Waar blijft die speciale rubriek???
The Final Countdown: zondag 18 mei, 16u30
Het uur van de aftrap van de Belgische bekerfinale tussen Anderlecht en AA Gent op zondag 18 mei is met een half uur verlaat naar 16u30. Dit om tegemoet te komen aan een vraag van de televisiezenders, zo laat de Belgische Voetbalbond vrijdag weten.
De finale van de Beker van België bij de vrouwen, eveneens op 18 mei, werd ook verplaatst van 13u naar 13u30. jav
De finale van de Beker van België bij de vrouwen, eveneens op 18 mei, werd ook verplaatst van 13u naar 13u30. jav
Proud to be a Buffalo since 1967
- buffalogirl8
- buffalogirl8
- Buffalo1991
- buffalogirl8
-
- Contacteer:
'De Buffalo's boekten de VOORLAATSTE overwinning van dit seizoen! We zijn klaar om de beker naar Gent te halen.'
--> Ik krijg kriebels van zinnen als deze gvd
Binnen een week allemaal present, maar stressen is nu al blijkbaar toegelaten..
Bron: www.kaagent.be
--> Ik krijg kriebels van zinnen als deze gvd

T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens
Ivanhoetje was gelegenheidsreporter, hij is blijkbaar al volop in de stemmingSarahDeBacker schreef:'De Buffalo's boekten de VOORLAATSTE overwinning van dit seizoen! We zijn klaar om de beker naar Gent te halen.'
--> Ik krijg kriebels van zinnen als deze gvdBinnen een week allemaal present, maar stressen is nu al blijkbaar toegelaten..

-
- Contacteer:
Maar hij jaagt er mij mee op!Turbostef schreef:Ivanhoetje was gelegenheidsreporter, hij is blijkbaar al volop in de stemmingSarahDeBacker schreef:'De Buffalo's boekten de VOORLAATSTE overwinning van dit seizoen! We zijn klaar om de beker naar Gent te halen.'
--> Ik krijg kriebels van zinnen als deze gvdBinnen een week allemaal present, maar stressen is nu al blijkbaar toegelaten..

T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens
Het zal mij pijn doen om te verliezen. De nekken hebben al genoeg titels van ons gekocht. Nu is dienen beker van ons. Maar ik geloof er niet in. We zijn en blijven Kaa Gent. Ik voorspel een 1964-1984-2004 scénario , geen halve kans op fcb. Ze zullen wel denken dat ze nog altijd tegen Dender spelen.
gsf
gsf
-
- Contacteer:
Ik geloof er wel in, maar op zommige momenten is't toch moeilijk.
Als ik onze Buffalo's zie, ben ik gerust. Maar eens ik dan Anderlecht zie spelen, komt de stress weer boven.
Ze verdienen het echt volgens mij.
't Gaat een zware opdoffer worden als we volgende week met niets naar Gent terugkeren, want gans 't stad zit ermee bezig (zie vlaggen, feestjes, grote schermen, ...), allemaal zeker zijnde da we gaan winnen en nie denkende da er twee ploegen zijn.
Maar ze moéten hem winnen. En ze willen ook, da weet ik zeker.
Als ik onze Buffalo's zie, ben ik gerust. Maar eens ik dan Anderlecht zie spelen, komt de stress weer boven.
Ze verdienen het echt volgens mij.
't Gaat een zware opdoffer worden als we volgende week met niets naar Gent terugkeren, want gans 't stad zit ermee bezig (zie vlaggen, feestjes, grote schermen, ...), allemaal zeker zijnde da we gaan winnen en nie denkende da er twee ploegen zijn.
Maar ze moéten hem winnen. En ze willen ook, da weet ik zeker.
Veel hangt af van de opstelling ook van sollied.
Ben eens benieuwd.
Tis 1O tegen 11 we spelen dus we zullen een goeie opstelling moeten hebben.
Heb horen zeggen iedere speler 11000 euro extra premie zou krijgen als ze winnen dus ze zouden er toch wel echt voor moeten gaan dan.
En vooral boussoufa moeten ze in de gaten houden en niet zoveel ruimte geven als thuis tegen anderlecht.
Ben eens benieuwd.
Tis 1O tegen 11 we spelen dus we zullen een goeie opstelling moeten hebben.
Heb horen zeggen iedere speler 11000 euro extra premie zou krijgen als ze winnen dus ze zouden er toch wel echt voor moeten gaan dan.
En vooral boussoufa moeten ze in de gaten houden en niet zoveel ruimte geven als thuis tegen anderlecht.
-
- Contacteer:
JorgaSarahDeBacker schreef:Fameuze premie![]()
Mijn opstelling zou zijn:
Jorgacevic
Rosales-Suler-De Roeck-Moia
Maric-Grondin-Azofeifa
Olufade-Foley-Ruiz
suler-smoje-de roeck-muta
maric-azozeifa-moia
oluafde-lubijankic-ruizz
Waarom:suler omdat deze heel goed heeft gedaan op den bak en rosales teveel fouten maakt en vorige keer sterrkes zag tegenover boussoufa.
Muta was mss niet in goede doen tegen dender maar is beter dan moia op de flank.
Moia speelt beter int middenveld en we hebben tegen anderlecht jongens nodig die hard knokken en snel zijn en moia int middenveld heeft mij al overtuigd.
- verscheure
Thijs heeft tegen dender goed gespeeld maar niet vergeten anderlecht andere koek is en thijs gister toch terug alweer fout moeten maken heeft door z'n traagheid.verscheure schreef:thijs moet en zal ook wel spelen!
hij zal heel belangrijk zijn
Als je anderlecht pijn wil doen en zeker langs dienen vuilen boer wasilewski dan moet je snleheid hebben en ik zie dienen wasil nog rood krijgen als ze het bij gent slim spelen want die zal oluafde niet kunnen bijhouden en zal alweer vuile fout maken.
-
- Contacteer: