OPROEP : Met z'n allen naar de HEIZEL !!!
Ganda Ham schreef:Openhartige schreef:Met ze'n allen naar de Heizel !!!! Dan met 10 000 man dit zingen:
We'll be comin'
We'll be comin'
We'll be comin' down the road
When you hear the noise of the BuffaloARMY-boys
We'll be comin' down the road!
http://www.youtube.com/watch?v=2HlHLDVl0pg
http://www.youtube.com/watch?v=InmjEI0hJ4w
COME ON BUFFALO'S !!!!!!!!!

we''ll be coming
zondag oefenen
Mooi gekopieerd van de bekerwinnaarGanda Ham schreef:Openhartige schreef:Met ze'n allen naar de Heizel !!!! Dan met 10 000 man dit zingen:
We'll be comin'
We'll be comin'
F. Camus: "Club Brugge? Ik wil naar een echte topclub, zoals Anderlecht."
Ganda Ham schreef:Openhartige schreef:Met ze'n allen naar de Heizel !!!! Dan met 10 000 man dit zingen:
We'll be comin'
We'll be comin'

A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!
- Openhartige
- Proud Since 1898
Gent verloor nog nooit een finale. Het verleden leert dat Gent op 18 mei gewoon de beker pakt. Wat wil je met 20.000 uitzinnige buffalo's.Farao schreef:Mooi gekopieerd van de bekerwinnaarGanda Ham schreef:
"Dat de laatste transferperiode zo catastrofaal was, komt omdat de club veel te weinig voetbalknowhow bezit"
Teken mee op SOSOnsGantoise.be
Teken mee op SOSOnsGantoise.be
Zelf bus inleggen. Licentie niet nodig, het is geen combiregeling, dus waarom zou je goedkeuring van de supportersfederatie nodig hebben?cmannfly schreef:Kan er mij hier iemand vertellen of ik zelf een bus kan reserveren of niet, heb gehoord dat je daar een licentie voor nodig hebt en je dus moet wenden tot een supportersfederatie!?
Wij leggen ook zelf een bus in met een groepke maten.
volgens mij moet je dit wel laten registreren bij de club hoor! Toch es navragen moest ik jou zijn! ge kunt per helicopter gaan ook! Veiligheidsdiensten enzo moeten ook een overzicht kunnen behouden hé!VoRtX schreef:Zelf bus inleggen. Licentie niet nodig, het is geen combiregeling, dus waarom zou je goedkeuring van de supportersfederatie nodig hebben?cmannfly schreef:Kan er mij hier iemand vertellen of ik zelf een bus kan reserveren of niet, heb gehoord dat je daar een licentie voor nodig hebt en je dus moet wenden tot een supportersfederatie!?
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
-
- Contacteer:
VoRtX schreef:Zelf bus inleggen. Licentie niet nodig, het is geen combiregeling, dus waarom zou je goedkeuring van de supportersfederatie nodig hebben?cmannfly schreef:Kan er mij hier iemand vertellen of ik zelf een bus kan reserveren of niet, heb gehoord dat je daar een licentie voor nodig hebt en je dus moet wenden tot een supportersfederatie!?
iedereen mag een bus inleggen, geen probleem
maar toch de federatie verwittigen, die moeten aan de politie van brussel doorgeven hoeveel bussen er komen van gent enzo
en dan zal je ook info krijgen in verband met de te volgen rijroute zodat bussen van gent en anderlecht elkaar niet kruisen of op een zelfde plek zouden stilstaan
OK, ik zal dat voor de zekerheid doen, maar 'k zie niet in waarom het zou "moeten" en hoe ze dat überhaupt zouden kunnen verplichten.Svenne schreef:volgens mij moet je dit wel laten registreren bij de club hoor! Toch es navragen moest ik jou zijn! ge kunt per helicopter gaan ook! Veiligheidsdiensten enzo moeten ook een overzicht kunnen behouden hé!VoRtX schreef: Zelf bus inleggen. Licentie niet nodig, het is geen combiregeling, dus waarom zou je goedkeuring van de supportersfederatie nodig hebben?
Stel dat ik nu net op zondag 18 mei met een bus vol zeescouts in blauw-witte tenue naar Mini-Europe of het atomium op uitstap zou gaan, dan zou ik dat moeten aangeven aan de flikken ofzo?

uhu toevallig zoVoRtX schreef:OK, ik zal dat voor de zekerheid doen, maar 'k zie niet in waarom het zou "moeten" en hoe ze dat überhaupt zouden kunnen verplichten.Svenne schreef: volgens mij moet je dit wel laten registreren bij de club hoor! Toch es navragen moest ik jou zijn! ge kunt per helicopter gaan ook! Veiligheidsdiensten enzo moeten ook een overzicht kunnen behouden hé!
Stel dat ik nu net op zondag 18 mei met een bus vol zeescouts in blauw-witte tenue naar Mini-Europe of het atomium op uitstap zou gaan, dan zou ik dat moeten aangeven aan de flikken ofzo?![]()

Champions: 2015 - ....
Je kan dan ook zeggen dat Gent nog nooit een titel verloren heeft. Jullie hebben er immers nog nooit voor meegedaan. In de finale spelen wij in tegenstelling tot andere ploegen wel met de A ploeg. En dit Gent heeft veel te weinig kwaliteit, ervaring,... om het ons moeilijk te maken.Proud Since 1898 schreef:Gent verloor nog nooit een finale. Het verleden leert dat Gent op 18 mei gewoon de beker pakt. Wat wil je met 20.000 uitzinnige buffalo's.Farao schreef: Mooi gekopieerd van de bekerwinnaar
F. Camus: "Club Brugge? Ik wil naar een echte topclub, zoals Anderlecht."
- GENT RULEZ
-
-
- buffalomen
De Wilde Eeend (3e FOS), nog kwekkersVoRtX schreef:OK, ik zal dat voor de zekerheid doen, maar 'k zie niet in waarom het zou "moeten" en hoe ze dat überhaupt zouden kunnen verplichten.Svenne schreef: volgens mij moet je dit wel laten registreren bij de club hoor! Toch es navragen moest ik jou zijn! ge kunt per helicopter gaan ook! Veiligheidsdiensten enzo moeten ook een overzicht kunnen behouden hé!
Stel dat ik nu net op zondag 18 mei met een bus vol zeescouts in blauw-witte tenue naar Mini-Europe of het atomium op uitstap zou gaan, dan zou ik dat moeten aangeven aan de flikken ofzo?![]()

Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
-
- buffalomen
- tuuveneire
-
- tuuveneire