OPROEP : Met z'n allen naar de HEIZEL !!!
- Spursfan
Mijne collega (trouwe Nek) denkt er ook zo over. Maar ik heb hem verwittigd dat ze niet zo mogen rekenen. Hoeveel honderden, misschien duizenden, gaan er niet komen die al jàààren niet meer naar de Gantoise komen (om welke reden dan ook). Hij lijkt het niet te geloven, dus zal hij verschieten. Ik denk dat 20.000 kaarten vlotjes gaan verkocht worden.Svenne schreef:trust me, er zijn veel meer Buffalo's dan ge zou denken, een slapende reus is wakker aant wordenCos schreef: Bieb 'k heb respect voor uw mening maar ik ga er niet mee akkoord.
Een ploeg die 2-wekelijks maar max 11.000 toeschouwers trekt zou er nu +20 000 moeten krijgen tov 17.000 plaatsen voor een ploeg die er wekelijks 24.500 trekt. Waar zouden die extra 11.000 blauw-witten ineens vandaan komen ?
Als de Heyzel perfect in 2 kan gedeeld worden, akkoord, maar nu, nee.
Anders gaan er sowieso nog meer nekken tussen de kwekkers zitten hé.![]()
Als ge dan nog voor den eerste keer in 24j een bekerfinale speelt moogde der zeker van zijn dat Gent massaal naar Brussel trekt!! Zie ma dadde nie overrompelt wordt
10.000 trouwe achterban
5.000 onechten (slapers)
2.000 anti-Neksupporters
en ge zit al 17.000...
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
we hebben 17500 tickets; geen 20000rebel30 schreef:D er gaan d er spijtig genoeg ook van Brugge zijn, weliswaar Gentenaars........
Typisch, die gasten kicken op succes en haten de nekken!!!
Ik heb het liever van niet, want wij komen probleemloos aan die 20000!!!
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
Daar zit ge nu ne keer goed fout sie. Ikzelf ken al zo een 10 mensen die normaal gezien NOOIT gaan naar wedstrijden van KAA Gent. Maar die nu de bekerfinale voor de wereld nie zouden willen missen. Zo zullen er wel nog heel wat zijn... !!!Cos schreef:Bieb 'k heb respect voor uw mening maar ik ga er niet mee akkoord.BIEB schreef: nee, het blijft zever
of jullie nu 100000 sups hebben en wij maar 10000, voor zo een finale moet er gelijk behandeling zijn en niet zoals gij in gedachten hebt, punt.
Een ploeg die 2-wekelijks maar max 11.000 toeschouwers trekt zou er nu +20 000 moeten krijgen tov 17.000 plaatsen voor een ploeg die er wekelijks 24.500 trekt. Waar zouden die extra 11.000 blauw-witten ineens vandaan komen ?
Als de Heyzel perfect in 2 kan gedeeld worden, akkoord, maar nu, nee.
Anders gaan er sowieso nog meer nekken tussen de kwekkers zitten hé.

- BIEB
- Contacteer:
vraag mij af hoe de mauves gaan redeneren als hun nieuw stadion er staat, waar bijna zeker de finale zal gespeeld worden
stel ze hebben 50000 plaatsen, 30000 abos
Moeten ze dan ook 35000 plekken hebben en een tegenstander met veel minder abo's pakweg 15000? (rest neutraal)
Zo zie je maar, er is maar 1 optie; iedereen gelijk, ongeacht het aantal abo's. of Gent hun vak nu vol krijgt of niet.
Moeten ze dan ook 35000 plekken hebben en een tegenstander met veel minder abo's pakweg 15000? (rest neutraal)
Zo zie je maar, er is maar 1 optie; iedereen gelijk, ongeacht het aantal abo's. of Gent hun vak nu vol krijgt of niet.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
voila, das gesproken zie!!BIEB schreef:vraag mij af hoe de mauves gaan redeneren als hun nieuw stadion er staat, waar bijna zeker de finale zal gespeeld worden

Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Akkoord, maar de Heysel kan NIET perfect in 2 gedeeld worden. Dan vind ik het logisch dat de ploeg met de grootste aanhang de meeste kaarten krijgt. Indien het welk kon, dan had iedereen natuurlijk recht op evenveel kaarten.BIEB schreef:vraag mij af hoe de mauves gaan redeneren als hun nieuw stadion er staat, waar bijna zeker de finale zal gespeeld worden
Het uur van de aftrap van de Belgische bekerfinale tussen Anderlecht en AA Gent op zondag 18 mei is met een half uur verlaat naar 16u30. Dit om tegemoet te komen aan een vraag van de televisiezenders, zo laat de Belgische Voetbalbond vrijdag weten.
De finale van de Beker van België bij de vrouwen, eveneens op 18 mei, werd ook verplaatst van 13u naar 13u30. jav
De finale van de Beker van België bij de vrouwen, eveneens op 18 mei, werd ook verplaatst van 13u naar 13u30. jav
Proud to be a Buffalo since 1967
Ik denk na da weekend 1-2-3-4 mei zullen alle kaarten weg zijn en dan zullen er zeker nog vaste supporters zijn die plots beginnen te paniekeren en dan zal de zwarte markt wel beginnen ... als ze mooi weer geven de 18e zullen dan nog een aantal last-minute gasten proberen om alsnog mee te gaan ... onvermijdelijk ... late beslissers heb je altijd ...Ewoutius schreef:Heeft er iemand een serieus idee hoe rap da ongveer ga uitverkocht zijn?
Kweet dat moeilijk te zeggen is maar anders moetek er maandag al om.
Suggesties?
En kunde da vragen om me 10 bij elkaar te zitten als ge meerdere paspoorten meeebrengt?
Ciao

Team Hein # Team trust !!
-
- Contacteer:
Zijde gij ne mauve of zo?:)Niet akkoordCos schreef:Akkoord, maar de Heysel kan NIET perfect in 2 gedeeld worden. Dan vind ik het logisch dat de ploeg met de grootste aanhang de meeste kaarten krijgt. Indien het welk kon, dan had iedereen natuurlijk recht op evenveel kaarten.BIEB schreef:vraag mij af hoe de mauves gaan redeneren als hun nieuw stadion er staat, waar bijna zeker de finale zal gespeeld worden
Er zijn twee ploegen, 2 groepen supporters en 2 x 11 spelers.
Die spelers moeten door evenveel supporters aangemoedigd kunnen worden,
of da nu KAA Gent, Anderlecht of FC De Kampioenen is.
De kansen zijn 50-50, zo moeten de plaatsen ook zijn!:)
Hun nekken nemen al de helft van de aanwezige LUCHT in, laat het nu maar verder zo met al dat gekanker

T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens
Heb je gelezen wat ik geschreven heb ? Het is NIET (NOT) mogelijk om de Heysel qua supporters perfect in 2 te delen, daarom ...SarahDeBacker schreef: Zijde gij ne mauve of zo?:)Niet akkoord
of da nu KAA Gent, Anderlecht of FC De Kampioenen is!
Hun nekken nemen al de helft van de aanwezige LUCHT in, laat het nu maar verder zo met al dat gekanker
-
- Contacteer:
Wil niet zeggen met dat ik geen man ben dat je zo moet snauwen hé, grumpyCos schreef:Heb je gelezen wat ik geschreven heb ? Het is NIET (NOT) mogelijk om de Heysel qua supporters perfect in 2 te delen, daarom ...SarahDeBacker schreef: Zijde gij ne mauve of zo?:)Niet akkoord
of da nu KAA Gent, Anderlecht of FC De Kampioenen is!

En ik zeg dat dat wél (YES) mogelijk is

Relax, take it eeeeeeeeeeeeasyyyyy

T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens
Onze vriend Cos is al stressy voor zijn matchke zondag in de Luikse hel ...SarahDeBacker schreef:Wil niet zeggen met dat ik geen man ben dat je zo moet snauwen hé, grumpyCos schreef: Heb je gelezen wat ik geschreven heb ? Het is NIET (NOT) mogelijk om de Heysel qua supporters perfect in 2 te delen, daarom ...
En ik zeg dat dat wél (YES) mogelijk is![]()

Team Hein # Team trust !!
en FC Nerds???SarahDeBacker schreef:
Zijde gij ne mauve of zo?:)Niet akkoord

-
- Contacteer:
die ook jaEwoutius schreef:en FC Nerds???SarahDeBacker schreef:
Zijde gij ne mauve of zo?:)Niet akkoord
Hun nekken nemen al de helft van de aanwezige LUCHT in, laat het nu maar verder zo met al dat gekanker![]()

- Blue White Dynamite
zoals ik al zei: een vrouw van een wijf!SarahDeBacker schreef: Wil niet zeggen met dat ik geen man ben dat je zo moet snauwen hé, grumpy

Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!
-
- Contacteer:
Daar is hij weerBlue White Dynamite schreef:zoals ik al zei: een vrouw van een wijf!SarahDeBacker schreef: Wil niet zeggen met dat ik geen man ben dat je zo moet snauwen hé, grumpy

-
- Contacteer:
Ik huur samen met wat vrienden een bus waar 35 man in kan. Dat komt dan neer op 11,5 € / persoon.
Er zullen nog wel wat plaatsen over zijn, dus wie in Lochristi woont en eventueel mee wil, stuur me een mail naar:
info@screamingSiLENCE.be
Vermeld aub naam, nickname en leeftijd.
Grtz !!!
BUFFALLOOOOOO !!!!!
Er zullen nog wel wat plaatsen over zijn, dus wie in Lochristi woont en eventueel mee wil, stuur me een mail naar:
info@screamingSiLENCE.be
Vermeld aub naam, nickname en leeftijd.
Grtz !!!
BUFFALLOOOOOO !!!!!
- Buffalogirlforever14
4 kaarten per identiteits kaartEwoutius schreef:Heeft er iemand een serieus idee hoe rap da ongveer ga uitverkocht zijn?
Kweet dat moeilijk te zeggen is maar anders moetek er maandag al om.
Suggesties?
En kunde da vragen om me 10 bij elkaar te zitten als ge meerdere paspoorten meeebrengt?
Ciao
* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *