Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes
- BIEB
- Contacteer:
Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes
- 13 mei ist ook stadsloop in Gent, dan zou st-pietersplein een dubbele functie krijgen. maar hopelijk ist de 15e!
- thijs zijn 4e finale, wel nog gene gewonnen ..
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- superboksic
- buffalostamnummer7
Re: Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes
[quote="BIEB"]- 13 mei ist ook stadsloop in Gent, dan zou st-pietersplein een dubbele functie krijgen. maar hopelijk ist de 15e!
- thijs zijn 4e finale, wel nog gene gewonnen ..[/quote
maar dan hebben ze geen plaats voor hun stadsloop als 13 mei is want zal weer vol staan met buffalo's
- thijs zijn 4e finale, wel nog gene gewonnen ..[/quote
maar dan hebben ze geen plaats voor hun stadsloop als 13 mei is want zal weer vol staan met buffalo's
Allé AG
-
- a buffalo girl
- BRUSSELSbuffalo
Re: Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes
Eventueel Bekerfeest ging dit jaar toch op Sint-Baafsplein plaatsvinden???BIEB schreef:- 13 mei ist ook stadsloop in Gent, dan zou st-pietersplein een dubbele functie krijgen. maar hopelijk ist de 15e!
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- BIEB
- Contacteer:
maw nog 45 keer slapen :dpoteirde schreef:nog 46 keer slapen
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
-
- Contacteer:
Zo van die veel te rijke omhooggevallen mensen die vanalle vooroordelen hebben over voetbal, zoals zovelen vrees ik.Luna schreef:welke mensen?
Da's echt iets dat mij ongelooflijk ergert. Mensen die nog nooit iets met voetbalmatch te maken hebben gehad, maar voetbal wel steevast bestempel als hooliganisme, gevaarlijk en marginaal.
- Luna
- Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe
goh ja, ik probeer iedereen nekeer mee te pakken, mijn ouders, vrienden etc.. ze hebben er al een totaal ander beeld over gekregen.
En de flieken moeten ook niet overdrijven. Liever ene die tijdens de voetbal wa marginaal en agressief doet dan op de baan ofzo zeg ik altijd
De jaren 90 waren op da vlak de max! Der gebeurde al nekeer wa
En de flieken moeten ook niet overdrijven. Liever ene die tijdens de voetbal wa marginaal en agressief doet dan op de baan ofzo zeg ik altijd

De jaren 90 waren op da vlak de max! Der gebeurde al nekeer wa

Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu
Draai het anders om, laat die mensen eens zoeken naar een recent artikel over geweld in een Belgisch stadion.Brechtje schreef:Zo van die veel te rijke omhooggevallen mensen die vanalle vooroordelen hebben over voetbal, zoals zovelen vrees ik.Luna schreef:welke mensen?
Da's echt iets dat mij ongelooflijk ergert. Mensen die nog nooit iets met voetbalmatch te maken hebben gehad, maar voetbal wel steevast bestempel als hooliganisme, gevaarlijk en marginaal.
- BuffaloBen
- BuffaloBen
Bekerfinale 2010: unieke gezamenlijke businessformule
KAA Gent en Cercle Brugge pakken samen uit met een unieke business formule! In Paleis 10 van de Heizel zullen de business partners van beide clubs samen kunnen genieten van een cateringformule. Op die manier creëren we een cluboverstijgende netwerkingformule waarbij de partners elkaar leren kennen. Volgende week volgen de details van deze formule. KAA Gent en Cercle Brugge onderhouden op alle niveaus goede en vriendschappelijke contacten: samen willen we van deze finale één groot feest maken, zowel voor de supporters als voor de business partners.
KAA Gent en Cercle Brugge pakken samen uit met een unieke business formule! In Paleis 10 van de Heizel zullen de business partners van beide clubs samen kunnen genieten van een cateringformule. Op die manier creëren we een cluboverstijgende netwerkingformule waarbij de partners elkaar leren kennen. Volgende week volgen de details van deze formule. KAA Gent en Cercle Brugge onderhouden op alle niveaus goede en vriendschappelijke contacten: samen willen we van deze finale één groot feest maken, zowel voor de supporters als voor de business partners.
Allez Gantwoaze!
-