Polle schreef:http://www.sporza.be/cm/1.780808?view=popupPlayer
Vanaf 3 minuten beginnen luisteren... WIENEUEEEEEUUUUH

Polle schreef:http://www.sporza.be/cm/1.780808?view=popupPlayer
Vanaf 3 minuten beginnen luisteren... WIENEUEEEEEUUUUH
het is normaal dat den frans niet echt zijn draai kan vinden bij ons gantoiseFrans Babbelaar heeft zijn naam niet gestolen. Toen Frans Van Hijfte zich kwam aanbieden om als DJ aan de slag te kunnen in het Hey Center liet Norbert zich dan ook overtuigen. Maar hij heeft er nooit "zijn draai gevonden" zoals ze in het Vlaams zeggen. Dat deed hij later wel bij radio Maeva, waar hij DJ was en weer is. Wellicht was hij téveel radio
DJ en draaide hij te volks voor een discotheek. Op de foto boven krijgt Frans de megafoon aangereikt door Mi Amigo figuur en Maeva stichter Patrick Valain op een betoging om het bestaan van de zender te redden. Op de foto's onder uiterst links den Frans zoals hij eruit zag in de tijd van het Hey Center, op een 45t die hij op een onbewaakt ogenblik opnam, en rechts zoals hij er nu uitziet : met pots en baard, en zonder. Frans Babbelaar was ook een korte tijd uitbater-Dj van een eigen zaak en Norbert bracht er als klant een bezoekje om hem te steuenen. Frans is altijd een voorvechter geweest van het Nederlandstailge lied en van "Vlaamsche schlagers". En is dit tot op de dag van vandaag gebleven.
2Polle schreef:Ik ken een paar van die 'Fake-buffalo's' die nog nooit een stadion gezien hebben, matig geïnteresseerd zijn in voetbal, maar gisteren aanwezig waren op SPP en enorm enthousiast zijn plots.
Qua klantenbinding is dat feest geniaal geweest. En veel van die 'fake-buffalo's' zijn sinds gisteren gewoon buffalo's.
Had den Art af geweest, dan had de Gantoise ze aan zich kunnen binden. In den Ot is er helaas geen plaats meer voor henEOX schreef:2Polle schreef:Ik ken een paar van die 'Fake-buffalo's' die nog nooit een stadion gezien hebben, matig geïnteresseerd zijn in voetbal, maar gisteren aanwezig waren op SPP en enorm enthousiast zijn plots.
Qua klantenbinding is dat feest geniaal geweest. En veel van die 'fake-buffalo's' zijn sinds gisteren gewoon buffalo's.
Goe gezegd.
Iedereen heeft nog gelachen toen ik dit voorstelde maar je ziet het resultaat nu...het is gewoon jammer dat de wedstrijd zo laat plaatsvond en bijgevolg iedereen slechts pas rond 1 uur in Gent was.superboksic schreef:De dag nadien ware inderdaad ideaal geweest.
Nu was iedereen ook uitgefeest denk ik.
Voor de DIE HARDS was het juist niet goed, wij waren allemaal veel te laat terug in Gent en het SPP was al aan het leeg lopen.....samba99 schreef:vind ik ook. Doe dat vandaag op st baafs rond 14H en er zit 20 000 man op da plein! De jong gastjes kunnen dat dan ook meemaken, de oudere garde is ook present.
Nu was het goed, maar enkel voor die die hards. Nadat ik toekwam in Gent heb ik het nog een dik uur uitgezongen, maar dan was't vat af.
Jammer, want de honger is er nog steeds en die zou vandaag kunnen gestild geweest zijn met een topevent in centrum Gent.
² het was een anti-climax om zo laat toe te komen en niks meer te zien krijgenrebel30 schreef:Voor de DIE HARDS was het juist niet goed, wij waren allemaal veel te laat terug in Gent en het SPP was al aan het leeg lopen.....samba99 schreef:vind ik ook. Doe dat vandaag op st baafs rond 14H en er zit 20 000 man op da plein! De jong gastjes kunnen dat dan ook meemaken, de oudere garde is ook present.
Nu was het goed, maar enkel voor die die hards. Nadat ik toekwam in Gent heb ik het nog een dik uur uitgezongen, maar dan was't vat af.
Jammer, want de honger is er nog steeds en die zou vandaag kunnen gestild geweest zijn met een topevent in centrum Gent.
Een grote teleurstelling na een onvergetelijke ontlading van vreugde in
het Koning Boudewijn Stadion.....
Het feesten kreeg geen vervolg meer in Gent, toch niet op hetzelfde niveau!!!
In de Overpoort veel marginalen, studenten en fake Buffalo's.....
Vooral jonge zatte delletjesvasQuez schreef:inderdaad rebel30
wij waren één van de laatste bussen die van de parking reden in Brussel.
Toen we eindelijk in Admiraal (Destelbergen) waren, de bakken bier uitgeladen waren en we in Gent waren, was iedereen waarempel al aant vertrekken
we kwamen toe op SPP en de DJ zei: ik mag nog één nummer draaien... hupla zombie nation voor de laatste mensen aanwezig...
dan nog een half uurtje door overpoort gelopen en toen leek het een gewone doordeweekse donderdagavond: vol met marginalen, krapuul en veel te jonge zatte delletjes
had de viering toch net iets anders voorgesteld. Goed dat we in het stadion nog eens goed kunnen roepen hebben!
kzalt doorgevenHo_Chi_Min schreef:
Voor mijn part mag Gent ieder jaar de bekerfinale spelen, t'was plezant
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten