KAA Gent - Cercle Brugge KV: nabeschouwing

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
potitten

Bericht door potitten » ma 17 mei 2010 12:51

Alexandre schreef:
SiebeK schreef:ik zit in tribune 3 vak B en heb het in het begin knap lastig gehad met supporters die wouden zitten. Echt allemaal sukkels, ga dan de match thuis gaan kijken. We hebben ons dan verzet en een rij achter de tribunes ingepalmd. Raar om te zien dat het vak in het naast ons wel mogelijk was om recht te staan. Mja, bij ons zaten er te veel bompa's zeker.
Sorry Siebe, maar er zijn mensen die geen 90 minuten kunnen rechtstaan en die ook recht hebben om naar de voetbal te gaan. Ik kan dat wegens mijn rug ook niet en die "bompa" die naast mij zat en die al voor de 4e keer een bekerfinale van zijn geliefde Gantoise meemaakte kan dat ook niet meer en dat wil niet zeggen dat we niet van de wedstrijd genoten hebben en opveerden bij spannende momenten.
Als je per se 90 minuten wil staan dansen en ambiance maken, waar ik volledig kan inkomen, spendeer dan geen 60 € om in de 3B te zitten, maar koopt u een ticket voor achter de goal.
Ik geef je 200 procent gelijk behalve voor de laatste zin: er zijn waarschijnlijk veel mensen die liever achter goal hadden gestaan, maar die geen tickets konden bemachtigen op die plaats. Maar zelfs dat geeft hen niet het recht om te wurtelen over mensen die liever een zitplaats hebben

Neon

Bericht door Neon » ma 17 mei 2010 12:59

potitten schreef:
Alexandre schreef: Sorry Siebe, maar er zijn mensen die geen 90 minuten kunnen rechtstaan en die ook recht hebben om naar de voetbal te gaan. Ik kan dat wegens mijn rug ook niet en die "bompa" die naast mij zat en die al voor de 4e keer een bekerfinale van zijn geliefde Gantoise meemaakte kan dat ook niet meer en dat wil niet zeggen dat we niet van de wedstrijd genoten hebben en opveerden bij spannende momenten.
Als je per se 90 minuten wil staan dansen en ambiance maken, waar ik volledig kan inkomen, spendeer dan geen 60 € om in de 3B te zitten, maar koopt u een ticket voor achter de goal.
Ik geef je 200 procent gelijk behalve voor de laatste zin: er zijn waarschijnlijk veel mensen die liever achter goal hadden gestaan, maar die geen tickets konden bemachtigen op die plaats. Maar zelfs dat geeft hen niet het recht om te wurtelen over mensen die liever een zitplaats hebben
ik kon indd geen ticket bemachtigen in trib 4

Na het zagen van al die mensen heb ik mij verplaatst richting 1 van de tussengangen waar ik in niemand zen zicht stond: Daar mocht ik dan ook weer niet staan van de stewards. Dan maar via via naar tribune 4 vertrokken.

Als je dan ziet dat er in de bovenste ring mensen soms 6 verdiepen naar beneden vielen bij een goal en in tribune 3 mag je niet eens in een tussengang staan om het zicht van de andere te respecteren?
2 maten/2 gewichten..

En begin niet te zeveren met brandveiligheid en dergelijke want:
1) als er ineens een relletje uitbreekt is er geen enkele steward of agent die er geraakt binnen de 5 min (zelf gezien in van g/h trib 4) terwijl de gang daar perfect vrij was
2) er bij brand toch niets val te beginnen aangezien er ineens een 2000 man door 1 tunnelke moet van ocharme 5m

voetbal een feest ja, maar het blijft een volksfeest!
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

ichmwa

Bericht door ichmwa » ma 17 mei 2010 13:16

Ik wist niet dat je zomaar naar tribune 4 kon? :(
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 17 mei 2010 13:19

Alexandre, twaren geen bompa's maar vader met hun kleine kinderen die een goed rapport hadden. Niks geene rug, gewoon saaie pieten. En tzicht in tribune 3 is gewoon duisd keer beter dan in tribune 4. Maar heb me ook in zo'n tussengang gezet Neon, ik heb in het begin van de match nog bij u gestaan aan de rails. Waar wij ons gezet hebben (in die tussengang) hebben de stewards niet meer gezaagd.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Neon

Bericht door Neon » ma 17 mei 2010 13:36

ichmwa schreef:Ik wist niet dat je zomaar naar tribune 4 kon? :(
Dat kon ook niet :D
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » ma 17 mei 2010 13:42

Bij ons in T4 vak B was de ambiance weergaloos, zonder enige agressiviteit of wat dan ook (wel veel drankorgels, maar die zaten overal). In 't begin deden de stewards ook wat 'lastig' om de middengang vrij te houden maar in de tweede helft liet men begaan, er was toch niets aan te doen, iedereen liep over die trappen alsof hun leven ervan af hing, grappig om zien trouwens. Vraag me nog altijd af wie die topless schone was met haar ene tet in blauw en de andere in wit... origineel was ze wel! :)
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » ma 17 mei 2010 13:45

BRUSSELSbuffalo schreef:Bij ons in T4 vak B was de ambiance weergaloos, zonder enige agressiviteit of wat dan ook (wel veel drankorgels, maar die zaten overal). In 't begin deden de stewards ook wat 'lastig' om de middengang vrij te houden maar in de tweede helft liet men begaan, er was toch niets aan te doen, iedereen liep over die trappen alsof hun leven ervan af hing, grappig om zien trouwens. Vraag me nog altijd af wie die topless schone was met haar ene tet in blauw en de andere in wit... origineel was ze wel! :)
wtf??? en ik heb da gemist ofwa?
pics!!! or it didn't happen! :eek:
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 17 mei 2010 13:53

it didnt happen

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » ma 17 mei 2010 14:20

SiebeK schreef:it didnt happen
Yep it happened, ik heb haar gespot op weg van de village naar 't stadion, terwijl ik mijne maat zijne verloren tikee aan 't helpen zoeken was, ze was met een vriendin en had haar t-shirt in de hand en z'hadden alle twee de slappe lach, nie moeilijk
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 17 mei 2010 14:22

:D

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » ma 17 mei 2010 14:25

BRUSSELSbuffalo schreef:
SiebeK schreef:it didnt happen
Yep it happened, ik heb haar gespot op weg van de village naar 't stadion, terwijl ik mijne maat zijne verloren tikee aan 't helpen zoeken was, ze was met een vriendin en had haar t-shirt in de hand en z'hadden alle twee de slappe lach, nie moeilijk
toevallig uw fototoestel ook verloren zeker? :mad:
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

yveskes
Contacteer:

Bericht door yveskes » ma 17 mei 2010 14:25

@ Neon EINDELOOS RESPECT MAAT!

Toerist888

Bericht door Toerist888 » ma 17 mei 2010 14:31

Kzu wel es willen weten wie dat cheerleaderke was van de buffalo's.
Da kind heeft heel de match op haar blote voeten staan springen en dansen!

"En zelfs de flikken zijn Blauw-Wit!"

Neon

Bericht door Neon » ma 17 mei 2010 14:37

yveskes schreef:@ Neon EINDELOOS RESPECT MAAT!
Thanks, voor watte misschien? :-)

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » ma 17 mei 2010 14:40

Begin al maar te organiseren voor de supercup. :p ;)

Platte Maaik

Bericht door Platte Maaik » ma 17 mei 2010 14:43

BuffaloBen schreef:Begin al maar te organiseren voor de supercup. :p ;)
Waar wordt die wedstrijd gespeeld ?

Neon

Bericht door Neon » ma 17 mei 2010 14:46

Haha,
Ideaal :-)
Dedju, weeral slapeloze nachten!

Ho_Chi_Min

Bericht door Ho_Chi_Min » ma 17 mei 2010 15:05

Het was gewoon een prachtige dag. Dat de match niet hoogstaand was, is hooguit een formaliteit.

Onze ploeg heeft zeer volwassen gespeeld, een topploeg waardig! Had meer verwacht van Cercle'tje, veel te krampachtig gespeeld. Ik kreeg kippenvel toen de spelers van Gent het veld opkwamen voor de opwarming. Waande mij even op een Zuid-Amerikaanse voetbalmatch! 2010 wat een jaar alvast..

Buffalo :bluewhite:
We never gonna survive , unless we get a little crazy...

Blue & white colors rules the world.

Waldorf

Bericht door Waldorf » ma 17 mei 2010 15:22

Het opkomen voor de opwarming en de ontvangst bij die eerste rondjes vond ik eigenlijk ook nog het grootste kippenvelmoment achteraf gezien.
Dat was subliem. Zeker die eerste keer dat ze rondliepen: moet toch serieus kicken geweest zijn voor de spelers.

En op het einde MPH die nog zijn ereronde deed en mooi (ook toen de pers weg was) tot het laatste vak doorliep... ook zo'n zalig moment. Ik denk echter totaal niet dat dat al als afscheid bedoeld was, maar gewoon als bedanking.

buffalo1972

Bericht door buffalo1972 » ma 17 mei 2010 15:25

Jawadde!!

Vice-kampioen en de beker!!
Wat een seizoen.

Tja, op het St-Pietersplein liepen er ook weer kenners rond!
"Diene Wils, is dat nen belg?"
"En Jorgacevic, dat is nen Roemeen zeker?"

Tjonge jonge. En de omroepers (Den Broebelaar en zijn koeke tiene) waren een ramp: Haar hoor je niet en hem wil je niet horen.

Maar goed, toffe sfeer!
If the milk turns out to be sour, I ain't the kind of pussy that drinks it. Know what I mean!?

vincent2000

Bericht door vincent2000 » ma 17 mei 2010 15:27

Michel Preud'Homme Splits BHV

NU !

:blink: :lol:

yveskes
Contacteer:

Bericht door yveskes » ma 17 mei 2010 15:48

Neon schreef:
yveskes schreef:@ Neon EINDELOOS RESPECT MAAT!
Thanks, voor watte misschien? :-)
Voor al uw werk dat je erin gestoken hebt natuurlijk!
Super feestje! :clap:

Het Oog

Bericht door Het Oog » ma 17 mei 2010 16:37

Op de finale was er een (kleine) delegatie uit Moeskroen voor Lepoint. Sinds het failliet zijn van Kroenmoes volgen zij Christophe en werden ze(naar eigen) zeggen hoe langer hoe meer verknocht aan AA Gent, mede dankzij het succes uiteraard. En dat was voor de finale, niet erna.

Ik herinner mij nog Jonckheere die na het failliet van M. zei dat alle sups die meekwamen met Van Ghijsegem en Lestiennen mooi meegenomen waren. De welgekende Brugse tactiek, want ze hebben er in Brugge zelf bitter weinig.

En kijk nu :D Als daar maar geen Gentse supportersclub in Moeskroen van komt. Als het zo verdergaat, zal het niet lang duren. Vroeger zaten we tot in Rijsel, daarna was dat lot enkel weggelegd voor Kluptjen.

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 17 mei 2010 16:49

Ze hadden een schoon spandoek mee.
Voor Lepoint, met zijn hoofd erop. Geen Waalse cock gezien. How bizarre ...

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » ma 17 mei 2010 17:28

Platte Maaik schreef:
Waar wordt die wedstrijd gespeeld ?
altijd op het veld van de landskampioen
Ultras 303

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 17 mei 2010 18:06

BRUSSELSbuffalo schreef:Bij ons in T4 vak B was de ambiance weergaloos, zonder enige agressiviteit of wat dan ook (wel veel drankorgels, maar die zaten overal). In 't begin deden de stewards ook wat 'lastig' om de middengang vrij te houden maar in de tweede helft liet men begaan, er was toch niets aan te doen, iedereen liep over die trappen alsof hun leven ervan af hing, grappig om zien trouwens. Vraag me nog altijd af wie die topless schone was met haar ene tet in blauw en de andere in wit... origineel was ze wel! :)
Zat ook in Vak B en heb het ook gezien maar was te laat om foto te nemen. :(
Het was duidelijk dat vakken A,B,C en D (met de vakken erboven) van T4 uitblonken en eigenlijk 1 grote spionkop waren.
Luna uw vraag of we met nog meer zouden geweest zijn indien we er de plaats voor kregen(Tribune2 bvb)...indien ze alle tickets aan de prijs van 25-40 Euro zouden verkopen dan zouden we gemakkelijk met 30000-35000 geweest zijn met T2 erbij.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 17 mei 2010 18:13

Alwe al een tribune extra zouden gekregen hebben, zou het zeker niet tribune 2 geweest zijn, als zou het wel het meest fantastische scenario zijn.
#jesuisarnaud

elliebellieke*

Bericht door elliebellieke* » ma 17 mei 2010 18:52

WIIIII Hij is lekker van ons :D :D :D :D

alleen jammer van de krefter die naast ons stond in Vak D (voor moest die hier opt forum zitten), zat constant te zeggen dat de supporters janetten waren en dat precies een begrafenis was omdat we niet de hele tijd aan het zingen waren.

MAD
Contacteer:

Bericht door MAD » ma 17 mei 2010 19:45

versterkingen en MPH behouden en ik begin al te dromen van iets anders :D

rustig, rustig

no way

eerst diene supercup en daarna iets doen, competitie, beker of Europees het maakt niet uit

jihaaaaaa, whoehoeeeeee

Waldorf

Bericht door Waldorf » ma 17 mei 2010 20:02

elliebellieke* schreef:WIIIII Hij is lekker van ons :D :D :D :D

alleen jammer van de krefter die naast ons stond in Vak D (voor moest die hier opt forum zitten), zat constant te zeggen dat de supporters janetten waren en dat precies een begrafenis was omdat we niet de hele tijd aan het zingen waren.
Ahnieje, en zelf zingen deed hij dan allicht ook niet. 't Zijn zo typisch van die gasten met altijd commentaar op alles en iedereen maar zelf maar beginnen als de rest ook begint.

Gesloten