Te voet/met de fiets naar Brussel

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Berichtdoor stropke » wo 12 mei 2010 12:36

i-Mac schreef:
Polle schreef:Tzou mss handig zijn moest ge gewoon door Gent kunnen rijden met een paar buffalo's... Voor Gent afspreken en na Gent terug afscheid nemen. Ge weet nooit dat er ulder ne zatte marginaal aanvalt. Alhoewel dak peis dat dat normaal gezien wel geen probleem zal geven.

We vertrekken om 13u00 in Assebroek-Brugge. We rijden Gent binnen langs de Brugsevaart (ik denk dat dit Mariakerke is). Vandaar tot we richting Citadel gaan. Mogelijk stoppen we even in de Overpoortstraat bij Jan van café 't Putje. En naar Brussel via???

Via de brusselsteenweg voorbij ons stadion en dan naar Melle enz.....
Buffalo zijn , is mijn leven !!
stropke

Berichtdoor Folietje » wo 12 mei 2010 12:47

Tof dat er blijkbaar zoveel sportieve initiatieven worden ontwikkeld die blijkbaar ook de relaties tussen Cerclisten en Buffalo's ten goede komen.

Ik ben diegene die te voet naar Brussel trekt. Omdat de wandelroutes volgen het aantal kilometers snel doet oplopen, ga ik zoveel mogelijk via de N9. Komt nu neer op een goeie 50 km. 30 km eerste dag 20 tweede dag. Zou moeten lukken. Wie een stukje wil meestappen (tot aan de stadsgrens) welkom vrijdag om 9u30 aan de middenstip van den Ot. Zo werk je om je 10.000 stappen per dag te halen. 10.000 stappen per dag noodzakelijk basisfitheid. Misschien tot dan!
Folietje

Re: Te voet/met de fiets naar Brussel

Berichtdoor Folietje » wo 12 mei 2010 12:49

PHTIBOYS schreef:Een man uit Wondelgem gaat van de ene penaltystip (Gent) naar die van Koning Boudewijnstadion wandelen. Wie kent hem? Graag naam en of tel.nr. via pb (of hier). Krijgt eeuwige roem in de plaats (de man, niet de tipgever)
Sorry woon nog net in Gent!
Folietje

Berichtdoor Turbostef » wo 12 mei 2010 12:49

:D

gevoelig punt ;)
Turbostef

Re: Te voet/met de fiets naar Brussel

Berichtdoor Folietje » wo 12 mei 2010 12:50

PHTIBOYS schreef:Een man uit Wondelgem gaat van de ene penaltystip (Gent) naar die van Koning Boudewijnstadion wandelen. Wie kent hem? Graag naam en of tel.nr. via pb (of hier). Krijgt eeuwige roem in de plaats (de man, niet de tipgever)
trouwens bedankt voor de eeuwige roem. Zal er aan denken als mijn blaren beginnen zeer te doen...
Folietje

Berichtdoor Folietje » wo 12 mei 2010 12:52

Turbostef schreef::D

gevoelig punt ;)
Inderdaad woon in volkswijk de Bloemekeswijk, waar de Buffalo's zeer sterk staan. cfr raamaffiches en vlaggen
Folietje

Berichtdoor i-Mac » wo 12 mei 2010 14:00

Folietje schreef:Tof dat er blijkbaar zoveel sportieve initiatieven worden ontwikkeld die blijkbaar ook de relaties tussen Cerclisten en Buffalo's ten goede komen.

Ik ben diegene die te voet naar Brussel trekt. Omdat de wandelroutes volgen het aantal kilometers snel doet oplopen, ga ik zoveel mogelijk via de N9. Komt nu neer op een goeie 50 km. 30 km eerste dag 20 tweede dag. Zou moeten lukken. Wie een stukje wil meestappen (tot aan de stadsgrens) welkom vrijdag om 9u30 aan de middenstip van den Ot. Zo werk je om je 10.000 stappen per dag te halen. 10.000 stappen per dag noodzakelijk basisfitheid. Misschien tot dan!

Hoe laat denk je (hoop je) toe te komen? Wie weet zien we elkaar nog.
i-Mac

Berichtdoor Folietje » wo 12 mei 2010 15:08

i-Mac schreef:
Folietje schreef:Tof dat er blijkbaar zoveel sportieve initiatieven worden ontwikkeld die blijkbaar ook de relaties tussen Cerclisten en Buffalo's ten goede komen.

Hoe laat denk je (hoop je) toe te komen? Wie weet zien we elkaar nog.

De bedoeling is de laatste dag nog een twintigtal kilomter af te leggen. 4-5 uur stappen. Ik zou om 10u00 willen vertrekken om rond 15u00 in Buffalo Village te raken.
Folietje

Berichtdoor i-Mac » do 13 mei 2010 12:21

Folietje schreef:
i-Mac schreef:Hoe laat denk je (hoop je) toe te komen? Wie weet zien we elkaar nog.

De bedoeling is de laatste dag nog een twintigtal kilomter af te leggen. 4-5 uur stappen. Ik zou om 10u00 willen vertrekken om rond 15u00 in Buffalo Village te raken.

Wij vertrekken om 13u00 te Steenbrugge, en volgen het kanaal tot in Mariakerke. Dan fietsen we door Gent tot aan de Brusselsesteenweg. Via de N9 verder naar Asse. En dan via Wemmel naar de Heizel.

Tot zaterdag :clap:
i-Mac

Berichtdoor i-mac2 » ma 17 mei 2010 9:43

Zijn er supporters die ons gezien hebben tussen Zwijnaarde, Gentbrugge en Brussel?

Afbeelding

Afbeelding
i-mac2

Berichtdoor Turbostef » ma 17 mei 2010 9:47

Ik heb jullie inderdaad gezien, ter hoogte van de Melac in Zwijnaarde, schitterend van jullie! :clap:
Turbostef

Berichtdoor Brechtje » ma 17 mei 2010 22:24

Woew, een cercle drinkbus.

Ik wil een Buffalodrinkbus!
Brechtje

Berichtdoor Maes Pils 2 » ma 17 mei 2010 22:37

Folietje schreef:
Turbostef schreef::D

gevoelig punt ;)
Inderdaad woon in volkswijk de Bloemekeswijk, waar de Buffalo's zeer sterk staan. cfr raamaffiches en vlaggen
De Buffalo's staan niet alleen sterk in de Bloemekeswijk maar ook in Wondelgem! Vlaggen en posters in overvloed! :bluewhite:
Maes Pils 2

Vorige

Keer terug naar KAA Gent - DE BEKERFINALE