KAA Gent - Cercle Brugge KV: nabeschouwing

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
poteirde

Bericht door poteirde » zo 16 mei 2010 21:27

ruiz4ever schreef:Wat een kutstadion....
Ge kunt u voeten net zetten en dan hebde nog 2 cm over. Als ge dan begint te springen, ebde veel kans daje op het zitje voor u springt en op uwen bak gaat.
persoonlijk ook meegemaakt
kutstadion! een VOETBAlstadion moeten ze s bouwen !
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

redbuffalo

Bericht door redbuffalo » zo 16 mei 2010 21:34

sparta schreef:T'was duidelijk,gent wou de beker winnen,misschien zonder glans maar goed we hebben de beker verovert na 26 jaar,na een half uur viel cercle sterkhouder viane uit met een blessure,nadien was er onzekerheid bij de cercle defensie.Ik zou zeggen een bekroning van de spelers,trainersstaf en bestuur, maar we mogen de grondleggers niet vergeten"leekens en sollied".
Ha, 't is u ook opgevallen.
Viane was de beste bij Cercle.
Goede mentaliteit ook.

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » zo 16 mei 2010 21:39

en mense, stop keer met neuten over vanalles en nog wa
who cares dat er mensen wouden zitten, who cares dat er onnozelaars wouden vechten
WE HEBBEN GVD DEN BEKER EINDELIJK TERUG IN GENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Positiever worden!
Geef ze een kilootje stickers!

Gantoise-fan

Bericht door Gantoise-fan » zo 16 mei 2010 21:46

Wat een seizoen. Ben nu pas op mijn positieven aan het komen!

sparta

Bericht door sparta » zo 16 mei 2010 21:55

Gantoise-fan schreef:Wat een seizoen. Ben nu pas op mijn positieven aan het komen!
Voor alle duidelijkheid gantoise fan,de beker is binnen :clap: Neen t'is geen droom.

Buffalometal

Bericht door Buffalometal » zo 16 mei 2010 22:03

En nu de titel :D !

sparta

Bericht door sparta » zo 16 mei 2010 22:16

Inderdaad,nu de titel.

okerman4

Bericht door okerman4 » zo 16 mei 2010 22:20

Er waren ook 15000 supporters van Club Brugge in Brussel zij het dan op De Belgian pride in het centrum ;)
every revolution starts with one small act

Robbyrapido

Bericht door Robbyrapido » zo 16 mei 2010 22:34

man man, ik ben ZU CONTENT

das niet te beschrijven

jonaszw

Bericht door jonaszw » zo 16 mei 2010 23:12

okerman4 schreef:Er waren ook 15000 supporters van Club Brugge in Brussel zij het dan op De Belgian pride in het centrum ;)
:D

B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:20

Schitterend, eindelijk die derde beker binnen.

++++++++++++++
*de zege
*de drie goals
*de sfeer was geweldig, een echte twaalfde man
*we (mijn zoon van 8 en ik) zaten in H (geen vechtpartij gezien daar btw) bovenin en het zicht was daar goed, een paar mensen stonden eerst op hun stoeltje, maar na vriendelijk doch dringend verzoek om op het beton te gaan staan werd dat doorgegeven aan iedereen die dat deed en iedereen ging op het beton staan, zo moet dat
*vrij vlot van de parking geraakt, ik heb het al anders geweten in dat stadion
-------------------------
*het overdreven gezuip van sommigen (vooral op de parking) was beschamend en de manier waarop ze (vooral) de meisjes die bedienden behandelden (hey hoere, geef ons keer bier) was gewoon degoutant, daar zou in de toekomst toch eens iets aan moeten gedaan worden (geen alcohol meer bij dat soort wedstrijden of zo), ik ga vaak in het buitenland naar het voetbal, dat soort gedrag zie je daar toch zelden of nooit
*de eentalig Franstalige steward die bij het stadion betreden persé in het Frans bleef zagen tegen mijn zoon terwijl hij hem logischerwijze niet begreep (nee, op 8 jaar kunnen ze geen Frans). Waarom geen Nederlandstalige stewards bij een wedstrijd tussen twee Vlaamse clubs (of minstens Franstaligen die Nederlands kunnen) ? Enfin, die sukkel uiteindelijk gewoon genegeerd en voorbij gelopen, ik spreek nooit Frans in Brussel
*de randdebielen in H aan het plexiglas die boel moesten staan zoeken tegen de supporters van Cercle aan de overkant, terwijl de sfeer tussen de supportersclans ok was/is

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 16 mei 2010 23:23

'k had nog zo getwijfeld uw post te lezen en heb er spijt van dat ik het gedaan heb :lol:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Buffalospirit

Bericht door Buffalospirit » zo 16 mei 2010 23:26

WTF ???

Zuipen verbieden bij zulke matchen.. ZOT!

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » zo 16 mei 2010 23:29

B72 schreef: *de eentalig Franstalige steward die bij het stadion betreden persé in het Frans bleef zagen tegen mijn zoon terwijl hij hem logischerwijze niet begreep (nee, op 8 jaar kunnen ze geen Frans). Waarom geen Nederlandstalige stewards bij een wedstrijd tussen twee Vlaamse clubs (of minstens Franstaligen die Nederlands kunnen) ? Enfin, die sukkel uiteindelijk gewoon genegeerd en voorbij gelopen, ik spreek nooit Frans in Brussel
*de randdebielen in H aan het plexiglas die boel moesten staan zoeken tegen de supporters van Cercle aan de overkant, terwijl de sfeer tussen de supportersclans ok was/is
Shit moatje, ik wist dat ge gefrustreerd waard maar zo erg??!!! Ge komt dan ook naar de beker van BELGIE!!! Blijf in het vervolg thuis aub... daar kunt ge Vlaams klappen.

Gij waart waarschijnlijk dienen idioot met die ene Vlaamse vlag... op de beker van Belgie lol!!
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » zo 16 mei 2010 23:31

ja maat dienen van de 2de tikeecontrol had mij anders wel serieus bij mijn pietjen. Ik kom daar toe en zeg mega opzichtig BOOONSWAAR!! En hij glimlacht, scheurt tikee af en zegt weliswaar gebrekkig alstublieft terug. :eek: :eek: :eek: Dan maar met vielen Dank geantwoord.

Die Walen, dat ze mij gaan blijven verbazen!
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » zo 16 mei 2010 23:33

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Dat ge dat nog moet meemaken uuk!!!

B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:34

Luna schreef:
B72 schreef: *de eentalig Franstalige steward die bij het stadion betreden persé in het Frans bleef zagen tegen mijn zoon terwijl hij hem logischerwijze niet begreep (nee, op 8 jaar kunnen ze geen Frans). Waarom geen Nederlandstalige stewards bij een wedstrijd tussen twee Vlaamse clubs (of minstens Franstaligen die Nederlands kunnen) ? Enfin, die sukkel uiteindelijk gewoon genegeerd en voorbij gelopen, ik spreek nooit Frans in Brussel
Shit moatje, ik wist dat ge gefrustreerd waard maar zo erg??!!! Ge komt dan ook naar de beker van BELGIE!!! Blijf in het vervolg thuis aub... daar kunt ge Vlaams klappen.

Gij waart waarschijnlijk dienen idioot met die ene Vlaamse vlag... op de beker van Belgie lol!!
Neen, toch niet. En Brussel is officieel tweetalig, dus je hoeft daar helemaal geen Frans te spreken. Maar goed, laten we de politieke discussie maar achterwege laten, aan het niveau van uw reply te zien, is het toch verloren tijd.

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » zo 16 mei 2010 23:34

Luna schreef::eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Dat ge dat nog moet meemaken uuk!!!
Ja lach maar! Kwas helemaal verdWaald na die interventie :(

Luna

Bericht door Luna » zo 16 mei 2010 23:36

Ja dat zal wel! Ge hebt het toch gemeld aan de flieken? Of deden die ook al zo raar?

B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:37

Buffalospirit schreef:WTF ???

Is maar een idee, is al lang zo in Frankrijk (sinds 1992) en Engeland (bij risicowedstrijden). Ik hoor hier toch veel mensen klagen over het gedrag van die zatlappen, als ze te stom zijn om zelf in te zien wanneer het erover is, moet het zo maar he

ruiz4ever
Contacteer:

Bericht door ruiz4ever » zo 16 mei 2010 23:37

Luna, ge stond volgens mij 5 plaatskes van mij in de tribune :D
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 16 mei 2010 23:38

Ik werk in Brussel, mn Frans trekt op niets, ik hoor slecht, liplezen in Frans is moeilijk, 't geen allemaal samen natuurlijk voor enorm vervelende situaties kan zorgen.

Maar alst zo ver is, so be it, niets aan te doen. Er zijn erger dingen, om er dan nog over te zagen op het forum (en dan nog na bekerwinst) zou ik eerder uw eigen niveau in vraag stellen dan dat van de reacties er op.

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » zo 16 mei 2010 23:39

Luna schreef:Ja dat zal wel! Ge hebt het toch gemeld aan de flieken? Of deden die ook al zo raar?
Ik heb nog mijn seinvuurpijl aangestoken en naar de stewards gesmeten, en ze hebben 't zeker gezien want khad eenen mee, maar dan begonnen die idd zo ook te flippen en vies te doen en al :sad:

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » zo 16 mei 2010 23:39

B72 schreef:

Is maar een idee, is al lang zo in Frankrijk (sinds 1992) en Engeland (bij risicowedstrijden). Ik hoor hier toch veel mensen klagen over het gedrag van die zatlappen, als ze te stom zijn om zelf in te zien wanneer het erover is, moet het zo maar he
allé chance dat er geen rellen zijn in die landen (zucht)
Snolfried Bracke es buffalo!

Buffalospirit

Bericht door Buffalospirit » zo 16 mei 2010 23:40

B72 schreef:

Ja 45000 mensen kloten omdat er in totaal 1OO debielen rondlopen :roll:

Strak plan ;)

B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:41

BIEB schreef:Ik werk in Brussel, mn Frans trekt op niets, ik hoor slecht, liplezen in Frans is moeilijk, 't geen allemaal samen natuurlijk voor enorm vervelende situaties kan zorgen.

Maar alst zo ver is, so be it, niets aan te doen. Er zijn erger dingen, om er dan nog over te zagen op het forum (en dan nog na bekerwinst) zou ik eerder uw eigen niveau in vraag stellen dan dat van de reacties er op.
ik dacht dat een forum diende om je mening te ventileren, awel da's de mijne, ik heb overigens niet alleen negatieve punten aangehaald en niemand beledigd omwille van zijn mening zoals andere mensen "met niveau" hier wel hebben gedaan. Enfijn, zal er wel mee te maken hebben dat jullie elkaar kennen zeker ?

B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:41

BIEB schreef:Ik werk in Brussel, mn Frans trekt op niets, ik hoor slecht, liplezen in Frans is moeilijk, 't geen allemaal samen natuurlijk voor enorm vervelende situaties kan zorgen.

ik dacht dat een forum diende om je mening te ventileren, awel da's de mijne, ik heb overigens niet alleen negatieve punten aangehaald en niemand beledigd omwille van zijn mening zoals andere mensen "met niveau" hier wel hebben gedaan. Enfin, zal er wel mee te maken hebben dat jullie elkaar kennen zeker ?

Luna

Bericht door Luna » zo 16 mei 2010 23:41

misschien een plan voor de beker van Vlaanderen?

B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:43

Luna schreef:misschien een plan voor de beker van Vlaanderen?
Wie is hier nu eigenlijk gefrustreerd ?

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 16 mei 2010 23:45

als gij dat ziet als een mening geven en niet als iets compleet onbelangrijk ben je gewoonweg niet zinnig meer in je hoofd

Gesloten