Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
ichmwa

Bericht door ichmwa » do 15 apr 2010 7:54

Ik ga naart stad achteraf!
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Bienespe

Bericht door Bienespe » do 15 apr 2010 7:57

Ik vind het maar een muf plan.
Laatst gewijzigd door Bienespe op do 15 apr 2010 7:57, 1 keer totaal gewijzigd.

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 15 apr 2010 7:57

ik ook... in't stadion...hoe gezellig

en alles netjes onder camerabewaking;.. joepie!
krewl :love: #WAOF

Turbostef

Bericht door Turbostef » do 15 apr 2010 8:01

rustige sfeermuziek bij een eventuele viering van je eerste prijs in 26 jaar, dit kunnen ze toch enkel in Gent verzinnen hoor... :roll: :think:

siegfried

Bericht door siegfried » do 15 apr 2010 8:01

Hoe gaan ze minstens 20 000 man in het stadion krijgen dat vraag ik mij echt af.
V 203 R6

potitten

Bericht door potitten » do 15 apr 2010 8:01

'Ik kan me voorstellen dat nogal wat supporters dat zelfs een betere oplossing zullen vinden dan het Sint-Pietersplein' Citaat van onze Lips in de gazet...
Die gast weet dus echt niet wat er onder de supporters leeft volgens mij... Dat ze daar inderdaad een scherm zetten voor de gezinnen, maar naar een stadion gaan waar niet is gespeeld om een feestje te vieren, lijkt mij een vrij zielige aangelegenheid...

Dat argument dat het te laat zou zijn voor het Sint Pietersplein is toch ook te zot voor woorden... 50 meter verder ligt de Overpoort... Op een normale zaterdag is het daar om 1u ook stil

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » do 15 apr 2010 8:08

we moeten ambitieus zijn maar dat triomfantelijk taaltje "als de spelers de beker binnendragen in het stadion..." bevalt mij niet.

en idd.. "rustige sfeermuziek..." hoe verzinnen ze het ?
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

VOSSIE

Bericht door VOSSIE » do 15 apr 2010 8:11

De club wil wel nog met de buurtbewoners gaan overleggen over het evenement. ‘We willen ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk overlast is. Zo plannen we zeker geen lawaaierige rockoptredens of dj-sets, zoals die er twee jaar geleden waren op het Sint-Pietersplein. Wel komt er rustige sfeermuziek en zullen er beelden te zien zijn van de vorige bekerfinale. Na de wedstrijd zullen we op het podium onder meer interviews doen met ex-spelers, in afwachting van de apotheose. Voor die apotheose, als we de beker binnendragen in ons stadion, zullen we op het grote scherm beelden van Gent projecteren. Dat laatste is eigenlijk het enige wat we missen door met het evenement uit te wijken naar het stadion: de band met de stad, die we ook erg belangrijk vinden.'

:mad: :mad: :mad: Bende randdebielen !!!!!!!!!!! Gent kan na 26 jaar nog eens een prijs pakken en ze gaan muziek draaien van de "wiener sangerknapen" . Komaan zeg St Pietersplein is de max daarna in de overpoort, hoe kunnen ze het nu zo verkakken ??? naar het stadion waar zoals Vasquez zegt de camera's elke feestende buffalo goed in de gaten zal houden met stadionverbod tot gevolg wegens wildplassen of zo :roll:

Beelden van de vorige bekerfinale : ja daar zat ik nu echt op te wachten om te zien hoe we verloren tegen RSCA met goals van ex-buffalos. Is dit een wedstrijd of zo van "hoe verkak ik best een feestje ?" Ze gaan het nooit leren ... :roll:
Team Hein # Team trust !!

cypho63

Bericht door cypho63 » do 15 apr 2010 8:12

buffalo impact schreef:we moeten ambitieus zijn maar dat triomfantelijk taaltje "als de spelers de beker binnendragen in het stadion..." bevalt mij niet.
Mij ook niet, je leest, ziet en hoort niks anders dan dat we die beker gaan winnen.....
Ik zag gisteren iemand in de tribune met een t-shirt met er op "de beker is zeker" :roll:
Ik hoop het ook maar het is precies of Cercle doet maar mee voor de show.
Mother, do you think they'll try to break my balls?

potitten

Bericht door potitten » do 15 apr 2010 8:15

Dan gaan ze weer neuten dat we niet achter de ploeg staan... Als we de beker winnen, heb ik geen zin in klassieke muziek, of ergens een of andere schlagerjannet... Dan moet het er boenk op zijn... En dat kan imho niet in het stadion.
Die buurtbewoners gaan vooral geen last hebben als er daar 15000 man (waarvan de helft straalbezopen) door de straten loopt...

Koenardinho

Bericht door Koenardinho » do 15 apr 2010 8:20

VOSSIE schreef:Komaan zeg St Pietersplein is de max daarna in de overpoort, hoe kunnen ze het nu zo verkakken ???
Vind ik ook... waarom niet gewoon een afgebakende zone; of zelfs meer dan één plein: zowel St.Pieters als St.Baafs (=zoals bij gentse feesten) of vrijdagsmarkt met drankstandjes en alles erop en eraan?

buffalo essevee
Contacteer:

Bericht door buffalo essevee » do 15 apr 2010 8:22

potitten schreef:Dan gaan ze weer neuten dat we niet achter de ploeg staan... Als we de beker winnen, heb ik geen zin in klassieke muziek, of ergens een of andere schlagerjannet... Dan moet het er boenk op zijn... En dat kan imho niet in het stadion.
Die buurtbewoners gaan vooral geen last hebben als er daar 15000 man (waarvan de helft straalbezopen) door de straten loopt...
tis toch simpel: als er iets in het stadion te doen is gewoon nie gaan en zelf een feestje bouwen op st-pieters/overpoort
<<< royalstar >>>

www.minimelsen.be

Rochemback

Bericht door Rochemback » do 15 apr 2010 8:23

Petitie opstarten voor de buurtbewoners tegen de overlast die dit ZAL geven :D
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..

VOSSIE

Bericht door VOSSIE » do 15 apr 2010 8:29

Het echte argument is toch duidelijk ???

In het stadion zijn alle drankinkomsten voor AA Gent .
Rond St Pietersplein niet !
Louwa ziet weer eurotekens in zijn ogen !

Ik vind dat ze ons dit jaar al genoeg uitgemolken hebben . Ik heb zin in een feestje in een andere omgeving, niet weer in den ot !
Team Hein # Team trust !!

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » do 15 apr 2010 8:31

en den ot is te klein voor een feestje als we winnen. en we gaan voor veel te veel overlast zorgen waardoor ze het veel te vroeg gaan afblazen.

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » do 15 apr 2010 8:33

ze kunnen mij niet verplichten dat stadion binnen te gaan; net zo min als ze dat die andere 19.999 personen kunnen verplichten...

:wave: Ot :wave:
krewl :love: #WAOF

potitten

Bericht door potitten » do 15 apr 2010 8:33

buffalo essevee schreef:
potitten schreef:Dan gaan ze weer neuten dat we niet achter de ploeg staan... Als we de beker winnen, heb ik geen zin in klassieke muziek, of ergens een of andere schlagerjannet... Dan moet het er boenk op zijn... En dat kan imho niet in het stadion.
tis toch simpel: als er iets in het stadion te doen is gewoon nie gaan en zelf een feestje bouwen op st-pieters/overpoort
Da's ook niet t zelfde he

superboksic

Bericht door superboksic » do 15 apr 2010 8:35

vasQuez schreef:ze kunnen mij niet verplichten dat stadion binnen te gaan; net zo min als ze dat die andere 19.999 personen kunnen verplichten...

:wave: Ot :wave:
Neen maar zou wel stom zijn als de spelers naar daar afzakken dat de supporters ergens anders zijn.

Er gaan er altijd gaan he, ge weet gij dat ook wel.

En daardoor worden degene die niet gaan in de zak gezet.

buffalo essevee
Contacteer:

Bericht door buffalo essevee » do 15 apr 2010 8:35

potitten schreef:
buffalo essevee schreef: tis toch simpel: als er iets in het stadion te doen is gewoon nie gaan en zelf een feestje bouwen op st-pieters/overpoort
Da's ook niet t zelfde he
tja als gij int stadion naar sfeermuziek wilt luisteren en naar een dia-reportage wilt kijken, be my guest 8)

een feest maak je nog altijd zelf
<<< royalstar >>>

www.minimelsen.be

Het Oog

Bericht door Het Oog » do 15 apr 2010 8:40

Mij valt het op dat iedereen ervan uitgaat dat die finale al gewonnen is.

