Sint-Pietersplein begroeting van de spelers

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Berichtdoor Haiku » ma 17 mei 2010 0:57

Wat was er nu met Leye zn toespraak ?
Haiku

Berichtdoor Exocet » ma 17 mei 2010 1:04

Hij kwam als eerste speler aan de micro, en het enigste dat uit zijn mond kwam was dat de supporters "louwagie moet betalen" moesten meezingen. Vond het volledig misplaatst en belachelijk.
Exocet

Berichtdoor MfB » ma 17 mei 2010 1:06

Exocet schreef:Hij kwam als eerste speler aan de micro, en het enigste dat uit zijn mond kwam was dat de supporters "louwagie moet betalen" moesten meezingen. Vond het volledig misplaatst en belachelijk.

op wat doelde hij? de premie ofzo?
Laaauuurent Depooitre, you are the love of my life!
Laaauuurent Depooitre, I'd let you shag my wife!
Laaauuurent Depooitre, I want Shana Sonck too!
MfB

Berichtdoor Exocet » ma 17 mei 2010 1:08

Tjah, kan je invullen zoals je wilt. In mijn achterhoofd zit ik met die "ruzie" over de premies. Anderen denken dat hij bedoelde om te investeren in het houden van MPH...

Denk dat al meermaals gebleken is dat Leye een egotripper is en hij het hierbij alleen maar doelde op de premies.
Exocet

Berichtdoor Buffalo Homer » ma 17 mei 2010 1:11

ik dacht dat dat was omwille van 't feit dat louwagie iedere cent 4 keer omdraait en dat het dus wat ludiek bedoeld was
hij is heus wel een stuk intelligenter dan da volgens mij...
Geef ze een kilootje stickers!
Buffalo Homer

Berichtdoor Exocet » ma 17 mei 2010 1:22

Buffalo Homer schreef:ik dacht dat dat was omwille van 't feit dat louwagie iedere cent 4 keer omdraait en dat het dus wat ludiek bedoeld was

En moet dat dan, op zo een avond? Geen dankwoord naar de supporters, niks nada noppes. Enigste wat hij doet is dan "ludiek" lachen met Louwagie als hhet niet over de premies gaat zoals je zegt. Terwijl we héél veel aan louwa te danken hebben.
Exocet

Berichtdoor Haiku » ma 17 mei 2010 1:29

ge moogt uw gemoed nie zo afstemmen op het doen en laten van voetballers.
Haiku

Berichtdoor Alexandre » ma 17 mei 2010 3:16

Exocet schreef:Anderen denken dat hij bedoelde om te investeren in het houden van MPH...

²
VHB: 'Sommige trainers hebben een houdbaarheidsdatum. Ik niet'
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.
Alexandre

Berichtdoor Buffalo Homer » ma 17 mei 2010 3:18

Exocet schreef:
Buffalo Homer schreef:ik dacht dat dat was omwille van 't feit dat louwagie iedere cent 4 keer omdraait en dat het dus wat ludiek bedoeld was

En moet dat dan, op zo een avond? Geen dankwoord naar de supporters, niks nada noppes. Enigste wat hij doet is dan "ludiek" lachen met Louwagie als hhet niet over de premies gaat zoals je zegt. Terwijl we héél veel aan louwa te danken hebben.
is da nu zo erg?
in alle euforie gaat ge toch wel ne keer iets onnozel zeggen zeker?
Buffalo Homer

Berichtdoor vasQuez » ma 17 mei 2010 8:42

kutkakkerlakken bijvoorbeeld
krewl :love: #WAOF
vasQuez

Berichtdoor Buffalo Homer » ma 17 mei 2010 8:49

vasQuez schreef:kutkakkerlakken bijvoorbeeld
da was er dan wel weer over
wat leye deed is helemaal niet vergelijkbaar
Buffalo Homer

Berichtdoor potitten » ma 17 mei 2010 8:58

Ik vind het er wel een beetje over dat je mensen op het SPP fake-supporters gaat noemen. Ik was met de auto in Bxl, en ben na het in de lucht steken van de beker vertrokken. Tegen 12u was ik terug in Gent. Half uur rijden, nergens moeten stoppen.
Dat was 1 van de redenen waarom ik zelf gereden heb (en mij dus geen stuk in mijn kloten kon zuipen). Ik kon op voorhand wel incalculeren dat ik anders NOOIT op tijd in Gent zou zijn voor het feestje op SPP.
Feest maak je zelf, en als daar dan zatte sletjes zitten of niet, I don't care.
potitten

Berichtdoor potitten » ma 17 mei 2010 8:58

----
potitten

Berichtdoor breevoort » ma 17 mei 2010 9:17

potitten schreef:Ik vind het er wel een beetje over dat je mensen op het SPP fake-supporters gaat noemen. Ik was met de auto in Bxl, en ben na het in de lucht steken van de beker vertrokken. Tegen 12u was ik terug in Gent. Half uur rijden, nergens moeten stoppen.
Dat was 1 van de redenen waarom ik zelf gereden heb (en mij dus geen stuk in mijn kloten kon zuipen). Ik kon op voorhand wel incalculeren dat ik anders NOOIT op tijd in Gent zou zijn voor het feestje op SPP.
Feest maak je zelf, en als daar dan zatte sletjes zitten of niet, I don't care.

2

Ik was ook met de auto gegaan om die reden en ik vond het fijn om te verbroederen met de mensen op SPP. Als we willen groeien als club is het ook belangrijk om die mensen te verwelkomen. Ik ben 43 jaar supporter, maar de eerste jaren dat ik naar de gantoise ging was ik ook niet direct supporter. Raar genoeg werd ik dat pas toen we rotslecht aan het spelen waren in tweede klasse. Moeilijk te verklaren waarom, maar dat is zoiets als verliefd worden zeker?
Anyway, in al die jaren heb ik heel wat mensen "geholpen" om supporter te worden. Zaterdag ook een vriend meegenomen en dat wordt een nieuwe abonnee volgend jaar.
In plaats van ons te willen profileren als beste supporter kunnen we beter de club helpen groeien door de nieuwkomers te begeleiden en een toffe sfeer te scheppen.
Toen ik in derde klasse op de pleintjes van Puurs, Willebroek en Lauwe stond was eerste klasse een schier onbereikbare droom. Nu zijn we vice-kampioen en bekerwinnaar. Onvoorstelbaar!
breevoort

Berichtdoor Alexandre » ma 17 mei 2010 10:08

Er bestaan geen fake-supporters, enkel potentieel nieuwe supporters. Daarom is het ook zo spijtig dat we den Art nog niet in gebruik kunnen nemen. In den Ot is er geen plaats om van die potentieel nieuwe supporters gewone supporters te maken.
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.
Alexandre

Berichtdoor Het Oog » ma 17 mei 2010 10:11

Exocet schreef:Tjah, kan je invullen zoals je wilt. In mijn achterhoofd zit ik met die "ruzie" over de premies. Anderen denken dat hij bedoelde om te investeren in het houden van MPH...

Denk dat al meermaals gebleken is dat Leye een egotripper is en hij het hierbij alleen maar doelde op de premies.

Als je niet beter weet, hou dan gewoon je mond. Iedereen die Leye ook maar 1 keer heeft tegengekomen of er eens een babbeltje mee heeft gemaakt weet dat het een ongelogelijke sympathieke gast is. Je kan eventueel kritiek hebben op hem als voetballer, maar als mens is hij allesbehalve een lul, laat staan een egoïst. Als je hem dan met vrouw en zijn kindje ziet lopen, kan je alleen maar blij zijn voor hem.

Ik heb die speech niet gezien, maar misschien is het iets dat leeft bij de spelers, hij zal wel niet zomaar iets ter plekke verzinnen om Louwa in zijn hemd te zetten. Ofwel doelde hij op MPH, ik weet het niet. Feit is wel dat Leye GEEN egotripper is.
Het Oog

Berichtdoor Oilsjtevelde » ma 17 mei 2010 10:19

Ik reageer op de negatieve opmerkingen over het feest op het Sint-Pietersplein:
- de uitzending op groot scherm werd bijgewoond door 7000 (!) toeschouwers;
- de begroeting van de spelers werd bijgewoond door minstens 12.500 toeschouwers;
- ikzelf zat op bus 126. We vertrokken na de festiviteiten in het Koning Boudewijnstadion en dienden nog een hele poos te wachten op de parking omdat enkele van onze passagiers de bus niet terugvonden. Om 0.03 vertrokken we in Brussel, om 0.52 waren we aan de Leopoldskazerne;
- om 1.00u kwamen de spelers op het plein aan;
- op mijn vraag nog minstens een kwartier te wachten met de begroeting omdat er nog vele bussen onderweg waren kwam het antwoord "de spelers moeten nu snel het podium op";
- verzachtende omstandigheid 1: ook de spelers wilden snel aan hun feestje beginnen. Zij gingen na de begroeting naar het oefencomplex om zich om te kleden, pas dan kregen zij vrij en trokken ze in kleine groepjes de nacht in;
- verzachtende omstandigheid 2: ik vernam intussen dat er rond Groot-Bijgaarden een ongeluk gebeurde op de autosnelweg, waardoor velen pas rond 2u in de buurt van Gent geraakten. We konden de spelers onmogelijk nog een uur laten wachten.

Het idee dat diegenen die op het plein stonden geen Buffalosups waren is belachelijk. Het idee dat niemand tijdig op het plein geraakte klopt niet. Dat de spelers geen kwartiertje langer konden wachten is wel jammer, maar onvermijdelijk. De suggestie dat de spelers beter eerst naar het oefencomplex waren gereden is niet relevant, want dan zou de spelersgroep nooit nog samen op het Sint-Pietersplein geraakt zijn.

Ik lees de vraag waarom er niet op zondag een feestje werd gebouwd. Ik herinner jullie aan de algemene oproep, ook hier op het forum, om het 's nachts op het Sint-Pietersplein te doen. Iemand schrijft: zondag zou er 20.000 man op het Sint-Baafsplein gestaan hebben. Eén: op dat plein krijg je nog geen 10.000 man. Twee: de Kuip is nog steeds een werf.

Wie in Brussel was heeft daar een hoogdag beleefd, met drie doelpunten en een collectief delirium wanneer onze kapitein de beker in de lucht mocht steken. Wie in Gent was heeft een uniek moment beleefd op het Sint-Pietersplein. Beide massa's hebben de spelers gezien, de beker zien blinken. En dat alles zonder noemenswaardige incidenten. Het was een Gentse hoogdag.

Ik kan maar één ding zeggen: we hebben ons best gedaan. Kijk eens rond en kijk eens terug naar wat er de voorbije weken is gerealiseerd door de club, door de stad, door de lokale krantenredacties, door de supporters: welke stad doet ons dit na?

Dat er dan ook nog wat gewortel komt achteraf, tja, dat hoort er bij zeker? Kan het Gentser?
KAA Gent is meer dan voetbal
Oilsjtevelde

Berichtdoor Alexandre » ma 17 mei 2010 10:24

Oilsjtevelde schreef:Ik reageer op de negatieve opmerkingen over het feest op het Sint-Pietersplein:
- de uitzending op groot scherm werd bijgewoond door 7000 (!) toeschouwers;
- de begroeting van de spelers werd bijgewoond door minstens 12.500 toeschouwers;
- ikzelf zat op bus 126. We vertrokken na de festiviteiten in het Koning Boudewijnstadion en dienden nog een hele poos te wachten op de parking omdat enkele van onze passagiers de bus niet terugvonden. Om 0.03 vertrokken we in Brussel, om 0.52 waren we aan de Leopoldskazerne;
- om 1.00u kwamen de spelers op het plein aan;
- op mijn vraag nog minstens een kwartier te wachten met de begroeting omdat er nog vele bussen onderweg waren kwam het antwoord "de spelers moeten nu snel het podium op";
- verzachtende omstandigheid 1: ook de spelers wilden snel aan hun feestje beginnen. Zij gingen na de begroeting naar het oefencomplex om zich om te kleden, pas dan kregen zij vrij en trokken ze in kleine groepjes de nacht in;
- verzachtende omstandigheid 2: ik vernam intussen dat er rond Groot-Bijgaarden een ongeluk gebeurde op de autosnelweg, waardoor velen pas rond 2u in de buurt van Gent geraakten. We konden de spelers onmogelijk nog een uur laten wachten.

Het idee dat diegenen die op het plein stonden geen Buffalosups waren is belachelijk. Het idee dat niemand tijdig op het plein geraakte klopt niet. Dat de spelers geen kwartiertje langer konden wachten is wel jammer, maar onvermijdelijk. De suggestie dat de spelers beter eerst naar het oefencomplex waren gereden is niet relevant, want dan zou de spelersgroep nooit nog samen op het Sint-Pietersplein geraakt zijn.

Ik lees de vraag waarom er niet op zondag een feestje werd gebouwd. Ik herinner jullie aan de algemene oproep, ook hier op het forum, om het 's nachts op het Sint-Pietersplein te doen. Iemand schrijft: zondag zou er 20.000 man op het Sint-Baafsplein gestaan hebben. Eén: op dat plein krijg je nog geen 10.000 man. Twee: de Kuip is nog steeds een werf.

Wie in Brussel was heeft daar een hoogdag beleefd, met drie doelpunten en een collectief delirium wanneer onze kapitein de beker in de lucht mocht steken. Wie in Gent was heeft een uniek moment beleefd op het Sint-Pietersplein. Beide massa's hebben de spelers gezien, de beker zien blinken. En dat alles zonder noemenswaardige incidenten. Het was een Gentse hoogdag.

Ik kan maar één ding zeggen: we hebben ons best gedaan. Kijk eens rond en kijk eens terug naar wat er de voorbije weken is gerealiseerd door de club, door de stad, door de lokale krantenredacties, door de supporters: welke stad doet ons dit na?

Dat er dan ook nog wat gewortel komt achteraf, tja, dat hoort er bij zeker? Kan het Gentser?

GewUrtel, voor de rest groot gelijk. De spelers hebben trouwens wel degelijk een kleine 10 minuten gewacht tussen dat ze op het SPP toekwamen en dat ze het podium betraden.
Alexandre

Berichtdoor Turbostef » ma 17 mei 2010 10:27

je kunt nooit voor iedereen goed doen, maar zoals je het zegt W., we hebben de ereronde in Bxl meegemaakt, die begroeting op het Sint-Pietersplein hebben we dan wel gemist, maar dat maakte het feest er niet minder op... ;)
Turbostef

Berichtdoor Exocet » ma 17 mei 2010 10:42

Het Oog schreef:
Exocet schreef:Tjah, kan je invullen zoals je wilt. In mijn achterhoofd zit ik met die "ruzie" over de premies. Anderen denken dat hij bedoelde om te investeren in het houden van MPH...

Als je niet beter weet, hou dan gewoon je mond. Iedereen die Leye ook maar 1 keer heeft tegengekomen of er eens een babbeltje mee heeft gemaakt weet dat het een ongelogelijke sympathieke gast is. Je kan eventueel kritiek hebben op hem als voetballer, maar als mens is hij allesbehalve een lul, laat staan een egoïst. Als je hem dan met vrouw en zijn kindje ziet lopen, kan je alleen maar blij zijn voor hem.

Ik heb die speech niet gezien, maar misschien is het iets dat leeft bij de spelers, hij zal wel niet zomaar iets ter plekke verzinnen om Louwa in zijn hemd te zetten. Ofwel doelde hij op MPH, ik weet het niet. Feit is wel dat Leye GEEN egotripper is.

1. Ik ben Leye al tegengekomen en er al mee gepraat.
2. Ik zeg niet dat hij als mens een egotripper is, wel als voetballer. Kijk naar zijn reactie als hij scoort <=> teammaat scoort.
3. Ik blijf van mening dat als het bij de spelers leeft je het daar moet houden, uit dat dan niet naar de supporters en betrek ze er niet bij. Bespreek dat binnenskamers.
Exocet

Berichtdoor captcobra » ma 17 mei 2010 10:51

Heb ondertussen een filmpje gezien waarin ALLE spelers dit liedje aan het zingen zijn. Ze doelen weldegelijk op de premie imo, maar dit op een speelse wijze. Dus leye een egotripper noemen is er toch een beetje over ...
captcobra

Berichtdoor vasQuez » ma 17 mei 2010 10:52

DOS !!!!
vasQuez

Berichtdoor superboksic » ma 17 mei 2010 10:53

MAS!!!
superboksic

Berichtdoor massjief » ma 17 mei 2010 11:18

:dance:
massjief

Berichtdoor vasQuez » ma 17 mei 2010 11:21

CERVEZAS POR FAVOR !
vasQuez

Berichtdoor Uufflakke » ma 17 mei 2010 11:23

'n Ganse topic mee gewurtel. Niet te doen.

Ik ben er spijtig genoeg niet geraakt op SPP. Is er mij imend die kan vertellen hoe het was toen de spelers op het podium kwamen? Liet Kenny zich weer volledig gaan? Wat deed MPH? Heeft er buiten Leye, nog iemand van de spelers gesproken?

PS De capriolen van Frans Babbelaar interesseren me niet. Bespaar me dan ook het gewurtel van wat hij gezegd heeft. Vertelt liever 'n kier van de Buffalo's, ge weet wel de Gantoise, die diene beker gewonnen heeft.
Alle boeren zijn hopeloos!
Uufflakke

Berichtdoor Luna » ma 17 mei 2010 11:24

Dat is net het probleem, weinig mensen van Brussel zijn er geraakt :p
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu
Luna

Woonplaats: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Berichtdoor kleppe » ma 17 mei 2010 11:26

hilarisch was de oproep van babbelaar voor een "staande ovatie " toen de spelers het podium opkwamen.
Farrell:unless you grew up on a farm and were slightly retarded,Bruges is really just hell on earth
kleppe

Berichtdoor potitten » ma 17 mei 2010 11:27

----
Laatst bijgewerkt door potitten op ma 17 mei 2010 11:30, in totaal 1 keer bewerkt.
potitten

Berichtdoor Uufflakke » ma 17 mei 2010 11:28

Luna schreef:Dat is net het probleem, weinig mensen van Brussel zijn er geraakt :p

Maar ze weten wel allemaal heel goed wat Babbelaar gezegd heeft? :think:
Alle boeren zijn hopeloos!
Uufflakke

VorigeVolgende

Keer terug naar KAA Gent - DE BEKERFINALE