Sint-Pietersplein begroeting van de spelers

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
poteirde

Bericht door poteirde » zo 16 mei 2010 14:53

Polle schreef:http://www.sporza.be/cm/1.780808?view=popupPlayer

Vanaf 3 minuten beginnen luisteren... WIENEUEEEEEUUUUH :lol:
:lol: WIEDADDEUUUH??
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

SiebeK

Bericht door SiebeK » zo 16 mei 2010 15:00

Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » zo 16 mei 2010 15:03

FRANS DE ECHTE BRABBELAAR

http://www.euromediarts.com/HeyCenter/h ... .htm#frans
Frans Babbelaar heeft zijn naam niet gestolen. Toen Frans Van Hijfte zich kwam aanbieden om als DJ aan de slag te kunnen in het Hey Center liet Norbert zich dan ook overtuigen. Maar hij heeft er nooit "zijn draai gevonden" zoals ze in het Vlaams zeggen. Dat deed hij later wel bij radio Maeva, waar hij DJ was en weer is. Wellicht was hij téveel radio
DJ en draaide hij te volks voor een discotheek. Op de foto boven krijgt Frans de megafoon aangereikt door Mi Amigo figuur en Maeva stichter Patrick Valain op een betoging om het bestaan van de zender te redden. Op de foto's onder uiterst links den Frans zoals hij eruit zag in de tijd van het Hey Center, op een 45t die hij op een onbewaakt ogenblik opnam, en rechts zoals hij er nu uitziet : met pots en baard, en zonder. Frans Babbelaar was ook een korte tijd uitbater-Dj van een eigen zaak en Norbert bracht er als klant een bezoekje om hem te steuenen. Frans is altijd een voorvechter geweest van het Nederlandstailge lied en van "Vlaamsche schlagers". En is dit tot op de dag van vandaag gebleven.
het is normaal dat den frans niet echt zijn draai kan vinden bij ons gantoise 8)
In Heintje we trust!

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » zo 16 mei 2010 15:06

Afbeelding

if only i had time ...[/img]
Tjapt tem !

rebel30

Bericht door rebel30 » zo 16 mei 2010 15:09

Mja, het is eigenlijk spijtig......wat een groot feest moest worden in GENT...is dan eigenlijk niet kunnen doorgaan :( :(
Onze bussen waren ook nog allemaal onderweg toen de spelers op het podium van het St-Pietersplein stonden....
De supps. die in Brussel aanwezig waren mochten precies niet vieren in Gent, er is niets duidelijk afgesproken om er in Gent een groot Feest van te maken :( :( :(
Zo'n grandioos seizoenseinde niet kunnen vieren zoals het hoort is toch wel een domper, de ploeg en zo'n Stad als Gent verdienen een groot feest!!!
Maar nee, de wedstrijd veel te laat en dan nog voor veel mensen al een zware lange dag en dan nog de omstandigheden die er niet waren om er een groot Feest van te maken zoals het hoort ontbraken :( :( :(
Ik wil niet overdrijven, maar 't is spijtig
Het zal tijdens de Gentse Feesten moeten gebeuren zeker.....

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » zo 16 mei 2010 15:13

SiebeK schreef:http://www.youtube.com/watch?v=nYoYE4QCLpE

WIENEEEEUH !!
da symboliseert het... niet echt wat ik zou verwachten om na 26jaar de voaze naar gent te brengen
In Heintje we trust!

rebel30

Bericht door rebel30 » zo 16 mei 2010 15:24

Heb hier al verschillende reacties beluisterd van mensen die niet naar BRUSSEL geweest zijn en dus voor een groot deel geen echte supps. zijn....
Enfin, 't is triestig dat de echte supps.niet kunnen vieren hebben in onze eigen stad!!! :( :( :(
Ik was zelf rond 02u in GENT terug, en heb toen in de Overpoort veel fake Buffalo's gezien die waarschijnlijk nog nooit in den OT geweest zijn...
In de toekomst moet dit beter......

Polle

Bericht door Polle » zo 16 mei 2010 15:27

Ik ken een paar van die 'Fake-buffalo's' die nog nooit een stadion gezien hebben, matig geïnteresseerd zijn in voetbal, maar gisteren aanwezig waren op SPP en enorm enthousiast zijn plots. Qua klantenbinding is dat feest geniaal geweest. En veel van die 'fake-buffalo's' zijn sinds gisteren gewoon buffalo's. ;)

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » zo 16 mei 2010 15:28

bij neet - 't waren quasi allemaal studenten - die in geen honderd jaar naar de gantoise gaan komen kijken
In Heintje we trust!

EOX
Contacteer:

Bericht door EOX » zo 16 mei 2010 15:29

Polle schreef:Ik ken een paar van die 'Fake-buffalo's' die nog nooit een stadion gezien hebben, matig geïnteresseerd zijn in voetbal, maar gisteren aanwezig waren op SPP en enorm enthousiast zijn plots.
Qua klantenbinding is dat feest geniaal geweest. En veel van die 'fake-buffalo's' zijn sinds gisteren gewoon buffalo's. ;)
2
Goe gezegd.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » zo 16 mei 2010 15:31

EOX schreef:
Polle schreef:Ik ken een paar van die 'Fake-buffalo's' die nog nooit een stadion gezien hebben, matig geïnteresseerd zijn in voetbal, maar gisteren aanwezig waren op SPP en enorm enthousiast zijn plots.
Qua klantenbinding is dat feest geniaal geweest. En veel van die 'fake-buffalo's' zijn sinds gisteren gewoon buffalo's. ;)
2
Goe gezegd.
Had den Art af geweest, dan had de Gantoise ze aan zich kunnen binden. In den Ot is er helaas geen plaats meer voor hen
VHB: 'Sommige trainers hebben een houdbaarheidsdatum. Ik niet'
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » zo 16 mei 2010 16:59

superboksic schreef:De dag nadien ware inderdaad ideaal geweest.

Nu was iedereen ook uitgefeest denk ik.
Iedereen heeft nog gelachen toen ik dit voorstelde maar je ziet het resultaat nu...het is gewoon jammer dat de wedstrijd zo laat plaatsvond en bijgevolg iedereen slechts pas rond 1 uur in Gent was.
Ik heb mensen die wilden afstappen laten afstappen aan de Leopoldskazerne en ben dan met mijn bus richting supporterslokaal gereden waarna de rest van de bussen volgden en waar we nog gefeest hebben tot met een uur of 5.
Zo'n late huldiging hoefde voor mij absoluut niet...ik had veel meer aan het gebeuren in het stadion zelf...uitreiking beker,ereronde en zoveel meer...onvergetelijk. :clap:
*KAA Gent, Sheffield Wednesday & Muang Thong United*

samba99
Contacteer:

Bericht door samba99 » zo 16 mei 2010 18:43

vind ik ook. Doe dat vandaag op st baafs rond 14H en er zit 20 000 man op da plein! De jong gastjes kunnen dat dan ook meemaken, de oudere garde is ook present.
Nu was het goed, maar enkel voor die die hards. Nadat ik toekwam in Gent heb ik het nog een dik uur uitgezongen, maar dan was't vat af.

Jammer, want de honger is er nog steeds en die zou vandaag kunnen gestild geweest zijn met een topevent in centrum Gent.
De droom wordt werkelijkheid.Olé!

rebel30

Bericht door rebel30 » zo 16 mei 2010 19:07

samba99 schreef:vind ik ook. Doe dat vandaag op st baafs rond 14H en er zit 20 000 man op da plein! De jong gastjes kunnen dat dan ook meemaken, de oudere garde is ook present.
Nu was het goed, maar enkel voor die die hards. Nadat ik toekwam in Gent heb ik het nog een dik uur uitgezongen, maar dan was't vat af.

Jammer, want de honger is er nog steeds en die zou vandaag kunnen gestild geweest zijn met een topevent in centrum Gent.
Voor de DIE HARDS was het juist niet goed, wij waren allemaal veel te laat terug in Gent en het SPP was al aan het leeg lopen.....
Een grote teleurstelling na een onvergetelijke ontlading van vreugde in
het Koning Boudewijn Stadion.....
Het feesten kreeg geen vervolg meer in Gent, toch niet op hetzelfde niveau!!!
In de Overpoort veel marginalen, studenten en fake Buffalo's.....

buffalo essevee
Contacteer:

Bericht door buffalo essevee » zo 16 mei 2010 19:10

rebel30 schreef:
samba99 schreef:vind ik ook. Doe dat vandaag op st baafs rond 14H en er zit 20 000 man op da plein! De jong gastjes kunnen dat dan ook meemaken, de oudere garde is ook present.

Voor de DIE HARDS was het juist niet goed, wij waren allemaal veel te laat terug in Gent en het SPP was al aan het leeg lopen.....
Een grote teleurstelling na een onvergetelijke ontlading van vreugde in
het Koning Boudewijn Stadion.....
Het feesten kreeg geen vervolg meer in Gent, toch niet op hetzelfde niveau!!!
In de Overpoort veel marginalen, studenten en fake Buffalo's.....
² het was een anti-climax om zo laat toe te komen en niks meer te zien krijgen :(
<<< royalstar >>>

www.minimelsen.be

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » zo 16 mei 2010 19:14

inderdaad rebel30

wij waren één van de laatste bussen die van de parking reden in Brussel.

Toen we eindelijk in Admiraal (Destelbergen) waren, de bakken bier uitgeladen waren en we in Gent waren, was iedereen waarempel al aant vertrekken

we kwamen toe op SPP en de DJ zei: ik mag nog één nummer draaien... hupla zombie nation voor de laatste mensen aanwezig...

dan nog een half uurtje door overpoort gelopen en toen leek het een gewone doordeweekse donderdagavond: vol met marginalen, krapuul en veel te jonge zatte delletjes

had de viering toch net iets anders voorgesteld. Goed dat we in het stadion nog eens goed kunnen roepen hebben!
krewl :love: #WAOF

Svenne

Bericht door Svenne » zo 16 mei 2010 19:37

ik sluit mij hier volledig bij aan! Ik denk dat van de mensen die in Brussel erbij waren slechts een 30% op tijd was op de viering mee te maken, volledig of een stuk ervan.

thenri

Bericht door thenri » zo 16 mei 2010 20:29

Wat een organisatie om daar binnen te mogen in het stadion. Heb bijna 40minuten moeten aanschuiven, omdat er 3 ingangen open waren :eek: Voor die hele tribune bijna... Kwas 5 minuten voordat de wedstrijd begon in het stadion
Banlieue Gantoise.

sparta

Bericht door sparta » zo 16 mei 2010 20:32

vasQuez schreef:inderdaad rebel30

wij waren één van de laatste bussen die van de parking reden in Brussel.

Toen we eindelijk in Admiraal (Destelbergen) waren, de bakken bier uitgeladen waren en we in Gent waren, was iedereen waarempel al aant vertrekken

we kwamen toe op SPP en de DJ zei: ik mag nog één nummer draaien... hupla zombie nation voor de laatste mensen aanwezig...

dan nog een half uurtje door overpoort gelopen en toen leek het een gewone doordeweekse donderdagavond: vol met marginalen, krapuul en veel te jonge zatte delletjes

had de viering toch net iets anders voorgesteld. Goed dat we in het stadion nog eens goed kunnen roepen hebben!
Vooral jonge zatte delletjes :eek: ongelooflijk

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 16 mei 2010 21:05

Mijne bus was een vd eerste die weg was uit Bxl en wij kwamen net voor de spelersbus aan in Gent.

Op het prachtig ingerichte SPP was het duidelijk dat het gros vd aanwezigen niet naar Bxl geweest was. Dus op dat vlak wel jammer dat de show geen uurke later kon plaats vinden. Is natuurlijk niet makkelijk te plannen.
Al ist wel opmerkelijk dat de spelers zo rap terug waren ..
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Laurent
Contacteer:

Bericht door Laurent » zo 16 mei 2010 21:28

Wij waren met de wagen, en ons geparkeerd vlakbij uitgang van Parking C rond 17u.
Na de match & ereronde vertrokken naar de parking, direct de parking af en volle gas naar Gent. In Groot-Bijgaarden stond playmobiel in volle glorie om geen enkele voetbalbus of supportersauto toe te laten...

Nog het nieuws gehoord van middernacht, en rond half 1 tot mijn grote verbazing direct geparkeerd geraakt in zijstraat Zwijnaardesesteenweg, vlakbij d'Heuvelpoort. Tussenstop aan de frituur en 10min later met nen Bicky in ons handen de spelers op SPP zien toekomen.
Ik heb echt nog gepeist, miljaar die zijn hier rap....het was toen rond 1u en wij dachten dat we daar nog een halfuurke gingen moeten wachten. Wel dus spijtig voor al de mensen op nen bus die dit hebben moeten missen.

Maar toch...Feeeeestje !
Buffalo !!

fabgansbeke

Bericht door fabgansbeke » zo 16 mei 2010 21:43

Ik was ook met de auto... gelukkig niet te lang moeten wachten om van de parking te geraken in Brussel, dan naar huis gereden en van daar met de fiets naar het Sint-Pietersplein. We waren net op tijd om de spelers te zien toekomen.

Pieter

SPP

Bericht door Pieter » zo 16 mei 2010 22:39

Den Babbelaar was inderdaad een ergernis, man man man

wat een niveau !

Kurt van biezebaaze heeft een poging gedaan, maar echt ambiance was er niet !
Dat is niet de gepaste persoon om ambiance te brengen.

Die vindt alleen zichtzelf geweldig ;-)

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » zo 16 mei 2010 23:24

Afbeelding
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 150 tekens.

geert het peert

Bericht door geert het peert » zo 16 mei 2010 23:35

inderdaad een gemiste kans , hadden ze deze middag iets ingericht op sint-baafs of zo , 't stad was te klein geweest
zelf was ik maar thuis om 1.30 h van brussel met onzen bus en had absoluut geen zin meer om met mijn autooke naar gent te rijden als ge op voorhand weet da ge teveel op hebt om niet positief te zijn en ge bovendien al serieus moe zijt van een lange dag ...
Winners start where losers stop !

Ho_Chi_Min

Bericht door Ho_Chi_Min » zo 16 mei 2010 23:55

Wat DE absolute kers op de taart moest worden na een enorm prachtige dag in Brussel, is toch wel inderdaad op een lichte teleurstelling uitgedraaid. Na de tamelijk vlotte autorit was mijn verbazing groot dat ik de spelers al op het podium zag opdraven omstreeks kwart voor 1. De linkerkant van het plein was bijna halfleeg, terwijl ik wel een grote volkstoeloop had verwacht. Jammer van die fratsen alla 'Radio Medley' van Franske Babbelaar met alle respect voor de man, maar hij is totaal geen volksmenner. Na een halfuur naar de make up gegaan waar het wel nog een heftig techno feestje was. Tegen half 6 was m'n kaars volledig uit.

Voor mijn part mag Gent ieder jaar de bekerfinale spelen, t'was plezant :D
We never gonna survive , unless we get a little crazy...

Blue & white colors rules the world.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » zo 16 mei 2010 23:56

Ho_Chi_Min schreef:
Voor mijn part mag Gent ieder jaar de bekerfinale spelen, t'was plezant :D
kzalt doorgeven
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Maes Pils 2

Bericht door Maes Pils 2 » ma 17 mei 2010 0:45

Wij hadden nog geluk dat onze bus als één van de eersten in de buurt van het SPP is toegekomen en zelfs wij waren maar net op tijd om de spelers op het podium te zien stappen. Voor de supporters die het gemist hebben is er één troost, ze hebben niet al te veel gemist.

Maes Pils 2

Bericht door Maes Pils 2 » ma 17 mei 2010 0:46

Wij hadden nog geluk dat onze bus als één van de eersten in de buurt van het SPP is toegekomen en zelfs wij waren maar net op tijd om de spelers op het podium te zien stappen. Voor de supporters die te laat waren is er één troost, ze hebben niet al te veel gemist.

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » ma 17 mei 2010 0:53

vond het allemaal nog zo slecht niet
dankzij onze chauffeur ietsje na 1u toegekomen aan spp, spelers stonden toen jammergenoeg wel al op het podium, hebben ze niet zien toekomen
dat fons broebelaar de sfeer erin moest brengen was natuurlijk weer te verwachten, maar goed...
de muziek achteraf was echter wel zeer aangenaam, de volgende keer moeten ze da echt gewoon gans de nacht laten doorgaan
Geef ze een kilootje stickers!

Gesloten