Misschien wel, maar uiteindelijk maakt het toch niet uit of je nog een PO abonnement koopt. We hebben 9 000 abo's voor 'normaal' seizoen, waarvan er 5 000 een PO abo gekocht hebben (plus dan nog wat mensen die enkel PO gekocht hebben).Proud Since 1898 schreef:het is enkel en alleen opgezet om meer veel te dure play-off abo's te verkopenThe mindless schreef:Ik ben zelf al meer dan 10 jaar abonnee, maar ik vind diene zever van voorrang alhier en aldaar dikke zever. Als ge als trouwe abonnee geen ticket kunt bemachtigen voor de finale bij een vrije verkoop zoals twee jaar geleden, dan zijt ge gewoon te laat geweest, simpel. En je moet niet afkomen met argumenten als 'ik kon er niet omgaan wegens werk' ed, want er is altijd wel iemand die in u plaats om tickets kan. Da's een kwestie van een beetje goede wil.
Als een abo hebben gelijk staat met trouwer supporter zijn dan een ander![]()
Waarom moet het dit jaar ingewikkelder? Het schrikt alleen maar mensen af. Op den duur zou je nog schrik krijgen dat we niet al onze kaarten zullen kunnen verkopen...
In de eerste voorrangsperiode gaan er max 10 000 kaarten de deur uit. Dus heb je met 1 abonnement sowieso nog twee kaarten.