Feest na de finale - Overpoort of Ottenstadion

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Waar ga je naartoe na de finale?

Rechtstreeks naar de Overpoort
86
38%
Naar het Ottenstadion en dan naar huis
30
13%
Efkes langs het Ottenstadion passeren op weg naar de Overpoort
66
29%
Liever een feest op zondagmiddag en rechtstreeks naar het Overpoort
24
11%
Ik ga niet uit, ook niet na de finale
19
8%

Totaal aantal stemmen: 225

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » vr 16 apr 2010 17:43

Hoe dom om niet iets deftigs te organiseren.
Zijn ze dit dan al vergeten?
http://www.youtube.com/watch?v=bHR3tAULExU

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » vr 16 apr 2010 17:45

bij winst zal het er zowiezo een drukte van jewelste zijn.
beseffen die mannen (bestuur en stad gent) dat nu niet of willen ze het niet beseffen...

MAC65

Bericht door MAC65 » vr 16 apr 2010 17:54

Stijn De Meyer schreef:
floor schreef:'Feesten in het Ottenstadion', waar halen ze het? Dat is toch een debiel idee...
Ten midden van een rustige woonwijk? En waar gaan ze het volk verzamelen? Op de grasmat of zo? Gaan we het veld in juni opnieuw herleggen of zo?
Het volk zal op de grasmat toegelaten worden alsook in de tribunes, groot scherm en podium komen voor T4.
Het terrein wordt inderdaad herzaaid omdat de gras rollen die nu gebruikt werden het water niet laten doordringen tot bij de drainage.
Interesseert mij niet beste vriend, Ik had, net als na de laatste bekerfinale enkele twijfelaars kunnen overhalen om naar ons Gantoise te komen kijken, maar nu heerst de kortzichtigheid van ons bestuur. :mad: Als deze mensen binnen afzienbare tijd dan voor Clubtjen, RSCA, Standard of andere clubs zullen supporteren, dan zal men hier weer verontwaardigd zijn, zal men ze weer voor successo's uitschelden.. Een beetje aux serieux zijn hé...Ofwel blijven we bij onze simpele 10 à 11000 toeschouwers per match, ofwel trachten we toekomstige supporters aan onze club te binden, wat is het?

Stijn De Meyer
Contacteer:

Bericht door Stijn De Meyer » vr 16 apr 2010 18:24

Het interesseert uw mede forum gebruikers mss wel????
Zoals half Gent weet is het niet het bestuur die vragende partij is voor een feest in het stadion maar wel politie en stadsbestuur...
MAC65 schreef:
Stijn De Meyer schreef: Het volk zal op de grasmat toegelaten worden alsook in de tribunes, groot scherm en podium komen voor T4.
Het terrein wordt inderdaad herzaaid omdat de gras rollen die nu gebruikt werden het water niet laten doordringen tot bij de drainage.
Interesseert mij niet beste vriend, Ik had, net als na de laatste bekerfinale enkele twijfelaars kunnen overhalen om naar ons Gantoise te komen kijken, maar nu heerst de kortzichtigheid van ons bestuur. :mad: Als deze mensen binnen afzienbare tijd dan voor Clubtjen, RSCA, Standard of andere clubs zullen supporteren, dan zal men hier weer verontwaardigd zijn, zal men ze weer voor successo's uitschelden.. Een beetje aux serieux zijn hé...Ofwel blijven we bij onze simpele 10 à 11000 toeschouwers per match, ofwel trachten we toekomstige supporters aan onze club te binden, wat is het?

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » vr 16 apr 2010 18:59

Stijn De Meyer schreef:Het interesseert uw mede forum gebruikers mss wel????
Zoals half Gent weet is het niet het bestuur die vragende partij is voor een feest in het stadion maar wel politie en stadsbestuur...
MAC65 schreef:Interesseert mij niet beste vriend, Ik had, net als na de laatste bekerfinale enkele twijfelaars kunnen overhalen om naar ons Gantoise te komen kijken, maar nu heerst de kortzichtigheid van ons bestuur. :mad: Als deze mensen binnen afzienbare tijd dan voor Clubtjen, RSCA, Standard of andere clubs zullen supporteren, dan zal men hier weer verontwaardigd zijn, zal men ze weer voor successo's uitschelden.. Een beetje aux serieux zijn hé...Ofwel blijven we bij onze simpele 10 à 11000 toeschouwers per match, ofwel trachten we toekomstige supporters aan onze club te binden, wat is het?
dan verwacht je toch dat een stad die de gentse feesten al jaren organiseert, die de city parade twee keer gehad heeft, toch enige ervaring heeft opgebouwd... niet dus.

retlaw

Bericht door retlaw » vr 16 apr 2010 20:55

MAC65 schreef:
Stijn De Meyer schreef: Het volk zal op de grasmat toegelaten worden alsook in de tribunes, groot scherm en podium komen voor T4.
Geloof jij nu echt dat dit de beslissing van de club is?
En wat een reactie trouwens :roll:, uwen uitleg slaat om te beginnen al op niets en de manier waarop ge t verwoord komt eerlijkgezegd ook maar boertig over...

Waldorf

Bericht door Waldorf » vr 16 apr 2010 21:17

Heel slim om ook maar te overwegen om een feestje te geven in het Ottenstadion... In die buurt is dat toch sowieso al miserie met nachtlawaai. Denken ze dat iedereen daar stilletjes gaat aankomen en vertrekken, ofzo.

Ik ga naar Gent-city... Er zal daar volk genoeg zijn om te feesten (no matter what...). Als ze dan de zondagmiddag een feestje willen geven op Sint-Pietersplein zal ik dat ook proberen halen :D.

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » vr 16 apr 2010 21:24

Waldorf schreef:Heel slim om ook maar te overwegen om een feestje te geven in het Ottenstadion... In die buurt is dat toch sowieso al miserie met nachtlawaai. Denken ze dat iedereen daar stilletjes gaat aankomen en vertrekken, ofzo.

Ik ga naar Gent-city... Er zal daar volk genoeg zijn om te feesten (no matter what...). Als ze dan de zondagmiddag een feestje willen geven op Sint-Pietersplein zal ik dat ook proberen halen :D.
op uw terugweg huiswaarts :p

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » za 17 apr 2010 6:21

Waldorf schreef:Heel slim om ook maar te overwegen om een feestje te geven in het Ottenstadion... In die buurt is dat toch sowieso al miserie met nachtlawaai. Denken ze dat iedereen daar stilletjes gaat aankomen en vertrekken, ofzo.

Dus ontbijt op het st pietersplein ?? :D
Tjapt tem !

tempel

Bericht door tempel » za 17 apr 2010 8:05

waarom die debielen die ons naar den ot doorverwijzen en niet aan gedacht hebben om het in t' kuipke te organiseren ??????? :confused:
daar kan ook veel volk naar groot scherm kijken en is nie ver van de overpoort voor na de match

Felix1

Bericht door Felix1 » za 17 apr 2010 8:13

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=9000

Dat hadden ze nu toch wel kunnen verwachten bij de club en het stadsbestuur.

B72

Bericht door B72 » za 17 apr 2010 8:22

tempel schreef:waarom die debielen die ons naar den ot doorverwijzen en niet aan gedacht hebben om het in t' kuipke te organiseren ??????? :confused:
daar kan ook veel volk naar groot scherm kijken en is nie ver van de overpoort voor na de match
Al aan gedacht dat daar nog veel meer mensen rond wonen ? Het Kuipke is een even debiele oplossing. Er zijn jarenlang problemen geweest tussen het Kuipke en de buurt door technofuiven vroeger. Flanders Expo, zelfde verhaal. Het is gewoon die muziek die altijd veel te luid staat, die bassen dringen overal door omdat die plaatsen daar niet voor geschikt zijn.

Feestje in de Overpoort voor diegenen die het persé willen en de volgende dag huldiging overdag voor iedereen.

Valt mij toch op dat het altijd de niet-Gentenaars zijn die het meeste kritiek hebben. Als je hier woont en belastingen betaalt heb je recht van spreken, anders ga je maar in je dorp klagen.

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 17 apr 2010 9:13

Oilsjtevelde schreef:Over die rustige sfeermuziek: als we de beker winnen, hebben we dan muziek nodig om een feestje te bouwen?
tuurlijk waar

verdedig nog wat uw onbekwame schepen decaluwé

iedereen gaat toch naar de overpoort

laat iedereen gewoon feesten in 't stad en er zal niets gebeuren

burto12

Bericht door burto12 » za 17 apr 2010 10:21

BuffaloBen schreef:Hoe dom om niet iets deftigs te organiseren.
Zijn ze dit dan al vergeten?
http://www.youtube.com/watch?v=bHR3tAULExU
ze willen het gewoon nog eens herbeleven :evil:
wij gaan naar de overpoort en doen door tot de zondagavond(al kruipend tegen dan :p) maandag is de congé al geregeld :D

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » za 17 apr 2010 11:12

DE Gentenaars die niet naar voetbal gaan of al in bed liggen moeten voor één keer het lawijt door de vingers zien ....
Tjapt tem !

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » za 17 apr 2010 11:22

bifi2000 schreef:DE Gentenaars die niet naar voetbal gaan of al in bed liggen moeten voor één keer het lawijt door de vingers zien ....
Idd, 't is toch maar eens om de 26 jaar :p
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

tomehsal

Bericht door tomehsal » za 17 apr 2010 11:24

Massaal reageren op schepen.decaluwe@gent.be

Wat een incompetente schepen!

Felix1

Bericht door Felix1 » za 17 apr 2010 11:46

Wat is eigenlijk het probleem? Het is niet omdat de club een feest in het stadion organiseert, dat je daarom verplicht naar daar moet. Wil je naar de Overpoort, ga dan naar de Overpoort, je zal er niet alleen zijn. Het zijn de supporters die het feest maken, niet het club- of stadsbestuur.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 17 apr 2010 11:49

de spelers ff op podium zien is toch wel leuk :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » za 17 apr 2010 12:51

Proud Since 1898 schreef: iedereen gaat toch naar de overpoort

laat iedereen gewoon feesten in 't stad en er zal niets gebeuren
Ik deel uw mening.
KAA Gent Foundation: de verbindende kracht van KAA Gent

buffalomen

Bericht door buffalomen » zo 18 apr 2010 7:47

niet slim om het in ons stadion te doen
want een deel zal rechtstreeks naar de overpoort gaan en het grote gedeelte zal eerst vieren in den OT en dan al toeterend naar de overpoort rijden,niet goed nagedacht hé stad
beter ene keer het kwaad :lol: laten geschieden door alles op sint pietersplein dan een massa van de ene naar de ander lokatie te laten rijden ;)

Waldorf

Bericht door Waldorf » zo 18 apr 2010 8:15

Ik wil een feestje in de Vooruit! :D

The mindless

Bericht door The mindless » zo 18 apr 2010 9:41

Gewoon op het Sint-Pietersplein houden, last ga je toch overal hebben als het zo laat is, tenzij je het in één of andere hangar doet in de gentse haven :roll:
Enfin, moest het zijn dat ze toch den beker winnen dan ga ik nr de overpoort.
Is het kuipke geen optie? Ook niet ver van de overpoort en 't centrum.

LB

Bericht door LB » zo 18 apr 2010 9:43

buffalomen schreef:niet slim om het in ons stadion te doen
want een deel zal rechtstreeks naar de overpoort gaan en het grote gedeelte zal eerst vieren in den OT en dan al toeterend naar de overpoort rijden,niet goed nagedacht hé stad
beter ene keer het kwaad :lol: laten geschieden door alles op sint pietersplein dan een massa van de ene naar de ander lokatie te laten rijden ;)
Nu ben je toch voor één keer niet echt goed geïnformeerd. De Stad staat klaar om feestje op Sint-Pietersplein en Overpoortstraat te laten doorgaan. Zij hebben geen enkele reden om de overlast naar Gentbrugge te verhuizen. Ook de supporters willen naar Sint-Pietersplein en Overpoort, dus daar zal toch gefeest worden. Enkel AA Gent ( en dus Louwagie) wil feestje in Ottenstadion. Zijn er nog andere redenen dan om er geld aan te verdienen? Ik zie er geen.

top68

Bericht door top68 » zo 18 apr 2010 9:59

Dat is niet juist, het is de stad zelf die wil dat het in het Ottenstadion plaats vindt.
Allez Gantwoaze!

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 18 apr 2010 11:02

zo ver ik LB beetje ken zal hij hier wel beter in geïnformeerd zijn :D

top68

Bericht door top68 » zo 18 apr 2010 13:21

Zo stond het in de krant. (HN/DG)
Allez Gantwoaze!

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 18 apr 2010 13:25

dan zeker :D

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » zo 18 apr 2010 14:09

LB schreef:
buffalomen schreef:niet slim om het in ons stadion te doen
Nu ben je toch voor één keer niet echt goed geïnformeerd. De Stad staat klaar om feestje op Sint-Pietersplein en Overpoortstraat te laten doorgaan. Zij hebben geen enkele reden om de overlast naar Gentbrugge te verhuizen. Ook de supporters willen naar Sint-Pietersplein en Overpoort, dus daar zal toch gefeest worden. Enkel AA Gent ( en dus Louwagie) wil feestje in Ottenstadion. Zijn er nog andere redenen dan om er geld aan te verdienen? Ik zie er geen.
Een goed camerasysteem? :D Sommige hun carrière hangt af van PV'kes opmaken hé.

Tommy21

Bericht door Tommy21 » ma 19 apr 2010 12:26

al dienne tralala, als Gent de finale wint dan viert gans Gent dit toch wel zeker? Dat dit boerkes hier in Gent dan willen slapen das ulder probleem! Dat ze dan naar ulder stad gaan, tzal daar heel stillekes zijn :lol:

In den OT das zOT! Zoals hier al eerder gezegd, vanaf de spelers op het podium geweest zijn en ze terug rustige sfeer muziek opzetten vertrekt iedereen met vreeeeed veel lawijt toch naar de overpoort. Daar moet ge echt nie voor gestudeerd hebben om dat te weten.

Onze bus zet ons zelf rechtstreeks af in de overpoort, dus geen dronken chauffeurs bij ons!

Als de spelers de finale winnen, zullen ze ook feest willen vieren met de supporters. Als wij niet naar den Ot gaan (boycot!!) dan zullen ze niet anders kunnen dan naar st-pieters plein te komen ;)

Tis inderdaad geen slecht idee (Sven?) om de cafe uitbaters in de overpoort al eens op de hoogte te brengen dat wanneer zij nen toog buiten zetten en muziek voorzien zoals op zomernacht (ale als dat nu nog zo is, is al nen tijd geleden bij mij..kben ook zo jong nie meer :p) dat ze goe uldere boterham zullen verdienen.

Tis misschien een goed idee om al de supportersclubs het voorstel te doen om hun bus in het terug keren richting overpoort te laten rijden en in 2de instantie pas naar hun oorspronkelijke bestemming.

Gesloten