KAA Gent - Cercle Brugge KV: nabeschouwing

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
B72

Bericht door B72 » zo 16 mei 2010 23:46

BIEB schreef:als gij dat ziet als een mening geven en niet als iets compleet onbelangrijk ben je gewoonweg niet zinnig meer in je hoofd
Whatever, slaapwel. Veel plezier nog samen, lovebirds.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » zo 16 mei 2010 23:47

WIEDADEEEUUH?

KIIIIEEEESAAAAA?
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 16 mei 2010 23:49

B72 schreef:
BIEB schreef:als gij dat ziet als een mening geven en niet als iets compleet onbelangrijk ben je gewoonweg niet zinnig meer in je hoofd
Whatever, slaapwel. Veel plezier nog samen, lovebirds.
in elk geval bedankt om diverse mensen nu plat te leggen vant lachen, slimmen :D
en ook bedankt om te bevestigen hoe kortgeestig je bent :)

Toch wreed dat ik als Vlaming zo vervelend doe he tegen jou, 'k zou internet maar zeer afsluiten, en een muur bouwen rond uw huis.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Grim

Bericht door Grim » ma 17 mei 2010 0:53

B72 schreef:Enfijn

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
de vervlaamsching wordt sterk doorgedreven
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 17 mei 2010 3:13

Luna schreef:misschien een plan voor de beker van Vlaanderen?
We kunnen die dan in den Breydel houden in plaats van in het Koning Bouwijnstadion. Minder kans dat men dan met Frans zal geconfronteerd worden. Met Bruhs daarentegen ...
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

El Belga

Bericht door El Belga » ma 17 mei 2010 3:38

Alexandre schreef:
Luna schreef:misschien een plan voor de beker van Vlaanderen?
We kunnen die dan in den Breydel houden in plaats van in het Koning Bouwijnstadion. Minder kans dat men dan met Frans zal geconfronteerd worden. Met Bruhs daarentegen ...
Ik heb ons Gantoise nog de finale van de beker van Vlaanderen weten spelen, moet rod-nd 1992 geweest zijn als ik mij goed herinner...
We hebben die trouwens verloren op strafschoppen denk ik, is één van mijn allereerste stadionherinneringen. Hero, beetje hulp? :D

Goed taajms, enkel Vlaamsch op de tribunes: heerlijk! :p
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

samsonov

Bericht door samsonov » ma 17 mei 2010 8:01

Ik kan B72 niet echt ongelijk geven:

Trots ben ik ook niet over die lompe boeren (100? dan zaten ze wel allemaal rond mij) die constant zatte praat moesten verkopen. Ik heb denk ik 3 kwartier staan wachten op een hamburger en wat ik toen niet allemaal gehoord heb.. En ik heb niets tegen bier drinken, maar bier binnenkappen vind ik er eerlijk gezegd een beetje over.. En ik was enorm gedegouteerd toen ik die vechtpartij zag onder mij en nog meer toen ik dat bier zag vliegen.. Onbegrijpelijk..

Ik vond het ook een beetje raar om aangesproken te worden in het frans geef ik toe, niet dat ik er mij aan erger maar ik snap het toch niet goed. Als standard komt ga ik er ook niet in het nederlands tegen staan leuteren.

Het eerste is voor mij toch een wolk boven wat een hoogdag had kunnen zijn. Die vechtpartijen hebber de sfeer er bij veel mensen uitgehaald.

potitten

Bericht door potitten » ma 17 mei 2010 8:45

samsonov schreef:Ik kan B72 niet echt ongelijk geven:

Trots ben ik ook niet over die lompe boeren (100? dan zaten ze wel allemaal rond mij) die constant zatte praat moesten verkopen. Ik heb denk ik 3 kwartier staan wachten op een hamburger en wat ik toen niet allemaal gehoord heb.. En ik heb niets tegen bier drinken, maar bier binnenkappen vind ik er eerlijk gezegd een beetje over.. En ik was enorm gedegouteerd toen ik die vechtpartij zag onder mij en nog meer toen ik dat bier zag vliegen.. Onbegrijpelijk..

Ik vond het ook een beetje raar om aangesproken te worden in het frans geef ik toe, niet dat ik er mij aan erger maar ik snap het toch niet goed. Als standard komt ga ik er ook niet in het nederlands tegen staan leuteren.

Het eerste is voor mij toch een wolk boven wat een hoogdag had kunnen zijn. Die vechtpartijen hebber de sfeer er bij veel mensen uitgehaald.
Ge kunt hem gelijk geven mbt het gedrag van sommige supporters naar de mensen die daar staan te werken (t is in den Ot ook soms hoog niveau...), maar of da ge nu in t Frans of in t Nederlands aangesproken wordt... In Brussel spreken sommigen Frans, sommigen Nederlands en sommigen nog wat anders. Net zoals bij ons is niet iedereen meertalig. Dat iedereen blij is dat al die mannen daar willen werken, om het zo voor ons mogelijk te maken om daar te zijn. Al de rest is kouwe kak

potitten

Bericht door potitten » ma 17 mei 2010 8:45

----

VOSSIE

Bericht door VOSSIE » ma 17 mei 2010 8:54

Je zag duidelijk aan het publiek al op de parkings dat er veel "ras" tussenzat die niets met voetbal te maken hebben, die vervroegde gentse feesten wilden en voor dat soort mensen horen comazuipen en links en rechts wa kletsen uitdelen, erbij . Jammer maar nauwelijks te bestrijden, tol van het succes ...
Stadionverbod is geen optie want ze gaan maar om de zoveel jaar naar het voetbal ...
Ik hou meer van gecontroleerd pinten drinken net genoeg om heel de dag plezant te lopen zonder echt moorde te zijn . De BBQ van de buffalo bulls in lovendegem en de frietjes 's avonds waren ideaal om deze lichte roes in stand te houden zonder total loss te zijn ...
Team Hein # Team trust !!

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » ma 17 mei 2010 9:00

heb echt nergens iemand zien vechten, tverwonderde mij eigenlijk al, tot in het forum begon te lezen natuurlijk

waar ik mij wel geweldig aan gestoord heb:

* als één der laatste bussen van de parking gereden wegens teveel mensen die niet snel de bus terugvonden

* die beton balken op de parking, daar heb ik toch een paar mensen zien over vallen (hopelijk is die oudere man ok. hij viel en had toch een lelijke wonde aan de neus. zijn zoon was er gelukkig wel bij)
krewl :love: #WAOF

samsonov

Bericht door samsonov » ma 17 mei 2010 9:03

potitten schreef:In Brussel spreken sommigen Frans, sommigen Nederlands en sommigen nog wat anders. Net zoals bij ons is niet iedereen meertalig. Dat iedereen blij is dat al die mannen daar willen werken, om het zo voor ons mogelijk te maken om daar te zijn. Al de rest is kouwe kak
Raar zeg ik toch? Ik heb er mij geen seconde aan geërgerd..

samsonov

Bericht door samsonov » ma 17 mei 2010 9:06

vasQuez schreef: * als één der laatste bussen van de parking gereden wegens teveel mensen die niet snel de bus terugvonden
Ik zat in de allerlaatste :D

Plus die twee van Heyerick, één ervan had panne :(

Opt einde liep er nog één iemand op een lege parking zijn bus te zoeken :lol:

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » ma 17 mei 2010 9:16

wij zaten in De Meibloem (van Admiraal)

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 17 mei 2010 9:16

voetbal = volksport . ik vond om met zoveel te zijn het nog goed meevallen . keer duwen en trekken , tsja niet goed te praten maar we moeten nu allemaal de drama queen niet uithangen. ik geef het allemaal de schuld van het late uur van spelen. de meesten stonden al van smorgens in den drank. en als ge dan doorgaat tot 21 uur ....

ik vond het dus allemaal wel meevallen, buiten die "lichte" vechtpartij waar ik niet zo ver van stond heb ik personelijk niet 1 voos voorval gezien. zo ziede dat niet iedereen dezelfde mening heeft over den mooiste dag van de eeuw .

enfin de beker halen was het belangrijkste
xxx
Tjapt tem !

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » ma 17 mei 2010 9:18

in een gemiddelde stad/gemeente van 25.000 man zullen er op een dag misschien wel meer vechtpartijen voorkomen dan zaterdag ... kweenie?

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 17 mei 2010 9:28

in sommige cafe's worden alle weken gevochten , en daar zit er soms maar 100 man ... :lol:
Tjapt tem !

samsonov

Bericht door samsonov » ma 17 mei 2010 9:43

Licht? Soit, kga er niet verder op ingaan. Ieder zijn mening..

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 17 mei 2010 9:45

tis dat, trouwens dat voorval mag en kan onze pret niet verstoren ! 2 de plaats en bekerwinnaar ! need i say more :bluewhite:
Tjapt tem !

boelie

Bericht door boelie » ma 17 mei 2010 9:47

vasQuez schreef:heb echt nergens iemand zien vechten, tverwonderde mij eigenlijk al, tot in het forum begon te lezen natuurlijk
de meeste mensen hebben daar dan ook niets van gemerkt-- gewoon pech als d'er vlak bijstond
Er waren ws. niet meer incidenten dan op een drukke Gentse feesten-dag
Gent op tournee !

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 17 mei 2010 10:03

boelie schreef:Er waren ws. niet meer incidenten dan op een drukke Gentse feesten-dag
Zouden de Gentse Feesten dan niet best ook alcoholvrij gemaakt worden? :p
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

scaniafreak1

Bericht door scaniafreak1 » ma 17 mei 2010 10:08

De intro op onze site :clap: :clap: :clap:
buffalo 4ever

ichmwa

Bericht door ichmwa » ma 17 mei 2010 10:14

scaniafreak1 schreef:De intro op onze site :clap: :clap: :clap:
Mag nog wel even blijven staan ;)
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

samsonov

Bericht door samsonov » ma 17 mei 2010 10:22

Die is idd fantastisch! :clap:

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 17 mei 2010 10:55

Ik ben nogal altijd ah bekomen. Fuck maat, den beker!

Wat een onvergetelijke dag. The Buffalo Village vond ik minder dan de vorige keer en ook het late aanvangsuur van de wedstrijduur was klote. We waren maar rond 1u 30 op Sint-Pietersplein waardoor we de huldiging van de spelers gemist hebben. Maar voor de rest: FANTASTISCH

Hier zijn geen woorden voor. Ik ben zo fier om Buffalo te zijn!!!
Alle boeren zijn hopeloos!

de stille

Bericht door de stille » ma 17 mei 2010 12:02

SiebeK schreef:ik zit in tribune 3 vak B en heb het in het begin knap lastig gehad met supporters die wouden zitten. Echt allemaal sukkels, ga dan de match thuis gaan kijken. We hebben ons dan verzet en een rij achter de tribunes ingepalmd. Raar om te zien dat het vak in het naast ons wel mogelijk was om recht te staan. Mja, bij ons zaten er te veel bompa's zeker.
of hard werkende mensen ;) . niet iedereen werkt bij de bank die meer thuis zijn dan dat ze werken bvb.. sommigen werken 14 uur per dag, 6/7..

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 17 mei 2010 12:11

Ze hadden cercle trouwens maar 1 tribune mogen geven, zou veel toffer geweest zijn voor hun ook peisk.. Ik vraag me wel af of we nog een tribune zouden kunnen vullen? :) we zijme procentueel gezien volgens mij mee vree veel voor onze stad. De max toch om te zien!!

Ik herinner mij mensen zeggen 5 jaar geleden dat we nooit met 15000 man naar de heyzel zouden trekken, laat staan met 22000 en kijk.. al de tweede keer. Prachtig om te zien!!

Waarom was er trouwens een prijsverschil in tickets? Volgens mij zag iedereen even slecht :D
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

ichmwa

Bericht door ichmwa » ma 17 mei 2010 12:24

Ik zag ongelooflijk goed. Veel beter dan in den ot. Véél beter dan 2 jaar geleden. (maar zat wel buiten de grootste sfeer :( )
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 17 mei 2010 12:26

SiebeK schreef:ik zit in tribune 3 vak B en heb het in het begin knap lastig gehad met supporters die wouden zitten. Echt allemaal sukkels, ga dan de match thuis gaan kijken. We hebben ons dan verzet en een rij achter de tribunes ingepalmd. Raar om te zien dat het vak in het naast ons wel mogelijk was om recht te staan. Mja, bij ons zaten er te veel bompa's zeker.
Sorry Siebe, maar er zijn mensen die geen 90 minuten kunnen rechtstaan en die ook recht hebben om naar de voetbal te gaan. Ik kan dat wegens mijn rug ook niet en die "bompa" die naast mij zat en die al voor de 4e keer een bekerfinale van zijn geliefde Gantoise meemaakte kan dat ook niet meer en dat wil niet zeggen dat we niet van de wedstrijd genoten hebben en opveerden bij spannende momenten.
Als je per se 90 minuten wil staan dansen en ambiance maken, waar ik volledig kan inkomen, spendeer dan geen 60 € om in de 3B te zitten, maar koopt u een ticket voor achter de goal.

potitten

Bericht door potitten » ma 17 mei 2010 12:50

----
Laatst gewijzigd door potitten op ma 17 mei 2010 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten