De Finale: Sportief
-
- superboksic
Da was schitterend!Haiku schreef:Het moment dat de spelers van Gent het veld op kwamen gelopen voor de opwarming en toejuiching kregen als echt helden was gewoon MAGIC !
Denk dat ze toch allemaal keer zullen geslikt hebben toen.
De spelers van Cercle zullen toch ook efkes onder de indruk geweest zijn!
- BRUSSELSbuffalo
Bedankt! Het siert je!miek4 schreef:Betere ploeg heeft de de beker gepakt. Kvond Gent niet eens super spelen (was wss ook niet nodig) maar Cercle was echt zwak. Ondanks alles toch een fantastische dag gehad, mede mogelijk gemaakt door de fantastische en vriendelijke buffalo-fans die ik ben tegen gekomen.
Ook bedankt voor de support in (Cercle is de ploeg van't stad) en buiten het stadion.
OFF: Jammer dat de ereronde niet langs Cercle kant passeerde. Velen bleven hiervoor wel wachten.

Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- Buffalo_Filip
Sorry,Basel valt afMAD schreef:just, nog niet bij stilgestaan, we spelen de supercupEwoutius schreef:Ja, wanneer ist Supercup?![]()
![]()
![]()
![]()
en we spelen CL voorronde(s)
'k ben echt benieuwd wie we gaan loten, ik hoop Basel, 6h rijden...
schitterende prestatie van alle spelers.
Hanstveit was ook zo gelukkig als een klein kind, prachtig!
de sfeer is goed

En idd, is da in Brussel de supercup?
- Buffalospirit
Op het veld van de kampioen denk ikBuffalo_Filip schreef:Sorry,Basel valt afMAD schreef: just, nog niet bij stilgestaan, we spelen de supercup![]()
![]()
![]()
![]()
en we spelen CL voorronde(s)
'k ben echt benieuwd wie we gaan loten, ik hoop Basel, 6h rijden...
schitterende prestatie van alle spelers.
Hanstveit was ook zo gelukkig als een klein kind, prachtig!
de sfeer is goed.
En idd, is da in Brussel de supercup?

- BRUSSELSbuffalo
Ja, je moet het Cercle forum er maar eens op nalezen, serieus onder de indruk daar van de Buffalo-sfeer. Ook tijdens de rechtstreekse uitzending op Canvas reageerden de journalisten met enorme bewondering en waardereing voor het Buffalolegioen, het was dan ook wel indruKWEKKEND !!!superboksic schreef:Da was schitterend!Haiku schreef:Het moment dat de spelers van Gent het veld op kwamen gelopen voor de opwarming en toejuiching kregen als echt helden was gewoon MAGIC !
Denk dat ze toch allemaal keer zullen geslikt hebben toen.
De spelers van Cercle zullen toch ook efkes onder de indruk geweest zijn!

Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
De wedstrijd was (vooral in de eerste helft) niet bijzonder, maar Gent hoefde blijkbaar niet eens goed te spelen om makkelijk te winnen. Na de 1-0 was de beker eigenlijk al binnen. Het beste van Cercle waren hun fans.
Enne, inderdaad, we spelen de supercup, nog niet aan gedacht. Ook een mooie prijs. Zal inderdaad op Anderlecht zijn, zou het niet leuker zijn om ook die op de Heizel te spelen ?
Enne, inderdaad, we spelen de supercup, nog niet aan gedacht. Ook een mooie prijs. Zal inderdaad op Anderlecht zijn, zou het niet leuker zijn om ook die op de Heizel te spelen ?
-
Het is een schande dat de supercup altijd in het VDS-stadion wordt georganiseerd, zo heeft RSCA altijd thuisvoordeel. Men zou beter zoeken naar een neutraal terrein zoals bijvoorbeeld de Heizel.B72 schreef:Enne, inderdaad, we spelen de supercup, nog niet aan gedacht. Ook een mooie prijs. Zal inderdaad op Anderlecht zijn, zou het niet leuker zijn om ook die op de Heizel te spelen ?
Nuance, het word altijd in het stadion van de landskampioen gespeeld.Maes Pils 2 schreef:Het is een schande dat de supercup altijd in het VDS-stadion wordt georganiseerd, zo heeft RSCA altijd thuisvoordeel. Men zou beter zoeken naar een neutraal terrein zoals bijvoorbeeld de Heizel.B72 schreef:Enne, inderdaad, we spelen de supercup, nog niet aan gedacht. Ook een mooie prijs. Zal inderdaad op Anderlecht zijn, zou het niet leuker zijn om ook die op de Heizel te spelen ?
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.
- Maltezerleeuwtje
Ei moatje...wa gade doen met die Beker Van Oost-Vlaanderen toch?
Ne beker es nen beker hé...
Herinnert iemand zich dit nog?Ik denk dat er 3000-4000 Buffalo's mee waren...niet normaal toen.Ik zat in de Brugse vakken(net zoals vele andere Buffalo's) omdat er geen plaats meer was in de bezoekersvakken.Heb ook maar 1 helft gezien omdat er gewoon teveel volk aan het aanschuiven was aan de bezoekersloketten.
Die mannen van Brugge gingen effe stoer doen toen ze voorstonden...Gent maakte nog gelijk(van 2-0 achter naar 2-2 dacht ik) en dan waren er penalties met Eykelkamp in een hoofdrol,effe missen zegt em.
Denk dat deze wedstrijd ook al 15 jaar geleden is maar blijft een overgetellijk moment.

Herinnert iemand zich dit nog?Ik denk dat er 3000-4000 Buffalo's mee waren...niet normaal toen.Ik zat in de Brugse vakken(net zoals vele andere Buffalo's) omdat er geen plaats meer was in de bezoekersvakken.Heb ook maar 1 helft gezien omdat er gewoon teveel volk aan het aanschuiven was aan de bezoekersloketten.
Die mannen van Brugge gingen effe stoer doen toen ze voorstonden...Gent maakte nog gelijk(van 2-0 achter naar 2-2 dacht ik) en dan waren er penalties met Eykelkamp in een hoofdrol,effe missen zegt em.

Denk dat deze wedstrijd ook al 15 jaar geleden is maar blijft een overgetellijk moment.

*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
Maltezerleeuwtje schreef:Ei moatje...wa gade doen met die Beker Van Oost-Vlaanderen toch?![]()
Die mannen van Brugge gingen effe stoer doen toen ze voorstonden...Gent maakte nog gelijk(van 2-0 achter naar 2-2 dacht ik) en dan waren er penalties met Eykelkamp in een hoofdrol,effe missen zegt em.![]()
![]()
![]()
Van een paar dagen geleden in een andere bekertopic:
En idd... Eyckelkamp zijne penalty... hij ging ook nekeer een specialleke zetten!El Belga schreef:Ik heb ons Gantoise nog de finale van de beker van Vlaanderen weten spelen, moet rond 1992 geweest zijn als ik mij goed herinner...
We hebben die trouwens verloren op strafschoppen denk ik, is één van mijn allereerste stadionherinneringen. Hero, beetje hulp?

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
Buiten de obligate politici, welke BV's hebben jullie getooid in blauw/wit op de bekerfinale gezien?
Buiten de obligate BV's, heb ikzelf In Brussel enkel Miguel Wiels en Johan Heldenbergh met blauw/witte attributen gezien.
Vind het altijd wel leuk om te lezen/te zien dat deze of gene BV supporter is.
Buiten de obligate BV's, heb ikzelf In Brussel enkel Miguel Wiels en Johan Heldenbergh met blauw/witte attributen gezien.
Vind het altijd wel leuk om te lezen/te zien dat deze of gene BV supporter is.
Die acteur van vroeger van thuis, eene Kurt. Zijn vrouw was blondje die hem bedoog en hij was de vader van die Lien Dekelder en nen zoon Sam genaamd. Ja ken dat programma niet echt, maar weet wel dat diene der was. En er waren er nog op de buffalovillage maar door dronkenschap vergeten.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
- buffalo impact
lol, voor iemand die het niet echt kent, toch redelijk gedetailleerdSiebeK schreef:Die acteur van vroeger van thuis, eene Kurt. Zijn vrouw was blondje die hem bedoog en hij was de vader van die Lien Dekelder en nen zoon Sam genaamd. Ja ken dat programma niet echt, maar weet wel dat diene der was. En er waren er nog op de buffalovillage maar door dronkenschap vergeten.

Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?
Officieel kent niemand da!buffalo impact schreef:lol, voor iemand die het niet echt kent, toch redelijk gedetailleerdSiebeK schreef:Die acteur van vroeger van thuis, eene Kurt. Zijn vrouw was blondje die hem bedoog en hij was de vader van die Lien Dekelder en nen zoon Sam genaamd. Ja ken dat programma niet echt, maar weet wel dat diene der was. En er waren er nog op de buffalovillage maar door dronkenschap vergeten.

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
-
- Steve_Cercle