Tickets te veel.
Tickets te veel.
Ik heb voor 3 collega's extra kaarten gekocht voor Tribune 3 Vak E. 50 Euro/stuk. Goede plaatsen dus...probleem is dat ze mij ermee hebben laten zitten. Indien er interesse is kan je contact opnemen. ik zou graag gewoon mijn geld terug hebben daarom vraag ik dus niets extra.
Ik ben nog op zoek naar 8 tickets voor de finale (Tribune 4) bij voorkeur. Is gelijk waar ergens maar liefst allemaal samen. Het is voor familie van mij. Bus is al geregeld, enkel nog tickets.
Indien iemand kan helpen, graag pb'tje! Thanks!
Indien iemand kan helpen, graag pb'tje! Thanks!
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Ik heb al tickets, het is voor iemand die in Italie woont, die al zijn vlucht heeft geboekt naar Belgie voor de finale te kunnen bekijken, en die liefst wel tickets zou hebben.! Er zijn nog mensen die in het middelbaar onderwijs zitten en naar school moeten, de dagen van vrije verkoop!Het Oog schreef:Ga maar gaan aanschuiven tijdens de vrije verkoop, zoals iedereen
Banlieue Gantoise.
da wil ik dus vermijden voor mijn familie. Ik heb al de tickets al die ik nodig heb voor mezelf en vrienden btw...Het Oog schreef:Ga maar gaan aanschuiven tijdens de vrije verkoop, zoals iedereen

8 tickets dus graag zonder bus... pb plz!

Mocht er iemand nog ergens aan 3 of 4 tickets (liefst achter de goal) kunnen geraken, please let me know!
Ik stel er mijn hoop niet al te veel op dat dit iets gaat opleveren, en het zal dus hoogstwaarschijnlijk rijtje schuiven worden van in de vroege uurtjes
bij de vrije verkoop.
Het zou echter wel iets beter zijn voor mijn gemoedsrust mocht ik daarvóór nog tickets vinden.
Pb of 0486/62.13.73
Ik stel er mijn hoop niet al te veel op dat dit iets gaat opleveren, en het zal dus hoogstwaarschijnlijk rijtje schuiven worden van in de vroege uurtjes
bij de vrije verkoop.
Het zou echter wel iets beter zijn voor mijn gemoedsrust mocht ik daarvóór nog tickets vinden.
Pb of 0486/62.13.73
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
- BRUSSELSbuffalo
Maar gaste, panikeer eens niet zo, ZOOOO'n vaart zal 't nu ook niet lopen, uiteindelijk is de verkoop deze keer veel beter georganiseerd. Ik ben er zeker van als de vrije verkoop begint dat er nog genoeg tickets over zullen zijn...El Belga schreef:Mocht er iemand nog ergens aan 3 of 4 tickets (liefst achter de goal) kunnen geraken, please let me know!
bij de vrije verkoop.
Pb of 0486/62.13.73
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
go for T4 vak FTommy21 schreef:Wij hebben met onze bus 5 tickets te kort, we gaan woensdag in fase 2 om onze tickets. Iemand die kan helpen? De tickets zijn btw bestemd voor 5 niet onknappe damesDus vrijgezellen met nog een ticket over, this is your chance

Kheb nog ticketje over.Tommy21 schreef:Wij hebben met onze bus 5 tickets te kort, we gaan woensdag in fase 2 om onze tickets. Iemand die kan helpen? De tickets zijn btw bestemd voor 5 niet onknappe damesDus vrijgezellen met nog een ticket over, this is your chance
waar moet ik mij inschrijven

enne, het belangrijkste voor mij is dat ze wa bollen hangen hebben. Voor de rest doe ik nie echt moeilijk

-
Ge kon er na de match tegen bruhhe in de falstaff 2 van bewonderenRebeltje schreef:Kheb nog ticketje over.Tommy21 schreef:Wij hebben met onze bus 5 tickets te kort, we gaan woensdag in fase 2 om onze tickets. Iemand die kan helpen? De tickets zijn btw bestemd voor 5 niet onknappe damesDus vrijgezellen met nog een ticket over, this is your chance
waar moet ik mij inschrijven![]()
enne, het belangrijkste voor mij is dat ze wa bollen hangen hebben. Voor de rest doe ik nie echt moeilijk

En met 1 ticket komen we nie toe, ge neemt ze ofwel allemaal ofwel geen enkele

lol toch ne fijngevoelige mens diene Rebeltje ..Rebeltje schreef:Kheb nog ticketje over.Tommy21 schreef:Wij hebben met onze bus 5 tickets te kort, we gaan woensdag in fase 2 om onze tickets. Iemand die kan helpen? De tickets zijn btw bestemd voor 5 niet onknappe damesDus vrijgezellen met nog een ticket over, this is your chance
waar moet ik mij inschrijven![]()

https://www.SOSonsGantoise.be #GelukDwingJeAf #COBW
Heeft iemand nog 2 kaarten te koop!!!!!!
Situatie is als volgt dit jaar geen abonnement genomen wegens de geboorte van mijn dochtertje. Tevens hebben we ook nog een zoontje van 2 jaar, en aangezien ik van Limburg ben (Houthalen) was de afstand te groot om elke keer te gaan kijken. Temeer ook omdat mijn vrouw altijd meegaat en nu niet meer kon wegens de kinderen... Gevolg ik heb enkele wedstrijden live gezien en de rest via tv....
Probleem is nu dat ik geen kaarten kan gaan kopen temeer omdat ze bijna allemaal de deur uit zijn, en diegene die morgen nog te koop zijn, gaan zeker ook al héél snel weg zijn...
Moest er nu iemand zijn die nog 2 kaarten heeft en deze te koop aanbiedt graag een seintje...
Bedankt
Situatie is als volgt dit jaar geen abonnement genomen wegens de geboorte van mijn dochtertje. Tevens hebben we ook nog een zoontje van 2 jaar, en aangezien ik van Limburg ben (Houthalen) was de afstand te groot om elke keer te gaan kijken. Temeer ook omdat mijn vrouw altijd meegaat en nu niet meer kon wegens de kinderen... Gevolg ik heb enkele wedstrijden live gezien en de rest via tv....
Probleem is nu dat ik geen kaarten kan gaan kopen temeer omdat ze bijna allemaal de deur uit zijn, en diegene die morgen nog te koop zijn, gaan zeker ook al héél snel weg zijn...
Moest er nu iemand zijn die nog 2 kaarten heeft en deze te koop aanbiedt graag een seintje...
Bedankt