Tot wanneer je de beker wel wint.Steve_Cercle schreef:Ik zei altijd dat de bekerfinale spelen gewoonweg zalig ging zijn ongeacht het resultaat maar nu een week later overheerst nog altijd het gevoel van een immense ontgoocheling.
Hoe lang tot dat verdwijnt?
De Finale: Sportief
Steve_Cercle schreef:Ik zei altijd dat de bekerfinale spelen gewoonweg zalig ging zijn ongeacht het resultaat maar nu een week later overheerst nog altijd het gevoel van een immense ontgoocheling.

- matt_buffalo
-
Dat veranderd de zaak natuurlijk, ik heb er geen probleem mee dat de supercup in het stadion van de kampioen gespeeld wordt.Alexandre schreef:Nuance, het word altijd in het stadion van de landskampioen gespeeld.Maes Pils 2 schreef:Het is een schande dat de supercup altijd in het VDS-stadion wordt georganiseerd, zo heeft RSCA altijd thuisvoordeel. Men zou beter zoeken naar een neutraal terrein zoals bijvoorbeeld de Heizel.
-
Ja, bij mij heeft het ook geduurd tot we de beker wonnen.jonasvdv schreef:Tot wanneer je de beker wel wint.Steve_Cercle schreef:Ik zei altijd dat de bekerfinale spelen gewoonweg zalig ging zijn ongeacht het resultaat maar nu een week later overheerst nog altijd het gevoel van een immense ontgoocheling.