Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
potitten

Bericht door potitten » wo 31 mar 2010 10:31

De supportersfederatie vertegenwoordigt in deze enkel de clubs en niet alle supporters.

Hier een deftig voorstel dat jullie misschien aan Louwagie kunnen formuleren:

Eerst voorrang abonnees die zelf hun vervoer regelen, dan supporterclubs. De abonnees die via een supporterclub meegaan, moeten dan maar geen kaarten afhalen. Dan zullen de bussen gevuld zijn, en is iedereen happy

okerman4

ticketverkoop

Bericht door okerman4 » wo 31 mar 2010 10:32

Het is maar normaal zeker dat trouwe suporters die zowel voor de reguliere competitie als de playoffs een abonnement hebben en hun club dus financieel steunen voorrang krijgen.De meesten die met de bussen meegaan hebben ook een thuisabonnement en ik zie het probleem dus niet;het zal misschien diegenen die geen abo kochten voor de playoffs eens doen nadenkenen?Trouw mag beloond worden vind ik.Groetjes en vanavond erop en erover.Op naar de tweede plaats.
every revolution starts with one small act

buffalomen

Bericht door buffalomen » wo 31 mar 2010 10:39

wat is er nu verkeerd met mijn voorstel,afzonderlijk loket en ge kunt allemaal samenzitten
ps als ik als café baas 3 bussen inleg met het gedacht dat ik er niets zou aan verdienen ben ik toch een goede ziel en ook al weet ik dat ik misschien verlies zou kunnen maken. :roll: :lol:
misschien mensen die met familie of vrienden een buske inleggen kunnen mij dat wijsmaken maar niemand anders.
nog iets ik heb respekt voor de supportersclubs en ben zeker dat jullie het soms moeilijk hebben maar heb toch het gevoel dat jullie niet echt onder een organisatie vallen welke eisen kan stellen.

geert het peert

Bericht door geert het peert » wo 31 mar 2010 11:00

Big Dog schreef:
buffalomen schreef:ik denk dat dit het probleem is,dat er iets meer werk moet ingestoken worden.Iedereen wie wil zal wel in Brussel geraken.Als ge er niets wil voor doen dan blijft ge gewoon thuis.
Momenteel nog geen info inzake welke kant,vanaf ik het zeker weet staat het hier.Zou toch direkt om 1500 kaarten meer gaan,dus probleemke minder voor wie wil gaan.
Volgens Dirk Piens zouden ze door de goede contacten tussen cercle en GEnt willen proberen om het buffer vak op te doeken

vind ik ook weer geen goed idee
inderdaad we hebben geen slechte relatie met serkul , maar op zo`n dagen zijn er altijd mensen die wat teveel op hebben en moeilijkheden maken
blijkbaar mag de veiligheid voor 1 keer wijken - voor het geld natuurlijk - maar wie had anders gedacht met onze zwemmende $strateeg in de discussie ...
One family ? Mijn kloten !

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » wo 31 mar 2010 11:14

tis zo :lol: zo een slecht idee. Beeld u in dat het schoon weer is, iedereen is rond 2 uur al in Brussel, Buffalotown mega succes, veel mensen superscheef, dan begint de match. 1-0 Gent, 2-0 Gent, we tikken Cercle uit. Dan 85ste minuut 2-1 die uit de lucht komt vallen, laatste minuut onterechte penal Cercle, 2-2. Verlengingen en verliezen met 2-3. Volgens mij gaan we dan niet hand in hand met die van Cercle staan en samen liedjes zingen

potitten

Bericht door potitten » wo 31 mar 2010 11:30

Buffalo_Hool schreef:tis zo :lol: zo een slecht idee. Beeld u in dat het schoon weer is, iedereen is rond 2 uur al in Brussel, Buffalotown mega succes, veel mensen superscheef, dan begint de match. 1-0 Gent, 2-0 Gent, we tikken Cercle uit. Dan 85ste minuut 2-1 die uit de lucht komt vallen, laatste minuut onterechte penal Cercle, 2-2. Verlengingen en verliezen met 2-3. Volgens mij gaan we dan niet hand in hand met die van Cercle staan en samen liedjes zingen
Wat triestig is van degenen die dan ambras willen maken... Als je per se een vechtpartij wil, spreek dan ergens af buiten het stadion (al betwijfel ik dat er bij Cercle veel volk zal afkomen). Of beter nog: dat ze zich inschrijven bij nen boksclub.

Bij de vorige editie moest er ook een vader met zijne zoon op de verkeerde plaats passeren. No offence, maar dergelijke supporters aanvallen vind ik laag. Dat je onder 'zware' mannen een robbertje vecht, mij niet gelaten, maar laat iemand die zijn ploeg komt aanmoedigen met rust.

Felix1

Bericht door Felix1 » wo 31 mar 2010 11:50

Gewoon rugby-style. Iedereen door elkaar en u gedragen als volwassen mensen.

Bienespe

Bericht door Bienespe » wo 31 mar 2010 12:07

Felix1 schreef:Gewoon rugby-style. Iedereen door elkaar en u gedragen als volwassen mensen.
Rugby > voetbal. Vergelijking gaat niet op.

franske

Bericht door franske » wo 31 mar 2010 12:20

wa veur deij is da ier allemale? KLUUTENBOEL!

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » wo 31 mar 2010 12:22

Regeling zoals ze nu is, is eerlijk en veel beter dan vorige keer.
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » wo 31 mar 2010 12:32

kluutzaksken schreef:Regeling zoals ze nu is, is eerlijk en veel beter dan vorige keer.
OMFG mja dus gij vind dan alle supclubs moeten afgeschaft worden dan? :s
Blue White Army !!!

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » wo 31 mar 2010 12:35

Buffalo_V202 schreef:
kluutzaksken schreef:Regeling zoals ze nu is, is eerlijk en veel beter dan vorige keer.
Jup, dat zegt hij toch in zijn post? Waarom moet je het dan vragen? WEG MET SUPPORTERCLUBS!

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » wo 31 mar 2010 12:38

Buffalo_Hool schreef:
Buffalo_V202 schreef: OMFG mja dus gij vind dan alle supclubs moeten afgeschaft worden dan? :s
Jup, dat zegt hij toch in zijn post? Waarom moet je het dan vragen? WEG MET SUPPORTERCLUBS!
hahaha rofl kweetnie of de meesta da hier doorhebben maar zoals de meeste zaken nu lopen kunne we bijna beginne spreken van koppelverkoop en das volgens mij nog altij strafbaar ...
Blue White Army !!!

Turbostef

Bericht door Turbostef » wo 31 mar 2010 12:44

hmm, jammer genoeg voor je argumentatie is koppelverkoop sinds kort wettelijk toegelaten :D

potitten

Bericht door potitten » wo 31 mar 2010 12:46

Turbostef schreef:hmm, jammer genoeg voor je argumentatie is koppelverkoop sinds kort wettelijk toegelaten :D
Moest het niet toegelaten zijn, is er volgens mij nog geen sprake van koppelverkoop: er wordt geen enkel voordeel verbonden aan het kopen van een kaart. Je mag er een tweede kopen aan eenzelfde prijs... Denk niet dat dit als koppelverkoop aanzien kan worden.

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » wo 31 mar 2010 12:47

Turbostef schreef:hmm, jammer genoeg voor je argumentatie is koppelverkoop sinds kort wettelijk toegelaten :D
echt? :confused: mmmm wist ik niet bij deze excuses... :lol:
en toch vin ik het geen goede gang van zaken...
ken mensen die alle uitmatchen meegaan maar door ons kleine stadion geen abbo hebben in gent.... vraag me dan af of dat ook toeristen zijn ... :confused:
Blue White Army !!!

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » wo 31 mar 2010 12:47

en van koppelverkoop is er nu ook niet echt sprake. Niettemin: verdienstelijke poging!

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » wo 31 mar 2010 12:48

potitten schreef:
Moest het niet toegelaten zijn, is er volgens mij nog geen sprake van koppelverkoop: er wordt geen enkel voordeel verbonden aan het kopen van een kaart. Je mag er een tweede kopen aan eenzelfde prijs... Denk niet dat dit als koppelverkoop aanzien kan worden.
euh kbedoel wel he feit dat je nu abbo kan kopen voor tickets beker he das koppelverkoop louwa probeert zoveel mogelijk pay-offs abbo nog te verkopen das de koppelverkoop war ik het op had
Blue White Army !!!

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » wo 31 mar 2010 12:48

maarja genoeg gediscusieerd zekr veranderen gaat het toch niet en zijn veel verschillende meningen over :)
Blue White Army !!!

wattman

Bericht door wattman » wo 31 mar 2010 13:01

Ik blijf erbij voor volgende volgorde
1. de supporterclubs eerst (met of zonder abonnement) en met limiet van 300 kaarten per supporterclub (zijn ongeveer 4 bussen)
2. de abonnementen ( gelijk het welke)
3. vrije verkoop

ps bij de supporterclubs zitten ook zowiezo veel abonnementhouders waardoor aantal kaarten toeneemt voor 2 en 3

Kurtovic

Bericht door Kurtovic » wo 31 mar 2010 13:04

Staat hier wss wel al een paar keer eerder, maar heb geen tijd om alles te lezen: het is allicht wel geen probleem om, wanneer ik achter mijn kaart ga, ook de abootjes van een aantal kameraden mee te nemen om voor hen kaarten aan te schaffen? Voor ik hier vanalles naar mijne kop krijg: mijn welgemeende excuses voor de wss overbodige vraag.

potitten

Bericht door potitten » wo 31 mar 2010 13:05

wattman schreef:Ik blijf erbij voor volgende volgorde
1. de supporterclubs eerst (met of zonder abonnement) en met limiet van 300 kaarten per supporterclub (zijn ongeveer 4 bussen)
3. vrije verkoop

ps bij de supporterclubs zitten ook zowiezo veel abonnementhouders waardoor aantal kaarten toeneemt voor 2 en 3
Zet de limiet op het aantal leden dat ze hebben en dan mogen de supportersclubs voor mijn part voorrang hebben op abonnees. Anders 1 en 2 samen, of omwisselen. Die abonnees moeten dan ook maar geen kaart halen om hun supportersclub niet te benadelen, en sups die graag op eigen houtje gaan, hebben dan even veel voorrang.

nsi

Bericht door nsi » wo 31 mar 2010 13:08

3. vrije verkoop

Hier kan ik me ook in vinden, maar dan minder kaarten voor de clubs. Ik heb het zo niet voor van die cowboys die op 3 dagen tijd reeds een lijst van 400 sympathisanten bijeengesprokkeld hebben. We moeten realistisch blijven.

Door het aantal kaarten voor de clubs te beperken, forceer je ook dat de vaste leden eerder ingeschreven raken dan hun memes en pepes. Daarnaast heeft het overgrote deel van die vaste kliek ook een abonnement, zoals hier reeds gezegd. Minder volk in de rij aan het secretariaat. De blonde zal het graag horen!

Wat ik jammer vind is dat Louwagie zich wegsteekt achter de stelling dat er de vorige keer klachten waren van abonneehouders die zgz geen ticket konden bemachtigen.Yeah right. Dit in combinatie met de cowboys die de vorige keer +10 bussen inlegden, maken het standpunt van de club alleen maar sterker. Ik ben benieuwd wat er vanavond uit het onderonsje zal komen.
Laatst gewijzigd door nsi op wo 31 mar 2010 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

retlaw

Bericht door retlaw » wo 31 mar 2010 13:08

3. vrije verkoop

En waarom zouden de supportersclubs voorrang krijgen op de abonnees?

Als er toch zoveel abonnees bij de supportersclubs zitten waarom dan gewoon 1 & 2 niet omdraaien? Als al die abonnees die ook in een supportersclub zitten geen abo kopen tijdens de eerste voorrangsperiode en wachten tot hun clubs hun tickets kopen is er toch geen probleem?
Dan zijn we zeker dat abonnees de kans hebben gekregen om tickets te kopen en kunnen abonnees die dit wensen zowieso zeker samen zitten met de leden van hun club.

Feit is dat van die 300 kaarten voor een club er zeker meer dan de helft geen abo hebben, en daar wringt voor jullie het schoentje denk ik zo.

nsi

Bericht door nsi » wo 31 mar 2010 13:13

retlaw schreef:Als er toch zoveel abonnees bij de supportersclubs zitten waarom dan gewoon 1 & 2 niet omdraaien? Als al die abonnees die ook in een supportersclub zitten geen abo kopen tijdens de eerste voorrangsperiode en wachten tot hun clubs hun tickets kopen is er toch geen probleem?
Punt, maar ik weet niet of ik het risico zou willen lopen als abonnementhouder. OK, de kans is klein dat er na periode 1 te weining tickets zullen zijn, maar ze bestaat. Ze gaan het aantal per supclub sowieso moeten beperken. Wat ze aanvankelijk zouden doen, ware het niet dat het maximum nog naar beneden moet (van 5 bussen naar max 250 kaarten).

retlaw

Bericht door retlaw » wo 31 mar 2010 13:20

nsi schreef:
retlaw schreef:Als er toch zoveel abonnees bij de supportersclubs zitten waarom dan gewoon 1 & 2 niet omdraaien? Als al die abonnees die ook in een supportersclub zitten geen abo kopen tijdens de eerste voorrangsperiode en wachten tot hun clubs hun tickets kopen is er toch geen probleem?
Punt, maar ik weet niet of ik het risico zou willen lopen als abonnementhouder. OK, de kans is klein dat er na periode 1 te weining tickets zullen zijn, maar ze bestaat. Ze gaan het aantal per supclub sowieso moeten beperken. Wat ze aanvankelijk zouden doen, ware het niet dat het maximum nog naar beneden moet (van 5 bussen naar max 250 kaarten).
Das nog teveel jong. Met 25 clubs zijn dan 6250 kaarten!

nsi

Bericht door nsi » wo 31 mar 2010 13:22

Als ik me niet vergis zijn er 20 officiele clubs. Ik had het beter anders gezegd: max 5000 kaarten voor de clubs. Lijkt mij ideaal.

retlaw

Bericht door retlaw » wo 31 mar 2010 13:28

nsi schreef:Als ik me niet vergis zijn er 20 officiele clubs. Ik had het beter anders gezegd: max 5000 kaarten voor de clubs. Lijkt mij ideaal.
Kan zijn. Dacht ooit eens die 25 gehoord te hebben maar kan me vergissen.

Dan zou er in principe idd geen probleem zijn. Tenzij natuurlijk enkele snoodaards die reeds via hun club kaarten hebben nog eens met hun abo kaarten in voorrang gaan kopen, al dan niet met het oog op de doorverkoop (en die zullen er zeker zijn)

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » wo 31 mar 2010 13:32

Buffalo_V202 schreef:
Ja, dat is nu eenmaal perfect wat ik bedoel met mijn post.

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » wo 31 mar 2010 13:36

Kurtovic schreef:Staat hier wss wel al een paar keer eerder, maar heb geen tijd om alles te lezen: het is allicht wel geen probleem om, wanneer ik achter mijn kaart ga, ook de abootjes van een aantal kameraden mee te nemen om voor hen kaarten aan te schaffen? Voor ik hier vanalles naar mijne kop krijg: mijn welgemeende excuses voor de wss overbodige vraag.
Vergeet hun identiteitskaarten dan niet :)

Gesloten