Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 15:05

Anguloce schreef:
MAC65 schreef:Waar haalde gij die 10.000 tickets in vrije verkoop jong? Denke gij nu echt dat, indien Cercle niet al zijn kaarten verkocht krijgt ze de rest in vrije verkoop gaan gooien? Die blijven uit veiligheid dan gewoon onverkocht.
Ik dacht dus 50.000/2 = 25.000, als elk er 20.000 krijgt zouden er toch nog een paar duizend (max. 10k) in de neutrale/vrije verkoop moeten belanden?

Nu, met 20.000 gaat mijn redenering ook op hoor, meer dan genoeg plaats voor iedereen die er echt wil zijn!
Tis dus duidelijk dat ge u wenst te moeien met zaken waar ge geen verstand van hebt. De maximale capaciteit is tijdens een bekerfinale zo'n goede 45.000, geen 50.000. Bovendien is er tijdens een bekerfinale geen neutrale zone waar er kaarten voor verkocht worden, enkel een zone voor zo'n 3 à 4000 toeschouwers dat bestemd is voor sponsors, arbiters en andere vriendjes van den bond. Twee geleden is gebleken dat de 20.000 kaartjes (waarvan er dan nog een deel is met slecht zicht) helemaal niet voldoende was. Dus ziet ge snotneus, als ge echt den interessante wenst uit te hangen weet dan eerst waarover ge spreekt.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 15:13

4.000 sponsors, arbiters en vriendjes van de bond? Of... ook wel... neutrale zone.

20.000 kaarten is meer dan genoeg, en als dat niet genoeg blijkt te zijn is dat het teken dat er meer dagjestoeristen op afkomen. Gemiddelde van 9000 abo's op Gent --> ELKE abo kan 1 persoon meenemen. Meer dan genoeg wat mij betreft. En stop met wurtelen en ga achter uw ticket wanneer ge er kunt achter gaan. Als puntje bij paaltje komt gaat IEDEREEN die een ticket wil een ticket hebben en gaan we als één blauw-witte massa achter onze ploeg staan, de beker mee naar Gent nemen en gaat er geen haan meer kraaien naar deze nutteloze maar vooral debiele discussie. Dan is het gewoon wachten op een volgende uitspraak van Louwagie, Lips of De Witte zodat we weer allemaal gezellig stoere praat kunnen verkopen en Louwagie buiten roepen! Keep up the good work guys!

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 15:22

Buffalo_Hool schreef:4.000 sponsors, arbiters en vriendjes van de bond? Of... ook wel... neutrale zone.

20.000 kaarten is meer dan genoeg, en als dat niet genoeg blijkt te zijn is dat het teken dat er meer dagjestoeristen op afkomen. Gemiddelde van 9000 abo's op Gent --> ELKE abo kan 1 persoon meenemen. Meer dan genoeg wat mij betreft. En stop met wurtelen en ga achter uw ticket wanneer ge er kunt achter gaan. Als puntje bij paaltje komt gaat IEDEREEN die een ticket wil een ticket hebben en gaan we als één blauw-witte massa achter onze ploeg staan, de beker mee naar Gent nemen en gaat er geen haan meer kraaien naar deze nutteloze maar vooral debiele discussie. Dan is het gewoon wachten op een volgende uitspraak van Louwagie, Lips of De Witte zodat we weer allemaal gezellig stoere praat kunnen verkopen en Louwagie buiten roepen! Keep up the good work guys!
Manneke toch zijt gij en Anguloce een en dezelfde dommerik misschien? Kunt ge voor die zone kaarten kopen ja of neen? Is uw antwoord dus relevant? Neen dus.

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 15:25

Maar het blijft me een raadsel hoe ze op een paar dagen al die abonnees van een ticket gaan voorzien, rekening houdend met het feit dat je per 2 kaarten 1 PO, 1 regulier en 1 ID moet voorleggen, én dat ze dus ook eerst grondig moeten controleren. En de eersten in de rij, logisch, gaan nog es goed zien welke plaatsen ze willen, daarom stonden ze ook vooraan sinds de avond ervoor!
Dan nog even het geld samenharken en afrekenen. Gezien de snelheid ze normaal gezien werken aan onze kassa's....

Als je dan nog het geluk hebt dat er eentje voor jou staat die regulier 50 tickets komt halen...

Toch een verlofdagje voorzien om tickets te halen lijkt me, of iemand een schoonmoeder op overschot? :lol:

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 15:26

MAC65 schreef:
Buffalo_Hool schreef:4.000 sponsors, arbiters en vriendjes van de bond? Of... ook wel... neutrale zone.

Manneke toch zijt gij en Anguloce een en dezelfde dommerik misschien? Kunt ge voor die zone kaarten kopen ja of neen? Is uw antwoord dus relevant? Neen dus.
yeah, we hebben te maken me ne fellen.
Wat is uw probleem nu eigelijk? Vertel het mij nekeer. Probeer u wel een beetje te gedragen, anders gaat er niemand nog met u willen babbelen, en dat zou zonde zijn.

B-Buffalo

Bericht door B-Buffalo » za 27 mar 2010 15:26

Be nice jongens.. dit is gewoon nog maar eens het grootste bewijs dat ge voor niet voor iedereen goed kunt doen.. er zullen altijd partijen zijn die zich benadeeld voelen enz enz..
Big Lou moet gewoon dringend eens leren nuances te leggen in zijn uitspraken.. (cfr: dagjestoeristen, ik wil geld zien..) want DAT veroorzaakt de echte commotie..

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 15:40

B-Buffalo schreef:Be nice jongens.. dit is gewoon nog maar eens het grootste bewijs dat ge voor niet voor iedereen goed kunt doen.. er zullen altijd partijen zijn die zich benadeeld voelen enz enz..
Big Lou moet gewoon dringend eens leren nuances te leggen in zijn uitspraken.. (cfr: dagjestoeristen, ik wil geld zien..) want DAT veroorzaakt de echte commotie..
Dat kan zijn maar daarom hoef ik er mij nog niet bij neer te leggen. En dat er hier mensen zijn die onnozele praat verkopen, daar kan ik ook niets aan doen hé. Kan ik er aan doen dat Anguloce hier zit te discussieren over het aantal beschikbare kaarten terwijl hij niet eens de juiste capaciteit kent? Kan ik er aan doen dat er hier ene is, die steeds maar weer zit te lullen en antwoorden over abonnees, terwijl ik het heb over hunne partner? Kan ik er aan doen dat er hier ene is die komt lullen over hoe men een bepaalde zone noemt terwijl dit niet relevant is aangezien er toch geen tickets voor verkocht worden? Als men wenst te reageren op een antwoord van iemand, reageer dan ook op wat die persoon te zeggen heeft en zorg er dan voor dat je spreekt met kennis van zaken.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 15:45

Kbegin bijna content te zijn dadde der nie bij gaat zijn. Wa nen opvliegenden.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 15:48

dubbele post

El Belga

Bericht door El Belga » za 27 mar 2010 16:30

buffaloripopolos schreef:Dus als ge met een bendeke van 12 man zijt, twee abohouders en de rest dus is het dus onmogelijk om bij elkaar te zitten in het stadion en wordt het heel moeilijk om een bus te vinden.
Ik zit ook met dat probleem... Gade gij trouwens mee met den Après Sport? Pb't anders eens hoe gij het gaat aanpakken. Jeet
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 16:41

Anguloce schreef:
MAC65 schreef:Als ge ergens achter de goal op de onderste rijen met een zicht van zero wilt terechtkomen moet ge zeker wachten op die vrije verkoop. Meer zal er dan niet meer overschieten. Nu ja het is nu zo. Misschien ga ik dan wel gaan kijken op het Sint-Pietersplein met die mensen en gaan we met het uitgespaarde geld dan maar eens goed gaan tafelen.
Maar waarom zou iemand met een abonnement het meer verdienen om op die slechte plaatsen onderaan te staan?
Ik herhaal: ik begrijp het, iedereen wil op de beste plaats staan met zijn bende, iedereen is de beste supporter van AA Gent die de voorkeursbehandeling verdient voor die dag, maar zo werkt het (terecht) niet!
Waarom zou iemand die bvb meer dan 20 jaar naar de Gantoise gaat kijken maar (voor welke reden dan ook)geen abo heeft, op die mindere plaatsen moeten terecht komen ten nadele van iemand die amper komt piepen en hem dit seizoen voor het eerst een abo neemt?

El Belga

Bericht door El Belga » za 27 mar 2010 16:45

buffaloripopolos schreef: ...ik ben ervan overtuigd dat ze zowel met hun systeem PO als bekerfinale juist minder volk gaan lokken dan meer aan te trekken.
Jup! Neem nu mijn pa: jaaaaarenlang trouw abonnee geweest, nog altijd zot van de Gantoise maar hij geraakt niet zo dikwijls meer tot in den Ot.

Hij was erbij op den Heizel in '84, hij was erbij met zijn vrouw en mijn kleine broerkes twee jaar geleden.

Dit jaar ben ik eens benieuwd of hij er geraakt, want het is niet dat hij tijdens de kantooruren veel vrije tijd heeft om om tickets te gaan en
bij mijn weten kent hij ook geen abonnees.

Ik denk sowieso dat er van de 'oudere garde' al velen zullen afhaken eens ze merken hoe gecompliceerd het weer is om als niet-abonnee aan tickets te geraken.

Voor mij is de oldschool-oplossing die MAC65 hier voorstelde nog steeds de beste: alles tegelijk in de verkoop smijten, max. 2 tickets per man. Geen gezever.
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 17:23

El Belga schreef:
buffaloripopolos schreef: ...ik ben ervan overtuigd dat ze zowel met hun systeem PO als bekerfinale juist minder volk gaan lokken dan meer aan te trekken.
Jup! Neem nu mijn pa: jaaaaarenlang trouw abonnee geweest, nog altijd zot van de Gantoise maar hij geraakt niet zo dikwijls meer tot in den Ot.

Hij was erbij op den Heizel in '84, hij was erbij met zijn vrouw en mijn kleine broerkes twee jaar geleden.

Dit jaar ben ik eens benieuwd of hij er geraakt, want het is niet dat hij tijdens de kantooruren veel vrije tijd heeft om om tickets te gaan en
bij mijn weten kent hij ook geen abonnees.

Ik denk sowieso dat er van de 'oudere garde' al velen zullen afhaken eens ze merken hoe gecompliceerd het weer is om als niet-abonnee aan tickets te geraken.

Voor mij is de oldschool-oplossing die MAC65 hier voorstelde nog steeds de beste: alles tegelijk in de verkoop smijten, max. 2 tickets per man. Geen gezever.[/quote]Idd, bovendien worden de abonnees hierbij niet benadeeld, ze kunnen net als iedereen op de eerste dag hun kaarten gaan afhalen.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 17:29

Woeps blijkbaar iets verkeerd gegaan bij het quoten.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 17:47

Oh,ik maak me er niet meer druk in...gisteren 100 telefoons gekregen/gedaan voor inschrijvingen en vandaag hetzelfde om mensen uitleg te verschaffen en te vertellen dat ze zelf wss achter hun ticket zullen moeten gaan.
Er is veel onbegrip en frustratie vooral bij de doorwinterde Buffalosups.
Ik wacht af tot maandag maar weet eigenlijk toch al het resultaat.
Ik vertel de mensen die een abo hebben voor zowel de reguliere competitie als de PO's om hun abo's binnen te steken bij mij en ik zorg dan wel voor de kaarten daarvoor.De rest moet dan maar zijn plan trekken en me maar opbellen als ze hun kaart hebben om dan hun busplaats te herbevestigen.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » za 27 mar 2010 18:28

Pfffff dit is echt weer de druppel eh...

Wij hadden ook al 2 busjes vastgelegd van bij ons op de voetbal, al meer dan 70 inschrijvingen op een dag! Mensen engageren zich voor iets, nemen verantwoordelijkheid, leggen bussen vast :s nu horen da je als 'club' nie aan kaarten kunt geraken voor iedereen.
Hoe kan je met zo'n regeling nu samen in groep naar de voetbal gaan? Mensen gaan in 20 verschillende vakken zitten (als ze al aan kaarten zullen geraken) En als club loop je het risico dat je volk je in de steek laat. Want als de mensen op de dag zelf door omstandigheden beslissen dat ze nog zelf met de auto gaan(ze hebben immers hun kaarten) dan sta je daar met je bussen.

Tis alweer eens van de kloten op Gent, alweer, voor de zoveelste keer...
En aan alle mensen die dit verdedigen :eek: Ga in een periode als deze eens een avondje naast mensen als Big Dog gaan zitten 's avonds en kijk eens wat een moeite het kost om iets dergelijks te regelen...

alweer eens gedegouteerd in ons bestuurtje :(
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 27 mar 2010 18:33

Louwagie geraakt zijn veel te dure abo's voor de play-offs niet kwijt... Een logische economische reactie van de markt. En dan toch maar...

Buffalo_Filip

Bericht door Buffalo_Filip » za 27 mar 2010 18:36

azaleabuffalo schreef:Pfffff dit is echt weer de druppel eh...

Wij hadden ook al 2 busjes vastgelegd van bij ons op de voetbal, al meer dan 70 inschrijvingen op een dag! Mensen engageren zich voor iets, nemen verantwoordelijkheid, leggen bussen vast :s nu horen da je als 'club' nie aan kaarten kunt geraken voor iedereen.
Hoe kan je met zo'n regeling nu samen in groep naar de voetbal gaan? Mensen gaan in 20 verschillende vakken zitten (als ze al aan kaarten zullen geraken) En als club loop je het risico dat je volk je in de steek laat. Want als de mensen op de dag zelf door omstandigheden beslissen dat ze nog zelf met de auto gaan(ze hebben immers hun kaarten) dan sta je daar met je bussen.

En aan alle mensen die dit verdedigen :eek: Ga in een periode als deze eens een avondje naast mensen als Big Dog gaan zitten 's avonds en kijk eens wat een moeite het kost om iets dergelijks te regelen...

Ik kan u standpunt begrijpen, maar wat zou u suggereren?
De beslissing van de club kan ik enerzijds wel wat volgen ivm "die toeristen" (wat uiteraard niet betekent dat de verwoording niet anders mocht)+ met al die bussen die ingelegd worden zouden al de kaarten haast bijna buiten zijn nog voor de mensen die met trein,auto... naar Brussel gaan he.

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » za 27 mar 2010 18:40

en ...?

ist hij al buiten?
krewl :love: #WAOF

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 18:42

Ik heb er deze nacht moeilijk kunnen slapen ... en ben nog steeds bezig met onze 2 bussen .
Vele hier op het forum zeggen van blabla maar zich inzetten voor een supportersklub vraagt veel energie ....Hulp is hier altijd welkom !!
Bij cercle doen ze op een heel andere manier ..... daar zorgt de klub + federatie voor de bussen bij kompetitiewedstrijden.

Bij onze klub hebben ze dat maar ene keer gedaan voor een bekerwedstrijd op Standard
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 19:20

MAC65 schreef:
Anguloce schreef:Ik dacht dus 50.000/2 = 25.000, als elk er 20.000 krijgt zouden er toch nog een paar duizend (max. 10k) in de neutrale/vrije verkoop moeten belanden?

Nu, met 20.000 gaat mijn redenering ook op hoor, meer dan genoeg plaats voor iedereen die er echt wil zijn!
Tis dus duidelijk dat ge u wenst te moeien met zaken waar ge geen verstand van hebt. De maximale capaciteit is tijdens een bekerfinale zo'n goede 45.000, geen 50.000. Bovendien is er tijdens een bekerfinale geen neutrale zone waar er kaarten voor verkocht worden, enkel een zone voor zo'n 3 à 4000 toeschouwers dat bestemd is voor sponsors, arbiters en andere vriendjes van den bond. Twee geleden is gebleken dat de 20.000 kaartjes (waarvan er dan nog een deel is met slecht zicht) helemaal niet voldoende was. Dus ziet ge snotneus, als ge echt den interessante wenst uit te hangen weet dan eerst waarover ge spreekt.
Welk deel van de zin "Nu, met 20.000 gaat mijn redenering ook op hoor, meer dan genoeg plaats voor iedereen die er echt wil zijn!" bereikt uw 2 hersencellen niet?

Waarom blijft gij mij trouwens uitmaken, terwijl ik het de hele tijd deftig probeerde te houden? Een serieus teken van zwakte hoor, volwassen en wijze man...

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 19:23

MAC65 schreef:

Ge vergeet wel dat bvb. een deel van tribune 1 daarbij hoort, en ook plaatsen bevat die in het Ottenstadion worden voorbehouden voor die mensen.

Tzal geen 10.000 zijn, daarin heb je gelijk, maar tzijn toch alleszins redelijk wat plaatsen die wel degelijk voor gewone Gentsups "vrijkomen"!

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 19:27

MAC65 schreef:
Anguloce schreef:Maar waarom zou iemand met een abonnement het meer verdienen om op die slechte plaatsen onderaan te staan?
Ik herhaal: ik begrijp het, iedereen wil op de beste plaats staan met zijn bende, iedereen is de beste supporter van AA Gent die de voorkeursbehandeling verdient voor die dag, maar zo werkt het (terecht) niet!
Waarom zou iemand die bvb meer dan 20 jaar naar de Gantoise gaat kijken maar (voor welke reden dan ook)geen abo heeft, op die mindere plaatsen moeten terecht komen ten nadele van iemand die amper komt piepen en hem dit seizoen voor het eerst een abo neemt?
Omdat we in België geen andere mogelijkheid hebben om zoiets na te kijken. Dat wordt nergens officieel bijgehouden om op zo'n manier later te gebruiken.

En daarom zou een systeem zoals in Engeland handig zijn, een puntensysteem voor trouwe supporters.

Zolang dat er niet is, heb je daarmee geen punt in deze discussie, sorry.

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » za 27 mar 2010 19:36

Buffalo_Filip schreef:

Ik kan u standpunt begrijpen, maar wat zou u suggereren?
De beslissing van de club kan ik enerzijds wel wat volgen ivm "die toeristen" (wat uiteraard niet betekent dat de verwoording niet anders mocht)+ met al die bussen die ingelegd worden zouden al de kaarten haast bijna buiten zijn nog voor de mensen die met trein,auto... naar Brussel gaan he.

Ja daar heb je gelijk, iedereen heeft evenveel recht om te gaan of je nu met bus, auto, trein, fiets of te voet gaat. Maar ze zouden op zijn minst kunnen voorzien dat ze hun supportersclubs niet in de miserie steken. Voor mij moeten ze niet elke club voorzien van 500 kaarten eh. Maar als ze er een 200 of 250 tal per club voorzien(zodat iedere club een 5 tal bussen kan inleggen indien ze dat willen, zou er al veel verholpen zijn).
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

Tseile

Bericht door Tseile » za 27 mar 2010 19:51

En moesten we nu eens een Info-avond met de clubleiding vastleggen.
Je mag je vraag nu doorssturen mét volledige identificatie aub ...
Want de club kiest voor een duidelijke communicatie met zijn supporters.

AN ME HOELA !!!

by the way : ook Frans buiten ! Gezien op TV ? De Buffalosupporters zijn de beste van de wereld. Opruiend ...
Moet je doen met die van KV. Eerlijkheid gebied ons te zeggen dat die ALTIJD achter hun ploeg staan. Kunnen we nog iets van leren ...

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » za 27 mar 2010 19:51

Wij zitten ook met de merde dat we waarschijnlijk een paar niet-abonneehouders niet gaan kunnen meepakken maar ik vind het een goede regeling. Op de verkoopdagen zal het er veel rustiger aantoe gaan en het is op deze manier ook niet echt nodig om 20 loketten te openen.
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

bartbluewhite

Bericht door bartbluewhite » za 27 mar 2010 20:19

Verdomme, ging naar de finale gaan met vrouw en kids (6 en 8 ). Kan maar 2 tickets kopen met mijn abo. Als ik er in vrije verkoop nog 2 bijkoop, zullen wij nooit bij elkaar kunnen zitten ...
Leuk uitstapje !

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 20:20

4 in de vrije verkoop en wel bij elkaar zitten, wordt alsnog plezant!

EOX

Bericht door EOX » za 27 mar 2010 20:30

Resultaat gaat zijn dat NIEMAND op z'n plaats gaat zitten !
Ze zouden beter tickets, met enkel het vak op, verkopen.

Brechtje

Bericht door Brechtje » za 27 mar 2010 21:25

EOX schreef:Resultaat gaat zijn dat NIEMAND op z'n plaats gaat zitten !
Ze zouden beter tickets, met enkel het vak op, verkopen.
Was twee jaar geleden ook ambetant. Wij zaten daar onderaan in E of wat was dat (dat op voorhand beetje als 'sfeervak' aangeduid werd). En er zaten gasten op onze plek, maja, so what. Ons paar rijen hoger gezet. Natuurlijk komt er dan 2 min voor match nen pipo die op zijn plaats wil zitten, ma zo hebt ge natuurlijk weer heel gedoe.

Diene mens zijn goed recht, maar bekerfinale is duidelijk niet zoiets als keer op verplaatsing met paar honderd man. Dus 'k vrees dat niemand echt moet rekenen van zich op een andere plek te zetten.

Gesloten