Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » za 27 mar 2010 22:19

Da is echt dikken crap. In den Ot, ok, ieder zijn plaatske. Maar op een bekerfinale moete ze echt nie beginnen neuten. Ik zat al met de kwestie dat ik en de mensen die ik graag mee zou pakken, niet in hetzelfde vak zouden kunnen zitten. Als ze nu al beginnen met op het juiste plaatsje te zitten is het al helemaal verkorven.
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 23:41

Het is toch echt triestig op AA Gent. Twee jaar geleden keek iedereen vol verwachting uit naar de finale, ge moet nu eens een algemeen beeld nemen vanop dit forum en de sfeer is toch veel minder. Dit komt enkel en alleen door de houding van het bestuur. Amateuristische communicatie, zich niet voorbereiden op de PO, teleurgesteld zijn in de verkoop (door hun eigen falen), de minder verkoop door idiote regelingen proberen recht te trekken onder het mom van "wedstrijd voor de abonnee". Ik dacht dat de wedstrijd voor de abonnee een andere wedstrijd voor de abonnee was, waar de abonnee gratis binnen kon. Dat sommige die leuzes van het bestuur blijven verdedigen dat gaat er bij mij niet in. Ze behandelen hun supporters (of die nu abonnee, regulier en/of Playoff of gewone ticketkopers) zijn, ze behandelen die gewoon als stront, en dat is al jaren zo op AA Gent en dat is een kenmerk dat AA Gent bij mensen oproept.

Dat er na al dat falen en geblunder (pakweg de afgelopen 10jaar) nog geen ene zijn verantwoordelijkheid heeft opgenomen, er nog gene kloot verbeterd is, zegt alles.

Het is dringend, maar dan ook heel dringend tijd voor een nieuw bestuur, nieuwe manager, zeker een nieuwer pr enja, ook een nieuwe voorzitter.
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » zo 28 mar 2010 0:42

buffaloripopolos schreef:Het is toch echt triestig op AA Gent. Twee jaar geleden keek iedereen vol verwachting uit naar de finale, ge moet nu eens een algemeen beeld nemen vanop dit forum en de sfeer is toch veel minder. Dit komt enkel en alleen door de houding van het bestuur. Amateuristische communicatie, zich niet voorbereiden op de PO, teleurgesteld zijn in de verkoop (door hun eigen falen), de minder verkoop door idiote regelingen proberen recht te trekken onder het mom van "wedstrijd voor de abonnee". Ik dacht dat de wedstrijd voor de abonnee een andere wedstrijd voor de abonnee was, waar de abonnee gratis binnen kon. Dat sommige die leuzes van het bestuur blijven verdedigen dat gaat er bij mij niet in. Ze behandelen hun supporters (of die nu abonnee, regulier en/of Playoff of gewone ticketkopers) zijn, ze behandelen die gewoon als stront, en dat is al jaren zo op AA Gent en dat is een kenmerk dat AA Gent bij mensen oproept.

Dat er na al dat falen en geblunder (pakweg de afgelopen 10jaar) nog geen ene zijn verantwoordelijkheid heeft opgenomen, er nog gene kloot verbeterd is, zegt alles.

Het is dringend, maar dan ook heel dringend tijd voor een nieuw bestuur, nieuwe manager, zeker een nieuwer pr enja, ook een nieuwe voorzitter.
Als ik uwen zever lees word ik kotsmisselijk. Zonder het huidige bestuur werd al bijna 10 jaar niet meer over Gent gesproken.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » zo 28 mar 2010 0:44

ik vind het zeker geen slecht idee van de Lou...
Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!

Drewie

Bericht door Drewie » zo 28 mar 2010 0:47

kvind het wel weer typisch Gent, vorige keer zo een gebleit omdat de abo's geen voorrang kregen en nu hetzelfde gebleit voor het omgekeerde. Het is werkelijk nooit goed, en tzal nooit goed zijn.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 28 mar 2010 0:50

er is maar 1 oplossing, keer jaarke tege degradatie spelen, ga verhelderend werken :flower:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

'tPolleken

Bericht door 'tPolleken » zo 28 mar 2010 0:54

buffaloripopolos schreef:Het is toch echt triestig op AA Gent. Twee jaar geleden keek iedereen vol verwachting uit naar de finale, ge moet nu eens een algemeen beeld nemen vanop dit forum en de sfeer is toch veel minder. Dit komt enkel en alleen door de houding van het bestuur. Amateuristische communicatie, zich niet voorbereiden op de PO, teleurgesteld zijn in de verkoop (door hun eigen falen), de minder verkoop door idiote regelingen proberen recht te trekken onder het mom van "wedstrijd voor de abonnee". Ik dacht dat de wedstrijd voor de abonnee een andere wedstrijd voor de abonnee was, waar de abonnee gratis binnen kon. Dat sommige die leuzes van het bestuur blijven verdedigen dat gaat er bij mij niet in. Ze behandelen hun supporters (of die nu abonnee, regulier en/of Playoff of gewone ticketkopers) zijn, ze behandelen die gewoon als stront, en dat is al jaren zo op AA Gent en dat is een kenmerk dat AA Gent bij mensen oproept.

Als er één ding op mijn systeem werkt is het het eeuwige gezaag van de Gent-supporters. Ik heb de indruk dat het bestuur sowieso niks goed kan doen. Van het ogenblik dat er een beslissing is die niet strookt met het eigenbelang is er kritiek en moeten ze maar allemaal opstappen. Voor die mensen, ga eens naar de andere clubs kijken of het daar zoveel beter is.

Vorige keer gezaag van hier tot ginder omdat er geen voorrangsperiode voor abonnementen was. Vorige maand gezaag tot en met omdat men zijn voorrechten kwijt was als abonnementhouder wanneer geen PO-abonnement gekocht werd.

Aan beide problemen wordt een oplossing geboden. Abonnementhouders hebben voorrang en mensen die geen PO-abonnement hebben ook nog een voorrangsperiode.

De enige verbetering die ik mogelijks zie is dat de supportersclubs een gelimiteerd aantal kaarten als club op voorhand zouden kunnen kopen (bv. 4000) nadat de abonnementhouders reeds hun abonnementen gekocht hebben aangezien zij net als abonnementhouders toch ook een soort van beloning voor trouw verdienen.

PS. ook ik ga met een aantal vrienden die geen abonnementen hebben. Ik zal de eerste dag van de vrije verkoop gaan en zorgen dat ik daar genoeg op voorhand sta.

Dus in plaats van allemaal te zagen, besef dat de huidige regeling de eerlijkste is en probeer er het beste van te maken (al zie ik wel een tussenoplossing voor de supportersclubs), als ge daar toch me nen helen hoop vrienden naartoe gaat zal er wel enen zijn die een job heeft waarmee het halen van tickets te combineren is.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » zo 28 mar 2010 0:56

Eigelijk zielig om nen hoop volwassen mensen hier zo bezig te zien. Man man man, bleiten over abo's en heel de cirque. Of dadde nu al 140 jaar zijt komen kijken of nie kunt komen kijken omdadde werkdagen van 22 uur doet. Abovoordelen krijgen zonder een abo te kopen lukt nu eenmaal niet. Allemaal spijtig dat je geen abo kunt kopen, voor eender welke reden dan ook. Maar daar stopt het dan ook.
Louwagie heeft groot gelijk. goede regeling.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » zo 28 mar 2010 0:58

'tPolleken schreef:

Als er één ding op mijn systeem werkt is het het eeuwige gezaag van de Gent-supporters. Ik heb de indruk dat het bestuur sowieso niks goed kan doen. Van het ogenblik dat er een beslissing is die niet strookt met het eigenbelang is er kritiek en moeten ze maar allemaal opstappen. Voor die mensen, ga eens naar de andere clubs kijken of het daar zoveel beter is.

Vorige keer gezaag van hier tot ginder omdat er geen voorrangsperiode voor abonnementen was. Vorige maand gezaag tot en met omdat men zijn voorrechten kwijt was als abonnementhouder wanneer geen PO-abonnement gekocht werd.

Aan beide problemen wordt een oplossing geboden. Abonnementhouders hebben voorrang en mensen die geen PO-abonnement hebben ook nog een voorrangsperiode.

De enige verbetering die ik mogelijks zie is dat de supportersclubs een gelimiteerd aantal kaarten als club op voorhand zouden kunnen kopen (bv. 4000) nadat de abonnementhouders reeds hun abonnementen gekocht hebben aangezien zij net als abonnementhouders toch ook een soort van beloning voor trouw verdienen.

PS. ook ik ga met een aantal vrienden die geen abonnementen hebben. Ik zal de eerste dag van de vrije verkoop gaan en zorgen dat ik daar genoeg op voorhand sta.

Dus in plaats van allemaal te zagen, besef dat de huidige regeling de eerlijkste is en probeer er het beste van te maken (al zie ik wel een tussenoplossing voor de supportersclubs), als ge daar toch me nen helen hoop vrienden naartoe gaat zal er wel enen zijn die een job heeft waarmee het halen van tickets te combineren is.
Eigelijk perfect verwoord.

[/b]

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 28 mar 2010 0:58

diene topictitel werkt in elk geval op mn systeem, kon dat niet es normaal :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

yveskes
Contacteer:

Bericht door yveskes » zo 28 mar 2010 1:19

BRUSSELSbuffalo schreef:

Als ik uwen zever lees word ik kotsmisselijk. Zonder het huidige bestuur werd al bijna 10 jaar niet meer over Gent gesproken.
dikke 2

geert_1969

Bericht door geert_1969 » zo 28 mar 2010 7:34

blijkbaar vergeten ze dat er ook sups zijn die door werkomstandigheden niks zijn met een abonnement... na de eerste 2 rondes van verkoop zal er geen ticket meer over zijn!

African Buffalo

Bericht door African Buffalo » zo 28 mar 2010 8:48

Boy, oh boy, wat een topic. iedereen buiten, bestuur, voorzitter, de Lou... waarom niet gewoon de klub opdoeken?!

Guys, get a life. Als er een probleem is, pak het aan op een deftige wijze en ga praten met de Lou.

Maar ja, dit kommentaartje zal gewoonweg weer brutaal worden neergeschoten met 't gebruikelijke sarcasme.

Kijk, op een moment dat ge in de bekerfinale komt verwacht ge euforie bij de fans. Niet dit gezwets! Zoals ik zei: get a life.

PS: Toch wel eigenaardig dat vele fans de regeling fair vinden...
Levenslange supporter van de Koninklijke AA Gent - met groetjes uit Johannesburg.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » zo 28 mar 2010 9:06

Buffalooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » zo 28 mar 2010 9:11

geert_1969 schreef:blijkbaar vergeten ze dat er ook sups zijn die door werkomstandigheden niks zijn met een abonnement... na de eerste 2 rondes van verkoop zal er geen ticket meer over zijn!
Ook ik bezit geen abo en ook ik zou er de 15e mei doodgraag bij zijn. En ook ik besef dat indien ik geen abonnee vind die ijn 2e kaart aan mij wil verkopen (zijn er vrijwilligers? :D )de kans reëel is dat ik er in tegenstelling tot 2 jaar geleden niet bij zal zijn. Maar ik begrijp volkomen dat abonnees voorrang krijgen op mensen zoals ik. Dus voor een keer vind ik de kritiek op het bestuur volkomen onterecht.
#jesuisarnaud

benedito

Bericht door benedito » zo 28 mar 2010 9:27

Ik heb geen abo, ga wel regelmatig kijken en dat al meer dan 30 jaar. Ik zag al de bekerfinale in 1984.
Mijn vrouw en kinderen hebben geen abo, maar gaan wel regelmatig kijken, al meer dan 10 jaar.

Ik begrijp dat abo's voorrang krijgen.
Maar hoe ga ik aan vier tickets geraken? Zelfs al vind ik vier abo's die mij elk een ticket verkopen, gaan die dan aangrenzend zijn?
Ik vind het verschrikkelijk dat ik, ongeveer 35 jaar supporter zijnde, weinig kans heb om er met mijn familie bij te kunnen zijn.

Wat mij betreft:
- voorrang voor abo's: elk 1 ticket
- daarna vrije verkoop

King George
Contacteer:

Bericht door King George » zo 28 mar 2010 9:29

Als deze regeling zo blijft annuleer ik mijn 4 bussen.

Heb geen zin om al da gedoe met abo's en copies etc en dan nog eens voor iedereen links en rechts gaan lopen want ik zit met een pak mensen zonder abo die ook eens ons gantoise willen zien maar ja, blijkbaar zijn ze niet echt welkom.
Maakt niet uit, voor mij veel gemakkelijker om met een bus van iemand anders mee te gaan.
Ik heb dus 4 bussen ter beschikking voor zij die nog een bus zoeken. Dinsdag bel ik af dus als iemand nog een bus zoekt, stuur mij een pm
Wanneer de titel?

stropke

Bericht door stropke » zo 28 mar 2010 9:34

King George schreef:Als deze regeling zo blijft annuleer ik mijn 4 bussen.

Heb geen zin om al da gedoe met abo's en copies etc en dan nog eens voor iedereen links en rechts gaan lopen want ik zit met een pak mensen zonder abo die ook eens ons gantoise willen zien maar ja, blijkbaar zijn ze niet echt welkom.
Maakt niet uit, voor mij veel gemakkelijker om met een bus van iemand anders mee te gaan.
Ik heb dus 4 bussen ter beschikking voor zij die nog een bus zoeken. Dinsdag bel ik af dus als iemand nog een bus zoekt, stuur mij een pm
u bent niet alleen ... er zijn nog clubs die overwegen om hun bussen te anuleren... ik twijfel nog en wacht af wat er maandag uit de bus komt op die vergadering
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Leuse
Contacteer:

Bericht door Leuse » zo 28 mar 2010 9:44

ne maat van mij die vorige keer met 2 bussen is geweest heeft dezijne ook al ter beschikking gesteld, pm mij indien iemand nog bus nodig heeft

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » zo 28 mar 2010 9:49

ipv een nieuw bestuur, nieuwe manager en nieuwe voorzitter is het misschien eens tijd dat er kuis wordt gehouden in de supporters. Ik denk dat Gent het grootste aantal verwende stronten onder zijn publiek heeft. Ik ben gedegouteerd door de supporters. Wat ge hier op dit forum allemaal moet lezen... Ipv content te zijn dat we naar de bekerfinale gaan is er WEERAL HEEL DEN TIJD GENEUT.
Een bende wijven, da zijde gulder. Kijk naar de match tegen Mechelen, keer vernieuwing van publiek achter de goal, en kijk eens naar het verschil.

De helft is het hier niet waard om zich Buffalo te noemen. Dikke wankers allemaal.

stropke

Bericht door stropke » zo 28 mar 2010 9:51

African Buffalo schreef:Boy, oh boy, wat een topic. iedereen buiten, bestuur, voorzitter, de Lou... waarom niet gewoon de klub opdoeken?!

Guys, get a life. Als er een probleem is, pak het aan op een deftige wijze en ga praten met de Lou.

Maar ja, dit kommentaartje zal gewoonweg weer brutaal worden neergeschoten met 't gebruikelijke sarcasme.

Kijk, op een moment dat ge in de bekerfinale komt verwacht ge euforie bij de fans. Niet dit gezwets! Zoals ik zei: get a life.

PS: Toch wel eigenaardig dat vele fans de regeling fair vinden...
Praten met Louwagie ? dat heeft de federatie vrijdag al geprobeerd en hopelijk nu maandagavond op de vergadering weer....
Buffalo zijn , is mijn leven !!

buffalomen

Bericht door buffalomen » zo 28 mar 2010 9:54

ten eerste mijn verontschuldigingen aan degene die mijn vorig bericht te persoonlijk namen,was het ook beetje beu dit gezaag hier en was een overreactie
voor de rest men -supsclubs- hebben iets te overhaast gereageerd om al te beginnen met voorinschrijvingen enkel omdat ineens iedereen vraagt om mee te gaan ook al hadden ze nog een zee van tijd.
ambtshalve heb ik al geleerd dat men nooit op uitspraken mag voortgaan en men steeds dient te wachten tot het op papier staat,vooral als het bij onze club gaat
wat de Lou zegt ivm de abo's komt ook door het feit dat er twee jaar geleden diverse abo's niet zijn kunnen gaan en dat hij daarom dit probleem nu een beetje oplost,ook omdat er steeds kommentaar is van wat doet gent voor de abo's,dus een logisch gevolg is deze regeling
met alle respekt voor de supsclubs maar maak eens jullie rekening 29 supsclubs maal 250 man = 7250 man die met waarschijnlijk de mooiste plaatsen zouden gaan lopen.Daarom vind ik het toch nog iets eerlijker zoals Lou voorstelt,wie eerst is met zijn abo mag kiezen.

The mindless

Bericht door The mindless » zo 28 mar 2010 9:55

Ik ben zelf al meer dan 10 jaar abonnee, maar ik vind diene zever van voorrang alhier en aldaar dikke zever. Als ge als trouwe abonnee geen ticket kunt bemachtigen voor de finale bij een vrije verkoop zoals twee jaar geleden, dan zijt ge gewoon te laat geweest, simpel. En je moet niet afkomen met argumenten als 'ik kon er niet omgaan wegens werk' ed, want er is altijd wel iemand die in u plaats om tickets kan. Da's een kwestie van een beetje goede wil.
Als een abo hebben gelijk staat met trouwer supporter zijn dan een ander :roll:
Waarom moet het dit jaar ingewikkelder? Het schrikt alleen maar mensen af. Op den duur zou je nog schrik krijgen dat we niet al onze kaarten zullen kunnen verkopen...

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » zo 28 mar 2010 10:02

Mijn stelling van vernieuwing allom is misschien wat overdreven, maar het is een opeenstapeling van feiten van de afgelopen jaren.

Dat Lups nog altijd die pr doet, vind ik onbegrijpelijk.
Louwagie zou minsten wat taken kunnen afstaan ipv alle macht te hebben.
De Witte mag dringend kiezen tussen AA Gent en de Profliga. Groot krantenartikel in het Nieuwsblad met de 6 play-offploegen. Allemaal vertegenwoordigen ze hun kleuren (met sjaal), behalve AA Gent. Klinkt stom en belachelijk, maar voor mij komt dat over dat hij de profliga belangrijker vind.

Nu ik heb mijn mening gezegd op een forum, kga het vanaf nu bij wat lezen houden! :D
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

burto12

Bericht door burto12 » zo 28 mar 2010 10:24

Buffalo_Hool schreef:ipv een nieuw bestuur, nieuwe manager en nieuwe voorzitter is het misschien eens tijd dat er kuis wordt gehouden in de supporters. Ik denk dat Gent het grootste aantal verwende stronten onder zijn publiek heeft. Ik ben gedegouteerd door de supporters. Wat ge hier op dit forum allemaal moet lezen... Ipv content te zijn dat we naar de bekerfinale gaan is er WEERAL HEEL DEN TIJD GENEUT.
Een bende wijven, da zijde gulder. Kijk naar de match tegen Mechelen, keer vernieuwing van publiek achter de goal, en kijk eens naar het verschil.

De helft is het hier niet waard om zich Buffalo te noemen. Dikke wankers allemaal.
dikke²
al de geneut komt ook mijn oren uit!
en al da gedoe om de bussen te annuleren!
voorwa is da nu goe?
laat de sups zelf om hun kaarten gaan en vul jullie bussen met de sups die hun kaart hebben.
het zou hier een feest moeten zijn da we naar de heizel mogen!
maar sommigen kakken liever op het bestuur!
je kan nooit goed doen voor iedereen!

Rochemback

Bericht door Rochemback » zo 28 mar 2010 10:52

Vorig jaar als één van de eersten een ticket kunnen bemachtigen door uren te wchten aan het loket, maar wel met de slechtste plaatsen gaan lopen! Mevr achter loket MOEST eerst de eerste rijen verkopen en zo naar boven gaan met als gevolg dat we verschrikkelijk slechte plaatsen hadden. Dit terwijl er in sommige andere loketten wel mocht gekozen worden waar je wou zitten!
Ben eens benieuwd wat de richtlijnen dit jaar zullen zijn: abonnees hebben voorrang, maar krijgen de slechtste plaatsen (de eerste rijen)? En zullen de afspraken nu voor alle loketten gelijk zijn? Ben eens benieuwd..
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..

lauwe

Bericht door lauwe » zo 28 mar 2010 10:58

is het nu zo moeilijk om als supportersclub, op een avond, op een bepaald uur in jullie samenkomstplaats af te spreken voor diegenen die naar de finale willen.
Ieders geeft een copie van zn abo af..en klaar is kees.
Ik vind het nimeer dan normaal dat bvb een abo 2 tickets oplevert.

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 28 mar 2010 11:29

benedito schreef:Ik heb geen abo, ga wel regelmatig kijken en dat al meer dan 30 jaar. Ik zag al de bekerfinale in 1984.
Mijn vrouw en kinderen hebben geen abo, maar gaan wel regelmatig kijken, al meer dan 10 jaar.

Ik begrijp dat abo's voorrang krijgen.
Maar hoe ga ik aan vier tickets geraken? Zelfs al vind ik vier abo's die mij elk een ticket verkopen, gaan die dan aangrenzend zijn?
Ik vind het verschrikkelijk dat ik, ongeveer 35 jaar supporter zijnde, weinig kans heb om er met mijn familie bij te kunnen zijn.

Wat mij betreft:
- voorrang voor abo's: elk 1 ticket
- daarna vrije verkoop
QED.

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 28 mar 2010 11:30

Buffalo_Hool schreef:ipv een nieuw bestuur, nieuwe manager en nieuwe voorzitter is het misschien eens tijd dat er kuis wordt gehouden in de supporters. Ik denk dat Gent het grootste aantal verwende stronten onder zijn publiek heeft. Ik ben gedegouteerd door de supporters. Wat ge hier op dit forum allemaal moet lezen... Ipv content te zijn dat we naar de bekerfinale gaan is er WEERAL HEEL DEN TIJD GENEUT.

Moesten we nu nog naar de bekerfinale KUNNEN gaan kijken, ik zou u gelijk geven :D :D :D :D :D

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 28 mar 2010 11:32

The mindless schreef:Ik ben zelf al meer dan 10 jaar abonnee, maar ik vind diene zever van voorrang alhier en aldaar dikke zever. Als ge als trouwe abonnee geen ticket kunt bemachtigen voor de finale bij een vrije verkoop zoals twee jaar geleden, dan zijt ge gewoon te laat geweest, simpel. En je moet niet afkomen met argumenten als 'ik kon er niet omgaan wegens werk' ed, want er is altijd wel iemand die in u plaats om tickets kan. Da's een kwestie van een beetje goede wil.
Als een abo hebben gelijk staat met trouwer supporter zijn dan een ander :roll:
Waarom moet het dit jaar ingewikkelder? Het schrikt alleen maar mensen af. Op den duur zou je nog schrik krijgen dat we niet al onze kaarten zullen kunnen verkopen...
het is enkel en alleen opgezet om meer veel te dure play-off abo's te verkopen

Gesloten