Schitterend !!
Ik moet zeggen, we waren ginder rond 17u...veel stress dan tot aan de match, in de zin van "tzal toch weer niet..." Ondertussen wel kunnen genieten van de sfeer in Buffalo Village.
Alleen die kartonnen Jupiler plateau'kes, smijt daar ne keer niet mee...ik heb die meermaals in mensen hun gezicht zien terechtkomen met alle gevolgen van dien.
Maar alléé gauw, plaatsen ingenomen in de tribune...aftrap...nog meer stress...en dan snel gezien dat ons Buffalo's zachtjes de match in handen namen. Coulibaly (wie anders?) stampt er weer enen in (die heeft echt al enorm belangrijke goalen gemaakt dit seizoen). Het stond dan 0-1, maar eigenlijk nog meer stress... als die mannen één keer overkomen, kan het 1-1 staan. Maar toch, hoe langer hoe meer een gevoel van 'ze brengen ons niet in miserie'.
2-0 en 3-0 ... t'es binnen !!!!!
Chapeau aan Cercle trouwens, faire supporters, faire spelers...en groot in hun verlies met erkenning van de meerdere. Cercle is de ploeg van't stad !
Eindelijk, na een ontgoochelende tocht naar huis 2 jaar geleden, nu ééntje in volle ambiance.
Vice Kampioen & Bekerwinnaar... echt genieten... en ik hoop dat we vertrokken zijn voor een paar succesvolle jaren !
Proud to be a Buffalo !!