Provocatie!!! Lees dit AUB!!!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » vr 14 mei 2010 19:49

SiebeK schreef:ma alle gasten, geloven jullie nu echt dat er een meute de verplaatsing naar Brussel gaat maken om tegen 35000 man een '''wraakactie'' te plannen met risico op pv, boete. Ze moen afte betalen en nog eens 50 euro neerleggen voor een ticket. Wauw, gasten die dat doen neem ik echt serieus en zijn zeker megastoer. Het is gelijk een boerenfuif. Mijn jongere broer zegt ook altijd dat die van zomergem gaan komen vechten met die van waarschoot en die van eeklo met die van belzele of weet ik veel. En nooit zie je iets behalve vier zatte kloten met een pet die zelf amper op hun hoofd staat en die allemaal buiten hun sociale status gemeen hebben dat ze al op dezelfde Cindy gekropen zijn. Op de finale zal er enkel cercle en Gent te zien zijn. De rest is bullshit... gelijk alle andere jaren. Waar verzinnen jullie het toch allemaal.
zitte gij hier met belzele te lachen jongeman?
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

gianni

Bericht door gianni » vr 14 mei 2010 22:46

Ganda Ham schreef:
SiebeK schreef:ma alle gasten, geloven jullie nu echt dat er een meute de verplaatsing naar Brussel gaat maken om tegen 35000 man een '''wraakactie'' te plannen met risico op pv, boete. Ze moen afte betalen en nog eens 50 euro neerleggen voor een ticket. Wauw, gasten die dat doen neem ik echt serieus en zijn zeker megastoer. Het is gelijk een boerenfuif. Mijn jongere broer zegt ook altijd dat die van zomergem gaan komen vechten met die van waarschoot en die van eeklo met die van belzele of weet ik veel. En nooit zie je iets behalve vier zatte kloten met een pet die zelf amper op hun hoofd staat en die allemaal buiten hun sociale status gemeen hebben dat ze al op dezelfde Cindy gekropen zijn. Op de finale zal er enkel cercle en Gent te zien zijn. De rest is bullshit... gelijk alle andere jaren. Waar verzinnen jullie het toch allemaal.
zitte gij hier met belzele te lachen jongeman?
Of zomergem? Pas op of we komen es af hé! En daarbij wat heb't gij tegen Cindy? héhé

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 14 mei 2010 23:40

Code: Selecteer alles

Schotte: 'We proberen een beschaafde club te zijn, zowel bij de supporters als bij het bestuur en op het veld. Ik denk dat we zaterdag ook geen problemen zullen hebben tussen de supporters. Het grootste risico zijn supporters van andere ploegen die zich komen amuseren met rel schoppen.' 
Ze zijn hogerop blijkbaar op de hoogte van de dreiging
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

top68

Bericht door top68 » vr 14 mei 2010 23:40

Wat gaan ze doen? Een lege café (want de Buffalo's zitten in Bxl) kort en klein slaan?
Allez Gantwoaze!

XR3I

Bericht door XR3I » za 15 mei 2010 0:04

gianni schreef:
Ganda Ham schreef: zitte gij hier met belzele te lachen jongeman?
Of zomergem? Pas op of we komen es af hé! En daarbij wat heb't gij tegen Cindy? héhé
En Belzele hoort bij Evergem eh kameraad... :D
"Gent bestaat niet op de kaart van het Belgische voetbal", MPH (04/02/2009)

SiebeK

Bericht door SiebeK » za 15 mei 2010 0:46

:lol: :lol: :lol:
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 15 mei 2010 14:56

Er stond een monstergroep klaar aan café flora in Merelbeke deze middag ... Niets gezien ... Feestje in Brussel !!!

Gesloten