Feest na de finale - Overpoort of Ottenstadion
- Maltezerleeuwtje
De vorige van 2 jaar geleden waren idd veel mooier,trouwens het is Cercle - AA Gent ipv AA Gent - Cercle zoals er op de affiche staat...desalniettemin ga ik er toch ene voor mijn venster hangen samen met de affiche van onze "pre beker party" die zal doorgaan smiddags in café De Matroos op 15 Mei. 

*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
'k Weet niet waar jij kijkt, maar op die pdf file van kaagent.be is dat een haarscherpe foto hoor?RigOh! schreef:zelf de kwaliteit van de foto is slecht.. precies ne gsm-foto die 10x vergroot isruiz4ever schreef:Ik vind ze mooi.
Geen slechte affiche, maar behoorlijk saai voor wat een feest moet worden. Achja, 'light-feest'.
ge hebt gelijk, kheb het nog eens geopend en ik zag dat mijne acrobat niet op 100% stond, maar op 94,8% ofzo, vandaar dat het slechte kwaliteit was..Brechtje schreef:'k Weet niet waar jij kijkt, maar op die pdf file van kaagent.be is dat een haarscherpe foto hoor?RigOh! schreef: zelf de kwaliteit van de foto is slecht.. precies ne gsm-foto die 10x vergroot is
Geen slechte affiche, maar behoorlijk saai voor wat een feest moet worden. Achja, 'light-feest'.
maar dan nog.. dit is meer een affiche voor de ploegvoorstelling ofzo...
- Oilsjtevelde
Hoe dan ook, de affiche is ten laatste maandag in gedrukte versie beschikbaar in de Stadswinkel (AC Zuid). Kleurenkopies van goede kwaliteit en in formaat A3 liggen momenteel aan de onthaalbalie van het Stadhuis (Botermarkt 1) en op het KAA Gent-secretariaat in de Bruiloftstraat.
KAA Gent Foundation: de verbindende kracht van KAA Gent
99% zeker dat er een Buffalo Cup Final Party komt in de Concertzaal van de Vooruit, ongeacht het resultaat van de bekerfinale, met net zoals op de Heizel een reeks Gentse DJ's!
Ideaal feestje voor na de begroeting op het Sint-Pietersplein die jammer genoeg vrij snel zullen moeten ophouden.
Binnenkort meer info.
Ideaal feestje voor na de begroeting op het Sint-Pietersplein die jammer genoeg vrij snel zullen moeten ophouden.

Binnenkort meer info.
Van waar heb je die info?Waldorf schreef:99% zeker dat er een Buffalo Cup Final Party komt in de Concertzaal van de Vooruit, ongeacht het resultaat van de bekerfinale, met net zoals op de Heizel een reeks Gentse DJ's!
Ideaal feestje voor na de begroeting op het Sint-Pietersplein die jammer genoeg vrij snel zullen moeten ophouden.![]()
Binnenkort meer info.
Zou zalig zijnWaldorf schreef:99% zeker dat er een Buffalo Cup Final Party komt in de Concertzaal van de Vooruit, ongeacht het resultaat van de bekerfinale, met net zoals op de Heizel een reeks Gentse DJ's!
Ideaal feestje voor na de begroeting op het Sint-Pietersplein die jammer genoeg vrij snel zullen moeten ophouden.![]()
Binnenkort meer info.

Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.
ik begrijp niet dat er nog mensen zwaar kunnen feesten na een eventueel verloren bekerfinale. Het was al pijnlijk tegen anderlecht laat staan tegen, met alle respect, het kleine cercle....ruiz4ever schreef:Zou zalig zijnWaldorf schreef:99% zeker dat er een Buffalo Cup Final Party komt in de Concertzaal van de Vooruit, ongeacht het resultaat van de bekerfinale, met net zoals op de Heizel een reeks Gentse DJ's!
Binnenkort meer info.
Laatst gewijzigd door nutzie op wo 28 apr 2010 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- matt_buffalo
Ik trek mij dat allemaal niet aan. Als we de bekerfinale verliezen is er nog altijd het goeie seizoen om te vieren. Tegen dat de meesten vorige keer op het Sint-Pietersplein aankwamen wisten ze toch niet meer of we nu gewonnen of verloren hadden, zenutzie schreef:ik begrijp niet dat er nog mensen zwaar kunnen feesten na een eventueel verloren bekerfinale. Het was al pijnlijk tegen anderlecht laat staan tegen, met alle respect, het kleine cercle....ruiz4ever schreef: Zou zalig zijn

DJ's op het feestje gaan niet op voorhand officieel zijn, maar zullen in dezelfde lijn van de Buffalo Village liggen. De Gentse connectie.
Spelers zullen uitgenodigd worden naar de VIP (podium), na hun passage op het Sint-Pietersplein uiteraard. Er zal hard gewerkt worden om ze naar de Vooruit te proberen krijgen.
Meer info op http://www.buffaloparty.be/
Wel 10 euro in VVK, hoeveel wordt dit dan aan de kassa, 15 euro?
Ik vrees dat ik mijn 15 euro dan wel in de Overpoort zal uitdrinken, melken ze ons nog niet genoeg uit??
Straks is uw ticket voor den beker enkel geldig op vertoon van je kaartje voor de pre-party en de after-party...
Wel 10 euro in VVK, hoeveel wordt dit dan aan de kassa, 15 euro?
Ik vrees dat ik mijn 15 euro dan wel in de Overpoort zal uitdrinken, melken ze ons nog niet genoeg uit??
Straks is uw ticket voor den beker enkel geldig op vertoon van je kaartje voor de pre-party en de after-party...

Goh ja, alles moet nu via de 'nieuwe huisstijl', dwz met die kotjes van het logo gent: zoveel stad. Dat beparkt natuurlijk de mogelijkheden.RigOh! schreef:Ben ik den enige die de "beker affiche" lelijk vindt ?
http://www.kaagent.be/pdf/bekerfinale2010_affiche.pdf
in vergelijking met die waarop Ruiz stond in 2008...
Ben al blij dat er een affiche is.
Bayat buiten!!
De Vooruit is nu ook eenmaal niet de parochiezaal van Sint-Jan-In-Eremo.
't Zal een wreed feestje worden. Denk Poplife en aanverwanten in Buffalo-stijl.
Uitgebreide info staat hier: http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.php?t=10527 .
't Zal een wreed feestje worden. Denk Poplife en aanverwanten in Buffalo-stijl.
Uitgebreide info staat hier: http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.php?t=10527 .
Laatst gewijzigd door Waldorf op ma 03 mei 2010 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is het probleem en een bestaansreden voor indoorfeesten: een uur na aankomst moet het daar uitdoven... En niet iedereen heeft nog zin in een herhaling van de vorige grote Overpoort-FEESTEN (onder Sollied I).Haiku schreef:Pfffft die Buffaloparty heeft er eigenlijk niets meer mee te maken.
Na de finale gewoon een groot en rebels volksfeest opt st pietersplein en erond!
Soit, het aanbod is er en volk zal er ook zijn.

- matt_buffalo