Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Buffalospirit

Bericht door Buffalospirit » za 27 mar 2010 0:26

Starsky1 schreef:positief voorstel doen :)

Laat de voorrang eerst aan de supportersclubs, dat zijn wellicht een 10 000 kaarten in totaal.
Erna laat je de eerste losse verkoop voor de abonnees die elk twee kaarten kunnen kopen. Zijn er dan nog kaarten, dan zijn die inderdaad voor de toeristen die naar Brussel willen.

Geen goed idee mijnheer Louwagie?
Euhm :roll: Alsof er niet plots massa's toeristen meegaan met een supclub...

Eerlijk is anders !

Ik vind de regeling fair.

Drewie

Bericht door Drewie » za 27 mar 2010 0:27

En hoe regel je hetvolgende, je wil met 10 mensen gaan waarvan er 6 een abo hebben...

Buffalospirit

Bericht door Buffalospirit » za 27 mar 2010 0:29

Drewie schreef:En hoe regel je hetvolgende, je wil met 10 mensen gaan waarvan er 6 een abo hebben...
Euhm vier abo's kopen twee tickets en twee abo's kopen er elk een :) Easy as hell.

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » za 27 mar 2010 0:30

Drewie schreef:En hoe regel je hetvolgende, je wil met 10 mensen gaan waarvan er 6 een abo hebben...
5 van die 6 gaan elk om 2 kaarten en 't is in orde?
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » za 27 mar 2010 1:23

Anguloce schreef:
Staute Buffalo schreef: Hetzelfde verhaal hier.

Dus eigenlijk mag ik de bekerfinale op mijn buik schrijven ?
Nee...
Hallo, 25.000 plaatsen...? Ge zult moeten aanschuiven, ok. Hoe was het 2 jaar geleden, dan moest ge toch ook aanschuiven? Met abonnement dan nog!

Onnozele reacties hoor, sommigen zouden beter eens tot 10 tellen voor ze reageren.
Hallo, naar welke finale zijt ge geweest 2 jaar geleden ?
We hadden toen 20.000 tickets.

en da zal nu ook het geval zijn.
WILS = KING

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 1:25

Ge neemt nu een ongelukkig getal, maar (naast de oplossing hierboven) de 6 met abo wachten op de vrije verkoop, en iemand stelt zich op tijd klaar, net zoals 2 jaar geleden, om 10 tickets te kopen en zo tesamen te zitten.

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 1:27

Staute Buffalo schreef:
Anguloce schreef:Nee...
Hallo, 25.000 plaatsen...? Ge zult moeten aanschuiven, ok. Hoe was het 2 jaar geleden, dan moest ge toch ook aanschuiven? Met abonnement dan nog!

Onnozele reacties hoor, sommigen zouden beter eens tot 10 tellen voor ze reageren.
Hallo, naar welke finale zijt ge geweest 2 jaar geleden ?

20.000 voor ons en 10.000 vrije verkoop, ge hebt gelijk. Dus 30.000 in totaal, uw kans stijgt nog!

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » za 27 mar 2010 1:30

Anguloce schreef:
Staute Buffalo schreef: Hallo, naar welke finale zijt ge geweest 2 jaar geleden ?

20.000 voor ons en 10.000 vrije verkoop, ge hebt gelijk. Dus 30.000 in totaal, uw kans stijgt nog!
Hope you are right...
WILS = KING

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 1:34

Gewoon rustig blijven, nog efkes afwachten en vooral beseffen dat er meer dan genoeg tickets zijn voor iedereen :D

MfB

Bericht door MfB » za 27 mar 2010 1:36

top68 schreef:Verwachten ze in het nieuwe stadion dan ook 20000 toeristen?

Onwaarschijnlijk: een club, en zeker de onze, kan groeien. Potentiële supporters (en die zijn er in grote getalen), worden door ons bestuur 'toeristen' genoemd? De vorige bekerfinale heeft net aangetoond dat net dit event, heel wat nieuwe mensen naar onze club heeft geleid. En die wil men niet? :eek:

Louwagie & Lips, misplaatst hautain.
agreed
Laaauuurent Depooitre, you are the love of my life!
Laaauuurent Depooitre, I'd let you shag my wife!
Laaauuurent Depooitre, I want Shana Sonck too!

