OPROEP : Met z'n allen naar de HEIZEL !!!
-
-
- buffalogirl8
- Buffalogirlforever14
Maarnee ! Da is de pa van ene uit mijn klas, die gast uit mijn klas is voor gent en ik wou zijn pa kloten en had hem een blauw wit smske gestuurd !floor schreef:Je moet meer opletten met het uitdelen van je gsm-nummer! Heeft uw vader u dat niet geleerd?Buffalogirlforever14 schreef:Waar gaan we nu zitten dan weet ik welk vak ik moet vragen eh ?
& echt eh ik krijg schijt van die anderlecht supporters: stuurt mij net ene een sms: in de finale maken we ha he gent gewoon belachelijk een R.S.C.A fanI kill him
![]()
Bij die gast zalt ook elke dag feest zijn: vader rsca zoon gent

* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *
- Buffalogirlforever14
Voor de juistheid : Dit seizoen zit er gemiddeld 11000 man in de tribunes.Farao schreef:Ge hebt 7000 abonnees en met moeite 10 000 man de match. Dan is het toch niet meer dan logisch dat een club die meer dan 20 000 abonnees heeft, de meeste kaarten krijgt. Elke supporter van Gent zal zijn ganse familie moeten meepakken om aan 17 500 man te geraken.Buffalo_skin schreef:Wat is dat voor zever? Thuisploeg krijgt tribune 3 en 4, nu ineens is het tegen Anderlecht en krijgen zij die goede tribunes? Van opvallen gesproken...
Kaartjes zullen allemaal weg zijn, don't worry.
Allez Gantwoaze!
Nog maar eens het bewijs dat de jonge generatie voor Gent kiest en niet voor de nekken...Buffalogirlforever14 schreef:Maarnee ! Da is de pa van ene uit mijn klas, die gast uit mijn klas is voor gent en ik wou zijn pa kloten en had hem een blauw wit smske gestuurd !floor schreef: Je moet meer opletten met het uitdelen van je gsm-nummer! Heeft uw vader u dat niet geleerd?![]()

- Buffalogirlforever14
floor schreef:Nog maar eens het bewijs dat de jonge generatie voor Gent kiest en niet voor de nekken...Buffalogirlforever14 schreef: Maarnee ! Da is de pa van ene uit mijn klas, die gast uit mijn klas is voor gent en ik wou zijn pa kloten en had hem een blauw wit smske gestuurd !

* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *
-
-
- Maltezerleeuwtje
Gvd hoe is dat nu mogelijk dat ze gewisseld hebben van "kant"...vorig jaar was Standard de thuisploeg en dat is de kant van het atomuim,Bruhhe had de bezoekende vakken en stond onder andere in Tribune 2...
Feit is dat de bezoekers meer in de Heizel winnen dan de "thuis spelende" ploeg.
Wij zullen Tribune 2 en een deel van Tribune 3 hebben...de nekken Tribune 4 en een deel van Tribune 3...Tribune 1 is voor vips,pers en genodigden en neutrale sups.Ook in Tribune 3 zal er een buffer zijn met neutrale sups veronderstel ik.
Feit is dat de bezoekers meer in de Heizel winnen dan de "thuis spelende" ploeg.
Wij zullen Tribune 2 en een deel van Tribune 3 hebben...de nekken Tribune 4 en een deel van Tribune 3...Tribune 1 is voor vips,pers en genodigden en neutrale sups.Ook in Tribune 3 zal er een buffer zijn met neutrale sups veronderstel ik.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
- BIEB
- Contacteer:
ma wij hebben 2 en 1 
kvraag me wel af waar de neutralen dan zitten idd

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- Spursfan
Op tribune 1, dat kan gewoon niet anders.BIEB schreef:ma wij hebben 2 en 1
Ik vind het jammer dat we tribune 4 niet krijgen. Is gewoon beter qua omgeving idd, tribune 2 is gewoon pal in een woonwijk, daar ben ik getuige van... Niettemin, tribune 1 volledig voor Gent? Daar geloof ik geen snars van.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
- Maltezerleeuwtje
Er zal dus een buffer gemaakt worden voor neutrale sups in Tribune 3...Tribune 1 & 2 zijn dus voor Gent.
Hoeveel tickets krijgt Gent eigenlijk?...evenveel als de nekken of niet?
Wa bullshit is da weer nie allemaal...maar zoals reeds eerder gezegd winnen de bezoekers meer in den Heizel.
Hoeveel tickets krijgt Gent eigenlijk?...evenveel als de nekken of niet?

Wa bullshit is da weer nie allemaal...maar zoals reeds eerder gezegd winnen de bezoekers meer in den Heizel.

*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
Excuse me, maar voor mij maakt dit veel verschil uit, zeker voor de match is het veel interessanter. En vanuit die kuttribune 2 heb je echt een abominabel zicht.ARAG schreef:Nie te doen, we gaan voor het eerst in 24 jaar naar de finale en nu wordt er gezaagd over welke tribune we gaan krijgen
Typisch were
- BIEB
- Contacteer:
mja, maar mocht het over 2 keer 30000 gaan zouk het nog begrijpe da rsca er meer krijgt
maar 17500 en 22500 is gewoon niet schoon
maar 17500 en 22500 is gewoon niet schoon
Laatst gewijzigd door BIEB op do 17 apr 2008 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
'k weet wel dat da redelijk veel uitmaakt, maar 'k wou maar zeggen dat wij altijd iets hebben om over te zagenBienespe schreef:Excuse me, maar voor mij maakt dit veel verschil uit, zeker voor de match is het veel interessanter. En vanuit die kuttribune 2 heb je echt een abominabel zicht.ARAG schreef:Nie te doen, we gaan voor het eerst in 24 jaar naar de finale en nu wordt er gezaagd over welke tribune we gaan krijgen
Typisch were

Ik zou dat toch even willen nuanceren.
Is tribune 2 zoveel erger dan tribune 4? Waarom?Bienespe schreef:Excuse me, maar voor mij maakt dit veel verschil uit, zeker voor de match is het veel interessanter. En vanuit die kuttribune 2 heb je echt een abominabel zicht.ARAG schreef:Nie te doen, we gaan voor het eerst in 24 jaar naar de finale en nu wordt er gezaagd over welke tribune we gaan krijgen
Typisch were
Is toch evenver van grasmat en zelfde hoogte etc.
-
Ga redelijk veel naar Belgie gaan kijken en moet zeggen meeste lawaai komt altijd u die tribunes waar wij zitten
Zal nu natuurlijk niet anders zijn, spijtig voor sfeer dat het niet tegen GBA is moet ik zeggen maar is feitelijk toch geen ideaal stadion voor sfeer, maar wij maken daar wel eens verandering in.

Zal nu natuurlijk niet anders zijn, spijtig voor sfeer dat het niet tegen GBA is moet ik zeggen maar is feitelijk toch geen ideaal stadion voor sfeer, maar wij maken daar wel eens verandering in.