Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
buffelnico

Bericht door buffelnico » za 27 mar 2010 11:33

Zeer goede regeling.

't Is hier weeral veel paniek op voorhand die niet nodig is.

Voor de play-offs kunnen er sommigen geen abonnement kopen omdat er 2 wedstrijden in het midden van de week zijn.
Nu is de finale misschien op een donderdagavond, en dan zou plotseling iedereen wel kunnen gaan.
En men moet niet terug beginnen dat de playoffs te duur zijn, want een dagje Brussel + een ticket zal bijna evenveel kosten die dag voor 1 wedstrijd, en in de playoffs zie je er 5.

Iedereen zal wel aan zijn tickets geraken, ofdat de wedstijd nu op donderdag of zaterdag is, speelt geen rol.
Alleszins veel beter georganiseerd nu dan 2 jaar geleden.

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » za 27 mar 2010 11:35

MAC65 schreef:
buffalomen schreef:zijde manager of niet,elke deftige manager staat voor zijn bedrijf-inkomsten.Kan niet beter uitkomen voor de Lou die finale.
Zoals ik eerder als zei:sigarenbandjesverzamelen kost geen geld
Neem een voorbeeld aan Engeland alles voor de club tot ondergoed en tandpasta ;)
probleem is ook een beetje ons stadion max capaciteit bereikt en men(lou) kan zijn eisen stellen
en nog iets iedereen kent iedereen rondom zich,vraag aan wie niet gaat om zijn abo te mogen lenen en ge kunt al met minstens 3 extra's naar de finale
ik denk niet dat er ook veel problemen zullen zijn voor het voorleggen van de IK,daar kan de supsfed iets aan proberen te doen,dan kan 1 persoon met de abo's van enkele anderen om kaarten gaan.
En voor degene die liever pinten gaan gaan zuipen of iets gaan eten ipv naar de finale te gaan waren volgens mij toch niet vanzins om te gaan,ne echte sup gaat voor alles.
ps de zever met kleine kinderen die nu te keer meegaan daar moede ook niet mee afkomen het is mogelijks zaterdagavond om 20.45 uur moeten nu de kindjes niet intijds in hun bed .
Ik zal er zeker alles aan doen om er te zijn.
Ja jong, gij zakt met dit bericht toch echt wel serieus in mijn achting hoor. Ik ga al 40 jaar naar de Gantoise, maar ik heb ook nog wel een leven buiten de voetbal.
Bovendien heb ik wel meer passies dan voetbal alleen. Bovendien kunt ge blijkbaar ook niet lezen, diene mens die het hier had over zijn kinderen had geen abo omdat het tijdens de week of op zondagavond tijdens de competitie dan te laat is. En wie neemt zich nu een abo maar gaat niet naar de finale gaan kijken? Gij denkt echt omdat ge hier nu en dan een ballonneke oplaat ivm met transfers dat ge hier iedereen de les moogt spellen. Zielig.
@ buffalomen: kvind uw opmerking toch ook maar heel kortzichtig hoor.
In engeland dit en dat, sigarenbandjes...

Dus mensen die moeten kiezen voor degelijk voedsel voor hun kinderen ipv van een PO1 hebben dus dikke pech ?

Is mss een belachelijke stelling, maar ik stem me af op uw post...
WILS = KING

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » za 27 mar 2010 11:40

buffelnico schreef:Zeer goede regeling.

Voor de play-offs kunnen er sommigen geen abonnement kopen omdat er 2 wedstrijden in het midden van de week zijn.
Nu is de finale misschien op een donderdagavond, en dan zou plotseling iedereen wel kunnen gaan.
En men moet niet terug beginnen dat de playoffs te duur zijn, want een dagje Brussel + een ticket zal bijna evenveel kosten die dag voor 1 wedstrijd, en in de playoffs zie je er 5.

Iedereen zal wel aan zijn tickets geraken, ofdat de wedstijd nu op donderdag of zaterdag is, speelt geen rol.
Nog nie afgevraagd waarom het 2 jaar geleden niet zo kon geregeld worden ??????

Sorry da ik uw ik nu uw beeld afpak dat Louwagie echt om u geeft maar euhm...

2 jaar geleden kon men exact hetzelfde gedaan hebben voor de abbo's.
Maar toen was het nu eenmaal voordeliger voor de club om het gewoon los te verkopen.
Ze hadden schijt dat de 20.000 niet de deur gingen uit zijn.

Nu weegt Louwagie gewoon een vrije verkoop af met een voorrang voor degene met een dubbele abbo en komt tot de conclusie dat die tweede optie hem net enkele euro's meer zal opleveren.

Sorry dat ik voor sommige de illusie wegneemt dat Louwagie een blijk van appreciatie geeft.
Kzou zeggen blijf erin geloven, dan moet uw vrouw het nie bekopen.
WILS = KING

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » za 27 mar 2010 11:41

donderdag ist wel een feestdag he kieken
Ultras 303

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 11:43

Dario Smoje schreef:
MAC65 schreef:Na het gelul deze week met De witte nu weer dit. Ik ging normaal gezien gaan als enige abonnee samen met een 6 tal mensen van het werk, die allen voor de eerste keer naar Gent zouden komen kijken. Ik zal de finale dan maar volgen op den tv. Bedankt Louwagie, klootzak. Als da kalf trouwens iets heeft tegen die "toeristen" en consequent is dan moet hij maar 1 kaart per abo geven want bijna elke 2de kaart zal dan naar zo ne toerist gaan.
Toeristen, successupporters of hoe je ze ook wilt noemen dus, het zijn juist die mensen die de plek van de trouwe abonnee niet mogen afnemen volgens Louwagie. En hij heeft gvd groot gelijk.

Wat supporterclubs betreft: de mensen die met de bus meegaan moeten nu gewoon zelf om hun tickets gaan, ik zie 't probleem niet.

ik moet dus in mijn auto springen , heel westvlaanderen gaan afbollen achter hun abo ( sommige hebben er geen want door oa. hun werk kunnen ze niet altijd gaan ) dan naar Gent rijden en dan terug mijn tour.
Op onze bussen zitten ganse gezinnen waarbij niet iedereen een abo heeft maar een finale ( zou een famiale feest moeten worden ) is de beste gelegenheid om nieuwe en vooral jongere fans warm te maken voor onze club.
Zo hebben we dat 2 jaar geleden ook ondervonden en deze mensen hebben nu een abo genomen .
Ik ben voorstande om max. 4 bussen voor de supportersklubs met alleen daarop vaste abo en goede vrienden die regelmatig naar de wedstrijden komen.
Wij kennen tenminste die personen en het zijn allemaal echte fans .
Als men inderdaad met 10 of meer bussen begint dan heb je uiteraard succesfans mee .
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 11:49

Zeer goede regeling??
Inderdaad wel ivm per abonnee 2 tickets (anderzijds wordt het moeilijker gemaakt om met hem grote groep vrienden bij elkaar te zitten).

Maar gaat hem denk ik vooral over het feit dat supclubs anders beloofd was (en gedane beloftes zou men moeten nakomen). Dus zijn die mensen alvast 'ontgoocheld'.
Tweede is dat Louwagie nogmaals probeert om diegenen die geen PO abo nemen, extra te treiteren.

Bekerfinale is inderdaad duurder qua dag dan het PO abo, maar mss es rekening houden dat het voor sommige mensen de optelsom van dit alles wordt? Dagje Europees in Rome, abo, PO abo, bekerwedstrijden en finale, verplaatsingen (zoals bvb binnenkort op Anderlecht aan die zachte prijzen aldaar,...) En dat iedereen plots op donderdag zou kunnen, mss speelt verlengd weekend een rol?

Soit, dit is een forum, en er zullen steeds verschillende meningen zijn, en in Gent zorgen ze ervoor dat we de nodige discussies kunnen opstarten.

Wellicht zien we elkaar allemaal op de finale ;)

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 11:49

Vrije verkoop voor iedereen met een max van 2 kaarten pp. Zo wordt niemand benadeeld of bevoordeeld.

buffelnico

Bericht door buffelnico » za 27 mar 2010 11:52

UT-BaDGoNeS-GenT schreef:

donderdag ist wel een feestdag he kieken
Feestdag of niet, het is niet altijd zo gemakkelijk om in de week bvb oppas te vinden voor de kleine kinderen, er zijn er die de vrijdagmorgen zullen moeten gaan werken (niet iedereen heeft een brugdag), mocht het de donderdag zullen er moeten afhaken wegens praktische redenen.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 11:58

buffelnico schreef:
UT-BaDGoNeS-GenT schreef:donderdag ist wel een feestdag he kieken
Feestdag of niet, het is niet altijd zo gemakkelijk om in de week bvb oppas te vinden voor de kleine kinderen, er zijn er die de vrijdagmorgen zullen moeten gaan werken (niet iedereen heeft een brugdag), mocht het de donderdag zullen er moeten afhaken wegens praktische redenen.
Gelul jongen, iedereen is de donderdag vrij dus oppas moet ge niet zoeken hé. Bovendien maken zowat alle scholen de brug, net als de meeste bedrijven. En degene die toch moeten werken gaan mij toch niet zeggen dat ze ene korte nacht niet gaan overleven als ze de dag daarvoor thuis geweest zijn en het de dag daarna weekend is..

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 12:01

Schoon drukkingsmiddel om nog wat extra POabonnementen te verkopen. Als er nu 6300 POabonnementen verkocht zijn, dan zal tegen kortijk, STVV, Zulte--Waregem ongeveer 8000 man komen kijken (dat zal al veel zijn). Tzal een beetje tegenvallen hun verkoop.
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » za 27 mar 2010 12:17

Rochemback schreef:
BRUSSELSbuffalo schreef: Idd, dit is juist. Tribune 3 en 4 ongeveer 22.000; Tribune 1 en 2 ongeveer 20.000

Dat is ook de reden waarom er dit jaar geen Buffalo-Village maar een Cercle-Village zal zijn, er van uitgaand dat wij T3 en T4 gaan krijgen.
Wees er maar zeker van dat Gent er alles zal aan doen om opnieuw de Buffalo-Village te laten doorgaan. Dit heeft hen nog veel extra centjes opgeleverd..
Nope! T1 en T2 is de Village, T3 en T4 is Houba De Strooperlaan
Tenzij Gent tevreden is met 2.000 tickets minder dan Cercle natuurlijk...
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Sneeuwlok
Contacteer:

Bericht door Sneeuwlok » za 27 mar 2010 12:37

BRUSSELSbuffalo schreef:
Rochemback schreef: Wees er maar zeker van dat Gent er alles zal aan doen om opnieuw de Buffalo-Village te laten doorgaan. Dit heeft hen nog veel extra centjes opgeleverd..
Ik vraag me af of Cercle zijn 20.000 tickets aan de man zal kunnen brengen... Zoniet, valt daar niets te regelen?
When elves have sung their runes

dst007

Bericht door dst007 » za 27 mar 2010 13:12

Sneeuwlok schreef:
BRUSSELSbuffalo schreef: Nope! T1 en T2 is de Village, T3 en T4 is Houba De Strooperlaan
Ik vraag me af of Cercle zijn 20.000 tickets aan de man zal kunnen brengen... Zoniet, valt daar niets te regelen?
Ik ben da bijna zeker. ( dat ze die tickets gaan verkocht krijgen)
Laatst gewijzigd door dst007 op za 27 mar 2010 13:13, 4 keer totaal gewijzigd.
UAO OEAI AJÉ

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 27 mar 2010 13:13

tuurlijk kunnen ze dat
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » za 27 mar 2010 13:15

tegen club brugge de thuismatch hadden ze 5000 kaarten aan fcb verkocht , 23000 aan cercle fans . dus denk dat ze die 20000 ook zullen verkopen
Ultras 303

poteirde

Bericht door poteirde » za 27 mar 2010 13:15

MAC65 schreef: Mocht dat kalf er nu nog bekend staan echt om de trouwe supporters te geven, ik zou het nog enigzins kunnen geloven. Echter het is er hem enkel om de doen om de mensen die hun abo voor PO1 nog niet verlengd hebben onder druk te zetten om dat alsnog te doen. Diene klootzak geeft gene bal om de trouwe supporters enkel om de centen.
2
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

LB

Bericht door LB » za 27 mar 2010 13:26

buffalomen schreef: ps de zever met kleine kinderen die nu te keer meegaan daar moede ook niet mee afkomen het is mogelijks zaterdagavond om 20.45 uur moeten nu de kindjes niet intijds in hun bed .
Zal geen probleem zijn. Op zondag moeten ze niet naar school en kunnen ze dus uitslapen. Vrijdag 14/5 is ook een brugdag.

Genteneir

Bericht door Genteneir » za 27 mar 2010 13:44

ik zou het via de pers spelen nu, supportersclub zijnde.
Paar kranten bellen, ze zullen er wel opspringen.
Ruud Vormer is een leuke Hollandse aardappeleter, maar maak er aub geen kunstwerk van.
Zelfs Jan Fabre zou het niet kunnen bedenken.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 13:49

jup, laten we zélf initiatief nemen om de club in een slecht daglicht te plaatsen! goe plan

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 13:50

Genteneir schreef:ik zou het via de pers spelen nu, supportersclub zijnde.
Paar kranten bellen, ze zullen er wel opspringen.
Jullie willen echt in het slecht daglicht komen. Wat een hoop gelul weer voor niets.

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 13:59

MAC65 schreef:
Anguloce schreef:Ge neemt nu een ongelukkig getal, maar (naast de oplossing hierboven) de 6 met abo wachten op de vrije verkoop, en iemand stelt zich op tijd klaar, net zoals 2 jaar geleden, om 10 tickets te kopen en zo tesamen te zitten.
Als ge ergens achter de goal op de onderste rijen met een zicht van zero wilt terechtkomen moet ge zeker wachten op die vrije verkoop. Meer zal er dan niet meer overschieten. Nu ja het is nu zo. Misschien ga ik dan wel gaan kijken op het Sint-Pietersplein met die mensen en gaan we met het uitgespaarde geld dan maar eens goed gaan tafelen.
Maar waarom zou iemand met een abonnement het meer verdienen om op die slechte plaatsen onderaan te staan?

Ik herhaal: ik begrijp het, iedereen wil op de beste plaats staan met zijn bende, iedereen is de beste supporter van AA Gent die de voorkeursbehandeling verdient voor die dag, maar zo werkt het (terecht) niet!

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 14:00

MAC65 schreef:
Anguloce schreef:20.000 voor ons en 10.000 vrije verkoop, ge hebt gelijk. Dus 30.000 in totaal, uw kans stijgt nog!
Waar haalde gij die 10.000 tickets in vrije verkoop jong? Denke gij nu echt dat, indien Cercle niet al zijn kaarten verkocht krijgt ze de rest in vrije verkoop gaan gooien? Die blijven uit veiligheid dan gewoon onverkocht.
Ik dacht dus 50.000/2 = 25.000, als elk er 20.000 krijgt zouden er toch nog een paar duizend (max. 10k) in de neutrale/vrije verkoop moeten belanden?

Nu, met 20.000 gaat mijn redenering ook op hoor, meer dan genoeg plaats voor iedereen die er echt wil zijn!

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 27 mar 2010 14:04

poteirde schreef:
MAC65 schreef: Mocht dat kalf er nu nog bekend staan echt om de trouwe supporters te geven, ik zou het nog enigzins kunnen geloven. Echter het is er hem enkel om de doen om de mensen die hun abo voor PO1 nog niet verlengd hebben onder druk te zetten om dat alsnog te doen. Diene klootzak geeft gene bal om de trouwe supporters enkel om de centen.
2
idd buiten die lul

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 14:14

Misschien ben ik naief maar ik ben ervan overtuigd dat ze zowel met hun systeem PO als bekerfinale juist minder volk gaan lokken dan meer aan te trekken.

Het forum is niet representatief, mijn omgeving (buffalofans) ook niet. Ik merk wel dat er velen serieus het schijt beginnen te krijgen aan het bestuur hun houding en dergelijke en daardoor veel minder voeling hebben gekregen met de club wat zich uit in desinteresse.

Ik heb het nog al gepost. Positivisme of negativisme is op zich niet slecht bij een club of organisatie. Want dan is er teken dat het nog steeds leeft bij de supporters. Gelatenheid en desinteresse van supporters is het ergste wat een voetbalclub kan overkomen.
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

B-Buffalo

Bericht door B-Buffalo » za 27 mar 2010 14:14

Ik ben werkelijk verbaast dat "Oog" hier nog niet voorbij gekomen is. :evil:

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 14:18

Ik probeer zijn rol een beetje op te pakken, maar tis lastig, tgaat niemeer lang duren vooraleer ik kraak onder al het gescheld en gehaat van MAC :cry:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 27 mar 2010 14:28

B-Buffalo schreef:Ik ben werkelijk verbaast dat "Oog" hier nog niet voorbij gekomen is. :evil:
² :lol: :lol:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Fenrir
Contacteer:

Bericht door Fenrir » za 27 mar 2010 14:46

En vergeet niet dat er vorige donderdag (halve finale) veel 'toeristen' waren.
Hanstveit op LB!!!

top68

Bericht door top68 » za 27 mar 2010 14:48

BRUSSELSbuffalo schreef:
Rochemback schreef: Wees er maar zeker van dat Gent er alles zal aan doen om opnieuw de Buffalo-Village te laten doorgaan. Dit heeft hen nog veel extra centjes opgeleverd..
Op de Houba De Strooperlaan kan eventueel ook een Buffalo-town gebouwd worden. En anders ishet groen-zwart en blauw-wit tezamen onder het Atomium. :D
Allez Gantwoaze!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 27 mar 2010 14:58

In plaats van Buffalo-village onder het Atomium, Buffalo-Town op de grote markt van Brussel :clap: :clap:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Gesloten