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 1:58

Is eigelijk toch meer dan normaal dat abo's voorrang hebben. 2 kaarten per abo is weinig maar niets aan te doen. Snap de commotie niet echt.

yveskes
Contacteer:

Bericht door yveskes » za 27 mar 2010 2:29

pelsmaker schreef:Is eigelijk toch meer dan normaal dat abo's voorrang hebben. 2 kaarten per abo is weinig maar niets aan te doen. Snap de commotie niet echt.
2

burto12

Bericht door burto12 » za 27 mar 2010 2:34

pelsmaker schreef:Is eigelijk toch meer dan normaal dat abo's voorrang hebben. 2 kaarten per abo is weinig maar niets aan te doen. Snap de commotie niet echt.
vind ik ook meer dan normaal!

@ alle supclubs:
alle begrip voor jullie inzet dat jullie altijd leveren.
maar het is toch makkelijker voor jullie dat de personen zelf hun kaart regelen.
veel minder administratie en rondgeloop voor jullie ;)

bbrecht

Bericht door bbrecht » za 27 mar 2010 3:21

Big Dog schreef:ik hoop dat da kalf hem daar durft te laten zien
Zonder Louwagie waren we vandaag waarschijnlijk het Moeskroen van Vlaanderen geweest. Zou toch maar eens nadenken.

herpoel
Contacteer:

Bericht door herpoel » za 27 mar 2010 3:33

de supporterclubs gaan naar roeselare met 10 man

gevolg geld te weinig voor hun bus te betalen

nu is het de moment om eens winst te maken en nu pakken ze hen dat af

vind ik ook niet fair

supporterclubs zijn mensen die hun ploeg in goede en slechte dagen steunen, dus vind ik dat we hen ook eens iets mogen gunnen

ze staan er per slot van rekening elke week

XR3I

Bericht door XR3I » za 27 mar 2010 5:14

Ik vind het een goeie regeling....
"Gent bestaat niet op de kaart van het Belgische voetbal", MPH (04/02/2009)

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 7:27

Na het gelul deze week met De witte nu weer dit. Ik ging normaal gezien gaan als enige abonnee samen met een 6 tal mensen van het werk, die allen voor de eerste keer naar Gent zouden komen kijken. Ik zal de finale dan maar volgen op den tv. Bedankt Louwagie, klootzak. Als da kalf trouwens iets heeft tegen die "toeristen" en consequent is dan moet hij maar 1 kaart per abo geven want bijna elke 2de kaart zal dan naar zo ne toerist gaan.
Laatst gewijzigd door MAC65 op za 27 mar 2010 7:46, 1 keer totaal gewijzigd.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 7:42

Anguloce schreef:
Staute Buffalo schreef: Hallo, naar welke finale zijt ge geweest 2 jaar geleden ?

Waar haalde gij die 10.000 tickets in vrije verkoop jong? Denke gij nu echt dat, indien Cercle niet al zijn kaarten verkocht krijgt ze de rest in vrije verkoop gaan gooien? Die blijven uit veiligheid dan gewoon onverkocht.

buffalomen

Bericht door buffalomen » za 27 mar 2010 8:10

kleine opmerkingen:
1/zolang er niets officieel op papier staat moet ge nooit iets organiseren en er was nog tijd genoeg
2/er waren al bepaalde clubs die vanaf de beker op club al begonnen zijn met ronselen
3/er zijn zeker mensen die een abo hebben die niet kunnen gaan dus een klein beetje vindingrijkheid en men kan deze bekomen van die mensen
en kan men een mooie groep samen houden
4/met alle respekt maar tegen KVM waren er ook die voor hun eerste maal dit jaar of jaren kwamen kijken,er waren erbij die gene kado waren
5/men is ook zekerder door die regeling dat er meest Gent minded sups naar die finale gaan,niet wat boere of andere die mee enkele gentse vrienden meegaan
6/ supsclubs ik blijf erbij jullie bussen zullen volzitten
7/de verplaatsingen combi of andere waar niet veel volk bij komt kijken voor naar toe te rijden daar kunnen de andere sups niet aan doen,hoge prijzen,slechte uren,een vak waar ge niets ziet.Misschien eens beter proberen te organiseren en in overleg met elkaar als je bv weet dat er maar een paar honderd sups naar GBA meekunnen moet ge niet per sup club ne bus inleggen
8/ik heb drie abo's en als er niemand van mijn kennissen of familie die ook maar eens sporadisch meekomen kijken en buffalo sups zijn,meegaan ben ik bereid als het zover is aan mensen welke ik ken van sups clubs mijn vrije abo toegangskaart uit te lenen.
9/reken van de 9500 abo's dat er 7500 effektief kunnen gaan,ik ken een aantal mensen welke die periode reeds op reis zijn,dan zullen er nog veel kaarten over zijn
10/eentje voor lou,korte voorrangsperiode houden voor de abo's dan kan men zich vlug organiseren voor de rest van die kaarten.

jpm1

Bericht door jpm1 » za 27 mar 2010 8:16

Ik vind deze regeling meer dan correct. Eerst voorrang voor de trouwe abonnees. :bluewhite:
Alles is Kumst.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 8:30

De afgelopen 2 jaar zijn er meer dan 3000 abonnees bijgekomen, het zal maar de vraag zijn hoe "trouw" die zullen zijn als het wat minder gaat...

Peef
Contacteer:

Bericht door Peef » za 27 mar 2010 8:32

Big Dog schreef:net zijn argument gekregen via federatie

Ik heb nog 2500 abbo over voor de Play-Offs ik moet die toeristen die eens een dagje naar Brussel gaan voor een uitstap niet hebben.

Van respect gesproken naar de supportersclubs
.... omg wtf???
potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.

buffalomen

Bericht door buffalomen » za 27 mar 2010 8:32

ook logisch dat hij over play offs abo begint,moet zorgen voor inkomsten.
En sorry gasten als ge voor die 5 matchen niets over hebt,allez toch degene die normaal alle matchen zouden kunnen gaan zien,zijde beter om een andere hobby te kiezen.Sigarenbandjes verzamelen kost geen geld. :roll:
En ik ben geen grootgeld bezitter doch heb maar één grote passie en dat is KAAGENT.In het leven moet ge al eens een keuze maken.Moeste weten wat geld ik al in mijn Gantoise gestopt heb ten koste van andere dingen :D

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 8:39

Anguloce schreef:
Ge neemt nu een ongelukkig getal, maar (naast de oplossing hierboven) de 6 met abo wachten op de vrije verkoop, en iemand stelt zich op tijd klaar, net zoals 2 jaar geleden, om 10 tickets te kopen en zo tesamen te zitten.
Als ge ergens achter de goal op de onderste rijen met een zicht van zero wilt terechtkomen moet ge zeker wachten op die vrije verkoop. Meer zal er dan niet meer overschieten. Nu ja het is nu zo. Misschien ga ik dan wel gaan kijken op het Sint-Pietersplein met die mensen en gaan we met het uitgespaarde geld dan maar eens goed gaan tafelen.

geert het peert

Bericht door geert het peert » za 27 mar 2010 8:50

hij had tenminste voor de supporters met een gewoon abo en voor deze met een abo en een PO abo 1 periode kunnen instellen ipv nu 3 verschillende
het is duidelijk dat hij zo een aantal mensen wil verplichten om alsnog een PO1 abo te kopen , hij ziet de supporter als een domme melkkoe die zoveel mogelijk moet gemolken worden en zich geen vragen hoeft te stellen over de kwaliteit van het gras waar ze van eten en op schijten moet
ik heb er uit principe geen gekocht , ten eerste door het konstant lachen met en belachelijk maken van de trouwe fan , en ten tweede door zijn stomme voorrangsregel voor nieuwe abo's volgend jaar
stel , ge wilt met 10 naar de bekerfinale , 3 met een abo , 4 met dubbel abo en 4 zonder abo , dan moog ge 3 keer om kaarten gaan en kunt ge niet eens samenzitten
of jij hebt een abo en nu wil uw broer en schoonzuster eens mee , ge moogt apart gaan zitten !
en hoe kunt ge op voorhand een bus boeken als je nog niet zeker zijt van de kaarten ?
ik beschouw badmutse meer en meer als nen hebberige degoutante klootzak met geen enkele voeling noch respect voor de supporters van de club die uiteindelijk de levenslijn ervan zijn
ben nog altijd blij dat ik hem bij het sneeuwruimen voor de match tegen bruhhe geantwoord heb ' als ge het beter kunt , steek zelf uw handen uit de mouwen' toen hij ons liet verstaan dat ' als we niet sneller werkten , het niet op tijd geen klaar raken'
een woord : omhooggevallen klootzak !
en nog vergeten : spiegel u misschien eens aan het bestuur van Club bruhhe ipv de supporters die raad te geven , daar hebben ze wel nog respect voor de gewone fan , gij lomp kieken !
Laatst gewijzigd door geert het peert op za 27 mar 2010 9:02, 2 keer totaal gewijzigd.
One family ? Mijn kloten !

African Buffalo

Bericht door African Buffalo » za 27 mar 2010 8:54

Misschien is het beter dat we forfait geven voor de finale, dan hoeft er niemand te neuten??? :lol:
Levenslange supporter van de Koninklijke AA Gent - met groetjes uit Johannesburg.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 8:58

African Buffalo schreef:Misschien is het beter dat we forfait geven voor de finale, dan hoeft er niemand te neuten??? :lol:
Gemakkelijk kritiek geven hé op de supporters vanuit Zuid-Afrika. U zal het wellicht gene bal kunnen schelen, gij hebt immers ginder geen kaarten nodig waarschijnlijk.

top68

Bericht door top68 » za 27 mar 2010 9:02

Agree met Geert.

In mijn geval: ik heb dit seizoen eens geen abo gekocht. Nit voor de reguliere competitie, niet voor de po's. Eenvoudig weg omdat ik op mijn nieuw werk nog geen zekerheid heb over de dienstregeling en ik vaak in het weekend moet en zal moeten werken. Net als Geert zou ik er uit prinicipe ook al geen gekocht hebben. Ik wil wel al 2 dagen verlof plannen om wel naar de finale te kunnen gaan in Brussel. Met iemand die geen abo heeft. Maw, wij kunnen dus niet aan tickets geraken. Of moeten wachten met de hoop op die laatste tickets die hoogstwaarschijnlijk ook al weg zullen zijn alvorens ze zullen worden uitgegeven.
Dan ben je meer dan 30 jaar supporter...mooi is dat.

Blijft nog de vraag, hoeveel tickets krijgt Gent nu? Vorige keer Gent 20000, Anderlecht 25000. Dus denk ik dat Gent dit keer 25000 tickets zou mogen krijgen. Dat zou al een beetje helpen om vele, en vaak ook nieuwe supporters mee te krijgen.

Verder ben ik de arrogantie van Louwagie/Lips zo beu als koude pap. Er is geen enkel respect naar de supporter toe. Dat respectloze heb ik nog bij geen enkele club of geen enkel bedrijf gezien. Gent heeft nog een heeeeel lange weg te gaan.

Supporters zijn toeristen, zouden beter boers zijn, zijn dit, zijn dat...terwijl beide heren net ziekelijk arrogant, pretentieus en wereldvreemd zijn. Gent wordt nooit een topclub met die mensen, jamais.
Allez Gantwoaze!

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 9:16

Volledig akkoord top behalve dat Anderlecht 25000 tickets zou gehad hebben. Dat zou ik durven betwijfelen. Voor zo'n finale worden een goede 45.000 tickets ter beschikking gesteld, waarvan zo'n 3 à 4000 voor de bond zelf zijn (sponsors, arbiters ed..).

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 27 mar 2010 9:22

Anderlecht had wel degelijk meer kaarten dan Gent toen. Als ik mij goed herinner waren het er 22.000 of zo.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Gesloten