niemand zou het u kwalijk genomen hebben mocht ge ook in de struikskes gegaan zijn zeLuna schreef:nee, just 3 vrouwenwc's aan die gele bakken, echt spijtig. Op zo een momenten wou ik dat ik een pietje had

Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.Buffalo Homer schreef:Ja de muziek was in ordeIk weet wel nie te goe wie er allemaal heeft gedraaid. Of was 't enkel Neon?
kheb een duo meiskes hun zien terugtrekkenBuffalo Homer schreef:niemand zou het u kwalijk genomen hebben mocht ge ook in de struikskes gegaan zijn zeLuna schreef:nee, just 3 vrouwenwc's aan die gele bakken, echt spijtig. Op zo een momenten wou ik dat ik een pietje had
Lol...vroem schreef:Wat is er dan mis met de hype die al jaren heerst?(jump muziek)?Neon schreef:Kheb kik geen jump gedraaid
Ik draai van mijn leven geen Jump...Maar ik zal daar maar uit opmaken dat je normaal niet echt een "house/techno/elektroliefhebber" bent en dat er toch een fijn sfeertje heerste![]()
Gewoon wa lekkere ouwe retrobommekes opgesmeten en wa elektrohitjes..
Mega moment! vergeet ik nooit meer: Zo een massa blauw-wit!
Heb een paar filmkes van bovenop den dj toren...
Kiekevel!
Recht voor uwe neus het atomium met daartussen een 10.000 buffalo's...
Wel spijtig dat het geluid niet over het volledige plein te horen was...Dan was er pas een feestje losgebarsten![]()
Volgend jaar zekers?
Wat ik wel raar vind;gister draaide je goed en leuke nummers maar als ik mij heel goed herriner hoor ik u in landskouter draaien(mega open air) en ist al pakken minder?Ik hoor dan veel meer van die shitmuziek?
Verklaring?
ps;ik ben al iedere keer op open air geweest..
En dan is het leuk om regi en doctor bass te horen draaien.Gewoon top.
Go NeonNeon schreef:Lol...vroem schreef: Wat is er dan mis met de hype die al jaren heerst?(jump muziek)?
Wat ik wel raar vind;gister draaide je goed en leuke nummers maar als ik mij heel goed herriner hoor ik u in landskouter draaien(mega open air) en ist al pakken minder?Ik hoor dan veel meer van die shitmuziek?
Verklaring?
Feit dat jij zegt dat ik "shit"muziek draai zegt al veel...
Als je Regi & Doctor Bass top vind,dan is dat u goed recht...Die draaien dan ook jump,iets wat ik niet speel en nooit zal spelen...
Ik speel altijd wat ik zelf goed vind...Om dan te zeggen dat het shitmuziek is? dat getuigt van weinig respect...
Enfin, ammuseer u nog op de jumpbeats van Regi & co: ik blijf spelen waar ik zelf achtersta en volg geen "hypes"...
toch bedankt voor u deskundige mening
Toegekomen tegen 14u...Begonnen om 14u30Svenne schreef:Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.Buffalo Homer schreef:Ja de muziek was in ordeIk weet wel nie te goe wie er allemaal heeft gedraaid. Of was 't enkel Neon?
alle twee een half uurke
schoon setjeNeon schreef:Toegekomen tegen 14u...Begonnen om 14u30Svenne schreef: Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.
alle twee een half uurke
tot 16u...
@ Rizla: Ik zag hem het laatst in de handen van nen zot die in iemand zijne nek zat...ow wacht da waarde gij
Neon schreef:Toegekomen tegen 14u...Begonnen om 14u30Svenne schreef: Neon een half uurke maar, de rest heeft er ene van organisatie zelf gedraaid! pascal mocht ook half uurke draaien maar zat vast int verkeer.
alle twee een half uurke
tot 16u...
@ Rizla: Ik zag hem het laatst in de handen van nen zot die in iemand zijne nek zat...ow wacht da waarde gij
Neon man,leer eens goed mijn post lezen.Neon schreef:Lol...vroem schreef: Wat is er dan mis met de hype die al jaren heerst?(jump muziek)?
Verklaring?
Feit dat jij zegt dat ik "shit"muziek draai zegt al veel...
Als je Regi & Doctor Bass top vind,dan is dat u goed recht...Die draaien dan ook jump,iets wat ik niet speel en nooit zal spelen...
Ik speel altijd wat ik zelf goed vind...Om dan te zeggen dat het shitmuziek is? dat getuigt van weinig respect...
Enfin, ammuseer u nog op de jumpbeats van Regi & co: ik blijf spelen waar ik zelf achtersta en volg geen "hypes"...
toch bedankt voor u deskundige mening
Zoals ik al op voorhand aanhaalde:
Als er daar 15.000 man samenstaat kan je nooit voor iedereen goed doen...Ik heb toch geprobeerd voor iedereen wat te brengen
Lol,ik heb regi bezig gehoord vorig jaar in landskouter en was echt top man.Heel de tijd die draaide geen enkele kutsong en perfect gemixed en de sfeer kan'em er ook steeds goed inbrengen.Grim schreef:Neon was vree goe, maar Regi is evenmin shit-muziek
Jaja top 50 brol heb ik het weldegelijk over wat anders.Regi en milk inc scoren nu eenmaal goed en die belanden dan sowieso dan ook in de top 50.Neon schreef:Ik heb toch nergens gezegd dat Regi slecht is? of slechte muziek maakt? Of niet kan mixen?
Integendeel:Tis den enige artiest in Belgie die er al zolang staat![]()
Dit moet je wel weten:
Het feit dat Regi met zijn 2 handen in de lucht staat en met nen micro staat te spelen is omdat zijn cdtjes deels voorgemixt zijn...
Maar Regi boek je niet voor de muziek in mijn ogen maar wel voor de show:Tkot staat altijd op zijn dak...
Vroem:
Ik moet wel even kwijt: I Fail en consoorten is in mijn ogen ook top50 brol...
Er zijn veel andere nr's van Regi die weldegelijk lekker zijn...
Vb: Regi - Punish (Dave Lambert & Elektrokid rmx) dikke bom...
Maar bon: Over smaak valt niet te discusieren...
En om op u vraag te antwoorden:
Ik ben gewoon geen jump liefhebber...
Moest iedereen hetzelfde doen dan was het een saaie wereld.Mensen weten over het algemeen wel wat ik speel en ik zal mij altijd aanpassen zodat er ambiance is maar NOOIT zal ik jump draaien...Geef mij dan maar nen goeie retro
Dat had ik wel door jaNeon schreef: Dit moet je wel weten:
Het feit dat Regi met zijn 2 handen in de lucht staat en met nen micro staat te spelen is omdat zijn cdtjes deels voorgemixt zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten