Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
the mailman

Bericht door the mailman » do 01 apr 2010 18:40

buffaloripopolos schreef:
Alexandre schreef:Ripo is dus nog steeds niet tevreden
Ja, tzal nog niet.
Met een gewoon abonnement kan ik niet mee met een supporterbus. (via hun nieuw systeem).

Gelijk dat svenne aantoont...

Dus supporterclubs moeten 2000 POabonnementen die kunnen worden gekoppeld aan het gewone abonnement vinden. Dat is toch onnozel als ge maar 6000PO abonnementen hebt verkocht? Dat is 1/3.
Volgens de vergadering van gisteren is 1 van de 2 abo's voldoende, dus met reguliere competitieabo's kunnen supportersclubs kaarten reserveren. Zo heb ik het vernomen van iemand die aanwezig was.

sony
Contacteer:

Bericht door sony » do 01 apr 2010 18:44

wanneer komt het op de site, wanneer je de tickets kunnen afhalen en hoeveel het zou kosten en zo verder ..

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 01 apr 2010 19:01

Indien het echt waar is dat 1 van beide abo's voldoende is dan veranderd de zaak natuurlijk....ik heb de vraag gesteld aan de supportersfederatie en verwacht antwoord morgen.
Ik denk nog steeds dat enkel de abohouder voor zowel de reguliere competitie als de PO kan reserveren via een erkende supportersclub.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 01 apr 2010 19:40

Heb het antwoord al gekregen...1 van beide abo's is dus voldoende . :clap:
We zaten aan abo's die voor zowel reguliere competitie als PO gelden aan 80 stuks...
Nu het slechts het één of het ander hoeft te zijn hebben we gemakkelijk 120-130 abohouder op de bus...dat maal 2 is in principe 250 kaarten terwijl we er 216 nodig hebben. :)
Dit vergemakkelijkt de zaak in ieder geval,iedereen bij ons op de lijst kan dus een kaart reserveren en niemand hoeft dus zelf achter kaarten te gaan. :clap:

kenneth_v_c
Contacteer:

Bericht door kenneth_v_c » do 01 apr 2010 19:40

Maltezerleeuwtje schreef:Indien het echt waar is dat 1 van beide abo's voldoende is dan veranderd de zaak natuurlijk....ik heb de vraag gesteld aan de supportersfederatie en verwacht antwoord morgen.
Ik denk nog steeds dat enkel de abohouder voor zowel de reguliere competitie als de PO kan reserveren via een erkende supportersclub.
heb mail had van de federatie
bij de clubs kan je je kaarten bestellen met 1 van de 2, dit hebben ze kunnen regelen met louwagie dat supporters die 1 abo hebben en met een supportersclub meerijden ook voorrang hebben

kenneth_v_c
Contacteer:

Bericht door kenneth_v_c » do 01 apr 2010 19:41

Maltezerleeuwtje schreef:Heb het antwoord al gekregen...1 van beide abo's is dus voldoende . :clap:
We zaten aan abo's die voor zowel reguliere competitie als PO gelden aan 80 stuks...
Nu het slechts het één of het ander hoeft te zijn hebben we gemakkelijk 120-130 abohouder op de bus...dat maal 2 is in principe 250 kaarten terwijl we er 216 nodig hebben. :)
Dit vergemakkelijkt de zaak in ieder geval,iedereen bij ons op de lijst kan dus een kaart reserveren en niemand hoeft dus zelf achter kaarten te gaan. :clap:
indien kaarten over, mail de federatie, er zijn veel clubs die te weinig abo's hebben voor het aantal personen, waaronder wij (hebben nu een 60-tal abo's)

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 01 apr 2010 19:51

Ik verschiet er eerlijk gezegd van dat jullie zo weinig abohouders op de bus hebben...je bent al de 2de die het vraagt voor extra abo's.
Van abohouders die zowel competitie als PO hebben zaten we aan 80 stuks...nu het gelijk eender wat mag zijn zitten we dus als ik rap tel aan een stuk of 110,morgen zal ik wel het exacte aantal weten.
1 ding is zeker wij zijn volledig ingedekt met iedereen die op onze lijst staat.Vele mensen zullen tevreden zijn.
Iedereen kan mee,iedereen zit samen zowel op de bus als in het stadion,niemand hoeft aan te schuiven voor kaarten,... :)

kenneth_v_c
Contacteer:

Bericht door kenneth_v_c » do 01 apr 2010 19:59

zijn met 200 man, en hebben 60-tal abo's, dus 120 kaarten (+ die extra) komen we nog 55 kaarten te kort
op de bus voor competitie rijden we met 2 clubs, nu hebben we 6 bussen samen
de vraag voor clubs die abo's over hebben komt van de federatie zelf, zodat ze alle clubs samen kunnen helpen

Buffalo_Filip

Bericht door Buffalo_Filip » do 01 apr 2010 20:14

Maltezerleeuwtje schreef:Heb het antwoord al gekregen...1 van beide abo's is dus voldoende . :clap:
Perfect :D . Met deze regeling kan ik leven ^^

buffalo-david

Bericht door buffalo-david » do 01 apr 2010 20:27

iemand op het forum van het bestuur van supporters club 'melac' ?

the mailman

Bericht door the mailman » do 01 apr 2010 20:36

Maltezerleeuwtje schreef:Ik verschiet er eerlijk gezegd van dat jullie zo weinig abohouders op de bus hebben...je bent al de 2de die het vraagt voor extra abo's.
Van abohouders die zowel competitie als PO hebben zaten we aan 80 stuks...nu het gelijk eender wat mag zijn zitten we dus als ik rap tel aan een stuk of 110,morgen zal ik wel het exacte aantal weten.
1 ding is zeker wij zijn volledig ingedekt met iedereen die op onze lijst staat.Vele mensen zullen tevreden zijn.
Iedereen kan mee,iedereen zit samen zowel op de bus als in het stadion,niemand hoeft aan te schuiven voor kaarten,... :)
In Gavere hetzelfde probleem, abo's tekort. Bijna niemand die de uitwedstrijden doet heeft een abo. Zelf begrijp ik dit ook niet maar het is zo.

wattman

Bericht door wattman » do 01 apr 2010 21:48

the mailman schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Ik verschiet er eerlijk gezegd van dat jullie zo weinig abohouders op de bus hebben...je bent al de 2de die het vraagt voor extra abo's.
In Gavere hetzelfde probleem, abo's tekort. Bijna niemand die de uitwedstrijden doet heeft een abo. Zelf begrijp ik dit ook niet maar het is zo.
Wel ik begrijp dat wel.Ben zelf van Gavere ( en al paar keer meegeweest met die bus) , alhoewel ik dichtbij Waregem woon nu.
Wel de e sfeer op de bus is super (zoals op de meeste) en ook de sfeer op verplaatsing is meestal veel beter of thuis.
Ik heb het al eens gezegd, er zijn veel mensen die bijna alle matchen meegaan op verplaatsing ipv thuis.

Maar los van dit alles , ik heb had een mening over de kaartenverdeling De regeling nu komt toch dichtbij mijn voorstel. Gezond verstand moet zegevieren.

Go for the CUP

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 02 apr 2010 5:46

Is op 1000 kaarten na exact mijn 2e voorstel van maandag op de vergadering...

Lopez 78

Bericht door Lopez 78 » vr 02 apr 2010 6:57

Knap werk van de Supportersfederatie en alle anderen die zich ermee beziggehouden hebben !

Nu geef ik (en vele anderen met mij) gewoon mijn competitie abo aan degene die de bus inlegt, en alles wordt in orde gebracht.

ZO moet dat zijn !
Idem als 2 jaar geleden dus.
Cesar Arzo Amposta = baas

Statler

Bericht door Statler » vr 02 apr 2010 14:30

Iets dat mij nog niet duidelijk is:
Ik heb een competitie en een Play ff abonnement. Wordt dit als één abonnement beschouwd of als twee abonnementen. Maw/ kan ik dinsdag om twee kaarten gaan en woensdag nog eens?

Wees gerust, ik ga dat niet doen. ;)

nsi

Bericht door nsi » vr 02 apr 2010 14:36

wishfull thinking :D Uw CUS nummer is op beide hetzelfde en dat wordt ook in rekening gebracht. Eigenlijk is het dus 1 abo per CUS nummer en voorrang voor diegene met 2 RES nummers.

SPEEDY1

Bericht door SPEEDY1 » vr 02 apr 2010 15:06

volgens het plan van het Koning Boudewijnstadion kunnen er in tribune 3 en 4 24000 plaatsen, waarom krijgen we er dan maar 19800?

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » vr 02 apr 2010 15:07

SPEEDY1 schreef:volgens het plan van het Koning Boudewijnstadion kunnen er in tribune 3 en 4 24000 plaatsen, waarom krijgen we er dan maar 19800?

4200 tickets voor de sups van de vrouwen finale

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 02 apr 2010 15:52

Ik wil hier de 2 volgende zaken kwijt...
1)ik word overstelpt met vragen voor de eventuele abo's die we teveel zouden hebben.
Laat het duidelijk zijn,die abo's gaan in de eerste plaats naar andere erkende supsclubs.
2)andere vraag die ik meermaals krijg is of ik tickets voor personen kan reserveren(met of via abo welteverstaan) maar die dan niet meerijden met onze bus...ze regelen eigen vervoer nl. auto,trein,eigen bus.
Jullie moeten nu ook ergens een beetje redelijk blijven hé...wijzelf rijden met 216 man naar Brussel maar ik heb geen zin om 400-500 kaarten te reserveren...er waren reeds een 10-tal personen die me opbelden en het me vroegen.Ik heb wel wat anders te doen hoor dan al die Cus en Res codes te noteren.Ben al heel de week in de weer om alles te regelen en heb een klein beetje stress toch wel.
Laatst gewijzigd door Maltezerleeuwtje op vr 02 apr 2010 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 02 apr 2010 15:53

Gent krijgt 21000 kaarten...

Ypsilon

Bericht door Ypsilon » vr 02 apr 2010 19:42

Maltezerleeuwtje schreef:Ik wil hier de 2 volgende zaken kwijt...
1)ik word overstelpt met vragen voor de eventuele abo's die we teveel zouden hebben.
Laat het duidelijk zijn,die abo's gaan in de eerste plaats naar andere erkende supsclubs.
2)andere vraag die ik meermaals krijg is of ik tickets voor personen kan reserveren(met of via abo welteverstaan) maar die dan niet meerijden met onze bus...ze regelen eigen vervoer nl. auto,trein,eigen bus.
Jullie moeten nu ook ergens een beetje redelijk blijven hé...wijzelf rijden met 216 man naar Brussel maar ik heb geen zin om 400-500 kaarten te reserveren...er waren reeds een 10-tal personen die me opbelden en het me vroegen.Ik heb wel wat anders te doen hoor dan al die Cus en Res codes te noteren.Ben al heel de week in de weer om alles te regelen en heb een klein beetje stress toch wel.
Maltezer (Winnetous), jullie doen fantastisch werk met jullie team! Ben blij dat we nu al safe zitten... zonder de minste moeite van ons! Anderen... neem er een voorbeeld aan! :clap:

geert het peert

Bericht door geert het peert » vr 02 apr 2010 19:50

zoals de verkoop nu is georganiseerd kan ik er mee leven , als je een abo hebt kan je sowieso aan een kaart raken en tenslotte moet je er ook iets voor over hebben
alleen , waarom er van in den beginne er opnieuw zo een potjevan maken terwijl alles zoveel simpeler kan mits enig overleg ...
One family ? Mijn kloten !

fnieto2

Bericht door fnieto2 » do 08 apr 2010 16:46

Ik heb nog 3 kaarten voor Vak E in tribune 3 (50 euro /stuk) Had ze gekocht voor 3 "collega's" maar ze hebben mij ermee laten zitten. Als ik daarmee echte buffalo's een plezier kan doen? Ik wil gewoon mijn geld terug. Dus geen extra kosten! Gewoon 50 euro per ticket. Indien interesse?....contact opnemen.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 08 apr 2010 17:28

Maltezerleeuwtje schreef:Gent krijgt 21000 kaarten...
Dus die 'bufferzone' is nu definitief voor Gent-fans???
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

ruiz4ever
Contacteer:

Bericht door ruiz4ever » do 08 apr 2010 17:43

Louwa is god.
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.

Gesloten