Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
wattman

Bericht door wattman » di 30 mar 2010 8:09

Fist schreef:5.000 voor de supporterclubs, de mensen die met de bussen gaan.

-------------------------

los van dat:

Bekijk de regeling vanuit een gemiddeld Buffalo gezin:

Ik heb een abonnement. Mijn kinderen krijgen er één vanaf een bepaalde leeftijd. De oudste kreeg er één, en heeft dit steeds vernieuwd tot op vandaag (hij woont ondertussen niet meer thuis). De tweede had op die leeftijd geen voetbal interesse. De derde is er volgend jaar aan toe, de vierde en vijfde volgen.

Ik heb dus in ons gezin één abo, want als de kinderen thuis blijven,blijft er ook één ouder thuis. Betekent dat ik vaak op de voetbal zit (met abo), maar kinderen en vrouw regelmatig meekomen (ticket).

Voor de finale kan ik in de eerste voorrangsregeling met mijn abo 2 tickets kopen.

Mijn oudste zoon idem (hij en zijn lief?)

Als mijn kinderen, die vaak meekomen, ook willen gaan, moeten zij wachten tot de laatste ronde, die van de'toeristen'.

Vermits tickets in de Heizel op seatnummer zijn, betekent dit dat zij in het slechtste geval in een ander vak, maar zeker niet naast mij zullen zitten.

Groot scherm dan maar voor het hele gezin?

Hier juist dezelfde probleem. Hopelijk word een deftige regeling uitgewerkt.
Wat ik me afvraag , zijn er de vorige keren zoveel abonnementhouders in de kou blijven staan.
Ik denk dat het grootste deel van de abonnementhouders zowiezo met supportclubs meereist.
Daarom stel ik voor dat ze per supportersclub een aantal tickets ter beschikking stelt , bijvb. 250 -300. Zo kunnen mensen die met bus gaan teminste samenzitten.

De rest kan men met voorrang verdelen aan de abbonnementhouders.

poteirde

Bericht door poteirde » di 30 mar 2010 8:11

2 zinnen zijn bijzonder lachwekkend
het bestuur schreef:de vele abonneehouders die in de kou zijn blijven staan n.a.v. de bekerfinale die we 2 jaar geleden hebben gespeeld en de vele klachten die we daarover hebben ontvangen.
ZEVER GEZEVER daar geloof ik nu s niks van.

het bestuur schreef:Meer zelfs, per 25 abonneehouders kan je een bus van 50 inleggen.
allee gij.
vooral die 'meer zelfs' is grappig :lol:
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » di 30 mar 2010 8:13

wattman schreef:

los van dat:

Ik heb een abonnement. Mijn kinderen krijgen er één vanaf een bepaalde leeftijd. De oudste kreeg er één, en heeft dit steeds vernieuwd tot op vandaag (hij woont ondertussen niet meer thuis). De tweede had op die leeftijd geen voetbal interesse. De derde is er volgend jaar aan toe, de vierde en vijfde volgen.

Ik heb dus in ons gezin één abo, want als de kinderen thuis blijven,blijft er ook één ouder thuis. Betekent dat ik vaak op de voetbal zit (met abo), maar kinderen en vrouw regelmatig meekomen (ticket).

Voor de finale kan ik in de eerste voorrangsregeling met mijn abo 2 tickets kopen.

Als mijn kinderen, die vaak meekomen, ook willen gaan, moeten zij wachten tot de laatste ronde, die van de'toeristen'.

Vermits tickets in de Heizel op seatnummer zijn, betekent dit dat zij in het slechtste geval in een ander vak, maar zeker niet naast mij zullen zitten.

Hier juist dezelfde probleem. Hopelijk word een deftige regeling uitgewerkt.
Wat ik me afvraag , zijn er de vorige keren zoveel abonnementhouders in de kou blijven staan.Ik denk dat het grootste deel van de abonnementhouders zowiezo met supportclubs meereist.
Daarom stel ik voor dat ze per supportersclub een aantal tickets ter beschikking stelt , bijvb. 250 -300. Zo kunnen mensen die met bus gaan teminste samenzitten.

De rest kan men met voorrang verdelen aan de abbonnementhouders.
Maar bah neen! Opnieuw, het is al de vierde keer dat ik dit vraag: WIL DE EERSTE ABONEMENTHOUDER DIE 2 JAAR GELEDEN NIET AAN EEN TICKET VOOR DE FINALE IS KUNNEN GERAKEN ZICH AUB MELDEN!

Het is gewoon Louwagie zijn colère omdat er zo gezaagd is over de regeling van de Pay Offs en dat de abo houders in de kou zijn blijven staan toen. Kinderachtig ventje dat het is.
Bayat buiten!!

ghilverm

Bericht door ghilverm » di 30 mar 2010 8:15

Als er iemand zijn abo niet gebruikt voor een ticket ben ik graag kandidaat voor dit abo te gebruiken. tel .: 0495210392.

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » di 30 mar 2010 8:15

DIT IS EEN KAAKSLAG!

sorry, ben vies.
Bayat buiten!!

buffalomen

Bericht door buffalomen » di 30 mar 2010 8:16

pak nu dat de supsclubs voorrang zouden gekregen hebben en men geeft ze kaarten in de hoek van het stadion.Wat gaat er dan gezegd worden,ja maar als ik daar zit ga ik niet mee,waarom onze supsclub enz...
het zal altijd wat zijn,een beetje kreativiteit en overleg (sups)van iedereen kan alles oplossen,bv bij de volgende thuismatchen aan uw buren vragen of ze meegaan met hoeveel en dat ze eventueel hun extra ticket ter uwe beschikking houden of kopen(als ge eerst geld geeft)
nog iets pak nu dat we in ons nieuw stadion spelen en 15000 abo's zouden hebben wat dan bij de volgende finale :angel:

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » di 30 mar 2010 8:19

idd, ik vind de regeling de beste gulden middenweg

Beetje groeipijnen vd wakker wordende reus, iedereen flipt omdat 20000 tickets nu eenmaal niet genoeg is voor KAAG
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » di 30 mar 2010 8:21

buffalomen schreef:pak nu dat de supsclubs voorrang zouden gekregen hebben en men geeft ze kaarten in de hoek van het stadion.Wat gaat er dan gezegd worden,ja maar als ik daar zit ga ik niet mee,waarom onze supsclub enz...
het zal altijd wat zijn,een beetje kreativiteit en overleg (sups)van iedereen kan alles oplossen,bv bij de volgende thuismatchen aan uw buren vragen of ze meegaan met hoeveel en dat ze eventueel hun extra ticket ter uwe beschikking houden of kopen(als ge eerst geld geeft)
nog iets pak nu dat we in ons nieuw stadion spelen en 15000 abo's zouden hebben wat dan bij de volgende finale :angel:
Met hun regeling zetten de deur wagenwijd open voor handel op de zwarte markt.
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

buffalomen

Bericht door buffalomen » di 30 mar 2010 8:22

en de vorige keer niet zeker :lol:

potitten

Bericht door potitten » di 30 mar 2010 8:22

buffaloripopolos schreef:
buffalomen schreef:pak nu dat de supsclubs voorrang zouden gekregen hebben en men geeft ze kaarten in de hoek van het stadion.Wat gaat er dan gezegd worden,ja maar als ik daar zit ga ik niet mee,waarom onze supsclub enz...
Met hun regeling zetten de deur wagenwijd open voor handel op de zwarte markt.
:sleep:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 30 mar 2010 8:24

Uufflakke schreef:DIT IS EEN KAAKSLAG!

sorry, ben vies.
Gelukkig dat je vorig jaar niet als Genkfan naar de finale moest
#jesuisarnaud

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » di 30 mar 2010 8:26

ripo, da is nu toch wel het meest belachelijke argument dat ik hier al zag ze :D
zwarte markt is er altijd ..

'k Heb den indruk dat er velen moeilijk doen om moeilijk te doen :)

Er is een te kort aan tickets, en ondanks deze beperking is de huidige regeling nog het meest flexibel van al. Zijn er hier nog een hoop die de post v babske moeten lezen.
edit: alex zegt het ook net
Laatst gewijzigd door BIEB op di 30 mar 2010 8:27, 1 keer totaal gewijzigd.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 30 mar 2010 8:26

buffalomen schreef:en de vorige keer niet zeker :lol:
Hoe ben ik de vorige keer aan tickets geraakt? Ach ja, nu herinner ik het mij weer :D
#jesuisarnaud

krewl

Bericht door krewl » di 30 mar 2010 8:28

nutzie schreef:leuk, simpel voorbeeldje:

Ik ben abohouder van de reguliere competitie en de pay offs.
Mijn broer abohouder van de pay offs.

Ik krijg dus 2 tickets voor de finale : bijvoorbeeld in vak K

Eer dat de voorverkoop voor de abohouders van enkel de pay offs begint is vak K al uitverkocht aan de abohouders van beide "competities"...

Mijn broer mag dus samen met nog iemand anders in een ander vak gaan staan?? hoe belachelijk....

pak da ge met 12 zijt. Groepke van 4 in vak K, ander in vak F en nog 4 in vak C (voorbeelden). Tofv allemaal verspreid !
:confused: :confused: :confused: :confused:
wacht dan misschien ook tot de 2e voorrangsperiode, dan kunt ge samen met uw broer achter tickets

busk

regeling

Bericht door busk » di 30 mar 2010 8:33

ik begrijp het gezaag van de federatie niet

ik ben zelf al 33 jaar abonnee en zou het niet kunnen appreciëren dat de supportersfederatie met niet leden voorrang krijgt op de abonneehouders dit is wat de federatie suggereert

één oplossing, de plaatsen op KAA Gent zijn de laatste 2 jaar zo beperkt dat men quasi verplicht is een abo te nemen om de wedstrijden te kunnen bijwonen

kijk naar Engeland, daar moet je een member card hebben of je hebt bij de meeste clubs totaal geen kans meer om een match bij te wonen, Arsenal had indertijd maar 38.000 zitplaatsen en 60.000 member cards verkocht, dus sowieso een probleem ! GEVOLG enkel een nieuw groter stadion kan KAA Gent EN de supporters vooruit helpen
25 jaar heb ik erop gewacht, tot zaterdag 1 april 2006, hoeveel was het nu ook weer ?

Lopez 78

Bericht door Lopez 78 » di 30 mar 2010 8:38

Uufflakke schreef: Het is gewoon Louwagie zijn colère omdat er zo gezaagd is over de regeling van de Pay Offs en dat de abo houders in de kou zijn blijven staan toen. Kinderachtig ventje dat het is.

Louwagie loopt inderdaad serieus pissed, omdat men voor morgenavond tegen Anderlecht hoogstwaarschijnlijk zelfs niet aan 10000 man gaat geraken, en omdat de verkoop van abonnementen voor PO I veel minder vlot verloopt dan hij gedacht had.

Nu doet diene mens bijgevolg niet anders dan iedereen het leven zo zuur mogelijk proberen te maken.
Cesar Arzo Amposta = baas

geert_1969

Bericht door geert_1969 » di 30 mar 2010 8:47

met een abonnement ben ik niks omdat ik zeker de helft van de wedstrijden mis of bv in de 2e helft zou toekomen wel ben ik van kleins af aan een fervente sup. Ook mijn zoon deelt de passie voor AA Gent. Hebben ook truitjes, vlaggen, posters, en andere merchandising...
We vinden het beide jammer dat we zo goed als zeker geen ticket voor de finale zullen hebben.
Eigenlijk vind ik het wel normaal dat abonnees voorrang krijgen, maar waarom dan een tweede ticket?
Heb er ook al aan gedacht een play-off voor mijn zoon en dochter te nemen, heb ik 4 tickets, alleen is het onmogelijk dat de kinderen de matchen volgen en wordt de finale wel heel duur, Langs de andere kant zijn we er toch bij...
ach met louwagie is't altijd iets

Rochemback

Re: regeling

Bericht door Rochemback » di 30 mar 2010 8:50

busk schreef:ik begrijp het gezaag van de federatie niet

ik ben zelf al 33 jaar abonnee en zou het niet kunnen appreciëren dat de supportersfederatie met niet leden voorrang krijgt op de abonneehouders dit is wat de federatie suggereert

één oplossing, de plaatsen op KAA Gent zijn de laatste 2 jaar zo beperkt dat men quasi verplicht is een abo te nemen om de wedstrijden te kunnen bijwonen

kijk naar Engeland, daar moet je een member card hebben of je hebt bij de meeste clubs totaal geen kans meer om een match bij te wonen, Arsenal had indertijd maar 38.000 zitplaatsen en 60.000 member cards verkocht, dus sowieso een probleem ! GEVOLG enkel een nieuw groter stadion kan KAA Gent EN de supporters vooruit helpen
En liefst ook een groter en voetbalvriendelijker Heizelstadion!!
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..

wattman

Bericht door wattman » di 30 mar 2010 8:54

BIEB schreef:idd, ik vind de regeling de beste gulden middenweg

Beetje groeipijnen vd wakker wordende reus, iedereen flipt omdat 20000 tickets nu eenmaal niet genoeg is voor KAAG

Niet mee akkoord Bieb. Dat ze eens de waarheid wat er 2 jaar geleden gebeurd is.
Toen zijn ganse paketten tickets verkocht aan groepen personen welke nooit naar gent kwamen kijken, meer zelfs er waren er zelfs bij die totaal niet voor Gent supporterden
Bedrijven, jeugdverenigingen etc.....
Zulke groepen moet men buiten weren zou ik zeggen.

Statler

Bericht door Statler » di 30 mar 2010 8:55

los van dat:

Fist, je kan toch gerust onmiddellijk na de voorrangsperiode kaarten naast elkaar kopen na de voorrangsperiode. Als je er een beetje vroeg bij bent zal dat zeker lukken. Gent heeft hoop en al 7000 Abonnees. Niet elke abonnee gaat twee kaarten kopen, dus na de voorrangsperiode zijn nog zeker 6000 kaarten beschikbaar en die gaan echt wel niet allemaal verspreid zijn.
En als je geen risico wil lopen: koop dan karten in de voorrangsperiode en ruil ze in op het moment dat je de rest vande kaarten gaat halen. Of verkoop ze. je kan er nog iets aan verdienen.

De club kiest ervoor om de mensen aan wie ze het meest geld verdienen het meest in de watten te leggen. Ergens is dat logisch.
Niet evrgeten dat het geldgewin van de club ons allemaal ten goede komt: meer inkomsten, betere accomodatie, betere spelers,...

Iedereen vindt natuurlijk dat hij recht heeft om er zeker bij te zijn, maar objectief bekeken is de huidige regeling maar normaal.
De supportersclubs mogen inderdaad een graantje meepikken, maar het is in eerste instantie de club die er moet aan verdienen, daar profiteren alle supporters van AA Gent van. Niet enkel die van de supportersclub.

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 30 mar 2010 8:57

Ik kan nog wel leven met de regeling, al komt deze slechter uit voor onze groep dan twee jaar geleden.

Wanneer begint de verkoop voor niet abo's?
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Waldorf

Bericht door Waldorf » di 30 mar 2010 8:59

Statler, ik denk dat je toch niet gaat moeten onderschatten wat voor stormloop er nog gaat zijn na die voorrangsperiode. Ik denk dat je op dat moment alleen zeker zal zijn als je er van de avond voordien voor de loketten gaat kamperen. Remember 2 jaar geleden. Foto's van een volle Bruiloftstraat, etc...

En eerlijk gezegd denk ik dat zo goed als iedere abonnee wel 2 tickets zal kopen. Bij de supportersclubs spoort men sowieso alle abonnees aan om hun abo af te geven voor de aankoop van 2 tickets.

Statler

Bericht door Statler » di 30 mar 2010 9:09

Waldorf schreef:Statler, ik denk dat je toch niet gaat moeten onderschatten wat voor stormloop er nog gaat zijn na die voorrangsperiode. Ik denk dat je op dat moment alleen zeker zal zijn als je er van de avond voordien voor de loketten gaat kamperen. Remember 2 jaar geleden. Foto's van een volle Bruiloftstraat, etc...

En eerlijk gezegd denk ik dat zo goed als iedere abonnee wel 2 tickets zal kopen. Bij de supportersclubs spoort men sowieso alle abonnees aan om hun abo af te geven voor de aankoop van 2 tickets.
Door de voorrang van een groot deel van de vaste supporters zal de stormloop kleiner zijn. Vorige keer was het alles op enen hoop. Dat was inderdaad hallucinant.
De toeristen zoals Louwagie ze omschrijft zijn de minst gemotiveerden hé. De grootste groep gemotiveerden zijn de abonnees (ik zeg duidelijk dat er ook bij de niet abonnees minstens even gemotiveerde supporters zitten, maar de grootste kern heeft een abonnement, logisch), dat zijn degenen die over 't algemeen sowieso zo snel mogelijk om een ticket gaan, als die al bediend zijn op het momlent dat het vrije verkoop si, veronderstel ik dat de vrije verkoop toch iets rustiger zal verlopen, waardoor de 'gemotioveerden zonder abonnement' zeker aan een kaartje zullen raken.

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » di 30 mar 2010 9:35

Ik vind het echt jammer dat er hier door sommige supporters een onderscheid gemaakt word door aan de hand van al dan niet een abbo te hebben hoe groot je supportershart is.

Heb altijd abbo gehad, maar nu is dat door men werk niet meer mogelijk, maar men hart klopt nog steeds even hard voor de buffalo's.....
Iedereen welkom over gesprekje over KAA gent, en over grafische wereld

potitten

Bericht door potitten » di 30 mar 2010 9:40

Ik ben er van overtuigd dat iedereen die regelmatig naar Gent gaat kijken wel aan tickets gaat geraken: niet alle abonnees gaan die 2 tickets opgebruiken, en er zijn er heus gaan 9000. Ik verwacht dat de helft van de kaarten weg is na de voorrangsperiode en dat er dan nog 10000 in omloop komen.

Dan moet je maar maken dat je aan een ticket geraakt, als je het mij vraagt... Als je niet bij die eerste 10000 bent, dan heb je er ook niet veel voor over.

Ga op dag 1 van de losse verkoop om je kaarten en je hebt een kaart... Simpel as that

potitten

Bericht door potitten » di 30 mar 2010 9:40

edit dubbel
Laatst gewijzigd door potitten op di 30 mar 2010 9:49, 1 keer totaal gewijzigd.

screaming SiLENCE
Contacteer:

Bericht door screaming SiLENCE » di 30 mar 2010 9:41

Boirke schreef:Ik vind het echt jammer dat er hier door sommige supporters een onderscheid gemaakt word door aan de hand van al dan niet een abbo te hebben hoe groot je supportershart is.

Heb altijd abbo gehad, maar nu is dat door men werk niet meer mogelijk, maar men hart klopt nog steeds even hard voor de buffalo's.....
Goh ja, de mensen met abo hun hart klopt misschien maar net even hard. Maar ze betalen er wel veel meer voor. Dus... ergens is't wel logisch.

Statler

Bericht door Statler » di 30 mar 2010 9:41

Boirke schreef:Ik vind het echt jammer dat er hier door sommige supporters een onderscheid gemaakt word door aan de hand van al dan niet een abbo te hebben hoe groot je supportershart is.

Voor alle duidelijkheid: ik maak dat onderscheid niet.
Het overgrote deel vande abonnementshouders zijn hevige supporters, maar omgekeerd is hetz eker niet zo dat iemand die geen abonnement heeft daarom geen vurige supporter zou zijn.

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » di 30 mar 2010 9:45

screaming SiLENCE schreef:

Goh ja, de mensen met abo hun hart klopt misschien maar net even hard. Maar ze betalen er wel veel meer voor. Dus... ergens is't wel logisch.
ik koppel me los va dde discussie hé, ik vind ook dat abbos meer rechten hebben, maar hoe die moeten ingevuld worden laat ik los van mij hé, stootte me gewoon tegen de borst dat je "minder" supporter bent als je geen abbo hebt volgens sommigen hier
Iedereen welkom over gesprekje over KAA gent, en over grafische wereld

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » di 30 mar 2010 9:57

voor morgen , er is nog steeds plaats achter de goal :D
Ultras 303

Gesloten