GENT - TOWN @ Atomium ????

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » di 20 mei 2008 2:52

Luna schreef:nee, just 3 vrouwenwc's aan die gele bakken, echt spijtig. Op zo een momenten wou ik dat ik een pietje had :(
niemand zou het u kwalijk genomen hebben mocht ge ook in de struikskes gegaan zijn ze :D
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » di 20 mei 2008 2:56

Ja de muziek was in orde :) Ik weet wel nie te goe wie er allemaal heeft gedraaid. Of was 't enkel Neon?
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 8:20

Buffalo Homer schreef:Ja de muziek was in orde :) Ik weet wel nie te goe wie er allemaal heeft gedraaid. Of was 't enkel Neon?
Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.

alle twee een half uurke :confused:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

RIZLA

Bericht door RIZLA » di 20 mei 2008 14:50

Iemand mijne parrasol gevonden? :D

gianni

Bericht door gianni » di 20 mei 2008 14:51

[quote="Neon"]Kleine,rode oogskes
Blauwe wallen
...Redenen genoeg om mijnen Ray Ban op mijn totje te zetten ;)[/quote

Jah, en dan "cokeman, cokeman,...". Zottekes gewoon. Ik ben straks 35, maar op dat moment was ik toch effe helemaal weg. En dat zonder coke. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar ik had graag geweten waar je momenteel zoal draait.
]

fren
Contacteer:

Bericht door fren » di 20 mei 2008 17:10

Buffalo Homer schreef:
Luna schreef:nee, just 3 vrouwenwc's aan die gele bakken, echt spijtig. Op zo een momenten wou ik dat ik een pietje had :(
niemand zou het u kwalijk genomen hebben mocht ge ook in de struikskes gegaan zijn ze :D
:nono:

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » di 20 mei 2008 17:14

Ik mis die heerlijke dag :cry:
WILS = KING

Grim

Bericht door Grim » di 20 mei 2008 17:30

Buffalo Homer schreef:
kheb een duo meiskes hun zien terugtrekken :D

(stoer verhaal en al)
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 17:45

Grim schreef:
Buffalo Homer schreef: niemand zou het u kwalijk genomen hebben mocht ge ook in de struikskes gegaan zijn ze :D
kheb een duo meiskes hun zien terugtrekken :D

(stoer verhaal en al)
ongetwijfeld alst van u komt :D

Neon

Bericht door Neon » di 20 mei 2008 20:03

vroem schreef:
Neon schreef:Kheb kik geen jump gedraaid :-)
Ik draai van mijn leven geen Jump...Maar ik zal daar maar uit opmaken dat je normaal niet echt een "house/techno/elektroliefhebber" bent en dat er toch een fijn sfeertje heerste :D

Gewoon wa lekkere ouwe retrobommekes opgesmeten en wa elektrohitjes..

Mega moment! vergeet ik nooit meer: Zo een massa blauw-wit!
Heb een paar filmkes van bovenop den dj toren...
Kiekevel!
Recht voor uwe neus het atomium met daartussen een 10.000 buffalo's...
Wel spijtig dat het geluid niet over het volledige plein te horen was...Dan was er pas een feestje losgebarsten :D
Volgend jaar zekers? :blink:
Wat is er dan mis met de hype die al jaren heerst?(jump muziek)?
Wat ik wel raar vind;gister draaide je goed en leuke nummers maar als ik mij heel goed herriner hoor ik u in landskouter draaien(mega open air) en ist al pakken minder?Ik hoor dan veel meer van die shitmuziek?
Verklaring?
ps;ik ben al iedere keer op open air geweest.;).
En dan is het leuk om regi en doctor bass te horen draaien.Gewoon top.
Lol...

Feit dat jij zegt dat ik "shit"muziek draai zegt al veel...
Als je Regi & Doctor Bass top vind,dan is dat u goed recht...Die draaien dan ook jump,iets wat ik niet speel en nooit zal spelen...
Ik speel altijd wat ik zelf goed vind...Om dan te zeggen dat het shitmuziek is? dat getuigt van weinig respect...

Enfin, ammuseer u nog op de jumpbeats van Regi & co: ik blijf spelen waar ik zelf achtersta en volg geen "hypes"...

toch bedankt voor u deskundige mening

Zoals ik al op voorhand aanhaalde:

Als er daar 15.000 man samenstaat kan je nooit voor iedereen goed doen...Ik heb toch geprobeerd voor iedereen wat te brengen :)
Laatst gewijzigd door Neon op di 20 mei 2008 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 20:06

Neon schreef:
vroem schreef: Wat is er dan mis met de hype die al jaren heerst?(jump muziek)?
Wat ik wel raar vind;gister draaide je goed en leuke nummers maar als ik mij heel goed herriner hoor ik u in landskouter draaien(mega open air) en ist al pakken minder?Ik hoor dan veel meer van die shitmuziek?
Verklaring?
Lol...

Als je Regi & Doctor Bass top vind,dan is dat u goed recht...Die draaien dan ook jump,iets wat ik niet speel en nooit zal spelen...
Ik speel altijd wat ik zelf goed vind...Om dan te zeggen dat het shitmuziek is? dat getuigt van weinig respect...

Enfin, ammuseer u nog op de jumpbeats van Regi & co: ik blijf spelen waar ik zelf achtersta en volg geen "hypes"...

Go Neon :clap:

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » di 20 mei 2008 20:07

Neon was verdomme sterk bezig :D

Neon

Bericht door Neon » di 20 mei 2008 20:08

Svenne schreef:
Buffalo Homer schreef:Ja de muziek was in orde :) Ik weet wel nie te goe wie er allemaal heeft gedraaid. Of was 't enkel Neon?
Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.

Toegekomen tegen 14u...Begonnen om 14u30
tot 16u...

@ Rizla: Ik zag hem het laatst in de handen van nen zot die in iemand zijne nek zat...ow wacht da waarde gij :D
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 20:14

Neon schreef:
Svenne schreef: Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.

tot 16u...

@ Rizla: Ik zag hem het laatst in de handen van nen zot die in iemand zijne nek zat...ow wacht da waarde gij :D
schoon setje :D muziek was allessinds dik okeetjes :thumb:

RIZLA

Bericht door RIZLA » di 20 mei 2008 20:25

Neon schreef:
Svenne schreef: Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.

tot 16u...

Afbeelding

:lol: den diene toch nie? :lol:

Grim

Bericht door Grim » di 20 mei 2008 20:27

Neon was vree goe, maar Regi is evenmin shit-muziek :nono:
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Neon

Bericht door Neon » di 20 mei 2008 20:56

hahaha ja dendiene :-)
Voor uwe neus 15.000 man op een plein...wie ziede van ver kome? Just: Rizla :D

@ Grim: Regi is geen shit muziek :-),tis gewoon mijn ding niet...Ik heb dat trouwens nooit gezegd hoor...

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 21:07

Neon schreef:
vroem schreef: Wat is er dan mis met de hype die al jaren heerst?(jump muziek)?
Verklaring?
Lol...

Zoals ik al op voorhand aanhaalde:

Als er daar 15.000 man samenstaat kan je nooit voor iedereen goed doen...Ik heb toch geprobeerd voor iedereen wat te brengen :)
Neon man,leer eens goed mijn post lezen.
Ik heb duidelijk gezegd;in landskouter je minder goeie muziek al hebt gedraaid terwijl je eergister wel heel de tijd leuke muziek hebt gedraaid oftewel verwar ik u gewoonweg mee dienen thomas die ook in landskouter draait,tzal hoogst waarschijnlijk zelfs op den dienen zijn datk het zal hebben,dienen draait zo van dienen zoeloe muziek,zo van dienen commercielen top 50 brol.

Dus nogmaals beste neon;ik vond u dus echt top en blijkbaar zal ik u verward hebbe met den thomas ;).
Je hebt wel niet echt op mijn vraag geantwoord;wat is er dan mis met jump?Dit is ondertussen al jaren de top en dit is één van de succesen in landskouter + de 1 euro drank natuurlijk ;). :clap:
Een aantal leuke jumpnummers mogen er toch wel eens tussen zitten vind ik.

Ik heb trouwens zelf meer dan 3000 cd's thuis liggen,heb in m'n jongere jaren ook nog wat gedraaid,heb hier samen mee ne maat ook zo'n volledige installatie vroeger nog gekocht en hier nog staan ;).
Heb hier ook nog een boel danceplaten zoals apotheosis origineel met kaft en al,de originele versie van like a prayer(plaat die uit de rekken was gehaald omdat er niet voor betaald was om de stem van madonna ervoor te gebruiken en ze hebben dan een andere vrouw die song laten inzingen).Ik heb nog zo'n plaat met de echte stem van madonna kunnen bemachtigen.Heel leuk,zo'n zaken hebben die weinige mensen hebben.

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 21:11

Grim schreef:Neon was vree goe, maar Regi is evenmin shit-muziek :nono:
Lol,ik heb regi bezig gehoord vorig jaar in landskouter en was echt top man.Heel de tijd die draaide geen enkele kutsong en perfect gemixed en de sfeer kan'em er ook steeds goed inbrengen.
Ik vind trouwens z'n muziek gewoon de max.
I fail,milk inc,no music,lonely ect....en jeckyl & hide zijn allemaal topnummers die ook int buitenland goed aanslaan. :clap:
Onze vlaamse trots,der zijn der weinig die het zou kunnen en blijven succes hebben.

Ik hoor ook graag tiesto bezig,ik kan evenzeer naar die muziek luisteren,lekker zweefmuziek die draait en altijd sfeer om u tegen te zeggen.

Grondin

Bericht door Grondin » di 20 mei 2008 21:12

RIZLA schreef:Iemand mijne parrasol gevonden? :D
haha :p kheb wel gezien dajje em ebt opgehangen daar aan een hekken want gat em eerst nog op menne kop laten vallen gij ^^ toch dienen van maes e? haha xD
Zlatan Ljubijankic, nobody can talk with his feet like him!

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 20 mei 2008 21:21

Regi is de enige DJ in heel de wereld die kan mixen met alletwee zijn handen in de lucht :clap: :clap:
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

chuckie

Bericht door chuckie » di 20 mei 2008 21:57

neon was top :thumb:
zalige retroke's :)
A.C.A.B. - All Cops Are Bastards!!

Neon

Bericht door Neon » di 20 mei 2008 22:10

Ik heb toch nergens gezegd dat Regi slecht is? of slechte muziek maakt? Of niet kan mixen?

Integendeel:Tis den enige artiest in Belgie die er al zolang staat :)

Dit moet je wel weten:
Het feit dat Regi met zijn 2 handen in de lucht staat en met nen micro staat te spelen is omdat zijn cdtjes deels voorgemixt zijn...
Maar Regi boek je niet voor de muziek in mijn ogen maar wel voor de show:Tkot staat altijd op zijn dak...

Vroem:
Ik moet wel even kwijt: I Fail en consoorten is in mijn ogen ook top50 brol...
Er zijn veel andere nr's van Regi die weldegelijk lekker zijn...
Vb: Regi - Punish (Dave Lambert & Elektrokid rmx) dikke bom...

Maar bon: Over smaak valt niet te discusieren...

En om op u vraag te antwoorden:

Ik ben gewoon geen jump liefhebber...
Moest iedereen hetzelfde doen dan was het een saaie wereld.Mensen weten over het algemeen wel wat ik speel en ik zal mij altijd aanpassen zodat er ambiance is maar NOOIT zal ik jump draaien...Geef mij dan maar nen goeie retro :D

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 22:26

Neon schreef:Ik heb toch nergens gezegd dat Regi slecht is? of slechte muziek maakt? Of niet kan mixen?

Integendeel:Tis den enige artiest in Belgie die er al zolang staat :)

Dit moet je wel weten:
Het feit dat Regi met zijn 2 handen in de lucht staat en met nen micro staat te spelen is omdat zijn cdtjes deels voorgemixt zijn...
Maar Regi boek je niet voor de muziek in mijn ogen maar wel voor de show:Tkot staat altijd op zijn dak...

Vroem:
Ik moet wel even kwijt: I Fail en consoorten is in mijn ogen ook top50 brol...
Er zijn veel andere nr's van Regi die weldegelijk lekker zijn...
Vb: Regi - Punish (Dave Lambert & Elektrokid rmx) dikke bom...

Maar bon: Over smaak valt niet te discusieren...

En om op u vraag te antwoorden:

Ik ben gewoon geen jump liefhebber...
Moest iedereen hetzelfde doen dan was het een saaie wereld.Mensen weten over het algemeen wel wat ik speel en ik zal mij altijd aanpassen zodat er ambiance is maar NOOIT zal ik jump draaien...Geef mij dan maar nen goeie retro :D
Jaja top 50 brol heb ik het weldegelijk over wat anders.Regi en milk inc scoren nu eenmaal goed en die belanden dan sowieso dan ook in de top 50.
I fail is gewoon een megaschijf,mee da zangkoor,gewaagd maar geslaagd zeg ik,gewoon de max en zorgt steeds voor goeie sfeer die song.
Khad die song van de zomer in m'n wagen aant late boenke en kvertrok uit blankenberge en der liep een hele meute jonge gaste en ze begonne opeens te flippen,dus kmoet u wel nie zeggen dat je zoiets niet alledaags meemaakt en mag wel stellen het zeer aansloeg.

Punish vind ik dan alweer beetje minder,mss iets teveel gzang in vind ik.
No music en lonely zijn lekkere zweefschijven.
Dj tiesto is gewoon de top vind ik men mag zeggen wat men wil.De vent kan goed muziek maken en draait heel goeie muziek en z'n shows zijn ook steeds de max.
Ik vind dat wij gewoon fier moeten zijn op zowel regi,tiesto onze noorderbuur toch wel en nog tal van anderen zoals u en docter bass,dj wout enz....Die zorgen er tenminste voor de dance muziek niet verloren gaat en blijven muziek draaien en muziek maken in dat genre.

Ik heb bv 2 fabiola gehoord hun nummer en tis niet je datte vind ik.2 fabiola nummers zijn de max van vroeger nog steeds maar de man maakt een fout nu door terug nethetzelfde te proberen doen,je kan proberen maar er zit te weinig swoeng in dat nieuwe nummer van hem en dat slaat dan ook nooit meer aan of heel zelden.

En retro :clap: :clap: :clap:
Ik heb die retro cd's ook thuis allemaal liggen of toch velen dervan.Amphetamine om er eentje te noemen,komaaneeuuhh,gewoon de max.
Robert armani-hit hard,lekker stevig en hard.
The ridler
2 brothers on the 4th floor-come take my hand
ice mc-it's a rainy day
absolom-baby boomers/secret
fiocco

Gewoon top.

Hand's burn is ook zo'n zalige schijf-good shot.
Ken je deze van virtual zone-touch me?Heb ik op plaat,zo'n schijf en velen kennen die song zelfs niet eens.
Marino stephano z'n muziek;ook heel goed maar de man helaas ook omgekomen in auto ongeval,zeer jammer want een groot talent verliet onze aardkloot.
2 unlimited natuurlijk;no limit,jump for joy ect...

En nog vele andere. :clap:

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 20 mei 2008 22:32

Neon schreef: Dit moet je wel weten:
Dat had ik wel door ja :lol: :lol: :lol: (sarcasme?)

Mja, mensen zoals Regi zijn idd puur voor de ambiance, en hij heeft er toch schoon zijn boterham mee verdiend...
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » di 20 mei 2008 23:22

Pascal heeft veel spijt dat hij er niet geraakt is zondag.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Neon

Bericht door Neon » di 20 mei 2008 23:23

Iedereen verdient zijnen boterham op zijn manier é :D
Chance da ik gene speler bij Gent ben...Tzou schoon zijn tijdens die zondagmiddagmatchen :D

ProBuffalo

Bericht door ProBuffalo » di 20 mei 2008 23:23

Neon was top :clap:

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » wo 21 mei 2008 1:34

Alexandre schreef:Pascal heeft veel spijt dat hij er niet geraakt is zondag.
i know , stond met hem zondag te praten
als ik dat allemaal vertelde hoe het daar was , en vertelde van neon , zijn oogskes gingen vree open
Ultras 303

VoRtX

Bericht door VoRtX » wo 21 mei 2008 9:04

Vroem, moet jij nu echt over alles 't laatste woord hebben ofwa? :roll:
Azuu wurtele!

Gesloten