Gent vol vlaggen

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
elliebellieke*

Bericht door elliebellieke* » za 17 mei 2008 14:25

Meestal ben ik het die zoiets wel eens iets kan schrijven en word er dan wel op afgerekend :D
"Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het klaar is."

-Nelson Mandela

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 17 mei 2008 15:19

elliebellieke* schreef:Meestal ben ik het die zoiets wel eens iets kan schrijven en word er dan wel op afgerekend :D
zinsbouw :confused:
Nie neute, nie pleuje! Moar als nen Genteneire nie neut es tij tvergete of es tij duud.

El Belga

Bericht door El Belga » za 17 mei 2008 15:22

Alexandre schreef:
elliebellieke* schreef:Meestal ben ik het die zoiets wel eens iets kan schrijven en word er dan wel op afgerekend :D
zinsbouw :confused:
Zeg allexandre, ge haar daar nie zo moet op afrekenen! :D
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 17 mei 2008 15:23

maar zelf ik kan het niet lezen

al denk ik dat ik de boodschap snap :D
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » za 17 mei 2008 16:40

Diedie schreef:Enkele spandoeken zien hangen ;)

Aan spoorwegbrug Arsenaal:

Afbeelding

Aan Vlaamse Kaai:

Afbeelding

Afbeelding
ZE ZIJN GOED GELUKT.

disco

Bericht door disco » za 17 mei 2008 16:43

lol :lol:
ladies and gentlemen, this is 100% pure disco shit

fren
Contacteer:

Bericht door fren » za 17 mei 2008 16:50

diene aan vlaamse kaai hangt er alleszinds nog, derjust gepasseerd

Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » za 17 mei 2008 16:51

Anders ga'k hem weer goe hangen :p
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

Dodelijke Buffalo

Bericht door Dodelijke Buffalo » za 17 mei 2008 16:53

Mooi gedaan diedie! :thumb:

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » za 17 mei 2008 16:57

Dodelijke Buffalo schreef:Mooi gedaan diedie! :thumb:
VOETBALKENNER mee opgehangen!

fren
Contacteer:

Bericht door fren » za 17 mei 2008 16:58

VOETBALKENNER schreef:
Dodelijke Buffalo schreef:Mooi gedaan diedie! :thumb:
VOETBALKENNER mee opgehangen!
kheb u ni zien hange ze :bleh:

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 17 mei 2008 17:03

Machtig om zien hé als je met de auto in beide richtingen op de Brusselse Steenweg aan het Arsenaal naar de spoorwegbrug rijdt. :clap:
*KAA Gent, Sheffield Wednesday & Muang Thong United*

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » za 17 mei 2008 18:33

kluutzaksken schreef:Spoorwegbrug aan 't Arsenaal aan weerzijden zien hangen. Gent leeft, Rsca beeft. Kiekevlees tot als 'k thuis was.
Nu lees je enkel nog Gent leeft.
Buffalo Forever!

MAC65

Bericht door MAC65 » za 17 mei 2008 19:22

Vraagje: We hebben het hier over Gent vol vlaggen, maar hoe zit het op de Heizel? Er zouden, afhankelijk van welke bron zo'n 12.000 tot 20.000 vlagjes uitgedeeld worden. Hoe groot zijn deze vlagjes? Hopelijk zijn deze een stuk groter dan deze thuis tegen Standard, want laat ons eerlijk zijn hé, deze waren vanuit de hoofdtribune niet zo indrukwekkend. En dan zit je in den Ot nog een stukje dichter dan in den Heizel. Ik hoop dat men daar toch rekening mee gehouden heeft. Als er dan slechts 12.000 vlagjes uitgedeeld worden, is dat dan ook in tribune1?

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 17 mei 2008 19:25

Nie panikeren...we mogen al blij zijn dat er vlagjes zullen aanwezig zijn...en als je vlaggen of spandoeken heb breng ze gerust mee...die piste moet gewoon vol liggen. :)

MAC65

Bericht door MAC65 » za 17 mei 2008 19:38

Maltezerleeuwtje schreef:Nie panikeren...we mogen al blij zijn dat er vlagjes zullen aanwezig zijn...en als je vlaggen of spandoeken heb breng ze gerust mee...die piste moet gewoon vol liggen. :)
Mja, ik weet het niet hoor, liever 2000 vlaggen zoals BFT ze verkoopt dan 20.000 vlagjes ter grootte zoals thuis tegen Standard. Desnoods laat je daar reclame op toe als het om de kostprijs te doen is. Het is nu of nooit. We moeten morgen laten zien dat we een fantastisch legioen hebben, zowel visueel als vocaal. Die kleine vlagjes zoals thuis tegen Standard hebben in een groot stadion zoals het Koning Boudewijnstadion geen effect.

vroem

Bericht door vroem » za 17 mei 2008 19:41

MAC65 schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Nie panikeren...we mogen al blij zijn dat er vlagjes zullen aanwezig zijn...en als je vlaggen of spandoeken heb breng ze gerust mee...die piste moet gewoon vol liggen. :)
Mja, ik weet het niet hoor, liever 2000 vlaggen zoals BFT ze verkoopt dan 20.000 vlagjes ter grootte zoals thuis tegen Standard. Desnoods laat je daar reclame op toe als het om de kostprijs te doen is. Het is nu of nooit. We moeten morgen laten zien dat we een fantastisch legioen hebben, zowel visueel als vocaal. Die kleine vlagjes zoals thuis tegen Standard hebben in een groot stadion zoals het Koning Boudewijnstadion geen effect.
Totaal niet met eens.
Zie bv ajax,gewoon de max.

top68

Bericht door top68 » za 17 mei 2008 19:43

We mogen al blij zijn dat we zo'n vlagjes kregen zoals tegen Standard, en dat daar sponsors voor gevonden zijn. Zo simpel is dat niet.
En als IEDEREEN ze gebruikt, wees maar zeker dat je dat ziet.
Allez Gantwoaze!

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 17 mei 2008 19:43

Dat is mss wel waar maar het is toch iets hé en het is een collectorsitem...verder,de vlaggen die BFT verkocht heeft dit jaar voldoen aan de vereisten qua afmetingen en als iedereen deze meebrengt zal men toch ook wel een paar honderden vlaggen zien zwaaien...daarom vlaggen en spandoeken,breng gewoon alles mee. :)

MAC65

Bericht door MAC65 » za 17 mei 2008 19:59

vroem schreef:
MAC65 schreef: Mja, ik weet het niet hoor, liever 2000 vlaggen zoals BFT ze verkoopt dan 20.000 vlagjes ter grootte zoals thuis tegen Standard. Desnoods laat je daar reclame op toe als het om de kostprijs te doen is. Het is nu of nooit. We moeten morgen laten zien dat we een fantastisch legioen hebben, zowel visueel als vocaal. Die kleine vlagjes zoals thuis tegen Standard hebben in een groot stadion zoals het Koning Boudewijnstadion geen effect.
Totaal niet met eens.
Geen idee waarover je het hebt beste vriend. Zijn daar ergens beelden van?

Lootsen Buffalo

Bericht door Lootsen Buffalo » za 17 mei 2008 20:00

MAC, ik denk als je er nu nog iets aan gaat willen veranderen, je rijkelijk te laat komt :lol:

vroem

Bericht door vroem » za 17 mei 2008 20:02

MAC65 schreef:
vroem schreef: Totaal niet met eens.
Geen idee waarover je het hebt beste vriend. Zijn daar ergens beelden van?
Op internet zal je er wel wat kunnen vinden en ik ben ook al live aanwezig geweest in ajax ;).
Mijn punt is dat je je dus weldegelijk het effect ziet ook in een groot stadion.
En het is voor ons dat ook telt e ;).Das gewoon voor ons leuk en goed voor de sfeer.
Tuurlijk zit ge mee die kiekefritters opgescheept maarja,wij kunnne ons op die manier meer laten tonen hehe.Altijd mooi meegenomen.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 17 mei 2008 20:19

Lootsen Buffalo schreef:MAC, ik denk als je er nu nog iets aan gaat willen veranderen, je rijkelijk te laat komt :lol:
Simpelaar, denk je nu echt dat ik daar nu nog iets wil aan veranderen? Dit had men al veel langer moeten doen. Onze club is altijd heel sterk in wat we nu en in de toekomst zullen gaan betekenen, maar om daar zelf een steentje aan toe bij te dragen is het meestal niets. Vandaar mijn hekel aan mensen als Lips. Diene gast zit enkel maar te lullen over hoe fantatisch onze club wel is, maar als het erop aankomt om daar bij onze club zelf eens een investering te doen dan is nen paljas als Lips in de verste verte niet te vinden. Om te oogsten moet moet je eerst en vooral zaaien. En laat ons eerlijk zijn hé, als het er op aankomt om te oogsten staat onze club op de eerste rij, echter om te zaaien (lees: zelfs eens iets te doen om supporters te lokken.) geeft men nooit thuis.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 17 mei 2008 20:42

Het probleem is dat onze club steeds maar wil ontvangen maar niet investeren. Wat kost het om pakweg 5.000 vlaggen te maken ter grootte van die van het BTF (zeker wetende dat men daarvoor toch gemakkelijk sponsors kan vinden. Een finale wordt over gans Belgie uitgezonden.) Een bekerfinale is voor clubs als Gent niet allerdaags dus profiteer ervan. Dit kan een enorme boost aan onze club geven. De grootste fout die GBA 3 jaar terug heeft gedaan is die bekerwinst zomaar op zijn beloop te laten. We zijn een subtopper, om tot een echte topper uit te groeien moeten we elke mogelijkheid benutten. We moeten dus zorgen dat elke kans dat we in de media komen, positief te benutten. Dit gebeurt echter niet. Elk initiatief dat iets of wat geld kost gaat uit van de supporters of van de stad. Wat doet onze club: veel show verkopen maar niets investeren. :mad:
Laatst gewijzigd door MAC65 op za 17 mei 2008 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 17 mei 2008 20:42

--

JoNasty

Bericht door JoNasty » za 17 mei 2008 20:48

Alles wat blauw-wit is moet gewoon wapperen en wat dan ook. Van het kleinste blauw/wit-lunch garden vlagske tot kadetten à la de Sint-Baafs vlag. Alles. Buffalochaos in Brussel. :D
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » za 17 mei 2008 20:58

MAC65 schreef:Vraagje: We hebben het hier over Gent vol vlaggen, maar hoe zit het op de Heizel? Er zouden, afhankelijk van welke bron zo'n 12.000 tot 20.000 vlagjes uitgedeeld worden. Hoe groot zijn deze vlagjes? Hopelijk zijn deze een stuk groter dan deze thuis tegen Standard, want laat ons eerlijk zijn hé, deze waren vanuit de hoofdtribune niet zo indrukwekkend. En dan zit je in den Ot nog een stukje dichter dan in den Heizel. Ik hoop dat men daar toch rekening mee gehouden heeft. Als er dan slechts 12.000 vlagjes uitgedeeld worden, is dat dan ook in tribune1?
Tegen Standard (ik stond langs 't veld voor da bengaals vuur op da moment) was het anders wel superindrukwekkend hoor. Vooral in de spionkop en de jeugdvakken :bluewhite:
Wij zingen vincerooooo

geert het peert

Bericht door geert het peert » za 17 mei 2008 21:31

MAC65 schreef:Het probleem is dat onze club steeds maar wil ontvangen maar niet investeren. Wat kost het om pakweg 5.000 vlaggen te maken ter grootte van die van het BTF (zeker wetende dat men daarvoor toch gemakkelijk sponsors kan vinden. Een finale wordt over gans Belgie uitgezonden.) Een bekerfinale is voor clubs als Gent niet allerdaags dus profiteer ervan. Dit kan een enorme boost aan onze club geven. De grootste fout die GBA 3 jaar terug heeft gedaan is die bekerwinst zomaar op zijn beloop te laten. We zijn een subtopper, om tot een echte topper uit te groeien moeten we elke mogelijkheid benutten. We moeten dus zorgen dat elke kans dat we in de media komen, positief te benutten. Dit gebeurt echter niet. Elk initiatief dat iets of wat geld kost gaat uit van de supporters of van de stad. Wat doet onze club: veel show verkopen maar niets investeren. :mad:
mac , ge zijt duidelijk een oude krijger zoals ik die daardoor ook nog steeds niet veel vertrouwen heeft in het bestuur van onze club
in deze echter vind ik dat ze goed gehandeld hebben , 12000 vlagskes is toch een mooie prestatie samen met de buffalovillage en het sint-pietersplein , we hebben het al slechter gekend
rest nog 1 ding , de beker zelf , want het verschil tussen een feest met en zonder beker gaat toch wel enorm zijn volgens en ook bij mij ...
soit , ik ben meestal een serieuze pessimist rond onze club , maar nu geloof ik erin , close zal het in ieder geval worden , maar het gevoel met 20000 gentenaars naar brussel te trekken en een kans te hebben om te winnen zet bij mij alles op de achtergrond , morgen wordt sowieso een dag om nooit meer te vergeten !
Alle boere zijn omoos , alle boere zijn omoos ...

Gesloten