KAA Gent - Cercle Brugge KV: nabeschouwing

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Ganda Ham

KAA Gent - Cercle Brugge KV: nabeschouwing

Bericht door Ganda Ham » zo 16 mei 2010 4:34

of hoe de laatste vier jaar de kant van tribune 3 en 4 altijd de winnaar blijkt te zijn
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

geert_1969

Bericht door geert_1969 » zo 16 mei 2010 9:18

den beker is binnen en dik verdiend!
prachtige sfeer en op einde enorme ontlading bij de spelers en sups.
De manier hoe Kenny na de match de sups kwam groeten aan de tribunes... nen echte Buffalo
één minpunt, mijn madam haar heuptasje werd in de village gepikt, meegenomen, of wat dan ook, Zat klein beetje geld in, maar ook haar gsm, merk LG, een gsm met zijwaarts inschuivend klavier, kleur grijsblauw. Het heuptasje was er één van Greenpeace, kleur zwart met witte opdruk. Mocht iemand iets weten, of eventueel gevonden hebben, laat maar iets weten, waarvoor dank

jonasvdv

Bericht door jonasvdv » zo 16 mei 2010 9:19

Het kalf dat die stok bengaals vuur op een steward smeet zit hier toevallig niet op het forum :p

i-Mac
Contacteer:

Bericht door i-Mac » zo 16 mei 2010 9:26

Proficiat Gent. Een verdiende overwinning. Daar zal elke Cercle supporter mee akkoord gaan.

Ik heb in ieder geval een schitterende dag gehad. Met de fiets van Brugge naar Brussel (116 km) in 4u01:31 om precies te zijn. Vooral de tocht langs Gent (Merelbeke, Zwijnaarde, langs het stadion en Melle) was leuk. We kregen met ons 2 meestal positieve reacties.

Alleen werd het toch even benauwd toen de politie ons met de fiets door de Buffalo Village stuurde :D

Ik maakte een paar foto's van jullie supporters, en plaats ze later op de dag op het forum.

Enig minpuntje : er werd na het eerste doelpunt zwaar gevochten onder Gent supporters. dat was toch even schrikken. En het ging er hard aan toe. Vreemd genoeg zag je op dat moment geen stewards en/of politie. Wel werden er veel foto's genomen op dat moment. Dus gaan ze de herrieschoppers er wel uithalen.

Maar nogmaals PROFICIAT vanwege CERCLE, dé ploeg van Brugge !!!!

ichmwa

Bericht door ichmwa » zo 16 mei 2010 9:38

i-Mac schreef:Enig minpuntje : er werd na het eerste doelpunt zwaar gevochten onder Gent supporters. dat was toch even schrikken. En het ging er hard aan toe. Vreemd genoeg zag je op dat moment geen stewards en/of politie. Wel werden er veel foto's genomen op dat moment. Dus gaan ze de herrieschoppers er wel uithalen.
[/color]
? In een gentvak?

En ja, cercle is de ploeg vant stad!

cercle

Bericht door cercle » zo 16 mei 2010 9:40

Proficiat ! . Als de logica gerespecteerd wordt winnen wij volgende jaar de beker.
Lang Leve Cercle

Platte Maaik

Bericht door Platte Maaik » zo 16 mei 2010 10:10

ichmwa schreef:
i-Mac schreef:Enig minpuntje : er werd na het eerste doelpunt zwaar gevochten onder Gent supporters. dat was toch even schrikken. En het ging er hard aan toe. Vreemd genoeg zag je op dat moment geen stewards en/of politie. Wel werden er veel foto's genomen op dat moment. Dus gaan ze de herrieschoppers er wel uithalen.
[/color]
? In een gentvak?

Inderdaad ik stond 2 meter van de vechtpartij ! Echt kleine kinderen en gentsupporter onwaardig !! Stadionverbod voor het leven van dit krapuul.

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » zo 16 mei 2010 10:19

ichmwa schreef:
[/color]
? In een gentvak?

Jep, was helemaal rechts in vak G. Jammer, maar ja den drank zeker...

ichmwa

Bericht door ichmwa » zo 16 mei 2010 10:21

Grappig trouwens om iedereen zich zat te zien drinken in alcoholvrij bier :lol:

thomas dierickx

Bericht door thomas dierickx » zo 16 mei 2010 10:33

Dario Smoje schreef:
ichmwa schreef: ? In een gentvak?

In F3 was ook van da ze

Platte Maaik

Bericht door Platte Maaik » zo 16 mei 2010 10:34

Dario Smoje schreef:

't was in vak H !

cisse

Bericht door cisse » zo 16 mei 2010 10:35

Dario Smoje schreef:

het was in het vak waar ik zat H, volgens de geruchten zat er brugge sup. ik zeg wel geruchten. ook het bengaals vuur dat de steward raakte kwam uit dat vak. staat wel op foto van een journalist die die beelden direct aan de politie toonde.
Je kunt je van je vrouw ontdoen, maar aan je voetbalclub zit je vast tot aan je dood. (H.Borst)

superboksic

Bericht door superboksic » zo 16 mei 2010 10:37

In welk vak zat jij dan i-mac dat je dat zo goed kon zien?

Ik zat er net boven, in de bovense ring. Vond het een beschamend schouwspel. Ze hebben er enen opgepakt maar ik heb er toch een stuk of tien zien schoppen en kloppen. Triestige affaire. Zelfs de steward die tussen probeerde te komen kreeg rake klappen. Hopelijk worden ze allemaal gestraft. Raus met dat gespuis!
Laatst gewijzigd door superboksic op zo 16 mei 2010 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Platte Maaik

Bericht door Platte Maaik » zo 16 mei 2010 10:37

cisse schreef:
Dario Smoje schreef: Jep, was helemaal rechts in vak G. Jammer, maar ja den drank zeker...
het was in het vak waar ik zat H, volgens de geruchten zat er brugge sup. ik zeg wel geruchten. ook het bengaals vuur dat de steward raakte kwam uit dat vak. staat wel op foto van een journalist die die beelden direct aan de politie toonde.
Niets geloven van die geruchten. Het waren wel degelijk Gentsupporters die het nodig vonden om onze ploeg een slechte naam te bezorgen !

lapino

Bericht door lapino » zo 16 mei 2010 10:42

Zalige dag gisteren. Rond twaalf uur naar café De Matroos in Heusden waar feestje al was gestart met lekkere bbq en dan rond 14u30 naar Brussel waar het feesten was tot aan en tot na de match. Had wel de indruk dat iedereen doodmoe was door zo'n lange dag gezien beperkte ambiance in het naar de bussen lopen. Hoedanook verdiende bekerwinst (flauwe match gisteren, maar je moet heel het parcours bekijken).

Oja, en proficiat aan de flik in Gentbrugge die het nodig vond om me een boete te geven van 100 euro toen ik welgeteld 30sec even langs kant weg parkeerde (stukje op fietspad) om een krant te halen. Op een baan waar op dat moment geen kat passeerde, noch auto's noch fietsers. Zal wel een FBC supke geweest zijn, de frustro.

-BleU-

Bericht door -BleU- » zo 16 mei 2010 10:45

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :flower: :flower: :flower: :flower: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :flower: :flower: :D :D :D :p :p

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » zo 16 mei 2010 10:54

kooooooooooooooooooooooooooooooooopiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn :eek: :eek:

maar tis twaard ... nu apperietiefke drinken met de mede feestvierders ... hopelijk komt dat goed !
Tjapt tem !

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » zo 16 mei 2010 10:56

Afbeelding
Waddesda aan zijn huufd ? :confused: :)
De Gantoise menier? Da zijn kampioenen !

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » zo 16 mei 2010 11:00

Yessssssssssssssssss.... :eek: :crazy: :clap: :D

Verdiende cupwinst van een eerder teleurstellende wedstrijd maar dat zal door de ingesteldheid van beide ploegen wel geweest zijn.
Gent was echter op alle vlakken sterker.
Ik denk dat die mannen van Cercle wel onder de indruk waren van die "cercle is de ploeg van "stad" op het einde...die "c'est Buffalo" die meermaals van de tribunes rolden waren anders ook wel keer op keer indrukwekkend,echte kippevelmomenten. :eek:
Bij de ereronde had ik de tranen in de ogen...ben echt fier op mijn club en uitermate tevreden dat ik het beste seizoen ooit tot nog toe van mijn club hebben mogen meemaken. :)

Buffalo 4 Ever. :clap:
*KAA Gent, Sheffield Wednesday & Muang Thong United*

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » zo 16 mei 2010 11:05

Afbeelding
Tjapt tem !

superboksic

Bericht door superboksic » zo 16 mei 2010 11:07

Coulibaly is de man!

'King Couli' zag ik een spandoek hangen gisteren.

Hij heeft ons op de beslissende momenten over de streep getrokken dit seizoen.

The mindless

Bericht door The mindless » zo 16 mei 2010 11:09

Een propagandawedstrijd was het niet. In de eerst helft omdat de beide ploegen eerder voorzichtig speelden, Thompson en Rosales mochten zelde oprukken. De tweede helft vond ik beter maar cercle had het blijkbaar heel lastig met het tempo. Verdiende winnaar dus.
Ik vond de sfeer anders dan tegen anderlecht, ik zou bijna zeggen: zatter.
Twee dingen aan deze schitterende dag vond ik wel wat minder. Die vuvuzuela's of hoe dat ook noemt: om koppijn van te krijgen en heel irritant als je er vlak naast staat en op het Sint-Pietersplein Franske Broebelaar. Die vent kon het niet, kan het niet en zal het nooit kunnen: het publiek vermaken en in extase brengen. Ik werd er soms gewoon ambetant van.
Anyway: schitterende dag om nooit meer te vergeten
- die verdwaalde chinezen op de parking van de bussen :lol:
- ongelooflijk veel mensen op hun bek zien stuiken van zattigheid :lol:
- dat groepsgevoel onder buffalo's
- de mensenzee op het spp
- ...
:clap: BUFFALOOOOOOOO :clap:

Indian

Bericht door Indian » zo 16 mei 2010 11:11

bifi2000 schreef:Afbeelding
foto van het laatste nieuws? Mooiere foto in het nieuwsblad, onze eliman staat er helemaal op!!!
Ik blijf de buffalo's trouw VV!!!

lauwe

Bericht door lauwe » zo 16 mei 2010 11:16

mooie dag!
c'est buffalo oplaatst was machtig! kippenvel-moment.
verdiende overwinning, niet echt opwindende match. qua zicht op het veld is heizel toch geen goei stadion.
-dacht ook 2 rellen (tjes) gezien te hebben, triestig zoiets.
-net zoals de mensen die belachelijk deden omdat wij op onze plaats wilden staan (waar zij toevallig stonden) als iedereen op zn plaats gaat staan, is er geen probleem (kheb trouwens ook betaalt voor mn plaats)...verder ni moeilijk over gedaan en beetje later gewoon int "tussenpad" gaan staan, waar het toch sfeer was!

mooie bekroning op n goed seizoen

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » zo 16 mei 2010 11:16

ichmwa schreef:Grappig trouwens om iedereen zich zat te zien drinken in alcoholvrij bier :lol:

je weet toch dat er jupiler te verkrijgen was in blik in die hamburgerkoten? six packs kopen hé
In dik Heintje we do NOT trust!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » zo 16 mei 2010 11:18

superboksic schreef:Coulibaly is de man!

'King Couli' zag ik een spandoek hangen gisteren.

Hij heeft ons op de beslissende momenten over de streep getrokken dit seizoen.
'Alles naar Couli' was ook een grappig spandoek :lol:
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

lauwe

Bericht door lauwe » zo 16 mei 2010 11:21

ichmwa schreef:Grappig trouwens om iedereen zich zat te zien drinken in alcoholvrij bier :lol:
alcoholvrij lijkt me niet, verdund wsl...
-mensen met bus hadden wsl ook al n stuk in hunne frak.
-in cafés zal r ook wel volk gezeten hebben...

geert het peert

Bericht door geert het peert » zo 16 mei 2010 11:22

ik had wat schrik voor de match dat we weer de net niet ploeg zouden zijn
toen ik echter het stadion binnen kwam en die blauwwitte muur van genteneirs op de tribunes zag , wist ik het zeker : wij gaan hem pakken die beker en zo is geschied !
ga nu den aperitief starten om er toch iet of wat door te komen 8)
en Kenny :angel: , hoe gelukkig kunde zijn , ik gun het hem !
Winners start where losers stop !

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » zo 16 mei 2010 11:25

twas gewoon wreed indrukwekkend :eek: wat een dag, wat een sfeer !
Tjapt tem !

snuffels

Bericht door snuffels » zo 16 mei 2010 11:25

Geweldig geamuseerd maar wel frappant dat je qua geluid veel beter in het Ottenstadion zit dan op de Heizel. 22.000 man die zich schor schreeuwen en toch klinkt dat niet zo luid als met z'n 10.000 in den Ot.

Soit, iedereen onthoudt welke onderbroek hij gedragen heeft, hoeveel pinten hij gedronken heeft en wat hij juist bestelde bij zijn pak frieten. Kwestie van volgend jaar weer identiek hetzelfde te kunnen doen en zo het lot niet te tarten als we daar weer in den Heizel zitten
:D

Gesloten