Sint-Pietersplein begroeting van de spelers

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Sint-Pietersplein begroeting van de spelers

Berichtdoor sakamoto » zo 16 mei 2010 11:35

veel te vroeg gestart en wa was da met leye?

louwagie moet betalen. als da zijn enige motivatie was. djeezes :lol:
I'm back, bigger and better than ever... Team Hein
sakamoto

Berichtdoor Alexandre » zo 16 mei 2010 11:37

Ik vond het wel super van Leye :lol:

En Louwagie zal ook moeten betalen als hij de ploeg en de technische staf bijeen wil houden en versterken. Dus het is niet eens zo gezeverd.
VHB: 'Sommige trainers hebben een houdbaarheidsdatum. Ik niet'
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.
Alexandre

Berichtdoor Platte Maaik » zo 16 mei 2010 11:42

Alexandre schreef:Ik vond het wel super van leye :lol:

Ben niet meer op st pieters geraakt vanuit Brussel maar wat heeft Leye precies gedaan ???
Platte Maaik

Berichtdoor superboksic » zo 16 mei 2010 11:43

Idd verrassend vroeg dat de spelers er al waren.

Ik ben als een van de eersten van de parking kunnen rijden en via een tussenstop in Kalken naar Gent doorgereden. Daar aangekomen, 10min verloren met een pitake te gaan halen en toen ik op het Sint-Pietersplein aankwam duurde het geen 5min meer eer de spelers op het podium stonden.

Het plein stond op die moment nog lang niet vol. De bussen waren waarschijnlijk nog allemaal onderweg. En waarschinlijk reden die eerst naar de vertrekplaatsen, dus niet naar St-Pietersplein. Die mensen hebben het dus waarschijnlijk allemaal gemist.

De sfeer vond ik er niet echt meer inzitten. Mede door het geklungel van een (stomdronken?) Franske Brabbelaar. Toen Patrick Lips met zijn stem van 1 decibel de micro onder zijn neus kreeg heb ik het voor bekeken gehouden. Bij het naar de auto stappen wel Kenny nog horen zingen 'Al wie nie springt is FCB'. Zalig!
superboksic

Berichtdoor Ganda Ham » zo 16 mei 2010 11:43

Platte Maaik schreef:
Alexandre schreef:Ik vond het wel super van leye :lol:

Ben niet meer op st pieters geraakt vanuit Brussel maar wat heeft Leye precies gedaan ???
hij wou louwagie een ei geven omda er iemand zijn spiegel had afgreden op oefencomplex maar niemand durft zeggen dat couli was
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft
Ganda Ham

Berichtdoor Exocet » zo 16 mei 2010 11:47

Leye was belachelijk met zijn "speech"
Exocet

Berichtdoor top68 » zo 16 mei 2010 11:52

De spelersbegroeting op het St-Pietersplein was veel te vroeg. De meeste supporters waren nog onderweg en heel wat van hen wilden dit toch meemaken. Ik heb nog net een glimp kunnen opvangen van de spelers op het podium toen ze een groepsfoto maakten. En dat was het dan. Dit hadden ze toch mogen incalculeren. 230 bussen vertrekken niet in 1-2-3. Zeker op het St-Pietersplein, waar niemand last heeft van enig lawaai ook, mocht men dit toch een uurtje later gepland hebben. Toch wel heel jammer. Van Frans Babbelaar verstonden we, as usual, niks.
Laatst bijgewerkt door top68 op zo 16 mei 2010 12:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Allez Gantwoaze!
top68

Berichtdoor fré » zo 16 mei 2010 11:55

Helaas gemist, waren zoals zovele met de bus en konden daar onmogelijk op dat uur al geraken. Jammer.
fré

Berichtdoor Felix1 » zo 16 mei 2010 11:56

fré schreef:Helaas gemist, waren zoals zovele met de bus en konden daar onmogelijk op dat uur al geraken. Jammer.

idem voor de treinreizigers.
Felix1

Berichtdoor giggsy » zo 16 mei 2010 11:57

vond het ook maar magertjes!! wij waren net op tijd om de spelers te zien, maar de meeste niet! iedereen was nog parkeerplaats aan het zoeken of nog onderweg!
zou misschien toch beter vandaag geweest zijn de huldiging, dan konden de mensen met kinderen ook naar dat feest komen, is nu een beetje in mineur geeindigd.
jammer na zo'n feest in Brussel, alhoewel ik het persoonlijk veel gezelliger vond aan het atomium.
buffalo for life!!!!!
giggsy

Berichtdoor The mindless » zo 16 mei 2010 12:01

Ook wij waren heel snel de autostrade op en na een korte tussenstop thuis en bij Julien waren we maar nt op tijd om de spelers te zien toekomen. Ik heb mij toen ook afgevraagd of alle bussen al terug zouden geweest zijn.
En wat betreft Frans Babbelaar: dringend afvoeren die handel, die mens beseft niet dat hij ons belachelijk maakt met zijn wannebee sfeermakersgedrag. Ik heb eerlijk waar een paar keer gedacht dat hij zijne laatsten adem ging uitblazen. Was da nu echt nodig om telkens de spelers namen 100.000 keer te roepen?
The mindless

Berichtdoor superboksic » zo 16 mei 2010 12:01

De dag nadien ware inderdaad ideaal geweest.

Nu was iedereen ook uitgefeest denk ik.
superboksic

Berichtdoor Polle » zo 16 mei 2010 12:03

Ook met den bus en alles gemist. Was onmogelijk om er tijdig te geraken. Beetje jammer.
Polle

Berichtdoor The mindless » zo 16 mei 2010 12:05

Ik had er al een volledige werkdag opzitten en na zo'n feest in Brussel had ik het serieus lastig om mijn ogen nog open te houden. Nu leert de ervaring ons dat een feest beter de dag nadien wordt gehouden als de finale zo laat om de avond plaatsvindt.
The mindless

Berichtdoor Tafkads » zo 16 mei 2010 12:05

Wij vonden geen parkeerplaats direct, en tegen dat we die hadden gevonden waren de spelers al weer weg :s
Proud to be a Catholic!

www.buffalo-indians.com
Tafkads

Berichtdoor samba99 » zo 16 mei 2010 12:13

een huldiging VANDAAG op stadhuis zodat de kids ook kunnen gaan juichen had beter geweest.
De droom wordt werkelijkheid.Olé!
samba99

Berichtdoor Svenne » zo 16 mei 2010 12:14

De spelers stapten het podium op als wij Erpe-Mere net waren voorbij gereden met de bus! En er waren nog zeer veel bussen op komst!
Jammer maar ik heb NIETS gezien opt St-Pietersplein.
Svenne

Berichtdoor Luna » zo 16 mei 2010 12:18

samba99 schreef:een huldiging VANDAAG op stadhuis zodat de kids ook kunnen gaan juichen had beter geweest.

hmmm liever niet :) niet dat ik iets tegen kids heb maar dit is iets voor 's nachts en niet fake overdag.. imo.

Wij werden aan het sint-pietersplein afgezet met de bus en ook maar 5 min gezien.. er was volgens mij ook geen volk van brussel wat het een beetje jammer maakte..
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu
Luna

Woonplaats: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Berichtdoor Alexandre » zo 16 mei 2010 12:19

Wij waren met de wagen (aan de kouter geparkeerd) wel ruim op tijd en hadden ook pas het stadion verlaten nadat iedereen van het veld weg was..

Maar de stad wou het feest niet op het Sint-Pietersplein en het was wel duidelijk dat de club dan ook verplicht werd dit feest zo snel mogelijk te laten afhandelen.
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.
Alexandre

Berichtdoor top68 » zo 16 mei 2010 12:21

Luna schreef:
samba99 schreef:een huldiging VANDAAG op stadhuis zodat de kids ook kunnen gaan juichen had beter geweest.

hmmm liever niet :) niet dat ik iets tegen kids heb maar dit is iets voor 's nachts en niet fake overdag.. imo.

Wij werden aan het sint-pietersplein afgezet met de bus en ook maar 5 min gezien.. er was volgens mij ook geen volk van brussel wat het een beetje jammer maakte..

Toch wel, velen wilden nog langs komen maar kwamen te laat aan zodat ze vrij vrug opnieuw afdropen. Veel mensen gezien die vanuit Brussel kwamen, maar teleurgesteld onmiddellijk naar huis hingen. Ergens kan ik het wel begrijpen, het was een lange dag, velen waren (begrijpelijk) lichtjes aangeschoten. Mocht men daarna nog de hele nacht door gaan op het st-Pietersplein, men zou miserie gehad hebben in de vroege uurtjes. Dat wou het stadsbestuur wat vermijden denk ik. Niettemin, we kunnen nog uitgebreid vieren tijdens de Gentse feesten tijdens de ploegvoorstelling.
Laatst bijgewerkt door top68 op zo 16 mei 2010 12:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Allez Gantwoaze!
top68

Berichtdoor bifi2000 » zo 16 mei 2010 12:21

Alexandre schreef:Wij waren met de wagen (aan de kouter geparkeerd) wel ruim op tijd. Maar de stad wou het feest niet op het Sint-Pietersplein en het was wel duidelijk dat de club dan ook verplicht werd dit feest zo snel mogelijk te laten afhandelen.

ja en overal boetes uitschrijven . ik stond netjes op een verharde berm aan ter plate ... helaas maar kpak het erbij
Tjapt tem !
bifi2000

Berichtdoor Leuse » zo 16 mei 2010 12:27

wij waren in wetteren en de bussen gingen nog naar Laarne toen de spelers al in Gent waren... ben dan ook maar direct naar huis gegaan.. spijtig
Leuse

Berichtdoor Drewie » zo 16 mei 2010 12:33

Die huldiging kon gewoon niet later gedaan worden, de spelers moesten nog gaan eten en zo noem maar op. Gewoon belachelijk dat die wedstrijd om 20u45 van start ging. Zo ontneemt ge gewoon alles en had ge op het sint pietersplein echt het gevoel dat het allemaal pipo's waren die den ot nog nie van dicht gezien hebben.

Wij zijn van de parking van de hoofdtribune gereden ongeveer een kwartier na de spelers en hebben zeker nog een 100-tal bussen ingehaald. Direct parkeerplek dichtbij gevonden en de spelers stonden al op het podium.
Drewie

Berichtdoor lotti » zo 16 mei 2010 12:41

Hopelijk een goede les voor de komende jaren !!! :) ;)
lotti

Berichtdoor a buffalo girl » zo 16 mei 2010 12:42

wij waren wel op tijd terug, met de auto welinswaar
zwakke sfeer daar, babbelaar die alles naar de koten riep, verschrikkelijk
toen de spelers er waren, viel het wel mee, maar idd nog velen onderweg
jammer, maar ja
das volgens mij het enige minpunt aan de dag !
a buffalo girl

Berichtdoor sakamoto » zo 16 mei 2010 12:43

top68 schreef:
Luna schreef:

Toch wel, velen wilden nog langs komen maar kwamen te laat aan zodat ze vrij vrug opnieuw afdropen. Veel mensen gezien die vanuit Brussel kwamen, maar teleurgesteld onmiddellijk naar huis hingen. Ergens kan ik het wel begrijpen, het was een lange dag, velen waren (begrijpelijk) lichtjes aangeschoten. Mocht men daarna nog de hele nacht door gaan op het st-Pietersplein, men zou miserie gehad hebben in de vroege uurtjes. Dat wou het stadsbestuur wat vermijden denk ik. Niettemin, we kunnen nog uitgebreid vieren tijdens de Gentse feesten tijdens de ploegvoorstelling.

ze heeft gelijk. wij stonden met juust aan de uitgang van parking c geparkeerd (op tijd vetrokken naar bxl mee de flora zwirm ;-) en waren super snel in gent terug. op moment dat spelers kwamen op st pietersplein waren er enkel gasten die met de auto er geraakt werden. 90% van het plein (da maar voor 40% bezet was) waren mensen die niet naar de wedstrijd geweest waren. was inderdaad een triestige bedoening
I'm back, bigger and better than ever... Team Hein
sakamoto

Berichtdoor top68 » zo 16 mei 2010 12:46

Ja, mijn punt is dat heel wat mensen uit Brussel onderweg waren naar het plein, dat zag je heel duidelijk. Velen zochten een parkeerplaats in de buurt. Eenmaal op het plein was er teleurstelling en dropen af. Net als wij. De feestvierders op het plein stonden er al lang, de supporters uit Brussel kwamen massaal af, maar dropen even massaal en al even snel weer af.
Allez Gantwoaze!
top68

Berichtdoor Alexandre » zo 16 mei 2010 12:48

Drewie schreef:Die huldiging kon gewoon niet later gedaan worden, de spelers moesten nog gaan eten en zo noem maar op. Gewoon belachelijk dat die wedstrijd om 20u45 van start ging. Zo ontneemt ge gewoon alles en had ge op het sint pietersplein echt het gevoel dat het allemaal pipo's waren die den ot nog nie van dicht gezien hebben.

Wij zijn van de parking van de hoofdtribune gereden ongeveer een kwartier na de spelers en hebben zeker nog een 100-tal bussen ingehaald. Direct parkeerplek dichtbij gevonden en de spelers stonden al op het podium.

Net zoals de televisie baas is over de reguliere competitie is ze dat ook over de bekercompetitie.
Alexandre

Berichtdoor tuuveneire » zo 16 mei 2010 12:50

Ik was met de auto, en was al een half uur op 't sint pieters plein toen de spelers aan kwamen. Was een bewuste keuze om wat vroeger uit het stadion te gaan om de intrede te kunnen zien. (was net het stadion uit toen 't vliegerke begon te spelen).

Voor wie het ambetant vond dat hij het gemist heeft. VREEST NIET. Ik kwam toe op 't sint pieters plein waar alle sfeer vakkundig werd gefnuikt door de combinatie van een dj die niet kon mixen, die MONGOOL van een frons broebelaar die zijn attentionwhoreness weer ten top moest spreiden en CONSTANT dezelfde zin moest herhalen: "en wien eet er den beker gewonneuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu], wieneeeeeeuuuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu], wiedaddeeeeuuuuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu]".
Dan kwamen de spelers toe, maar de broebelaarshow was far from over. Roepen en tieren. En de een nul was van [stilte]. De twee nul van [heel stil leye] en de drie nul van christophe [de helft roept lepoint]. En onzen kapitein is... en onzen trainer is... en onzen voorzitter is... en onzen manager is...

Klein lichtpuntje: optredentje van kurt van biezebaaze net voor aankomst spelers.

Neem het van mij aan, ge hebt NIETS gemist.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
tuuveneire

Berichtdoor Alexandre » zo 16 mei 2010 12:56

Ik was er dus een kwartier voor de intrede en wat me onmiddellijk opviel naast het amateuristisch opgesteld podium en TV-scherm was dat Kurt van Biezebaaze een veel beter omroeper zou zijn dan Frans Brabbelaar, die volgens mij toch iets te diep in het bier gekeken had
Alexandre

Volgende

Keer terug naar KAA Gent - DE BEKERFINALE