die gasten gaan gewoon meedoenFonzie schreef:Gewoon met een stuk in uwe gilet autocaravaantje in 't stad houden, en ne keer die turken een koekske van eigen deeg gaan geven
Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes
- BRUSSELSbuffalo
Buffalozone schreef:Waar zijn de Buffalo's welkom op 15 mei? 16/4/2010
Deze week ontstond er heel wat ophef rond de plannen van de Stad Gent en K.A.A. Gent om alle festiviteiten rond de bekerfinale op 15 mei te centraliseren in het Ottenstadion. Vanmiddag verklaarde Schepen Lieven Decaluwe op de wekelijkse persconferentie van de Stad Gent echter dat deze beslissing nog niet definitief is en dat er zeker nog overleg nodig is met o.a. het Buurtcomité. Bovendien lijkt er ook een golf van protest te ontstaan onder de Gentse voetbalfans. Velen zijn immers teleurgesteld dat er niet opnieuw gekozen zou worden voor een huldiging op het Sint-Pietersplein. Zo werd er zelfs al een Facebook-groep opgestart die pleit voor een scenario waarbij de Buffalo's hun huldiging krijgen op het Sint-Pietersplein. Indien je ook je stem wil laten horen, kun je altijd via onderstaande link lid worden van deze groep.
http://www.facebook.com/group.php?gid=109067832467179#
- matt_buffalo
- matt_buffalo
- BRUSSELSbuffalo
VERY nice! en nu ook lid natuurlijk :--)Turbostef schreef:Buffalozone schreef:Waar zijn de Buffalo's welkom op 15 mei? 16/4/2010
Deze week ontstond er heel wat ophef rond de plannen van de Stad Gent en K.A.A. Gent om alle festiviteiten rond de bekerfinale op 15 mei te centraliseren in het Ottenstadion. Vanmiddag verklaarde Schepen Lieven Decaluwe op de wekelijkse persconferentie van de Stad Gent echter dat deze beslissing nog niet definitief is en dat er zeker nog overleg nodig is met o.a. het Buurtcomité. Bovendien lijkt er ook een golf van protest te ontstaan onder de Gentse voetbalfans. Velen zijn immers teleurgesteld dat er niet opnieuw gekozen zou worden voor een huldiging op het Sint-Pietersplein. Zo werd er zelfs al een Facebook-groep opgestart die pleit voor een scenario waarbij de Buffalo's hun huldiging krijgen op het Sint-Pietersplein. Indien je ook je stem wil laten horen, kun je altijd via onderstaande link lid worden van deze groep.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
Turbostef schreef:Buffalozone schreef:Waar zijn de Buffalo's welkom op 15 mei? 16/4/2010

- Maltezerleeuwtje
- BRUSSELSbuffalo
Nooit meer vergeten: de 'thuisploeg' krijgt steeds T1 en T2, de 'bezoekende' ploeg T3 en T4Maltezerleeuwtje schreef:Kan er mij eigenlijk iemand zeggen of de finale nu KAA Gent - Cercle Brugge is of Cercle Brugge - KAA Gent?
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
..
Mocht Gent de finale winnen....
Dan gaat iedereen toch gewoon naar het St Pieters plein?
Mogen of niet, wie gaat ons tegenhouden?
Of heb ik het mis op, ....
Feest aan het Ottenstadion zie ik niet zitten!
Dat maar snel 15 mei is
Dan gaat iedereen toch gewoon naar het St Pieters plein?
Mogen of niet, wie gaat ons tegenhouden?
Of heb ik het mis op, ....
Feest aan het Ottenstadion zie ik niet zitten!
Dat maar snel 15 mei is

- genteneirke
- Contacteer:
-
- Brandalarm
Bekerfiever slaat toe in Wetteren peins'k.
Reed daarjuist naar @ The movies om mijn dvd binnen te brengen.
Buiten mijn eigen Buffalocar heb ik waargenomen;
- 1 collega buffalo met dezelfde sticker als op mijn auto.
- 1 collega buffalo met echt superveel AA Gentbazaar in den auto
- Op de markt aan den Dries een klein buffalootsen mee een sjalleken en een replica
Wetteren is een Buffalostad.
No 'boeren' allowed
Reed daarjuist naar @ The movies om mijn dvd binnen te brengen.
Buiten mijn eigen Buffalocar heb ik waargenomen;
- 1 collega buffalo met dezelfde sticker als op mijn auto.
- 1 collega buffalo met echt superveel AA Gentbazaar in den auto
- Op de markt aan den Dries een klein buffalootsen mee een sjalleken en een replica

Wetteren is een Buffalostad.
No 'boeren' allowed
ah bon
- matt_buffalo
knap? zo amateuristisch gedaan! twerkt meer op de lachspieren dan wat anders! doe mij denken aan de leuke intro's van TeleBuffalo, ook zo professioneel.
Diene coureur die den 2de keer weerkomt met (en vergeet zwart niet) was tgrappigste van da filmpke
Diene coureur die den 2de keer weerkomt met (en vergeet zwart niet) was tgrappigste van da filmpke

Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"
Go SK Erembodegem!
Go SK Erembodegem!
Zoiets moet op de lachspieren werken, he. Je moet ook met het gemiddeld publiek rekening houden, en daar zal een hoop volk tussenzitten die het de max vinden dat Tom De Sutter, Aspe en Phaedra Hoste in dat filmpje voorkomen, dat dat clublied erin voorkomt,...
Als je daar een nest businesskwallen hun parlee laat afsteken, is de impact ervan volledig weg.
Als je daar een nest businesskwallen hun parlee laat afsteken, is de impact ervan volledig weg.