Voor alle trein-buffalo's

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
potitten

Bericht door potitten » di 06 apr 2010 13:06

pepe13 schreef:Enkel als het verlengingen en penalties zouden zijn, moeten we ons dus haasten? en dan gaan we er nog vanuit dat de nmbs niets zou regelen en al die (feestende) buffalo's aan het station zal laten staan...
Wij gaan met een hele nest met de trein, want deze regeling met de bussen trekt echt op niks. Daarbij viel de trein twee jaar terug héél goed mee ;-)
No risk hier.. Waren ze er om 20u aan begonnen, had ik direct den trein genomen, maar als Gent niets vraagt, zie ik de NMBS niet spontaan een extra trein inleggen

Waldorf

Bericht door Waldorf » di 06 apr 2010 13:12

Doen ze sowieso niet vlug, he... Zelfs voor Pukkelpop zijn er geen speciale nachttreinen voorzien. Je moet daar blijven slapen of voor de headliner vertrekken.

Hier idem: bij een aftrap om 16u ging ik met de trein gaan. 20h30 is mij te riskant. 't Moet al wreed lukken dat er penalties van gaan komen, maar ik had geen goesting om temidden van eventueel feestgejoel mijn biezen te moeten pakken omdat de trein gaat vertrekken.

potitten

Bericht door potitten » di 06 apr 2010 13:49

Waldorf schreef:Doen ze sowieso niet vlug, he... Zelfs voor Pukkelpop zijn er geen speciale nachttreinen voorzien. Je moet daar blijven slapen of voor de headliner vertrekken.

Hier idem: bij een aftrap om 16u ging ik met de trein gaan. 20h30 is mij te riskant. 't Moet al wreed lukken dat er penalties van gaan komen, maar ik had geen goesting om temidden van eventueel feestgejoel mijn biezen te moeten pakken omdat de trein gaat vertrekken.
Ik denk wel dat ze voor deze gelegenheid een trein of 2 zouden inleggen, moest de vraag van de club komen. Die trein moet ook enkel van Brussel naar Gent he... Voor Pukkelpop moet je al een trein inleggen naar heel het land..

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 06 apr 2010 14:01

poteirde schreef:cercle heeft alles al geregeld ...

info van Cercle:
Openbaar vervoer:
Wie de verplaatsing naar het Koning Boudewijnstadion wil maken met de trein en de metro, kan op de dienst kaartenverkoop dit speciale voordeelticket kopen, samen met uw wedstrijdkaarten.

Dit unieke treinticket geldt voor het treintraject Brugge-Brussel (heen en terug) met de speciale Cercle Express van de NMBS én voor de MIVB-metroverbinding tussen Brussel Zuid en het Boudewijnstation (heen en terug). Ook indien er verlengingen zouden worden gespeeld, wordt de terugreis natuurlijk verzekerd. Er wordt ook een korte op- en afstaphalte in Aalter voorzien.

De kostprijs van dit trein- en metroticket bedraagt amper € 15,00 per persoon.

De precieze vertrektijden van deze Cercle-treinen zullen later via de website www.cerclebrugge.be worden bekendgemaakt. Vermoedelijk vertrekt de eerste trein rond halfzes, de laatste rond halfzeven.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 06 apr 2010 14:02

potitten schreef:
Waldorf schreef:Doen ze sowieso niet vlug, he... Zelfs voor Pukkelpop zijn er geen speciale nachttreinen voorzien. Je moet daar blijven slapen of voor de headliner vertrekken.

Ik denk wel dat ze voor deze gelegenheid een trein of 2 zouden inleggen, moest de vraag van de club komen. Die trein moet ook enkel van Brussel naar Gent he... Voor Pukkelpop moet je al een trein inleggen naar heel het land..
Maar vanuit Gent komt die vraag natuurlijk niet, in tegenstelling van Cercle

Waldorf

Bericht door Waldorf » di 06 apr 2010 14:16

Alexandre schreef:
poteirde schreef:cercle heeft alles al geregeld ...

info van Cercle:
Openbaar vervoer:
Wie de verplaatsing naar het Koning Boudewijnstadion wil maken met de trein en de metro, kan op de dienst kaartenverkoop dit speciale voordeelticket kopen, samen met uw wedstrijdkaarten.

Dit unieke treinticket geldt voor het treintraject Brugge-Brussel (heen en terug) met de speciale Cercle Express van de NMBS én voor de MIVB-metroverbinding tussen Brussel Zuid en het Boudewijnstation (heen en terug). Ook indien er verlengingen zouden worden gespeeld, wordt de terugreis natuurlijk verzekerd. Er wordt ook een korte op- en afstaphalte in Aalter voorzien.

De kostprijs van dit trein- en metroticket bedraagt amper € 15,00 per persoon.

De precieze vertrektijden van deze Cercle-treinen zullen later via de website www.cerclebrugge.be worden bekendgemaakt. Vermoedelijk vertrekt de eerste trein rond halfzes, de laatste rond halfzeven.
Dat is snel handelen, zie. En zo hebben die gasten tenminste al duidelijkheid 6 weken voor de match. En dat voor een in onze ogen "kleinere" club.

Het Oog

Bericht door Het Oog » di 06 apr 2010 14:20

Voordeel is dat die trein Gent sowieso moet passeren en dat we er zeker en vast van gebruik kunnen maken. Mijn aarsbaas heeft dat goed opgemerkt, voor een keertje heeft zijn stilzitten geloond. :D

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 06 apr 2010 14:25

Het Oog schreef:Voordeel is dat die trein Gent sowieso moet passeren en dat we er zeker en vast van gebruik kunnen maken. Mijn aarsbaas heeft dat goed opgemerkt, voor een keertje heeft zijn stilzitten geloond. :D
De "Cercle-express" stopt niet in Gent, maar je kunt wel nag altijd in Aalter afstappen ;)

pepe13

Bericht door pepe13 » di 06 apr 2010 14:38

00u27 halen we zeker...

Waldorf

Bericht door Waldorf » di 06 apr 2010 14:48

Dit was de berekening die ik nog gemaakt had bij mijn twijfel tussen bus en trein:

20h30-22h20 Match
22h25-23h00 Verlengingen
23h10-23h25 Pinanties
Overwinning impulsief vieren
23h45 Bekerhuldiging + ereronde

Ik vond dat riskant om dan nog met de metro naar Brussel-Zuid te moeten trekken voor de trein van 00h27, maar zelfs dat moet net lukken, denk ik.

Maar laat ons vooral hopen dat AA Gent toch zo snugger is als Cercle en iets regelt met NMBS zodat er een "gegarandeerde terugkeer" voorzien is (zoals men het bij Cercle noemt). Een beetje aandringen kan geen kwaad, want hier weet je nooit met onze pipo's.
Ik heb het al eerder gezegd: als er niets afgesproken is, gaat men bij NMBS niet plots de avond zelf een treinbestuurder "op den bots" gaan opbellen om eens naar Gent te rijden met een vlug even van stal gehaald treinstel.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 06 apr 2010 14:51

00.27 is vanuit centraal

potitten

Bericht door potitten » di 06 apr 2010 17:32

Als die match om 23u30 afgelopen zou zijn (pakt keer een minuut of 5 vertraging voor de aftrap, extra tijd, verlengingen, penalties, bekeruitreiking...) dan haal je NOOIT die trein van 0u27. Reken al maar een half uur eer je vanuit het stadion in het metrostation bent, daar dan de pech hebben dat die metro niet meteen komt, nog minstens een kwartier op die metro zitten, van de metro naar het perron (in Centraal is dat een eind terten)...

Als er verlengingen en van dieje cirq zijn, zit ge nooit op diejen trein

top68

Bericht door top68 » di 06 apr 2010 17:36

Dan spring je toch gewoon op de Cercle Express?
Allez Gantwoaze!

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » di 06 apr 2010 17:48

Afbeelding

Svenne

Bericht door Svenne » di 06 apr 2010 17:51

:lol:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 06 apr 2010 18:14

top68 schreef:Dan spring je toch gewoon op de Cercle Express?
En waar stap je af? De Cercle Express zou enkel in Aalter en in Brugge stoppen.

massjief

Bericht door massjief » di 06 apr 2010 18:34

Dán zou ik voor Aalter gaan :p

top68

Bericht door top68 » di 06 apr 2010 19:32

Alexandre schreef:
top68 schreef:Dan spring je toch gewoon op de Cercle Express?
En waar stap je af? De Cercle Express zou enkel in Aalter en in Brugge stoppen.
Noodrem? (da kost u dan wel iets)
Allez Gantwoaze!

jaak

Bericht door jaak » di 06 apr 2010 19:55

reactie van Gent:

Deze extra-trein(en) zijn een initiatief van Cercle, ze zullen –mee geïnspireerd omwille van veiligheidsredenen- waarschijnlijk ook niet stoppen in Gent.
Via de reguliere dienstregelingen zal het niet makkelijk zijn om na viering e.d. nog een trein te halen in Brussel.
De laatste 2 treinen zijn om 23u36 en 0u32 (Brussel Zuid)

B72

Bericht door B72 » di 06 apr 2010 20:23

Tsja, desnoods dan maar vroeger aftrappen he. Kunnen ze dat ook niet gewoon om 20u spelen of op zondag 16u zoals vorige keer ? Is this the fucking champions league or what ?

superboksic

Bericht door superboksic » di 06 apr 2010 20:24

3M

Waldorf

Bericht door Waldorf » di 06 apr 2010 21:25

jaak schreef:reactie van Gent:

Deze extra-trein(en) zijn een initiatief van Cercle, ze zullen –mee geïnspireerd omwille van veiligheidsredenen- waarschijnlijk ook niet stoppen in Gent.
Via de reguliere dienstregelingen zal het niet makkelijk zijn om na viering e.d. nog een trein te halen in Brussel.
Is dit een reactie van onze club? Zoja: :lol: . Want dit is gewoon zeggen: als je met de trein wil, trek uw plan.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 06 apr 2010 21:51

Waldorf schreef:
jaak schreef:reactie van Gent:

Is dit een reactie van onze club? Zoja: :lol: . Want dit is gewoon zeggen: als je met de trein wil, trek uw plan.
Man, man, man, .... In deze reactie erkennen ze dus dat het perfect mogelijk is om door eigen initiatief een oplossing te bieden, maar doen ze het gewoonweg niet. :roll:

retlaw

Bericht door retlaw » di 06 apr 2010 22:01

Kan de supportersfederatie hier het initiatief niet nemen en extra trein(en) voor de terugreis voorzien? Eventueel met vooraf aan te kopen tickets (vergelijkaar met de fameuze cercle-expres maar dan one way)?

Want aangezien we nog niets van de club uit vernomen hebben veronderstel ik dat zij niets in die richting van plan zijn of zie ik dit verkeerd...

potitten

Bericht door potitten » wo 07 apr 2010 6:44

retlaw schreef:Kan de supportersfederatie hier het initiatief niet nemen en extra trein(en) voor de terugreis voorzien? Eventueel met vooraf aan te kopen tickets (vergelijkaar met de fameuze cercle-expres maar dan one way)?

Want aangezien we nog niets van de club uit vernomen hebben veronderstel ik dat zij niets in die richting van plan zijn of zie ik dit verkeerd...
Wa moeten die mannen nog regelen? Eerst ne hele circus om hun eigen bussen te kunnen vullen, en nu nog treinen inleggen...

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 07 apr 2010 8:44

Het is de schuld van de communicatie en van Louwagie. Het feit dat ze geen trein inleggen is niet eens zo erg, wel dat ze er niet over communiceren. Of zoiets.. Waldorf, spring eens bij.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » wo 07 apr 2010 8:45

ze communiceren enkel over tfeit dat ze weten dat de communicatie slecht is :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » wo 07 apr 2010 10:42

Als 'n Cercle-Express mogelijk is, dan moet 'n Buffalo-Express ook kunnen.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze het gaan riskeren dat 'n nest Buffalo's achterblijven in Brussel. 'k Peis niet dat de flikken dat daar gaan zien zitten.

Hoe dan ook, op het gebied van organisatie kan ons bestuur een voorbeeld nemen aan Cercle (op dit punt dan toch zeker).
Bayat buiten!!

Mags

Bericht door Mags » wo 07 apr 2010 10:44

naar wie zou ge daar het best een mail voor sturen? lips of louwa?

buffalomen

Bericht door buffalomen » wo 07 apr 2010 10:44

zoals gewoonlijk bij de nmbs :de trein heeft een uurtje vertraging en alles is opgelost :D

Gesloten