedaan rond vijf voor elf, als er al geen verlengingen zijn... En dan hebde nog de ereronde en dergelijke nie gehad...Bijna onmogelijk maw. Feestje in brussel en eerste trein naar huis 's morgens :)
:confused: Match is toch gedaan om 22u30 (in de veronderstelling dat er geen verlengingen zijn)?
Correct, ik mis mij een kwartierke, 22u30 nooit. 22u38 of zo, in ieder geval, twordt lopen.

Lawson

Bericht door Lawson » do 13 mei 2010 23:33

Er gaan zeker een paar duizend man met de trein. Ze zullen er wel op voorzien zijn, wees gerust. Ze hebben gewoon schrik van de massa en hun vrijheid. 8)

retlaw

Bericht door retlaw » vr 14 mei 2010 0:07

Lawson schreef:Er gaan zeker een paar duizend man met de trein. Ze zullen er wel op voorzien zijn, wees gerust. Ze hebben gewoon schrik van de massa en hun vrijheid. 8)
Ik denk het ook. Misschien willen ze de trein voor Buffalo's om veiligheidsredenen zoveel mogelijk ontmoedigen. Cercleboys nemen immers zelfde lijn.
Kan mij echt nie voorstellen dat ze daar een paar honderd blauwwitte zotten aan hun lot gaan overlaten in het grote Brussel. De Brusselse flikken zullen lachen...

Je zal wel zien. Als ulder bussen stoppen aan de Charles de Kerkhovelaan hebben wij al pint of twee binnen op St-Pietersplein :evil:

Polle

Bericht door Polle » vr 14 mei 2010 8:08

retlaw schreef:
Lawson schreef:Er gaan zeker een paar duizend man met de trein. Ze zullen er wel op voorzien zijn, wees gerust. Ze hebben gewoon schrik van de massa en hun vrijheid. 8)
Ik denk het ook. Misschien willen ze de trein voor Buffalo's om veiligheidsredenen zoveel mogelijk ontmoedigen. Cercleboys nemen immers zelfde lijn.
Kan mij echt nie voorstellen dat ze daar een paar honderd blauwwitte zotten aan hun lot gaan overlaten in het grote Brussel. De Brusselse flikken zullen lachen...

Je zal wel zien. Als ulder bussen stoppen aan de Charles de Kerkhovelaan hebben wij al pint of twee binnen op St-Pietersplein :evil:
Ahja en in de bussen is er geen bier... :( :D

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 14 mei 2010 8:14

Jullie slaan de bal toch wel mis hoor...de treinen die rijden zijn steeds geprogrammeerd volgens hun zelfde traject...zo ook hun samenstelling ervan.Treinen die hun dagprogramma afgewerkt hebben worden in de bundel geplaatst om de dag nadien van daaruit te vertrekken.
Als ze een extra trein inleggen of een langere of een dubbeldekker...waar moet deze terecht maw in welke bundel en waar?wat met die trein de dag nadien?diezelfde trein zal de dag nadien dan ergens anders geschrapt moeten worden,men moet extra personeel ervoor inschakelen,enz...
Jullie veronderstellen wss dat een treintje laten rijden een simpele zaak is...forget it hoor,er komt veel meer bij kijken dan jullie denken.
Ik zeg u dat men niet zal afwijken van hun dagprogramma en nog een geluk dat men geen dringende werken aan het doen is op de lijn tussen Brussel-Zuid en Gent want men zou de laatste of de laatste 2 treinen afschaffen en een busdienst in de plaats inleggen.
Dit zal hoogwaarschijnlijk volgend weekend zo zijn want er is een indienststelling voorzien in Gent voor de fase Melle.Er wordt een nieuwe EBP-versie ingeladen en er zijn wijzigingen in de spoorconfiguratie.
Mss allemaal overbodige info dit laatste maar ik wil maar aantonen en zeggen dat men geen extra treinen zal inleggen of een grotere of iets anders.Een gewone trein heeft een capaciteit van 1000-1200 man.
Ik snap niet waarom jullie zich niet georganiseerd hebben en naar het Sint-Pietersstation gegaan zijn en daar jullie verhaal gedaan hebben.
Laatst gewijzigd door Maltezerleeuwtje op vr 14 mei 2010 8:18, 2 keer totaal gewijzigd.
*KAA Gent, Sheffield Wednesday & Muang Thong United*

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » vr 14 mei 2010 8:15

true that!
krewl :love: #WAOF

top68

Bericht door top68 » vr 14 mei 2010 8:37

Wees gerust? Ik denk dat je niet echt op de hoogte bent van hoe dat werkt. Wees gerust dat het niet zo is.
Allez Gantwoaze!

retlaw

Bericht door retlaw » vr 14 mei 2010 9:36

Allez vooruit, da wordt dus improviseren om thuis te raken als k da hier allemaal hoor. Kan ook plezant zijn wa...

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » vr 14 mei 2010 9:59

nachtje seinhuis
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

retlaw

Bericht door retlaw » vr 14 mei 2010 10:10

Kijk er al naar uit :D

Blijf het toch onvoorstelbaar vinden. Tijdje terug krijg ik van de club een mailtje dat ze een extra metro voorzien voor 2100 personen (heb dat hier gepost trouwens) zodat iedereen zeker op tijd in t station raakt voor de laatste trein. Iedereen gerust. Nu laten ze doodleuk weten dat die laatste trein slechts 1000 man van die 2100 kan meenemen.
Ben nie zo ene die constant zit te kakken op de club en hun met momenten amateuristische manier van werken maar dit is er toch weer een knap staaltje van ze :roll:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 14 mei 2010 13:50

retlaw schreef:Kijk er al naar uit :D

Blijf het toch onvoorstelbaar vinden. Tijdje terug krijg ik van de club een mailtje dat ze een extra metro voorzien voor 2100 personen (heb dat hier gepost trouwens) zodat iedereen zeker op tijd in t station raakt voor de laatste trein. Iedereen gerust. Nu laten ze doodleuk weten dat die laatste trein slechts 1000 man van die 2100 kan meenemen.
Ben nie zo ene die constant zit te kakken op de club en hun met momenten amateuristische manier van werken maar dit is er toch weer een knap staaltje van ze :roll:
Only in Belgium :lol:
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

Rochemback

Bericht door Rochemback » vr 14 mei 2010 16:59

Is dit de zitcapaciteit of zijn staanplaatsen ook inbegrepen?
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..

kaspaar

Bericht door kaspaar » vr 14 mei 2010 17:05

Taxi pakken ;)

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » vr 14 mei 2010 17:12

heb gebeld voor taxi is 158euro en der kunnen 8 pers in das dan kleine 20e/ persoon. Iemand interesse?

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 15 mei 2010 8:30

za 15/05/2010 - 07:22
Er is hinder op het spoor door een technisch defect in het seinhuis van het station Brussel-Noord. Door de storing was er even geen treinverkeer mogelijk in en rond Brussel. Er blijven wel nog grote vertragingen.

Iets over 6 uur deze morgen vielen de computerschermen uit in het seinhuis van het station Brussel-Noord. Daardoor was er meer dan een uur geen treinverkeer mogelijk in en rond Brussel, het knooppunt van het spoorwegnet in ons land.

Een uur later was het probleem verholpen, maar veel treinen rijden wel nog met grote vertragingen.

Op deze site kunt u zien hoeveel de vertraging van uw trein bedraagt.

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

yepke

Bericht door yepke » za 15 mei 2010 8:33

geen storing op de lijn50 tussen gent en brussel volgens rail-time, dus geen probleem

top68

Bericht door top68 » za 15 mei 2010 9:31

En tegen 11u zou alles opgelost zijn.
Allez Gantwoaze!

kjell90

Bericht door kjell90 » za 15 mei 2010 10:16

Den trein van 3 uur wordt geschift gastee ! :evil:
FC Chili La Bombwe!!

Gesloten