Wij zijn AA Gent: doe dat niet aub, want het zal weer falikant aflopen. Als ik sigs lees zoals die van siebe (AA Gent bekerwinnaar 2009-2010) word ik misselijk. Lips gaat er ook van uit dat we winnen, zo zegt hij zelf. Buffalo's zullen het nooit leren.

En een feest in het stadion is te zot voor woorden :lol: Ik denk dat Decaluwe op zijn hoofd gevallen is. Als er 1 plek in Gent geschikt is, is het toch het St Pietersplein! Weinig buurtbewoners, nabijheid van de Overpoort en rest van het centrum en grote oppervlakten die goed te beheren zijn. En dan gaan ze ons met lekker veel in een stadion van 12.000 man proppen, midden in een woonbuurt. Als we winnen, komt daar misschien 20.000 man op af. Tragikomisch én gevaarlijk.

Heeft de heer Decaluwe bovendien al eens gedacht aan de zatte mensen die gaan blijven hangen rond het stadion na de feestelijkheden? Niet iedereen zal nóg eens een verplaatsing (naar 't stad) maken. En diegenen die wél naar het centrum zullen trekken, gaan daar nog eens en masse voor overlast zorgen.
En dan spreken we nog niet over de rustige sfeermuziek :sleep:
Laatst gewijzigd door Het Oog op do 15 apr 2010 8:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Rochemback

Bericht door Rochemback » do 15 apr 2010 8:42

chris laurens schreef:en den ot is te klein voor een feestje als we winnen. en we gaan voor veel te veel overlast zorgen waardoor ze het veel te vroeg gaan afblazen.
Zie Lips al door de micro vragen om een beetje stiller te zijn omwille van klachten over nachtlawaai :(

potitten

Bericht door potitten » do 15 apr 2010 8:44

buffalo essevee schreef:
potitten schreef: Da's ook niet t zelfde he
tja als gij int stadion naar sfeermuziek wilt luisteren en naar een dia-reportage wilt kijken, be my guest 8)

een feest maak je nog altijd zelf
Ik ga nog steeds uit van een st pieterspleintje...

Het Oog

Bericht door Het Oog » do 15 apr 2010 8:45

Laatst gewijzigd door Het Oog op do 15 apr 2010 8:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Het Oog

Bericht door Het Oog » do 15 apr 2010 8:46

Rochemback schreef:
chris laurens schreef:en den ot is te klein voor een feestje als we winnen. en we gaan voor veel te veel overlast zorgen waardoor ze het veel te vroeg gaan afblazen.
Zie Lips al door de micro vragen om een beetje stiller te zijn omwille van klachten over nachtlawaai :(
Misschien wordt het dan een "feestje" in de stijl van de laatste titel van Feyenoord. Veel zat en marginaal volk dat geïrriteerd naar het centrum trekt, met alle gevolgen van dien.

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » do 15 apr 2010 8:47

Ik ga een beschaafde mail sturen aan Decaluwé en Lips met een opsomming van argumenten waarom niet in het stadion en wel op het Sint Pietersplein.
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Rochemback

Bericht door Rochemback » do 15 apr 2010 8:48

buffalo impact schreef:Ik ga een beschaafde mail sturen aan Decaluwé en Lips met een opsomming van argumenten waarom niet in het stadion en wel op het Sint Pietersplein.
:thumb:

ichmwa

Bericht door ichmwa » do 15 apr 2010 8:49

Hoe stuur je een mail naar lips?

Turbostef

Bericht door Turbostef » do 15 apr 2010 8:49

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 15 apr 2010 8:51

Ik zorg voor een auto-caravaan door 't centrum (bij winst welteverstaan)
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

ichmwa

Bericht door ichmwa » do 15 apr 2010 8:51

BRUSSELSbuffalo schreef:Ik zorg voor een auto-caravaan door 't centrum (bij winst welteverstaan)
Nekeer den turk gaan uithangen :clap:

Gesloten